Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (54)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.24$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 117
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тверезовська Н. Т. 
Проблеми формування інтелектуальних навчаючих систем / Н. Т. Тверезовська // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2001. - № 29. - С. 35-41. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблеми формування інтелектуальних навчаючих систем (ІНС), зокрема, для створення тестів. Визначено вимоги до тестів, а також їх типи та форми, наведено сценарії та етапи проектування ІНС.


Ключ. слова: інтелектуальна навчаюча система, тести, сценарії ІНС, етапи ІНС
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24я54

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пащенко М. І. 
Технологія використання активних методів навчання : Навч. посіб. / М. І. Пащенко, В. Ф. Мішкурова, О. М. Середницька. - К. : Наук. світ, 2003. - 94 c. - Бібліогр.: 62 назв. - укp.

Розглянуто активні методи навчаня, описано технологію проведення занять з використанням активних методів навчання.

Рассмотрены активные методы обучения, описана технология проведения занятий с использованием активных методов обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24я73

Шифр НБУВ: ВА646062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шевченко В. П. 
Науково-практичні аспекти організації навчальної і методичної роботи в університеті : Моногр. / В. П. Шевченко, В. В. Христіановський, М. П. Іваніцин, К. М. Довбня, Г. П. Єрхов; Донец. нац. ун-т. - Донецьк : ООО "Юго-Восток" ЛТД, 2004. - 256 c. - укp.

Наведено основні вимоги до організації навчально-методичної роботи в університеті, а також результати її побудови на цілісній та особистісно-орієнтованій засадах. Розглянуто особливості управління якістю підготовки фахівців за сучасних умов як соціально-педагогічну проблему, а також стандартизації навчального процесу як умову підвищення його ефективності в ДонНУ. Проаналізовано науково-дослідну діяльність викладачів і студентів університету.

Приведены основные требования к организации учебно-методической работы в университете, а также пути повышения эффективности информационных технологий в сфере обучения. Рассмотрены особенности управления качеством подготовки специалистов в современных условиях как социально-педагогическую проблему, а также стандартизации учебного процесса как условие повышения его эффективности в ДонНУ. Проанализирована научно-исследовательская деятельность преподавателей и студентов университета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ч486

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Комар О. 
Викладання за інтерактивними технологіями / О. Комар // Рідна шк.. - 2006. - № 10. - С. 48-51. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено особливості освітнього процесу за інтерактивними технологіями. Сформульовано основні принципи успішності інноваційних змін у вищій освіті. Наведено приклад практичного заняття за інтерактивними технологіями. Доведено, що зазначена освітня інновація стимулює інтерес до навчання у студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мартинюк В. 
Стимулювання навчально-пізнавальної діяльності студентів засобом інтерактивного проекту / В. Мартинюк // Нова пед. думка. - 2007. - № 4. - С. 110-113. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Ідентифіковано термінологічне поняття "інтерактивний проект". Акцентовано увагу на групах мотиваційно-ротаційного проектування, а саме, поняття, ознака, характерні риси, стимули участі студентів у групі, системний характер роботи у групі. Розглянуто стимулятори, які доцільно застосовувати на формувальному етапі групової динаміки. Окреслено роль, завдання і методи роботи викладача на докомунікативному та комунікативному етапах моделювання проекту. Розкрито зовнішній та внутрішній модуси інтеракції. Визначено переваги використання інтерактивного проекту у навчанні. Виділено педагогічні фактори стимулювання активної роботи молоді в інтерактивному проекті.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Інновації як фактор модернізації та підвищення якості вищої освіти : Бібліогр. покажч. (1995 - 2006) / уклад.: Н. В. Артикуца; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". Центр інновац. методик правн. освіти. Наук. б-ка. - К. : Стилос, 2007. - 616 c. - укp.

Наведено покажчик вітчизняних і зарубіжних праць з інноваційно-освітніх проблем вищої школи за період 1995 - 2006 рр., зокрема, концептуально-правового регулювання розвитку вищої освіти, Болонського процесу й евроінтеграції вищої школи, модернізації та підвищення якісних показників навчальних послуг, демократизації та гуманізації освіти, інформатизації та сучасного технічного забезпечення навчального процесу.

Приведен указатель отечественных и зарубежных трудов по инновационно-образовательным проблемам высшей школы за период 1995 - 2006 гг., в частности, концептуально-правового регулирования развития высшего образования, Болонского процесса и евроинтеграции высшей школы, модернизации и повышения качественных показателей образовательных услуг, демократизации и гуманизации образования, информатизации и современного технического обеспечения учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 я1 + Ч311,01 я1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682876 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Голубєва І. В. 
Стилі учіння студентів при викладанні конфліктології у ВНЗ США та України / І. В. Голубєва, А. М. Гірник // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота. - 2007. - Т. 71. - С. 26-29. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Порівняно зміст стилів учіння, методи та цілі навчання конфліктологічних дисциплін у сучасних університетах США та України. Наведено визначення стилів учіння за К. Дунн і Р. Дунн.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*333.7 + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Воскресенська Н. В. 
Математична дизайн-освіта в позааудиторній діяльності студентів / Н. В. Воскресенська, В. П. Тименко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 39-41. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто особливості математичної дизайн-освіти в позааудиторній діяльності студентів. Запропоновано особистісно зорієнтовану технологію даної освіти в позааудиторній діяльності студентів. Теоретично обгрунтовано основні компоненти технологічного забезпечення процесу навчання студентів у ВНЗ. Висвітлено реалізацію інтегрованих форм організації, активних та інтерактивних методів навчання.

Рассмотрены особенности математического дизайн-образования во внеаудиторной деятельности студентов. Представлена личностно ориентированная технология математического дизайн-образования во внеаудиторной деятельности студентов. Теоретически обоснованы основные компоненты технологического обеспечения процесса обучения студентов в ВУЗ. Отражена реализация интегрированных форм организации, активных и интерактивных методов обучения.

The article deals with the analysis of mathematical design education in students' out-of-class activity. Individual orientated technology of mathematical design education in students' out-of-class activity is presented. Main components of technological ensuring the students' educational process at higher educational establishments are theoretically motivated. The realization of organization integrated forms, active and interactive educational methods is reflected in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ж182р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лупенко-Ковтун С. М. 
Інтерактивні технології як засіб демократизації навчального процесу у ВНЗ / С. М. Лупенко-Ковтун // Гуманіт. науки. - 2008. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто можливості використання інтерактивних технологій під час лекційних і практичних занять з метою формування у студентів навичок демократичної поведінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Яцик І. С. 
Використання інтерактивних методів навчання при викладанні гуманітарних дисциплін з метою виховання толерантності / І. С. Яцик // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2008. - № 4. - С. 114-118. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано використання інтерактивних методів навчання ("мозковий штурм", сенкан) під час викладання гуманітарних дисциплін у вищій школі, розглянуто проблему формування толерантності в навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + С.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Цибух Л. М. 
Інтерактивні методи як засіб розвитку пізнавальної активності та професійного мислення студентів-психологів / Л. М. Цибух // Наука і освіта. - 2008. - № 3. - С. 217-220. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто інтерактивні методи навчання, можливість їх використання під час лекційних і практичних занять, а також вплив цих методів на професійне мислення студентів-психологів.

Рассмотрены интерактивные методы обучения, возможность их использования во время лекционных и практических занятий, а также влияние этих методов на профессиональное мышление студентов-психологов.

It is described some interactive methods of teaching and demonstrates ways of their use at lectures and practical classes at the institute of psychology. It is raised the question of influence of these methods on professional thought of future psychologists


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р30 + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Чорний О. 
Організація інтерактивного навчання у підготовці фахівців класичних мов / О. Чорний // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2008. - Вип. 24. - С. 126-131. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто соціальні, методологічні та психологічні аспекти інтерактивних методів навчання. Базовим елементом інтерактивних методів виділено діалогічний метод педагогічного спілкування. Виокремлено головні проблеми застосування інтерактивних методів у вивченні класичних мов. Наведено приклади конкретних методів, що можуть бути застосовані у навчальному процесі, а також запропоновано комплексний метод "Аргументація пропозицій".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ш12-913-1 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Курмишева Н. 
Творчий потенціал студентів-економістів як один із чинників їхньої конкурентоспроможності / Н. Курмишева // Вища шк.. - 2009. - № 3. - С. 74-80. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено роль інтерактивних методів навчання (зокрема, методу створення образних моделей) у засвоєнні навчального матеріалу, формуванні моральних якостей особистості студента, розвитку творчого підходу до вирішення поставлених завдань, що призводить до підвищення конкурентоспроможності майбутнього фахівця на ринку праці.

Определена роль интерактивных методов обучения (а именно, метода создания образных моделей) в усвоении учебного материала, формировании моральных качеств личности студента, развитии творческого подхода к решению поставленных задач, что ведет к повышению конкурентоспособности будущего специалиста на рынке труда.

There are determines the role of interactive methods of learning (the method of creating image models) in mastering teaching matter, forming moral qualities of the studentТs personality, development creative approaches to carrying out the tasks which have been set.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Юсупова М. Ф. 
Аналіз результатів апробації та експлуатації програмних засобів інтерактивної системи навчання дисципліни "Нарисна геометрія" / М. Ф. Юсупова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 2. - С. 79-83. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розроблено програмне забезпечення, що відповідає дидактичності обгрунтування технології навчання дисципліни "Нарисна геометрія". Охарактеризовано джерела інформації, необхідної для формування результатів апробації спеціалізованих програмних комплексів, що застосовуються в інтерактивній системі навчання (ІСН), серед яких викладачі, студенти, адміністратори класів, розробники програмних комплексів. Проаналізовано результати апробації першого року експлуатації програмних засобів ІСН. Згруповано у категорії зауваження і пропозиції з покращення функціонування програмних комплексів ІСН: аварійне завершення функціонування програмного засобу; неправильний результат роботи функцій, закладених у програмні засоби; вдосконалення текстів завдань; вдосконалення проведення контролю; спрощення діалогу між користувачем і програмним засобом тощо. Акцентовано увагу на обмеженні прав експлуатації програмних засобів за визначених режимів роботи та покращених параметрів експлуатації програмних засобів.

Разработано программное обеспечение, соответствующее дидактичности обоснования технологии обучения дисциплине "Начертательная геометрия". Охарактеризованы источники информации, необходимой для формирования результатов апробации специализированных программных комплексов, используемых в интерактивной системе обучения (ИСО), среди которых преподаватели, студенты, администраторы классов, разработчики программных комплексов. Проанализированы результаты апробации первого года эксплуатации программных средств ИСО. Сгруппированы в категории замечания и предложения по улучшению функционирования программных комплексов ИСО: аварийное завершение функционирования программного средства; неправильный результат работы функций, заложенных в программное средство; усовершенствование текстов заданий; усовершенствование проведения контроля; упрощение диалога между пользователем и программным средством. Акцентировано внимание на ограничении прав эксплуатации программных средств при определенных режимах работы и улучшении параметров эксплуатации программных средств.

The analysis of results of approbation of the first year of exploitation of programmatic facilities on integrative application of teaching is expounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + В181.19 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Мельник Л. 
Мотиваційне забезпечення оволодіння інтерактивними технологіями студентами вищих учбових закладів / Л. Мельник // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 45-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито специфіку мотиваційного забезпечення оволодіння інтерактивними технологіями майбутніми вчителями. Зазначено, що основним видом мотивації до застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі вищого навчального закладу є навчальна діяльність. Висвітлено головні аспекти розуміння термінів "мотив" та "мотивація". Звернено увагу на те, що провідними навчальними мотивами у студентів є професійні, особово-престижні, прагматичні, пізнавальні та соціально-суспільні. Вказано на поділ мотивації на зовнішню і внутрішню. Акцентовано увагу на значенні внутрішньої та зовнішньої мотивації на навчальну діяльність студентів. Розглянуто поділ мотивації відносно застосування інтерактивних технологій у навчальному процесі: оволодіння професією на високому рівні, формування професійної мобільності випускника, підвищення особистої конкурентоздатності на ринку праці. Зазначено, що для формування мотиваційного компоненту студента викладач повинен досягти наступні цілі: сформувати мотивацію студентів, у яких відсутній інтерес до навчання; змінити зовнішню мотивацію на внутрішню; підвищити рівень мотивації до ентузіазму.

Раскрыта специфика мотивационного обеспечения овладения интерактивными технологиями будущими учителями. Указано, что основным видом мотивации к применению интерактивных технологий в учебном процессе высшего учебного заведения является учебная деятельность. Освещены основные аспекты понимания терминов "мотив" и "мотивация". Акцентировано внимание на том, что ведущими учебными мотивами у студентов есть профессиональные, личностно-престижные, прагматичные, познавательные и социально-общественные. Указано на разделение мотивации на внешнюю и внутреннюю. Отмечено значение внутренней и внешней мотивации на учебную деятельность студентов. Приведены примеры разделения мотивации относительно применения интерактивных технологий в учебном процессе: овладения профессией на высоком уровне, формирования профессиональной мобильности выпускника, повышение личной конкурентоспособности на рынке труда. Указано, что для формирования мотивационного компонента студента преподаватель должен достичь следующие цели: сформировать мотивацию студентов, у которых отсутствует интерес к учебе; изменить внешнюю мотивацию на внутреннюю; повысить уровень мотивации к энтузиазму.

Specificity of motivation for mastering interactive technologies of the future teachers. It is indicated that the main type of motivation for the use of interactive technologies in the learning process of higher education institution is an educationalactivity. Highlight important aspects of understanding of the terms "motive" and "motivation". Attention was drawn to the fact that the leading educational motives of students have professional, personal and prestigious, pragmatic, cognitive and socio-community, the changing role of the dominant motif in various courses of universities. It is indicated for the separation of motivation for external and internal. It is marked on the importance of internal and external motivation for learning activities ofstudents. Given the separation of motivation on the use of interactive technologies in the learning process: skills development at a high level of formation of professional mobility of graduates, increasing personal competitiveness in the labor market. It is indicated that for the formation of the motivational component of the student teacher must achieve the following objectives: to establish the motivation of students who have no interest in learning, motivation to change the inner, more motivation toenthusiasm.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Степко М. Ф. 
Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2. - С. 44-50. - укp.

Проаналізовано стан розробки принципів компетентнісного підходу у вищій освіті. Наведено перелік основних типів і конкретних формулювань компетентностей, які нині вибирають представники академічного співтовариства, випускники, роботодавці та експерти в галузі освіти. Окреслено можливі труднощі та особливості української системи вищої освіти з погляду впровадження компетентнісного підходу. Зроблено висновок про потребу поетапного впровадження названого підходу в Україні, чіткого вибору переліку нормативних документів, які слід переробити на першому етапі цього процесу, та основних компетенцій з урахуванням уже використовуваної термінології.

Проанализировано состояние разработки принципов компетентностного подхода в высшем образовании. Приведены перечни основных типов и конкретных формулировок компетентностей, которые выбираются сегодня представителями академического сообщества, выпускниками, работодателями и экспертами в области образования. Проанализированы возможные трудности и особенности украинской системы высшего образования с точки зрения внедрения компетентностного подхода. Сделан вывод о необходимости поэтапного внедрения названого подхода в Украине, четкого выбора перечней нормативных документов, подлежащих переработке на первом этапе этого процесса, и основных компетенций с учетом уже используемой терминологии.

The are condition of elaboration of principles of competencies approach in higher education are analyzed. The lists of main type and concrete formulation of competencies, which are selecting now by representatives of academic community, graduates, employers and the experts in the field of education are described. With a point of view introduction of competencies approach, the possible difficulties and peculiarities of Ukrainian system of higher education are analyzed. Draw a conclusion about of necessity using of separate stage of introduction of this approach in Ukraine and necessity of distinct selection of lists standard document, which need remaking at the first stage of this process, and the main competencies with consideration definition, which are using already.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сухарніков Ю. В. 
Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації освіти в Україні / Ю. В. Сухарніков // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2. - С. 34-44. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості модернізації професійної освіти в Україні на основі компетентнісного підходу. Визначено головну проблему, що полягає в тім, щоб у сучасній системі професійної освіти існує перекос в бік об'єктно-орієнтованого (дисциплінарного) навчання. Наголошено, що результат освіти за компетентнісного підходу залежить не тільки від запропонованого ззовні змісту (діяльнісний підхід), але й від здібності, придатності й готовності того, хто вчиться, реалізувати знання та вміння в ефективній діяльності. За компетентнісного підходу нарощується не просто обсяг знань, а сукупні смислові орієнтації, знання, вміння, навички та досвід діяльності в реальній дійсності, потрібні для здійснення особистісно та соціально значущої продуктивної діяльності випускника ВНЗ. Впровадження компетентнісного підходу потребуватиме серйозної перебудови майже всіх елементів системи освіти - від стандартів і змісту до оцінки рівня досягнення й вимог до випускників.

Рассмотрены особенности модернизации профессионального образования в Украине на основе компетентностного подхода. Главная проблема заключается в том, что в современной системе профессионального образования существует перекос в сторону объектно-ориентированного (дисциплинарного) обучения. Результат образования в рамках компетентностного подхода принципиально зависит не только от предложенного извне содержания (деятельностный подход), но и от способности, пригодности и готовности учащегося реализовать знания и умения при эффективной деятельности. При компетентностном подходе наращивается не просто объем знаний, а совокупные смысловые ориентации, знания, умения, навыки и опыт деятельности в реальной действительности, необходимых для осуществления личностно и социально-значимой продуктивной деятельности выпускника ВУЗ. Внедрение компетентностного подхода требует серьезной перестройки почти всех элементов системы образования - от стандартов и содержания до оценки уровня достижений и требований к выпускникам.

In the report essential features of modernization of vocational training of Ukraine on the basis of competence the approach are considered. The economy based on knowledge, orientation on the staff who much more surpass parameters of education and vocational training of the majority of graduates both high school and the higher school. The main problem consists that in modern system of vocational training there is a huge skew aside object-oriented (disciplinary) training. The learning outcomes within the limits of competence the approach essentially depends not only on the contents of education offered from the outside (the approach on the basis of activity), but also from ability, suitability and readiness of the graduate for realization of knowledgeand skills at effective activity. Within the limits of competence the approach representation not simply about л escalating of volume л knowledge, but about set of semantic orientations, knowledge, ability, skills and experience of activity of the graduate in relation to the certain circle of objects of the reality necessary for realization personally and socially-significant productive activity is dominating. Introduction the approach on the basis of competence will demand serious reorganization almostall elements of an education system Ч from standards and the contents, up to an estimation of a level of achievements and requirements to graduates.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Лебедик Л.  
Інтерактивне модульне навчання як чинник формування педагогічної компетентності майбутнього викладача економіки / Л. Лебедик // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 117-123. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Здійснено пошук принципів побудови модулів, реалізація яких забезпечує ефективність навчання. Розкрито зміст інваріантної і варіативної структури модулів навчальної дисципліни "Вища освіта України і Болонський процес", що забезпечують формування педагогічної компетентності магістра економіки як майбутнього викладача. Зроблено висновок, що ефективним є пошук змісту модулів на основі структури його педагогічної компетентності, орієнтованої не на стандарти, а на професійно значимі якості педагогічно компетентної творчої особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чипиленко Н.  
Імідж-студія як ефективна форма інтерактивного навчання майбутніх фахівців / Н. Чипиленко // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 200-206. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено проблему створення професійного іміджу майбутніх фахівців засобами інтерактивного навчання. Запропоновано оригінальну форму позааудиторної роботи із студентами - імідж-студію. З'ясовано, що результатом роботи студії є позитивна зміна візуальних, психологічних і професійних компонентів іміджу майбутнього фахівця. Проаналізовно дослідження українських і зарубіжних вчених, які досліджували окремі аспекти проблеми формування іміджу особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Скучинська Л. С. 
Психолого-педагогічні чинники та особливості інтерактивного навчання іншомовного навчального матеріалу в технічних ВНЗ / Л. С. Скучинська // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 123-126. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні чинники та особливості інтерактивного навчання іншомовного матеріалу в технічних ВНЗ. Проаналізовано процес впровадження сучасних освітніх технологій у вищих навчальних закладах та методи активізації інноваційної навчально-дослідної діяльності студентів. Обгрунтовано доцільність і переваги засвоєння ними лексичного матеріалу засобами інтерактивного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + Ч481.24 + Ш12-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського