Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (12)Книжкові видання та компакт-диски (86)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч471.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 109
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Хахула Л. П. 
Професійно-педагогічна адаптація молодих викладачів вищих аграрних навчальних закладів : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л. П. Хахула; Нац. аграр. ун-т. - К., 1998. - 19 c. - укp. - рус.

Теоретично обгрунтовано процес професійно-педагогічної адаптації молодих викладачів спеціальних дисциплін аграрних технікумів та коледжів, з'ясовано можливості якісної і у менш тривалий період адаптації молодих викладачів-аграріїв до навчально-виховної роботи; розроблено та експериментально перевірено систему адаптаційної діяльності початкуючого викладача по оволодінню педагогічною професією. Встановлено, що системний підхід до управління професійною адаптацією в поєднанні з цілеспрямованою професійною самоосвітою і самовихованням підвищує ефективність набуття психолого-педагогічних знань, розвитку професійно значущих якостей особистості, впливає на професійне функціонування молодого викладача-аграрія, оволодіння ним педагогічною майстерністю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203 + Ч481.203 + П.р(4УКР)3-4,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА301874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Модульна система професійного навчання: концепція, методика, особливості впровадження : Навч.-метод. посіб. / упоряд.: А. В. Плохій, А. В. Казановський; Держ. центр зайнятості України. - К. : Вид. центр КТ "Київ. нот. фабрика", 2000. - 284 c. - укp.

Проаналізовано основні тенденції розвитку за умов глобалізації економіки та підходи до оптимізації системи професійного навчання робочої сили. Розкрито сутність модульної технології професійного навчання, подано її порівняльну характеристику з традиційною системою, а також методику розробки модульної навчальної документації. Особливу увагу приділено методиці впровадження модульної технології в сферу професійного навчання незайнятого населення, особливостям організації та управління навчальним процесом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.290 + Ч461.290 + Ч471.290 + Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Молчанюк О. В. 
Особливості проблемно-модульної технології навчання в середньому спеціальному навчальному закладі / О. В. Молчанюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 5. - С. 34-38. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито специфічні особливості та розглянуто структурні компоненти проблемно-модульної технології навчання. Обгрунтовано доцільність застосування даної технології в середньому спеціальному навчальному закладі.


Ключ. слова: навчання, технологія, навчальний заклад
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Королюк О. М. 
Особливості організації самостійної роботи студентів коледжу / О. М. Королюк // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 13. - С. 19-21. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації самостійної роботи студентів першого курсу коледжу. Проаналізовано труднощі студентів з організації власної навчальної діяльності.

Рассмотрены особенности организации самостоятельной работы студентов колледжа. Проанализированы трудности студентов по организации собственной учебной деятельности.

The author researches the peculiarities of organization of students' independent work at the college. The difficulties of students' own learning activities in the process of organization are analyzed in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Жижко Т. А. 
Педагогічні умови інтенсифікації професійної підготовки студентів в економіко-правовому коледжі (на матеріалі спеціальних дисциплін) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. А. Жижко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 18 c. - укp.

Запропоновано ефективні шляхи інтенсифікації професійної підготовки фахівців в економіко-правовому коледжі та виявлено умови їх реалізації. Теоретично обгрунтовано психолого-педагогічні чинники, які впливають на ефективність інтенсифікації професійної підготовки студентів, визначено психолого-педагогічні аспекти понять "інтелектуальний розвиток", "інтенсифікація навчального процесу", "педагогічна майстерність". Виявлено педагогічні умови ефективності навчального процесу на засадах інтенсифікації, якими є оволодіння студентами методами самостійної пізнавальної діяльності та рівень педагогічної майстерності викладачів. Розроблено навчально-методичний комплекс для підвищення рівня самостійності пізнавальної діяльності майбутніх фахівців і викладачів професійних навчальних закладів. Експериментально перевірено ефективність педагогічних умов інтенсифікації професійної підготовки студентів у вищих навчальних закладах I - II рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203 + У р20-2+Х р31(4УКР)-25

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332132 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Темерівська Т. Г. 
Формування пізнавальної активності студентів медичного коледжу в процесі вивчення природничо-наукових дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Г. Темерівська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2004. - 20 c. - укp.

Розглянуто сутність і структуру пізнавальної активності студентів медичного коледжу. Теоретично обгрунтовано модель розвитку пізнавальної активності, визначено критерії та рівні її сформованості. Обгрунтовано технологію формування пізнавальної активності студентів медичного коледжу у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін на базі створення інваріантів структури дидактичних систем занять. Визначено організаційно-педагогічні умови ефективного розвитку пізнавальної активності студентів медичного коледжу. Запропоновано структуру і зміст побудови дидактичних систем занять на матеріалі природничо-наукових дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.22 + р11(4УКР) р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Качурівський В. О. 
Організація самостійної роботи студентів агроколеджів із набуття умінь та навичок практичного застосування комп'ютерної техніки : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. О. Качурівський; Нац. акад. держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2004. - 18 c. - укp.

Проаналізовано дидактичні підходи до класифікації видів самостійної роботи, проведено структурування її форм, теоретично обгрунтовано їх застосування. Розроблено модель організації самостійної роботи студентів (СРС) за напрямками: організаційно-освітнім (макрорівнем), виконавчим (мінірівнем), самоосвітнім (мікрорівнем). Кожен з визначених напрямків містить основні компоненти: планування, організацію, регулювання, контроль-аналіз. Висвітлено питання реалізації відповідної моделі організації СРС у навчально-виховному процесі за визначених педагогічних умов. Створено альтернативну модульну програму, яка репрезентує стратегічну лінію проведення самостійної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.р(4УКР)21-253 + Ч471.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Цюприк А. Я. 
Організація самостійної роботи студентів технічного коледжу у процесі навчання суспільних дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Я. Цюприк; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уперше теоретично обгрунтовано та побудовано модель самостійної роботи студентів технічного коледжу у процесі навчання суспільних дисциплін, яка враховує зміну цілей самостійної роботи й умов її організації (зовнішніх і внутрішніх), взаємозв'язок технологій навчання та результатів самостійної роботи студентів (предметного й особистісного). Виявлено особливості організації самостійної роботи даних студентів, взаємопов'язані з сучасними тенденціями розвитку професійної освіти, зміною суті самостійної роботи, навчальним процесом у технічному коледжі, змістом суспільних дисциплін. Розвинуто теоретичні засади даної роботи, яку залежно від конкретних цілей навчання розглянуто як певну форму пізнавальної активності особистості, навчальної діяльності студентів, навчання суспільних дисциплін, а також як вид організації навчання у вищих навчальних закладах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Королюк О. М. 
Диференційований підхід до організації самостійної роботи студентів технічного коледжу / О. М. Королюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 236-239. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність диференційованого підходу до організації самостійної роботи студентів технічного коледжу, запропоновано типологію студентів для здійснення диференціації.

Обоснована целесообразность дифференцированного подхода к организации самостоятельной работы студентов технического колледжа, предложена типология студентов для осуществления дифференциации.

The author attempts to substantiate the practicability of differential approach in organization of technical college students' self-studу. Suggested also is the typology of student' groups for performing the differentiation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Ж.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Wronska M. 
Information technologies as educational environment for teachers and students in the context of globalization processes = Інформаційні технології як освітнє середовище для викладачів і студентів у контексті глобалізаційних процесів / M. Wronska // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 90-97. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Розглянуто новітній підхід до навчального процесу в контексті глобалізації освіти, що не зводиться лише до передачі знань студентам. Звернено увагу на теорію конструктивізму, на засадах якої відбуваються розумові процеси та конструювання особистих знань студентами. Акцентовано на значущості викладача у формуванні умінь студентів учитися, одержувати інформацію й організовувати власну систему знань. Розкрито результати дослідження, що підтверджують вагому роль інформаційних технологій як важливих засобів педагогічної діяльності викладача, організації нового типу спілкування зі студентами, застосування інноваційних методів організації навчальної інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.2 + Ч481.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Королюк О. 
Управління самостійною роботою студентів коледжу в процесі вивчення природничо-математичних дисциплін / О. Королюк // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2006. - № 1/2. - С. 78-84. - укp.

Розглянуто зміст поняття самостійної роботи студентів, її функції та місце в навчальному процесі коледжу. Визначено сутність управління самостійною роботою, його завдання на різних етапах вивчення дисциплін природничо-математичного циклу. Запропоновано модель організації самостійної роботи студентів коледжу, в основі якої її поетапне здійснення.

Рассмотрено содержание понятия самостоятельная работа студентов, её функции и место в учебном процессе колледжа. Определена сущность управления самостоятельной работой, его задания на разных этапах изучения дисциплин физико-математического цикла. Предложена модель организации самостоятельной работы студентов колледжа. В основе которой лежит поэтапное осуществление.

Examined maintenance of independent work of students. Its functions and place in the educational process of college: essence of management by independent work is determined, his task on different stages of study of disciplines of natural-mathematical cycle; the model of organization of independent work of collegians, in the basis of which its poetapne realization, Is offered


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Б.р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ушаньова І. 
Система контролю навчальних досягнень студентів / І. Ушаньова // Рідна шк.. - 2006. - № 11. - С. 47-49. - укp.

Розглянуто особливості контролю за навчальними досягненнями студентів (на матеріалах діяльності Бориславського педагогічного училища). Наведено комплексний план заходів з підвищення якості знань студентів, розроблений навчальною частиною училища. Охарактеризовано основні методи контролю знань студентів в училищі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711 + Ч471.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мацевко-Бекерська Л. 
Гармонійне середовище як дискурс особистісноорієнтованого фахового розвитку студентів / Л. Мацевко-Бекерська // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 204-211. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зазначено, що проблема гармонізації освітнього середовища за умов глобалізованого суспільства набуває нової якості та потребує поглибленого дослідження. У цьому контексті особливе місце належить соціальним ролям викладача та студента, зміні мотивації пізнавальної діяльності. Одним із засобів здійснення ефективної інтелектуальної комунікації є діагностика та корекція самостійної науково-пошукової діяльності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лук'яненко С. 
Формування критичного мислення у студентської молоді як невід'ємна складова набуття досвіду громадянської активності / С. Лук'яненко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 69-75. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості критичного мислення (КМ) і формування цієї пізнавальної здібності у студентів; проаналізовано вплив критичного мислення на громадянську активність. Теоретично й експериментально обгрунтовано етапи формування КМ у студентів за таксономією пізнавальних цілей Б. Блума.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.22 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Придатько І. В. 
Рейтингове оцінювання суб'єктів навчально-виховного процесу в технікумі / І. В. Придатько, Є. В. Шматков // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 294- 302. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено методику рейтингового оцінювання результатів навчально-виховної діяльності основних суб'єктів навчально-виховного процесу в технікумі: студентів, викладачів, кураторів (наставників) академгруп, голів циклових комісій та ін.

Приведена методика рейтинговой оценки результатов учебно-воспитательной деятельности основных субъектов учебно-воспитательного процесса в техникуме: студентов, преподавателей, кураторов (наставников) академгрупп, председателей цикловых комиссий и др.

The article deals with rating methods of estimating educational activity results of major educational process subjects at colleges: students, instructors, supervising teachers of academic groups, chairmen of cycle committees, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кристопчук Т. 
Кредитно-модульна система навчання в аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 50-59. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості професійної підготовки землевпорядників у контексті упровадження кредитно-модульної системи організації учбового процесу. Визначено перспективи використання інформаційних технологій як інноваційного варіанта забезпечення підвищення якості учбового процесу в аграрному коледжі.

Рассмотрены особенности профессиональной подготовки землеустроителей в контексте внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Определены перспективы использования информационных технологий как инновационного варианта обеспечения повышения качества учебного процесса в аграрном колледже.

The peculiarities of planners' professional training in the context of the credit-module system of educational process organization introduction are considered. The prospects of the information technologies usage as an innovative variant of educational process upgrading in an agrarian college are determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.290 + П.р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ганзера Г. 
Діагностичні технології при зарахуванні до ліцею / Г. Ганзера // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 54-56. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Охарактеризовано технологію діагностування та методику оцінювання результатів під час зарахування до ліцею. Запропоновано діагностичні задачі, що були використані у процесі проведення вступних іспитів на перший курс (VIII клас) фізико-математичного напряму навчання педагогічного ліцею у 2006 р.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4УКР)711.1 + Ч471.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кристопчук Т. 
Технологія створення електронного посібника для професійної підготовки землевпорядників в аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 17-19. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено проблему забезпечення навчального процесу в аграрних коледжах навчальними електронними посібниками. Визначено основні етапи створення електронного посібника. Доведено, що використання електронних посібників сприяє активізації та підвищенню якості навчального процесу.

Освещена проблема обеспечения учебного процесса в аграрных колледжах учебными электронными пособиями. Определены основные этапы создания электронного пособия. Доказано, что использование электронных пособий способствует активизации и повышению качества учебного процесса.

The article deals with the problem of maintenance of educational process in agrarian colleges by educational electronic grants. The basic stages of creation of the electronic grant are determined. It is proved, that use of electronic grants promotes activization and improvement of quality of educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Королюк О. М. 
Експериментальне дослідження ефективності технології організації самостійної роботи студентів технічного коледжу / О. М. Королюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 34. - С. 135-138. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено технологію організації самостійної роботи студентів технічного коледжу. Наведено результати формувального етапу педагогічного експерименту з її впровадження в навчальний процес, які вказують на зростання продуктивності самостійної роботи, а отже, підтверджують ефективність розробленої технології.

Представлена технология организации самостоятельной работы студентов технического колледжа. Приведены результаты формирующего этапа педагогического эксперимента по её внедрению в учебный процесс, которые указывают на возрастание продуктивности самостоятельной работы, а следовательно, подтверждают эффективность разработанной технологии.

The article presents the technology of the independent work organization of the technical college students, gives the results of the pedagogical experiment formation stage on its application into the teaching process, which point to growing efficiencyof independent work and thus confirm the effectiveness of the worked out technology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Ж.р(4УКР)3-367

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кристопчук Т. 
Застосування нових інформаційних технологій у професійній підготовці землевпорядників у аграрному коледжі / Т. Кристопчук // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 141-144. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зафіксовано відмінності електронного навчання від традиційного. Визначено комп'ютерні програми, які доцільно використати при підготовці сучасного землевпорядника у коледжі. Акцентовано увагу на електронних варіантах навчально-методичних матеріалів, зокрема, на перевагах електронного підручника. Розглянуто критерії розробки електронного підручника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.215.7 + П14р(4УКР)21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського