Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч48 в$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Интеграция образования и бизнеса: модель для сотрудничества : Тез. докл. Междунар. науч.-практ. конф., Харьков, 2006 г. / ред.: Ю. А. Романенков; Нац. аэрокосм. ун-т им. Н.Е.Жуковского "Харьк. авиац. ин-т". - Х., 2006. - 72 c. - рус.

Рассмотрены основные перспективные направления, механизмы и опыт успешного сотрудничества и взаимодействия высших учебных заведений и бизнес-структур, освещены проблемы трудоустройства современных выпускников, определены формы участия бизнеса в системе высшего образования. Проанализированы особенности подготовки специалистов коммерческих подразделений для аэрокосмической отрасли, повышения конкурентоспособности выпускников ВУЗ путем международной сертификации по it-технологиям, создания информационной базы данных поиска мест прохождения производственной практической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 в2:У я431 + У.р3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673664 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Подоляк Л. Г. 
Психологія вищої школи : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. - К. : ТОВ "Філ-студія", 2006. - 320 c. - укp.

Висвітлено актуальні психологічні проблеми підготовки фахівців з вищої освітою. Викладено питання виникнення психології вищої освіти як нової галузі психологічних знань, запропоновано класифікацію методів збору й інтерпретації емпіричних психологічних фактів. Наведено загальну психологічну характеристику студентства як періоду пізньої юності або ранньої дорослості. Розглянуто психологію виховання особистості студента як майбутнього фахівця з вищою освітою, значення педагогічного спілкування як форми контактної педагогічної взаємодії.

Освещены актуальные психологические проблемы подготовки специалистов с высшим образованием. Изложены вопросы возникновения психологии высшего образования как новой отрасли психологических знаний, предложена классификация методов сбора и интепретации психологических фактов. Приведена общая психологическая характеристика студенчества как периода поздней юности или ранней взрослости. Рассмотрены психология воспитания личности студента как будущего специалиста с высшим образованием, значение педагогического общения как формы контактного педагогического взаимодействия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3:Ч30 я7 + Ч48 в2:Ю я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Холявко Н. І. 
Вища освіта в системі факторів впливу на становлення інформаційної економіки / Н. І. Холявко // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 121-126. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - систематизація наукових підходів до визначення етапів становлення і розвитку інформаційного суспільства, а також визначення векторів впливу вищої освіти на процеси його формування. Проаналізовано наукові підходи до періодизації розвитку інформаційного суспільства. Виокремлено дві групи підходів до визначення виникнення та розвитку інформаційного суспільства: еволюційний; трансформаційний. Досліджено погляди українських та іноземних учених щодо ключових ознак інформаційного суспільства. Обгрунтовано визначальну роль вищої освіти (зокрема, результати освітньої, науково-дослідної та інноваційної діяльності вищих навчальних закладів) в розвитку інформаційного суспільства на сучасному етапі. Запропоновано доповнити сукупність ознак інформаційного суспільства (модернізація вищої освіти, активізація процесів винахідництва, патентування, трансферу, комерціалізації результатів наукових досліджень, генерація знань, інформації, інновацій та ін.). Перспективами подальших досліджень у цьому напрямі є дослідження теоретико-методичних засад формування інформаційної економіки як складової інформаційного суспільства з ідентифікацією векторів впливу системи вищої освіти на відповідні процеси.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)390 + Ч48 в2:У9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Корж Р. 
Побудова програмного комплексу управління інформаційною діяльністю ВНЗ у соціальних середовищах Інтернету / Р. Корж, А. Пелещишин, О. Мастикаш // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 879. - С. 63-75. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розроблено архітектуру програмно-алгоритмічного комплексу для забезпечення управлінської діяльності адміністративних та інформаційних підрозділів ВНЗ та інформаційної діяльності базових підрозділів; досліджено основні складові інформаційної системи, функції та технічні аспекти реалізації окремих компонент. Зокрема розроблено функціональності окремих робочих місць системи, наведено основні можливості робочих місць, їхні завдання та призначення. Наведено реалізацію програмно-алгоритмічного комплексу для забезпечення управлінської діяльності адміністративних та інформаційних підрозділів ВНЗ як багаторівневої структури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 в2:З

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Носкова М. 
Роль Інтернет-сервісів у розвитку інформаційного середовища навчального закладу / М. Носкова // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2017. - № 879. - С. 76-83. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано ключову роль інтернет-сервісів у формуванні особистого інформаційного середовища викладача навчального закладу, а також утворення та функціонування інформаційного середовища навчального закладу як складника освітньої системи цифрового суспільства. Названо ключові принципи створення особистого інформаційного середовища учасника навчально-виховного процесу. Окреслено ключові загрози використання сервісів Веб 2.0 у навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 в2:З + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шиндаулова Р. Б. 
Філософська парадигма утвердження ноогуманістичного світогляду у сучасній вищій освіті : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10 / Р. Б. Шиндаулова; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 34 c. - укp.

Вперше у вітчизняному дискурсі філософії освіти здійснено концептуалізацію філософської парадигми утвердження ноогуманістичного світогляду у сучасній вищій освіті. Концептуалізовано зміст процесів генезису проблеми ноогуманістичного світогляду та виявлено специфіку його сучасної інтерпретації. Здійснено пошук змісту процесів генезису концепту "ноогуманістична педагогіка" в дискурсі філософії освіти. Запропоновано авторську дефініцію ноогуманістичної педагогіки як парадигмальної тенденції у вищій освіті. Здійснено авторську філософську концептуалізацію стратегії формування ноогуманістичного світогляду сучасних студентів, уточнено категоріальний апарат ноогуманізму як методологічної стратегії. Виявлено сутнісні характеристики концепту "ноогуманістичний світогляд", що дозволило сформулювати його авторську дефініцію. Розкрито зміст ідеї соціоприродної злагоди як аксіологічного пріоритету розвитку сучасного суспільства, а також продемонстровано зміст інтегруючого світоглядного потенціалу ноогуманізму у сучасній освіті. Обгрунтовано положення, що в своїй більшості, сучасні стратегії формування світогляду студентів кожна окремо не можуть в повній мірі задовольнити сучасні духовні потреби суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252:Ч30 + Ч48 в2:Ю252

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА427251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ольшаний Ю. 
Дидактичні особливості моделей кваліметрії знань / Ю. Ольшаний, С. Ярмак // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 21-32. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто дидактичні особливості моделей кваліметрії знань. Визначено та описано 3 класи моделей оцінки знань, а саме: моделі оцінки рівнів навчальних досягнень; моделі діагностики знань; моделі розпізнавання (класифікації). Зазначено, що всі методи оцінювання передбачають збір даних. Зазначено, що педагоги визначають моделі оцінки знань на етапі навчання, а водночас науково-педагогічний працівник може змінювати методи перед початком контролю знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28 + Ч48 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Швачко А. 
Реалізація принципів системності та критеріїв цілеспрямованості в аналізі, кваліметрії та прийнятті рішень у процесі управління освітнім процесом / А. Швачко // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 73-81. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано принципи системності в процесі управляння освітнім процесом. Визначено, що системний аналіз є спеціальною науковою дисципліною, яка вивчає проблеми прийняття рішень за умов аналізу значної кількості інформації та альтернатив, з-поміж яких здійснюється вибір. Зазначено, що методи системного аналізу, зокрема прийняття рішень, є надзвичайно важливими в освітньому процесі, оскільки спостерігається вплив на нього значної кількості об'єктивних і суб'єктивних чинників, які мають як стохастичну, так і нестохастичну природу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 + Ч48 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Рафіков О. Р. 
Соціальний оптимізм як складова організаційної культури сучасного університету : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.10 / О. Р. Рафіков; ВНЗ ун-т економіки та права "КРОК". - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Сформульовано визначення соціального оптимізму як соціально-психологічного феномену організаційної психології й означено можливі рівні його аналізу. Здійснено теоретичний та емпіричний аналіз соціального оптимізму як складової організаційної культури сучасного університету, що посилює психологічну сумісність його членів; поліпшує соціально-психологічний клімат; посилює ефективність інших складових організаційної культури університету; є чинником успішного розвитку та позитивного іміджу університету на ринку освітніх послуг. Наведено результати дослідження уявлень студентів про соціальний оптимізм. Реконструйовано імпліцитні моделі соціального оптимізму у свідомості студентів. Досліджено уявлення про соціальний оптимізм експертів і викладачів вишів. Закладено методологічні та методичні основи для створення програм із формування соціального оптимізму як складової організаційної культури сучасного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.42 + Ч48 в2:Ю937.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кийков О. Ю. 
Філософська парадигма національної стратегії інтернаціоналізації вищої освіти : автореф. дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 / О. Ю. Кийков; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 20 c. - укp.

Проаналізовано поняття інтернаціоналізації вищої освіти у сучасному філософському дискурсі. Розглянуто методологічні підходи дослідження інтернаціоналізації вищої освіти. Досліджено витоки міжнародної освіти в епоху Середньовіччя. Проаналізовано розвиток міжнародної освіти в епоху Відродження та Нового часу. Виявлено соціокультурні передумови розвитку інтернаціоналізації освіти в умовах глобалізації. Обгрунтовано принципи національної стратегії інтернаціоналізації вищої освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 в2:Ю2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кузнецова І. В. 
Гуманізація і гуманітаризація вищої технічної освіти : Дис...д-ра пед. наук у формі наук. доповіді: 13.00.01 / І. В. Кузнецова; Академія педагогічних наук України, Науково-дослідний інститут педагогіки. - К., 1993. - 51 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 в01 + Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48028 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Кузнецова І. В. 
Гуманізація і гуманітаризація вищої технічної освіти : Дис...д-ра пед. наук у формі наук. доповіді: 13.00.01 / І. В. Кузнецова; Академія педагогічних наук України, Науково-дослідний інститут педагогіки. - К., 1993. - 51 с. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 в01 + Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС48028 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Корж Р. О. 
Формування та ідентифікація інформаційного образу закладу вищої освіти у соціальних середовищах інтернету : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.13.06 / Р. О. Корж; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ, 2019. - 40 c. - укp.

Увагу присвячено вирішенню завдань формування та ідентифікації інформаційного образу закладу вищої освіти у основних соціальних середовищах Інтернету, таких як соціальні мережі та Веб-форуми, що відображається у зростанні кількості та поліпшенні якості інформаційного наповнення, релевантного діяльності закладів вищої освіти, відповідному збільшенні аудиторії соціальних середовищ, зацікавленої в діяльності ЗВО та її стійкості до небажаних впливів за умови обмежених ресурсів, які ЗВО можуть задіяти у своїй інформаційній діяльності. Обгрунтовано, що першочерговим завданням є вирішення методологічних, методичних і технічних питань організації комплексної інформаційної діяльності ЗВО як складної організаційної структури у соціальних середовищах Інтернету з метою покращення інформаційного образу на тривалу перспективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч48 в2:З

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА438101 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського