Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (20)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.252.46$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Торічний О. В. 
Удосконалення педагогічної підготовки слухачів вищої військової школи на основі сучасних освітніх технологій (ігрові технології) : Автореф. дис... канд. пед. наук: 20.02.02 / О. В. Торічний; Акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. - Хмельницький, 1999. - 18 c. - укp.

Дисертацію присвячено дослідженню питань використання ігрових технологій, а саме - бліц-ігор, у педагогічній підготовці офіцерських кадрів і можливості їх реалізації в системі вищої військової школи. Проведено історико-педагогічний аналіз вітчизняного досвіду використання ігрових технологій у підготовці військових кадрів. Запропоновано класифікацію педагогічних бліц-ігор як основу їх вибору і використання; розкрито розуміння сутності і змісту педагогічних бліц-ігор. Розроблено дидактичні умови використання у навчальному процесі військової академії педагогічних бліц-ігор, які адекватно відображають особливості професійно-педагогічної діяльності офіцерських кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-3 + Ч481.252.46 + Ц4,8(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Друзь Ю. М. 
Педагогічні умови використання ділової гри в підготовці студентів до іншомовного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ю. М. Друзь; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто педагогічні умови, які забезпечують результативність використання ділових ігор у підготовці майбутніх спеціалістів до іншомовного спілкування у професійній діяльності. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми визначено сутність іншомовної комунікації та можливості ділової гри для формування у майбутніх спеціалістів культури спілкування іноземною мовою в професійних ситуаціях, розкрито специфічні особливості процесу навчання, в якому реалізується імітаційно-ігровий підхід; визначено структуру, основні етапи підготовки ділової гри, розкрито багатофункціональний характер, особливості та умови підвищення її результативності, вплив навчальної ділової гри на мотивацію вивчення іноземної мови як засобу професійного спілкування, ситуацію успіху в навчанні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310970 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Васильєва Л. Я. 
Ділова гра у викладанні методики математики / Л. Я. Васильєва // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 158-150. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Подано рекомендації до використання ділової гри під час викладання методики математики. Детально проаналізовано поетапне проведення гри та домашні завдання у процесі її підготовки.

Представлены рекомендации по использованию деловой игры в процессе преподавания методики математики. Детально проанализировано поэтапное проведение игры и домашние задания в процессе ее подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + В1р(4Укр)21-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яворская Г. Х. 
Игра в дидактических моделях учебного процесса в высшей школе / Г. Х. Яворская; М-во образования и науки Украины. - Одесса : НИРИО ОИВД, 2000. - 113 c. - Библиогр.: 231 назв. - рус.

Освещена актуальная проблема использования игры и игрового обучения, активно воздействующая на процесс формирования у студентов готовности к профессиональной деятельности. Описаны особенности состояния готовности будущих педагогов к профессионально-педагогической деятельности. Приведены результаты исследования эффективности игры в формировании готовности будущих педагогов к профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ч489.511.252-46

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624085 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вієвська М. Г. 
Розвиток творчих здібностей студентів через імітаційно-ігровий підхід до організації навчання / М. Г. Вієвська // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2001. - Вип. 3 . - С. 8-17. - укp.

Рассмотрены пути развития творческих способностей студентов. Приведены примеры деловых игр, которые используются в процессе преподавания психолого-педагогических дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Куліш І. М. 
Дидактична гра як засіб активізації навчальної діяльності студентів університету : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / І. М. Куліш; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Визначено суть дидактичної гри, її функції та сфери впливу, а також ієрархічний ряд функцій гри відповідно до кожної сфери, удосконалено класифікацію ігор взагалі та дидактичних зокрема, обгрунтовано технологію підготовки та застосування дидактичної гри, її впливу на активізацію навчальної діяльності студентів та розроблено технологічну карту дидактичної гри. Вивчено та експериментально перевірено результативність використання педагогічної технології дидактичної гри у вищому закладі освіти, розроблено систему даних ігор з метою використання у педагогічному процесі вищого навчального закладу освіти на заняттях з іноземної мови.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Парубок О. М. 
Дидактичні умови застосування ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. М. Парубок; Нац. акад. Прикордон. військ України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2003. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано дидактичні умови ефективного використання ділових ігор у професійній підготовці фахівців пожежної безпеки (зорієнтованість на моделювання майбутньої професійної діяльності; проблемність змісту та процесу його розгортання в навчальній діяльності; оптимальне співвідношення ігрового та дидактичного планів ділової гри; партнерську взаємодію учасників ділових ігор на підставі діалогічного спілкування). Розроблено зміст та систему ділових ігор, які активізують пізнавальну діяльність курсантів під час вивчення спеціальних дисциплін. Обгрунтовано технологію розробки ділових ігор зі спеціальних дисциплін. Удосконалено класифікацію цих ігор у навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Н96 р(4УКР) + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА326372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Куліш І. М. 
Грати, щоб навчитися. Використання дидактичної гри у підготовці фахівців різних спеціальностей / І. М. Куліш // Гуманіт. науки. - 2004. - № 2. - С. 53-56. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Надано та інтегровано результати досліджень щодо ефективності використаних дидактичних ігор у підготовці фахівців різних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Полєщук І. Ф. 
Підвищення рівня професійної підготовки студентів економічних спеціальностей засобами ігрових форм навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. Ф. Полєщук; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано дидактичні умови впливу ігрових занять на процес підвищення рівня професійної підготовки у цілісному навчально-виховному процесі кооперативного вищого навчального закладу (ВНЗ). Розроблено систему, яка передбачає визначення мети, суб'єктів навчального процесу, а також містить методику підвищення рівня професійної підготовки та методи організації й проведення ігрових занять. Розроблено критерії оцінки рівня професійної підготовки студентів, запропоновано завдання прикладного змісту для ігрових занять. Досліджено стан зазначеної підготовки студентів ВНЗ I - II рівня акредитації. Експериментально перевірено результативність запропонованої методики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р30-252 + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Воронка Г. С. 
Імітаційні ігри - активізуючий метод у підготовці кваліфікованих спеціалістів у системі післядипломної освіти у Великобританії та США / Г. С. Воронка // Гуманіт. науки. - 2006. - № 1. - С. 85-88. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

З'ясовано роль ділових ігор у структурі модульних курсів післядипломних економічних програм як елементу активізації діяльності суб'єктів навчального процесу, фактор підвищення рівня асиміляції навчального матеріалу у вищих навчальних закладах (школи бізнесу) у Великобританії та США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ч484(0)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Купрікова О. В. 
Ділова гра як засіб формування у студентів вищих навчальних закладів умінь приймати рішення / О. В. Купрікова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 3. - С. 49-53. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання ділових ігор як засобу формування у студентів ВНЗ умінь приймати рішення. Визначено особливості ділових ігор, що використовуються у процесі навчання приймати рішення і результативність їх застосування у ВНЗ інженерно-педагогічного спрямування.

Рассмотрена проблема использования деловых игр как способа формирования у студентов ВУЗ умений принимать решения. Определены особенности деловых игр, которые используются при обучении принимать решения и результативность их применения в ВУЗ инженерно-педагогического направления.

The paper is dedicated to a problem of usage of business games. The business game - a method of shaping for the students higher educational establishments of skills to accept solutions. The singularities of business games are defined. They will be used at learning to accept solutions and productivity of their application in higher educational establishments of a engineering-pedagogical direction.


Ключ. слова: студент, ділова гра, засоби, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лазарєв М. І. 
Концептуальні засади професійної економіко-математичної підготовки майбутніх економістів на основі дидактичних системно-імітаційних ігор / М. І. Лазарєв, І. В. Шерстньова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 8-13. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано принципи побудови та використання ділових ігор у професійній підготовці фахівців. Визначено систему принципів побудови нового різновиду ділових ігор - дидактичних системно-імітаційних. Розроблено концепцію професійної економіко-математичної підготовки майбутніх економістів на основі використання дидактичних системно-імітаційних ігор.

Проанализированы принципы построения и использования деловых игр в профессиональной подготовке специалистов. Определена система принципов построения новой разновидности деловых игр - дидактических системно-имитационных. Разработана концепция профессиональной экономико-математической подготовки будущих экономистов на основе использования дидактических системно-имитационных игр.

The article analyses principles of construction and employment of business games in specialists' professional training. Principles system of constructing new types of business games, didactic systems imitation games, is defined. It has been developed a conception of future economists' professional economical mathematical training with the use of didactic systems imitation games.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + У.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Рідкодубська А. А. 
Рольова гра як засіб формування професійних якостей майбутнього соціального педагога / А. А. Рідкодубська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 2. - С. 154-160. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто особливості формування професійних якостей майбутніх соціальних педагогів в умовах сучасної України.

Рассмотрены особенности формирования профессиональных качеств будущих социальных педагогов в условиях современной Украины.

The peculiarities of future social teachersТ professional qualities formation in modern Ukraine are considered


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР)3 + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Грицюк Н. 
Рольові ігри та їх привабливість для студентів / Н. Грицюк // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 30-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На основі опитування проведено дослідження рольової гри на заняттях з англійської мови, її привабливість для студентів. Запропоновано одну з проведених зі студентами IV курсу іноземної філології гри "Судовий процес".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш143.21-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Захарченко Н. В. 
Специфічні педагогічні умови проведення ділових ігор у професійній підготовці майбутніх економістів / Н. В. Захарченко // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 209-212. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Теоретично визначено специфіку педагогічних умов проведення ділових ігор у професійній підготовці майбутніх економістів. Виділено чинники ефективності впровадження ділових ігор. Запропоновано актуалізувати зміст поняття "комплексна ділова гра", яке передбачає поєднання рольових і імітаційних аспектів, міждисциплінарність поставлених завдань, подано методику проведення таких ігор.

Теоретически определена специфика педагогических условий проведения деловых игр в профессиональной подготовке будущих экономистов. Выделены факторы эффективности внедрения деловых игр. Предложено актуализировать смысловое наполнение понятия "комплексная деловая игра", которое предусматривает объединение ролевых и имитационных аспектов, междисциплинарность поставленных задач, представлена методика проведения таких игр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + У. р30-252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Русанова O. O. 
Елементи індивідуалізації навчання іноземній мові через рольові ігри / O. O. Русанова // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 55-58. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висловлено специфіку і підкреслено важливість рольових ігор у процесі навчання іноземній мові. Під час навчальної комунікації викладача і студента виявлено індивідуальні особливості учня, які є базою в організації індивідуальних навчальних занять. Розглянуто і проаналізовано зміст рольових ігор і аспектів рольової поведінки в процесі вивчення англійської мови, в якому рольові ігри є основою для формування навиків розмовної комунікації.

Изложена специфика и подчеркнута важность ролевых игр в процессе обучения иностранному языку. Во время учебной коммуникации преподавателя и студента выявлены индивидуальные особенности личности обучаемого, которые являются базой в организации индивидуальных учебных занятий. Рассмотрено и проанализировано содержание ролевых игр и аспектов ролевого поведения в процессе изучения английского языка, в котором ролевые игры являются основой для формирования навыков разговорной коммуникации.

The article focuses on the importance of role plays in foreign language teaching and individuality-revealing in communication process. Language functions are discussed as an important when selecting which language to use. The article deals with the advantages of using role plays, a certain range of behaviour in role-play process, aspects of role behaviour, educational value of role plays. Role plays are considered as an integral part of communicative skills in English.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш143.21-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Катеруша О. 
Ділові ігри як засіб активізації пізнавальної діяльності студентів / О. Катеруша // Вища шк.. - 2009. - № 12. - С. 53-60. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Акцентовано увагу на використанні ділової гри як одного із найефективніших шляхів формування комунікативної компетенції, що дозволяє безпосередньо у процесі навчання іноземній мові готувати студентів до майбутньої трудової діяльності. У формі таблиці узагальнено основні відмінності традиційного й активного методів навчання. Акцентовано увагу на тому, що у навчально-виховному процесі ВНЗ все більшого значення набувають активні методи навчання, які створюють конкретні ситуації у ділових іграх, а це забезпечує умови для творчості та навчання творчості.

Сосредоточено внимание на использовании деловой игры как одного из самых эффективных путей формирования коммуникативной компетенции, которая дает возможность непосредственно в процессе обучения иностранному языку готовить студентов к будущей трудовой деятельности. В форме таблицы обобщены основные отличия традиционного и активного методов обучения. Акцентировано внимание на том, что в учебно-воспитательном процессе вуза все большее значение приобретают активные методы обучения, которые создают конкретные ситуации в деловых играх, а это обеспечивает условия для творчества и обучения творчеству.

The author considers the application of a role play as one of the means of forming communicative competence which makes іt possible spontaneously, in the process of teaching a foreign language to get the students ready for their future professional activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Зарічанська Н. 
Використання активних методів навчання у професійній підготовці студентів-філологів / Н. Зарічанська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 41-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто використання ігрового методу навчання студентів-філологів під час створення професійної ситуації, подібної за основними характеристиками до тих, які можуть виникати у реальній дійсності. Виділено такі функції педагогічних ігор: підвищення інтересу до навчального предмета, розвиток самостійності, сприяння досвіду прийняття рішень, сприяння усвідомленню рольових обов'язків. Вміщено таблицю ігор професійної підготовки студентів-філологів.

Рассмотрено использование игрового метода обучения студентов-филологов при создании профессиональной ситуации, подобной по основным характеристикам к тем, которые могут возникать в реальной действительности. Выделены такие функции педагогических игр: повышение интереса к учебному предмету, развитие самостоятельности, содействие опыту принятия решений, содействие осознанию ролевых обязанностей. Помещена таблица игр профессиональной подготовки студентов-филологов.

The article examines the usage possibilities of active teaching methods in the professional of students-philologists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30 + Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Андрущенко Н. О. 
Інтерактивні технології навчання як активний засіб формування комунікативної компетентності / Н. О. Андрущенко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 147. - С. 81-84. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто та обгрунтовано активне застосування інтерактивних технологій навчання для формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців, проаналізовано результати соціологічного опитування студентів різних ВНЗ з цього питання та відмічено перевагу ігрових форм навчання над іншими методами активного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Катеренчук О. В. 
Роль та місце ділової гри в навчанні англійської мови студентів юридичних спеціальностей / О. В. Катеренчук // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 52-55. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено доцільність використання рольових комунікативних ігор в навчанні англійської мови професійного юридичного спрямування. Розглянуто функції, структуру рольової гри та її значення у формуванні професійних навичок спілкування, засвоєння норм професійної поведінки в процесі підготовки висококваліфікованих спеціалістів. Надано сценарій рольової гри до теми "Професія юрист".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.46 + Х.р(4УКР)3:Ч4 + Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського