Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч479.518.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Машкіна Л. А. 
Підготовка студентів до впровадження педагогічних інновацій в дошкільних закладах : Моногр. / Л. А. Машкіна; ред.: Т. І. Поніманська; Хмельниц. гуманіт.-пед. ін-т. - Хмельниц. : ТОВ НВП "Евріка", 2004. - 203 c. - Бібліогр.: 232 назв. - укp.

Обгрунтовано теоретичні та методичні засади фахової підготовки педагогічних кадрів до використання інноваційних навчальних технологій у галузі дошкільної освіти. Висвітлено сутність педагогічних інновацій і розроблено їх класифікацію. Створено модель підготовки майбутніх фахівців до застосування інноваційних педагогічних технологій, охарактеризовано її складові та пріоритетні чинники функціонування. Розроблено програму курсу "Інноваційні педагогічні технології", а також плани проведення практичних і лабораторних занять.

Рассмотрены теоретические и методические основы специальной подготовки педагогических кадров к использованию инновационных учебных технологий в сфере дошкольного образования. Обоснована сущность педагогических инноваций и их классификация. Разработана модель подготовки будущих специалистов к использованию инновационных педагогических технологий, охарактеризованы ее компоненты и приоритетные факторы функционирования. Изложена программа курса "Инновационные педагогические технологии", а также планы проведения практических и лабораторных занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.1 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА659212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шкваріна Т. М. 
Підготовка студентів педагогічних училищ до навчання дошкільників англійської мови : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. М. Шкваріна; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 19 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано концепцію, зміст, освітньо-професійну програму та структурно-логічну схему підготовки спеціаліста. Експериментально визначено ефективність запропонованої технології навчання та її інноваційний характер, педагогічні умови впровадження розробленої технології в навчальний процес. Подано практичні рекомендації щодо шляхів поліпшення підготовки у педагогічних училищах вихователів з правом навчання англійської мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.1 + Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310584 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Михайлова Л. 
Підготовка майбутніх вихователів до розвитку розмовного мовлення дітей / Л. Михайлова // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 115-116. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено базовий мінімум змісту мовної підготовки студентів, який забезпечуватиме професійну комунікативну готовність майбутніх вихователів до різноманітних видів мовленнєвої та мовленнєво-ігрової діяльності з дітьми. З'ясовано складові комунікативної компетенції. Наведено вимоги щодо мовленнєвої компетенції випускника дошкільного закладу. Розглянуто критерії професійно-комунікативної готовності (лінгводидактичну, мовну та мовленнєву компетенції). Описано експеримент, педагогічними умовами якого є занурення студентів в активну мовленнєву діяльність, забезпечення міжпредметних зв'язків у викладанні фахових дисциплін щодо збагачення словника студентів, залучення студентів до науково-дослідницької роботи з лінгводидактики тощо. Одержані результати засвідчили позитивний вплив експериментальної методики на формування професійної комунікативної готовності студентів до розвитку розмовного мовлення дітей.

Определен базовый минимум содержания языковой подготовки студентов, который будет обеспечивать профессиональную коммуникативную готовность будущих воспитателей в различных видов речевой и разговорно-игровой деятельности с детьми. Выяснены составляющие коммуникативной компетенции. Приведены требования относительно языковой компетенции выпускника дошкольного заведения. Рассмотрены критерии профессионально-коммуникативной готовности (лингводидактическую, языковую и речевую компетенции). Описан эксперимент, педагогическими условиями которого выступили погружение студентов в активную речевую деятельность, обеспечение межпредметных связей в преподавании профессиональных дисциплин по обогащению словаря студентов, привлечения студентов к научно-исследовательской работы по лингводидактики т.д. Полученные результаты показали положительное влияние экспериментальной методики на формирование профессиональной коммуникативной готовности студентов к развитию разговорной речи детей.

Is a base minimum content of the language training of students, who will provide professional communicative readiness of future teachers in different types of speech and voice-playing activities with children. It is found components of communicative competence. We present the requirements for language competence of graduates of pre-school establishments. The criteria and vocational communicative readiness (lingvo-didaktictic, language, and language competence). Experiments, pedagogical conditions which were made by immersing students in an active voice activities, ensuring inter-subject relationship in the teaching of professional disciplines to enrich students' vocabulary, involving students in research work on linguistics, etc. The results showed a positive effect of the experimental procedure on the formation of professional communication readiness of students to develop speaking children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.518.1 + Ш141.14-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шевцова Н. 
Подготовка воспитателей для дошкольных учреждений в педагогических учебных заведениях Крыма во второй половине ХХ столетия / Н. Шевцова // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 101-105. - Библиогр.: 16 назв. - рус.

На основе нормативно-правовых документов и архивных материалов исследована история педагогических учебных заведений Крыма, готовивших кадры для дошкольных учреждений, начиная с первых послевоенных лет. На основе проведенного анализа сделаны выводы об удовлетворительном функционировании системы подготовке воспитателей, и отмечены негативные стороны этой системы (жесткая регламентация деятельности со стороны органов управления, отсутствие профессионального интереса у выпускников, политизированный характер педагогического процесса). Предложены такие направления совершенствования подготовки специалистов среднего звена: увеличение специализаций и квалификаций, по которым осуществляется подготовка специалистов; совершенствование механизма взаимодействия между педагогическими училищами, региональными управлениями образования, центрами занятости; создание профильных классов на базе общеобразовательной школы с целью профориентации; согласование учебных планов педагогических вузов и педучилищ с тем, чтобы выпускники 3-4 уровней аккредитации могли поступать в вузы на сокращенный срок обучения.

На підставі нормативно-правових документів і архівних матеріалів досліджено історію педагогічних навчальних закладів Криму, які готували кадри для дошкільних установ, починаючи з перших повоєнних років. На підставі проведеного аналізу зроблено висновки про задовільне функціонування системи підготовки вихователів, і відзначені негативні сторони цієї системи (жорстка регламентація діяльності з боку органів управління, відсутність професійного інтересу у випускників, політизований характер педагогічного процесу). Запропоновано такі напрями вдосконалення підготовки фахівців середньої ланки: збільшення спеціалізацій і кваліфікацій, за якими здійснюється підготовка фахівців; вдосконалення механізму взаємодії між педагогічними училищами, регіональними управліннями освіти, центрами зайнятості; створення профільних класів на базі загальноосвітньої школи з метою профорієнтації; узгодження навчальних планів педагогічних ВНЗ і педучилищ для того, аби випускники III - IV рівнів акредитації могли вступати до ВНЗ на скорочений термін навчання.

On the basis of legal documents and archival materials studied the history of teacher training institutions of the Crimea, to prepare the staff for pre-school institutions, beginning with the first postwar years. On the basis of this analysis concluded that the satisfactory functioning of the preparation of educators and highlighted the negative aspects of this system (rigid control over the work of the government, lack of professional interest among alumni, a politicized nature of the teaching process). Proposed for such areas to improve training of middle managers: an increase in specializations and qualifications, which are trained professionals, improving the mechanism of interaction between teacher training colleges, regional offices of education, employment centers, creating specialized classes on the basis of a comprehensive school to vocational guidance, harmonization of curricula of pedagogical universities and teacher training schools so that graduates of the 3-4 levels of accreditation to enter higher education for a shorter period of training


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР7)63/64 + Ч479.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Горанська В. П. 
Підготовка студентів педагогічного коледжу до музичного виховання дітей дошкільного віку / В. П. Горанська // Наша шк.. - 2010. - № 5/6. - С. 56-60. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено питання теоретичної та практичної підготовки студентів педагогічного коледжу за спеціальностями "Вчитель початкових класів" та "Вихователь дітей дошкільного віку". Детально розглянуто організацію та проведення педагогічної практики з музичного виховання дошкільнят, важливим завданням якої є поглиблення теоретичних знань студентів щодо організації та керівництва музичною діяльністю дітей у ДНЗ. Охарактеризовано види музичних занять та визначено основні умови успішної роботи музичного керівника та вихователя щодо організації музичної діяльності дітей у ДНЗ.

Освещены вопросы теоретической и практической подготовки студентов педагогического колледжа по специальностям "Учитель начальных классов" и "Воспитатель детей дошкольного возраста". Детально рассмотрено организацию и проведение педагогической практики по музыкальному воспитанию дошкольников, важной задачей которой является углубление теоретических знаний студентов по организации и руководству музыкальной деятельностью детей в ДУЗ. Охарактеризованы виды музыкальных занятий и определены основные условия успешной работы музыкального руководителя и воспитателя по организации музыкальной деятельности детей в ДУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч474(4УКР)710 + Ч479.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дронова О. 
Мистецтво народних художніх промислів України як цінність у системі професійної підготовки фахівців галузі дошкільної освіти / О. Дронова // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 270-277. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито функціональну природу мистецтва народних художніх промислів України, яка дозволяє використовувати його як засіб формування громадянської позиції, ціннісних орієнтацій студентської молоді та професійної підготовки фахівців в галузі дошкільної освіти. Запропоновано модель спецкурсу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ12р(4УКР)31-3 + Ч479.518.1 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського