Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (35)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.253.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 94
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Синельник И. В. 
Управление учебной деятельностью студентов с помощью компьютерных средств : Дис...канд. пед. наук: 13.00.01 / И. В. Синельник; Харьковский педагогический университет имени Г. С. Сковороды. - Х., 1995. - 250 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47717 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Синельник И. В. 
Управление учебной деятельностью студентов с помощью компьютерных средств : Дис...канд. пед. наук: 13.00.01 / И. В. Синельник; Харьковский педагогический университет имени Г. С. Сковороды. - Х., 1995. - 250 c. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС47717 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Ящун Т. В. 
Оцінка якості навчально-пізнавальної діяльності в системі "студент - комп'ютер" : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.01.04 / Т. В. Ящун; Харк. держ. автомоб.-дорож. техн. ун-т. - Х., 2000. - 20 c. - укp.

Систему "студент - комп'ютер" розглянуто як інтелектуальну ергатичну систему, на якість якої впливають групи характеристик студента та комп'ютера як засобу навчання. Оцінювання якості взаємодії в системі "студент - комп'ютер" зроблено на основі двох багатофакторних кваліметричних моделей: регресивної та логічної. Багатофакторну регресивну модель побудовано на основі методу групового урахування аргументів, логічну - на базі нечіткої логіки. За результатами регресивної та логічної моделей розроблено відповідні методи оцінювання якості взаємодії в системі "студент - комп'ютер". Перевірка вірогідності розроблених методів свідчить про доцільність їх використання для розв'язування ряду ергономічних та педагогічних задач.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА308595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Запевалин А. А. 
Интеграция научных знаний академического НИИ в образовательный процесс с помощью компьютерных технологий / А. А. Запевалин // Экология моря. - Севастополь, 2000. - Вып. 50. - С. 95-98. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена роль академического НИИ в образовательном процессе. Предложена оригинальная классификация компьютерных технологий по их содействию уменьшению "дистанции" между носителем и соискателем знаний. Описаны практические подходы к интеграции научных знаний академического НИИ в образовательный процесс на основе компьютерных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*822.1р(4Укр),025 + З970.826 + Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж66348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Алексеев А. Н. 
Компьютер в учебном процессе высшей школы : Учеб. пособие для студ., асп., преподавателей и слушателей фак. повышения квалификации по разработке и использованию програм. обеспечения / А. Н. Алексеев, Н. И. Волков. - Сумы : Довкілля, 2002. - 380 c. - Библиогр.: с.374 - рус.

Изложены методические рекомендации по применению компьютерной техники в учебном процессе, рассмотрены возможности изменения традиционных подходов к учебно-методической работе преподавателя. С учетом уровня базовой компьютерной подготовки преподавателя приведены рекомендации по работе на компьютере с типовым набором стандартных приложений, созданию новых или изменению пользовательских функций существующих программных средств. На основе общих принципов программирования рассмотрены учебные программы от использования макросов для модернизации существующих приложений до создания графоориентированных программ и программ дистанционного обучения на базе Internet-технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11я73 + З970я73

Шифр НБУВ: ВС36691 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Носов П. С. 
Застосування адаптивних функцій для впливу на модель знань студента / П. С. Носов, В. М. Тонконогий, О. Є. Яковенко // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2006. - Вип. 1. - С. 118-121. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано схему використання функцій адаптивності підсистемою контролю для формування моделі знань студента. Розглянуто алгоритми роботи автоматизованої повчальної системи у процесі рішення проблемних ситуацій студентом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Прадівлянний М. Г. 
Формування професійно спрямованої іншомовної компетентності фахівців технічних та економічних спеціальностей засобами сучасних інформаційних технологій : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / М. Г. Прадівлянний; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування професійно спрямованої іншомовної компетентності фахівців технічних та економічних спеціальностей засобами сучасних інформаційних технологій (СІТ). Розкрито сутність поняття іншомовної компетентності фахівців технічних та економічних спеціальностей. Обгрунтовано шляхи формування комунікативної мовленнєвої компетентності. Доведено доцільність використання засобів СІТ з метою формування професійно спрямованої іншомовної компетентності фахівців технічних та економічних спеціальностей. Основні результати наукового дослідження впроваджено у навчальний процес вищих немовних навчальних закладів для підготовки фахівців з поглибленим професійно спрямованим вивченням іноземної мови. Експериментально перевірено доцільність організації навчального процесу за допомогою засобів сучасних інформаційних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346978 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пиголенко І. В. 
Інтернет-технології як засіб формування ціннісних орієнтацій студентства на шляху до інформаційного суспільства (на прикладі НТУУ "КПІ") : Автореф. дис... канд. філософ. наук / І. В. Пиголенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Проаналізовано трансформації ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді під впливом новітніх комп'ютерних та інтернет-технологій за умов становлення інформаційного суспільства. Зазначений актуальний процес є філософським осмисленням цінності вищої освіти в житті студентської молоді за умов становлення інформаційного суспільства. Досліджено зміни ціннісних орієнтацій під впливом інтернет-технологій як новий соціальний феномен, базуючись на працях філософського та соціологічного напрямів. Розкрито зміст категорій "інформація", "комунікація" та "знання" та їх значення у ствердженні інформаційного суспільства. З'ясовано вплив новітніх інформаційно-комунікаційних технологій на трансформацію вищої освіти. Обгрунтовано висновок щодо її провідної ролі у творенні та розвитку особистості, формуванні професіоналів і майбутньої інтелектуальної еліти, яка є головним ресурсом інформаційного суспільства. Здійснено типологізацію соціальних функцій мережі Інтернет і досліджено фактори, що впливають на активність використання даної мережі студентською молоддю. Значну увагу приділено аналізу результатів соціологічних досліджень щодо цінності вищої освіти у житті сучасної молоді. Виявлено особливості використання інтернет-технологій у період навчання у ВНЗ та їх вплив на трансформацію ціннісних орієнтацій студентської молоді.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ю252:Ч30 + Ю251.05:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ашеров А. Т. 
Управление качеством учебно-познавательной деятельности студентов при компьютерном обучении. [Ч. 2. Стратегии обучения и контроля] / А. Т. Ашеров // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 16-26. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Сформулирована основная задача управления качеством учебно-познавательной деятельности студентов в электронной среде как задача выбора стратегий в управляемом полумарковском процессе. Для выбора стратегий использован алгоритм динамического программирования Ховарда, позволяющий для каждого уровня обученности студента выбрать оптимальный вариант управления учебным процессом.

Сформульовано основну задачу управління якістю навчально-пізнавальної діяльності студента у електронному середовищі як задачу вибору стратегій у керованому напівмарківському процесі. Для вибору стратегій використано алгоритм динамічного програмування Ховарда, що дозволяє для кожного етапу навченості студента визначити оптимальний варіант управління навчальним процесом.

The task of the management of learning-cognitive activity quality of students in the electronic environment sphere as a task of choosing strategies in controlled semi-markovskiy process is formulated in this article. For choosing strategies it was used the algorithm of Howard dynamic programming, which allows to assign management of the educational process at each state of student's training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Скорін Ю. І. 
Впровадження у навчальний процес комп'ютерних засобів навчання / Ю. І. Скорін, А. А. Тарасов // Вестн. ХНАДУ. - 2008. - Вып. 41. - С. 17-19. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто підходи щодо поліпшення якості та підвищення наочності навчального процесу та запропоновано варіант використання комп'ютерних засобів, а саме електронного конспекту лекцій у навчальному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: О3р(4УКР)3-366 + Ч481.253.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Забродська Л. 
Формування навчального контенту засобами інформаційних технологій в умовах модернізації системи ППО / Л. Забродська // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 51-57. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто застосування у діяльності ВНЗ сучасних комп'ютерних і телекомунікаційних систем як формувальних компонентів освітнього середовища, рівень розроблення яких відповідає світовим стандартам. Актуалізовано проблему вибору моделі єдиного освітнього електронного середовища як інформаційно-навчального середовища закладу та технології її проектування. Описано досвід кафедри інформаційних і комунікаційних технологій Університету менеджменту освіти у застосуванні методів e-Learning у навчанні слухачів системи ППО.

Рассмотрено применение в деятельности ВУЗ современных компьютерных и телекоммуникационных систем как формирующих компонентов образовательной среды, уровень разработки которых соответствует мировым стандартам. Актуализирована проблема выбора модели единой образовательной электронной среды как информационно-обучающей среды заведения и технологии ее проектирования. Описан опыт кафедры информационных и коммуникационных технологий Университета менеджмента образования в применении методов e-Learning в обучении слушателей системы ППО.

The application of a high school of modern computer and telecommunication systems as forming components of the educational environment, the level of development which meets international standards. It's actualized the problem of choosing a single model of educational electronic media as information and learning environment facilities and technology of its design. It's considered the experience of the Department of Information and Communication Technologies University of Management Education in applying e-Learning in teaching students of PE system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Осадчий В. 
Автоматизація процесу створення електронних навчально-методичних комплексів із дисциплін / В. Осадчий // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 107-115. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто розроблений програмний засіб - електронно-методичний навчальний комплекс "Умка", призначений для створення навчально-методичних комплексів для ВНЗ на основі Web-технологій та інтеграції їх до Інтернет-сайтів і порталів. Висвітлено характеристики даного засобу: легітимність, кросплатформність, доступність, захищеність. Описано структуру комплексу, яка складається з: модуля підтримки користувачів і груп, модуля керування навчальними курсами, модуля керування категоріями, модуля миттєвого обміну повідомленнями, модуля підтримки новин у системі, модуля легування дій користувачів. Таким чином, застосування розробленого програмного засобу "Умка" дозволить користувачеві з початковим рівнем знання роботи з комп'ютером створювати навчально-методичні комплекси різних дисциплін ВНЗ.

Рассмотрено разработанное программное средство - электронно-методический учебный комплекс "Умка", предназначенный для создания учебно-методических комплексов для ВУЗ на основе Web-технологий и интеграции их в Интернет-сайты и порталы. Освещены характеристики данного средства: легитимность, кросплатформенность, доступность, защищенность. Описана структура комплекса, состоящая из: модуля поддержки пользователей и групп, модуля управления учебными курсами, модуля управления категориями, модуля мгновенного обмена сообщениями, модуля поддержки новостей в системе, модуля легирования действий пользователей. Таким образом, применение разработанного программного средства "Умка" позволит пользователю с начальным уровнем знания работы с компьютером создавать учебно-методические комплексы различных дисциплин ВУЗ.

The article descries the developed programmatic mean, namely: the electronic-methodical educational complex "Umka" that is intended for the creation of educational complexes for higher educational establishments on the basis of Web-technologies and integration of the latter to Internet sites and portals. Its basic feature is that it is developed on the basis of free software, there is licensed by a clean, accessible programmatic mean for the automation of the educational work of teachers of any university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Виноградня В. 
Напрями розвитку системи інформаційного забезпечення управління ВНЗ / В. Виноградня // Рідна шк.. - 2010. - № 12. - С. 36-40. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено переваги, перспективність і проблеми автоматизації діяльності ВНЗ. На прикладі Державного педагогічного університету ім. Г. Сковороди розглянуто роботу автоматизованої системи управління (АСУ) ВНЗ. Зазначено, що, незважаючи на очевидні переваги АСУ (вдосконалення методів освітньої діяльності, раціональне використання праці педагогів та адміністрації ВНЗ, підвищення якості й оперативності вирішення планово-економічних, методичних та інших завдань, формування загального інформаційного простору в системі освіти), у більшості ВНЗ України автоматизація не відбулася (через брак коштів, спеціалістів тощо), а створено лише її фрагменти. Наголошено на необхідності розробки єдиної уніфікованої концепції побудови освітнього інформаційного середовища ВНЗ.

Освещена проблема автоматизации деятельности ВУЗ. На примере Государственного педагогического университета им. Г. Сковороды рассмотрена работа автоматизированной системы управления (АСУ) ВУЗ. Отмечено, что, несмотря на очевидные преимущества АСУ (совершенствование методов образования, рациональное использование труда педагогов и администрации вузов, повышение качества и оперативности решения планово-экономических, методических и других задач, формирование общего информационного пространства в системе образования), в большинстве вузов Украины автоматизация не состоялась (за неимением средств, специалистов и др.), созданы лишь ее фрагменты. Подчеркнута необходимость разработки единой унифицированной концепции построения образовательной информационной среды вуза.

Basic descriptions and prospects of development of the system of the informative providing of higher educational establishment are considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1 + Ч481.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ляхоцька Л. 
Застосування електронних технологій навчання у підвищенні кваліфікації керівників освіти / Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 58-60. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто підвищення кваліфікації керівників освіти за очно-дистанційною формою в кредитно-модульній системі організації навчального процесу, технологію організації та структурування змісту навчання дистанційного етапу. Висвітлено технологію електронного дистанційного навчання на першому та другому етапах підвищення кваліфікації керівників освіти районного (міського) рівня в межах Проекту "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Запроваджено методику самостійного вивчення слухачами дистанційного курсу навчальних модулів у Веб-класі під час підвищення кваліфікації керівників освіти за кредитно-модульною системою організації навчального процесу.

Рассмотрены процесс повышения квалификации руководителей образования очно-дистанционной формы обучения в кредитно-модульной системе организации учебного процесса, а также технология организации и структурирования содержания обучения дистанционного этапа. Освещена технология электронного дистанционного обучения на первом и втором этапах повышения квалификации руководителей образования районного (городского) уровня в рамках Проекта "Равный доступ к качественному образованию в Украине". Представлена методика самостоятельного изучения слушателями дистанционного курса учебных модулей в Веб-классе в процессе повышения квалификации руководителей образования по кредитно-модульной системе организации учебного процесса.

It's considered the process of training educational leaders part-distance learning in the credit-modular system of educational process and the technology organization and structuring learning content remote stages. It's discussed in detail the technology of electronic distance learning on the first and second stages of training educational leaders of the district (municipal) level, the project "Equal access to qualitative education in Ukraine". The technique of self-study distance learning course students study modules in the Web-class in the process of training educational leaders for credit-modular system of school organization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ч481.290 + Ч489.514(4УКР)78 + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Андрощук І. 
Навчання e-learning як інноваційна стратегія професійного розвитку вчителів Польщі / І. Андрощук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 80-81. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ПОЛ)78 + Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Сенчук Ж. 
Підготовка керівників до інформаційного супроводу управління інноваційними процесами в ЗНЗ / Ж. Сенчук // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 70-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано систему інформаційного супроводу й описано сутність етапів формування системи інформаційного забезпечення управління інноваційною діяльністю педагогів. Наведено таблицю формування інформаційних потоків управління інноваційною діяльністю педагогів ЗНЗ.

Освещена система информационного сопровождения, описана сущность этапов в формировании системы информационного обеспечения инновационной деятельности педагогов. Приведена таблица формирования информационных потоков управления инновационной деятельностью педагогов ОУЗ.

It's debated leadership training to the information support of management of innovation processes in the GPC. Clear up the system of information support, describe the nature of the stages in the formation of information management systems of innovation of teachers. Table shows the formation of information flows innovation management educators GPC.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мухін С. М. Богданова 
Електронний підручник як засіб навчання / С. М. Богданова Мухін // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 28/29. - С. 155-160. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено і проаналізовано конструктивні елементи, з яких може бути складений електронний підручник, етапи його розробки, причини необхідності впровадження електронних підручників у сучасну систему освіти для студентів різних форм навчання. Наведено у вигляді таблиці дидактичні особливості комп’ютерного підручника, дидактичні функції й особливості реалізації цих функцій. Детально розглянуто етапи розробки електронного підручника. Розкрито причини необхідності впровадження електронних підручників у сучасну систему освіти для студентів різних форм навчання.

Исследованы и проанализированы конструктивные элементы, из которых может быть создан электронный учебник, этапы его разработки, причины необходимости введения электронных учебников в современную систему образования для студентов разных форм обучения. Представлены в виде таблицы дидактические особенности компьютерного учебника, дидактические функции и особенности реализации этих функций. Детально рассмотрены этапы разработки электронного учебника. Раскрыты причины необходимости введения электронных учебников в современную систему образования для студентов разных форм обучения.

In this article the constructive elements for compiling an electronic textbook were analysed and investigated, as well as stages of its elaboration, and reasons for the necessity of introducting electronic textbooks into modern system of education forstudents of different forms of training. The didactic peculiarities of the computer textbook, didactic functions and peculiarities of their realization were given in the form of a table. The stages of developing an electronic textbook were considered in details. The reasons for introducing an electronic textbook for students of different forms of education to the modern educational system were disclosed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Валєєв Р. Г. 
Використання дидактичних прийомів e-Learning для розвитку пізнавальної самостійності суб'єктів навчання / Р. Г. Валєєв // Постметодика. - 2010. - № 4. - С. 7-14. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто рівень розвитку інформаційної компетенції і пізнавальної самостійності суб'єктів навчання у вищій школі, який не відповідає потребам особистості й інформаційного суспільства. Обгрунтовано методичну доцільність прийомів e-Learning, узагальнено власний практичний досвід у формі технологічних порад щодо цих прийомів під час викладання юридичних дисциплін. Проведено оцінку сучасного стану інформаційної культури (у тому числі компетентності суб'єктів навчання у вищій школі), здійснено порівняльний методичний аналіз прийомів e-Learning, наведено їх приклади та висловлено рекомендації щодо їх реалізації. Представлено таблицю характеристики прийомів e-Learning та малюнок з прикладом завдання для прийому "Пошук скарбів". Прийоми e-Learning запропоновано для використання з метою активізації пізнавальної діяльності та оптимізації когнітивних емоційних процесів.

Рассмотрен уровень развития информационной компетенции и познавательной самостоятельности обучающихся в высшей школе, не соответствующий потребностям личности и информационного общества. Обоснована методическая целесообразность приемов e-Learning, обобщен собственный практический опыт в форме технологических советов при преподавании юридических дисциплин. Предоставлена оценка современного состояния информационной культуры (в том числе компетентности обучающихся в высшей школе), осуществлен сравнительный методический анализ приемов e-Learning, приведены их примеры и предложены рекомендации по их реализации. Представлена таблица характеристики приемов e-Learning и рисунок с примером задания для приема "Поиск сокровищ". Приемы e-Learning предложены для использования в целях активизации познавательной деятельности и оптимизации когнитивных эмоциональных процессов.

We consider the level of development of information competence and independence of cognitive learning in high school that does not meet the needs of the individual and the information society. It's substantiated the advisability of taking the methodical e-Learning, collectively own practical experience in the form of technological advice on these techniques in the teaching of legal disciplines. Provided a brief assessment of the current state of information culture (including the competence of students in high school), carried out a comparative analysis of methodological techniques e-Learning, presented their cases and made recommendations for their implementation. A table of characteristics of e-Learning techniques and drawing from the example set for the reception of "Treasure Hunt". E-Learning techniques proposed for use to enhance cognitive function and optimization of cognitive emotional processes. Presents the results of an experiment to study educational conditions for the formation of cognitive independence, provided examples of problems, analyzed the intermediate results of the experiment on the use of methods of e-Learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Побережна Н. О. 
Стратегія методики впровадження інформаційних технологій у процес навчання / Н. О. Побережна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 27. - С. 221-228. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито методику навчання студентів застосовувати інформаційні технології (ІТ) у ВНЗ в процесі вивчення іноземної мови. Виділено базові етапи, які детермінують напрями стратегії засвоєння методики використання інформаційних технологій: етап базової підготовки, в процесі якої формуються знання та вміння використання ІТ; етап додаткової освіти, в процесі якої уточнюються питання з використання ІТ; етап функціонального застосування ІТ у навчанні іноземної мови.

Раскрыта методика обучения студентов использованию информационные технологии (ИТ) в ВУЗ при изучении иностранного языка. Выделены базовые этапы, которые детерминируют направления стратегии усвоения методики использования информационных технологий: этап базовой подготовки, в процессе которой формируются знания и умения использования ИТ; этап дополнительного образования, в процессе которого уточняются вопросы по использованию ИТ; этап функционального использования ИТ в обучении иностранным языкам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1 + Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гальцова Н. В. 
До проблеми інтеграції комп'ютерних технологій у процес навчання студентів іноземних мов / Н. В. Гальцова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 28. - С. 401-406. - укp.

Розглянуто теоретичні аспекти впровадження інформаційних технологій у процес навчання взагалі та англійської мови зокрема. Визначено два основних напрямки інтеграції комп'ютерних технологій у процесі навчання: комп'ютерна підтримка традиційного навчального процесу та навчальний процес, що відбувається за допомогою комп'ютера. Виявлено низку переваг, яких можна досягнути за допомогою комп'ютеризації навчального процесу. Поряд з перевагами відзначено недоліки цього аспекту освітнього процесу, найголовнішим з яких є зловживання комп'ютерними технологіями в навчальному процесі.

Рассмотрены теоретические аспекты внедрения информационных технологий в процесс обучения в целом и английского языка в частности. Определены два основных направления интеграции компьютерных технологий в процессе обучения; компьютерная поддержка традиционного учебного процесса и учебный процесс, который происходит при помощи компьютера. Выявлен ряд преимуществ, которых можно достигнуть при помощи компьютеризации учебного процесса. Наряду с преимуществами отмечены недостатки этого аспекта образовательного процесса, главнейшим из них является злоупотребление компьютерными технологиями в учебном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1 + Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського