Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (57)Журнали та продовжувані видання (28)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(4Пол)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Квієк М.  
Польське законодавство про вищу освіту: досвід та уроки / М. Квієк, Т. Фініков; Пер.: О. О Чистяков; Міжнар. фонд дослідж. освіт. політики. - К. : "Таксон", 2001. - 219 c. - (Сер. "Вища освіта в сучас. світі"). - Бібліогр.: 88 назв. - укp.

Подано проект Закону Республіки Польщі про вищі навчальні заклади. Проаналізовано місію вищої освіти в сучасному світі, основні тенденції її реформування, вплив на неї процесів глобалізації. Висвітлено особливості законодавчого регулювання освітніх відносин у країнах з перехідною економікою. Розглянуто проблеми вищої освіти в Україні, зважаючи на світові тенденції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)к1 + Ч484(4ПОЛ)к + Х819(4ПОЛ)132

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА616775 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Барський Т.  
Дидактичні основи технології підготовки викладачів технічних дисциплін (за матеріалами технічної освіти у Польщі) : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Т. Барський; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 1999. - 43 c. - укp.

Досліджено концепцію підготовки вчителів технічних дисциплін. Розроблено науково-методичну основу проектування та використання нових сучасних технологій вивчення технічних дисциплін у професійно-технічних школах, школах загального профілю та у вищих навчальних закладах. Обгрунтовано методи побудови "дерева цілей", моделювання процесу навчання та експериментальних систем, а також оцінювання й аналізу даних, що відображають вплив нових форм навчання, дидактичних засобів, спрямованих на підвищення ефективності навчального процесу. Висвітлено теоретичні та практичні рекомендації щодо спільної роботи викладачів і студентів з метою засвоєння технічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ) + Ж.р(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА314698 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нероба Е.  
Професійна підготовка інженерів-педагогів у вищих технічних навчальних закладах Польщі : Автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.04 / Е. Нероба; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2003. - 22 c. - укp.

Досліджено сучасний стан підготовки викладачів для системи професійної освіти у вищих технічних навчальних закладах Польщі, а також у трьох українських політехнічних інститутах. Проаналізовано засади організації навчання, плани спеціального та педагогічного навчання, програми психолого-педагогічних дисциплін. Обгрунтовано вимоги до змін у психолого-педагогічній підготовці інженерів-педагогів у вищих технічних навчальних закладах і доцільні форми їх реалізації як у процесі професійної підготовки, так і в процесі підвищення кваліфікації. Викладено результати порівняльного аналізу підготовки польських і українських викладачів інженерних дисциплін. З урахуванням сформульованих висновків обгрунтовано головні напрями модернізації підготовки педагогічних кадрів для професійних шкіл Польщі та професійних технічних навчальних закладів України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ) + Ж.р(4ПОЛ)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328232 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кучай О. В. 
Формування професійної компетенції вчителів інформатики у вищих навчальних закладах Польщі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Кучай; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2011. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблеми формування професійної компетенції вчителів інформатики у ВНЗ Польщі. Розкрито зміст понять "компетентність", "компетенція", "професійна компетенція", "професійна компетенція вчителя інформатики". Проаналізовано польську модель формування професійної компетенції вчителів інформатики, становлення та розвиток інформатичної освіти в Польщі, виявлено основні її тенденції. З'ясовано особливості підготовки майбутніх вчителів інформатики в Україні. Проведено порівняльний аналіз інформатичної системи педагогічної освіти в Польщі й Україні. Визначено можливість творчого використання в системі педагогічної освіти України продуктивних ідей польського досвіду підготовки майбутніх вчителів інформатики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)3-2 + Ч484(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лісова С. В. 
Особливості структурної перебудови вищої освіти у Польщі / С. В. Лісова // Укр. полоністика. - 2010. - Вип. 7. - С. 106-110. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано складові структурної перебудови вищої освіти Польщі у світлі Болонського процесу, окреслено пріоритети й перспективи розвитку сучасної системи вищої освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Івашко О. А. 
Упровадження елементів полікультурної освіти у вищих навчальних закладах Польщі / О. А. Івашко // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 179. - С. 52-56. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто впровадження дисциплін, пов'язаних з полікультурною освітою, у навчальний процес ВНЗ Польщі. Проаналізовано полікультурний контекст післядипломної освіти. Висвітлено вплив позааудиторних занять та програми "Еразмус" на формування полікультурної компетентності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч111.153 р31 + Ч484(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гончаров С. 
Освітній маркетинг у вищих школах України та Польщі = Education marketing in graduate school of Ukraine and Poland : навч.-метод. посіб. / С. Гончаров, В. Гурин, Г. Сапсай, Й. Зайонц, Б. Фалда, З. Гардзінський; Нац. ун-т вод. госп-ва та природокористування (Україна), Держ. Вища шк. заводова в м. Хелм (Польща). - Рівне; Хелм, 2011. - 274 c. - (Europ. credit transfer system). - Бібліогр.: с. 271-272. - укp. - пол.

Висвітлено основні поняття сутності маркетингу та його особливостей у наданні освітніх послуг вищими школами України та Польщі. Детально розглянуто засадні основи маркетингу знань, описано його види, наведено інноваційні концепції управління цим маркетингом. Значну увагу приділено маркетингу освітніх послуг, розкрито завдання та функції маркетингу освіти, наведено його класифікаційні ознаки. Акцентовано на особливостях планування освітніх послуг, цінової та комунікаційної політики ВНЗ, реклами, пропаганди та стимулювання продажу цих послуг. Викладено основи організації маркетингової діяльності ВНЗ України. Подано детальну інформацію про маркетингову систему вищої освіти в Польщі. Наведено рекомендації зі створення служби маркетингу та підготовки програм розвитку ВНЗ за умов ECTS.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к94 + Ч484(4ПОЛ) к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49 + У9(4ПОЛ)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА756304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Шеверун Н. В. 
Іншомовна підготовка студентів технічних університетів (досвід Польщі) : [навч.-метод. посіб.] / Н. В. Шеверун. - Умань : Жовтий О. О., 2012. - 159 c. - Бібліогр.: с. 113-126 - укp. - пол.

Проаналізовано іншомовну підготовку студентів тенічних університетів Польщі, а також розвиток іншомовної освіти. Подано модель іншомовної підготовки студентів тенічних університетів Польщі. Викладено підходи до організації навчання, добору та реалізації змісту іншомовної підготовки цих студентів. Охарактеризовано форми, методи, педагогічні технології навчання іноземних студентів тенічних університетів Польщі. Наведено оцінювання та сертифікацію навчальних досягнень студентів з іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)48 + Ш12-913-2(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Хмілєка Е. 
Сумісництво як додаткове джерело доходу: як зробити цю практику благом і для викладачів, і для університетів? / Е. Хмілєка // Вища шк.. - 2007. - № 5. - С. 75-87. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

На прикладі вищої освіти Польщі визначено переваги та недоліки, пов'язані з практикою сумісництва академічного персоналу. Запропоновано заходи, що забезпечать належне регулювання ситуації, що склалася.

На примере высшего образования Польши показаны преимущества и недостатки, связанные с практикой совместительства академического персонала. Предложены меры, которые обеспечат надлежащее урегулирование сложившейся ситуации.

Holding higher education in Poland as an example, the author considers the advantages and disadvantages connected with multiple-job holding by the teaching staff. The measures which will guarantee the proper settlement of the awkward situation that has ariser, are being proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)711п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Андрушкевич Ф. 
Важливість академічної співпраці українсько-польських університетів / Ф. Андрушкевич // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 1. - С. 75-79. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто важливість академічної співпраці українсько-польських університетів з позиції реалізації Україною європейського вибору в освітній галузі. Вміщено реальний і ефективний приклад співпраці - Європейський колегіум України і Польщі, в рамках якого функціонують факультети біології та землезнавства, хімії, педагогіки та психології, політології, філософії та соціології. Відзначено, що все більше українських університетів стають учасниками двосторонньої співпраці з країнами Європейського союзу (ЄС): Києво-Могилянська академія, Львівський національний університет ім. І. Франка, університет "Львівська політехніка", Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича та інші плідно співпрацюють з понад 200-ми ВНЗ республіки Польща.

Рассмотрена важность академического сотрудничества украинско-польских университетов с позиции реализации Украиной европейского выбора в образовательной сфере. Освещен реальный и эффективный пример сотрудничества - Европейский коллегиум Украины и Польши, в рамках которого функционируют факультеты биологии и землеведения, химии, педагогики и психологии, политологии, философии и социологии. Отмечено, что все больше украинских университетов становятся участниками двустороннего сотрудничества со странами Европейского союза (ЕС): Киево-Могилянская Академия, Львовский национальный университет им. И. Франко, университет "Львовская политехника", Черновицкий национальный университет им. Ю. Федьковича и другие плодотворно сотрудничают с более 200-ми ВУЗ республики Польша.

Examined the importance of academic cooperation between Ukrainian and Polish universities from the perspective of implementation of Ukraine's European choice in education. Placed real and effective example of cooperation - European Collegium Ukraine and Poland, under which the departments of biology and geography, chemistry, pedagogy and psychology, political science, philosophy and sociology. Noted that more and more Ukrainian universities are becoming party to a bilateral cooperation with countriesof the European Union (EU): Kiev-Mohylyanska Academy, Lviv National University. I. Franco, University "Lviv Polytechnic", Chernivtsi National University Fed'kovich etc. cooperates with over 200 universities of the republic of Poland.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711 ж + Ч484(4ПОЛ)711 ж

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вікторова Л. 
Психолого-педагогічні засади формування комунікативної компетентності іноземних студентів в університетах Польщі / Л. Вікторова // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 3. - С. 67-70. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано комплекс психолого-педагогічних чинників, які сприяють формуванню комунікативної компетентності іноземних студентів у ВНЗ Польщі. Проаналізовано різні погляди на питання вивчення психолого-педагогічних чинників у психолого-педагогічній літературі. Виявлено педагогічні умови та психолого-педагогічні чинники формування комунікативної компетентності досліджуваної групи студентів. Виокремлено педагогічні умови формування комунікативної компетентності на основі психолого-педагогічних досліджень.

Обоснован комплекс психолого-педагогических факторов, способствующих формированию коммуникативной компетентности иностранных студентов в ВУЗ Польши. Проанализированы различные взгляды на вопросы изучения психолого-педагогических факторов в психолого-педагогической литературе. Выявлены педагогические условия и психолого-педагогические условия формирования коммуникативной компетентности исследуемой группы студентов. Выделены педагогические условия формирования коммуникативной компетентности на основе данных психолого-педагогических исследований.

Сomplex psychological and educational factors contributing to the formation of the communicative competence of international students in higher education institutions in Poland. Analyzed the different views on the problem of studying psycho-pedagogical factors in psychological and pedagogical literature. Identified pedagogical conditions and psychological and pedagogical conditions of formation of the communicative competence of the study group of students. Marked pedagogical conditions of formation of communicative competence based on psychological and educational research.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)48

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гончаров С. 
Маркетингова система вищої освіти в Польщі / С. Гончаров, Г. Сапсай, Й. Зайонц // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 176-179. - укp.

Розглянуто стан та структуру сучасної вищої освіти в Польщі. Проаналізовано особливості проходження навчання у польських ВНЗ. Перелічено освітньо-кваліфікаційні рівні, які надають ВНЗ Польщі (бакалавр, інженер, магістр, магістр освіти, магістр мистецтва, магістр-інженер) та типи ВНЗ (вищі школи заводові, вищі школи університетського типу). Представлено категорії ВНЗ Польщі університетського типу та їх кількість.

Рассмотрено состояние и структура современного высшего образования в Польше. Проанализированы особенности прохождения обучения в польских ВУЗ. Перечислены образовательно-квалификационные уровни, которые предоставляют высшие учебные заведения Польши (бакалавр, инженер, магистр, магистр образования, магистр искусства, магистр-инженер) и типы ВУЗ (высшие школы завода, высшие школы университетского типа). Представлены категории ВУЗ Польши университетского типа и их количество.

he state and structure of modern higher education are considered in Poland. The features of passing of educating are analyzed in Polish higher educational establishments. Educationally-qualifying levels that give higher educational establishments of Poland (bachelor, engineer, master's degree, master's degree of education, master's degree of art, degree-engineer) and types of higher educational establishments (higher schools of plant, higher schools of university type) are enumerated. The categories of higher educational establishments of Poland of university type and their amount are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Андрушкевич Ф. 
Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі / Ф. Андрушкевич // Вища освіта України. - 2011. - № 4. - С. 83-87. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Вміщено порівняльний аналіз змін в освітньому процесі України та Польщі. Відзначено, що за радянських часів освіта в Україні набула як позитивних, так і негативних ознак. До позитивних ознак можна віднести: стандартизацію системи освіти та критеріїв її якості, грунтовну теоретичну та практичну підготовку, наявність виробничих,управлінських та наукових практик, забезпечення гарантованого працевлаштування. Негативними ознаками вважаються: повна відірваність від практики та досвіду світової системи вищої освіти, відсутність орієнтирів для інтеграції вітчизняної системи вищої освіти у світову тощо. Зазначено про подібність "стартових умов" у Польщі на початку суспільно-економічних реформ. Окреслено завдання, які ставила перед собою Польща, реформуючи систему освіти: зближення навчання з реаліями сучасного життя, виховання сучасної людини, позбавленої стереотипів минулого, демократизація системи освіти з урахуванням європейського досвіду, можливість саморегуляції нової системи освіти.

Помещен сравнительный анализ изменений в образовательном процессе Украины и Польши. Отмечено, что в советское время образование в Украине приобрело как положительные, так и негативные признаки. К позитивным признакам можно отнести: стандартизацию системы образования и критериев ее качества, основательную теоретическую и практическую подготовку, наличие производственных, управленческих и научных практик, обеспечение гарантированного трудоустройства. К негативным признакам относится: полная оторванность от практики и опыта мировой системы высшего образования, отсутствие ориентиров для интеграции отечественной системы высшего образования в мировую и т. д. Отмечено сходство "стартовых условий" в Польше в начале общественно-экономических реформ. Определены задачи, которые ставила перед собой Польша, реформируя систему образования: сближение обучения с реалиями современной жизни, воспитание современного человека, лишенного стереотипов прошлого, демократизация системы образования с учетом европейского опыта, возможность саморегуляции новой системы образования.

Placed a comparative analysis of changes in the educational process in Ukraine and Poland. It is noted that during the Soviet era education in Ukraine has acquired both positive and negative symptoms. Positive signs include: the standardization of education and its quality criteria thorough theoretical and practical training, availability of production, managerial and scientific practices, the provision of guaranteed employment. The negative difference is considered to be full cut off from practice and experience the world of higher education, the lack of guidelines for the integration of thenational higher education system in the world like that. Noted the similarity of "initial conditions" in Poland at the beginning of the socio-economic reforms. The tasks that are put in front of Poland, reforming the education system: convergence of learning with the realities of modern life, education of modern man, devoid of stereotypes of the past, the democratization of the education system, taking into account the European experience, the possibility of a new system of self-education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481,01 + Ч484(4УКР)7 + Ч484(4ПОЛ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гавран М. І. 
Тенденції розвитку вищої освіти недержавної форми власності в Польщі та Україні : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / М. І. Гавран; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2013. - 21 c. - укp.

Увагу приділено компаративному аналізу процесу розвитку недержавної вищої освіти Польщі та України. Проаналізовано історичні та соціокультурні умови, обгрунтовано теоретико-методологічні засади становлення та розвитку вищої освіти недержавної форми власності в обох державах. Виявлено структурно-функціональні особливості недержавних ВНЗ Польщі та України. Здійснено періодизацію недержавної вищої освіти Польщі та України у період 1990 - 2012 рр. Проведено концептуальне обгрунтування сутності тенденцій розвитку недержавної вищої освіти. Відповідно до визначених етапів розвитку вищої освіти недержавної форми власності Польщі та України виокремлено й охарактеризовано загальні та провідні тенденції. Обгрунтовано напрями вдосконалення приватної вищої освіти в Україні у контексті побудови європейського освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)70 + Ч484(4ПОЛ)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА404708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Соколович-Алтуніна Ю. О. 
Модернізація вищої аграрної освіти в Польщі в умовах євроінтеграції : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Ю. О. Соколович-Алтуніна; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2012. - 20 c. - укp.

Виявлено теоретичні основи модернізації вищої аграрної освіти в Польщі, з'ясовано перспективи використання прогресивного польського досвіду в аспекті досліджуваної проблеми в Україні. Окреслено поняттєво-термінологічний апарат дослідження та з'ясовано сутність модернізації вищої аграрної освіти в Польщі за умов євроінтеграції як нелінійного процесу, що характеризується збільшенням адаптивної складності й ефективності цієї системи, посиленням функціональної диференціації змісту підготовки фахівців-аграріїв і переходом від вертикального підпорядкування до горизонтальних зв'язків між компонентами системи - вишами, їх структурними підрозділами, науково-педагогічними кадрами. Виявлено витоки, визначено чинники та виокремлено етапи модернізації вищої аграрної освіти в Республіці Польща (РП). Охарактеризовано нормативно-правовий, структурний та змістовий аспекти модернізації вищої аграрної освіти в Польщі за умов розбудови Європейського простору вищої освіти. Узагальнено досвід стратегічного планування модернізації вищої аграрної освіти в РП на європейському, національному й інституційному рівнях, визначено можливості його використання в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ) + П. р(4ПОЛ)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Долгова Н. О. 
Модернізація фізичного виховання та спорту в університетській освіті Польщі (1991 - 2011 рр.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. О. Долгова; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Суми, 2014. - 20 c. - укp.

Розкрито теоретичні основи і базові аспекти модернізації фізичного виховання та спорту в університетській освіті Польщі. Проаналізовано поняттєво-термінологічний апарат дослідження і з'ясовано сутність модернізації фізичного виховання та спорту в університетській освіті Республіки Польща. Здійснено періодизацію становлення і розвитку системи фізичного виховання та спорту в університетській освіті Польщі, виокремлено провідні персоналії зазначеного процесу. Охарактеризовано нормативно-правовий, структурно-змістовий та управлінський аспекти модернізації фізичного виховання та спорту в університетській освіті Республіки Польща. Узагальнено досвід упровадження інновацій у процес фізичного виховання та спорту в Республіці Польща за умов розбудови Європейського простору вищої освіти. Висвітлено сучасний стан фізичного виховання та спорту у вітчизняних ВНЗ і визначено перспективи використання прогресивного досвіду університетів Польщі в аспекті досліджуваної проблеми в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.354 + Ч484(4ПОЛ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Васюк О. 
Тенденції розвитку недержавної вищої освіти в Польщі / О. Васюк // Вісн. Кн. палати. - 2006. - № 8. - С. 27-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Smak E. 
The directions of the transformation of the Polish system of higher education in the perspective of the Bolognan strategy = Напрями трансформації системи вищої освіти в Польщі в контексті Болонської стратегії / E. Smak // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 1. - С. 83-89. - Бібліогр.: 8 назв. - англ.

Розкрито головні завдання Болонського процесу та їх вирішення в Польщі. Розглянуто суттєві реформаційні процеси в контексті ідей Болонської декларації: двоступеневе навчання та докторантські студії, стандартизація дипломів і доповнень до них, введення бальної системи акредитації навчальних успіхів студентів (ECTS), забезпечення мобільності студентів (програма MOST), оцінювання якості навчання. Зазначено, що виконання визначених завдань передбачає наближення освіти до реальних потреб суспільства та молоді, підвищення її конкурентоспроможності, а також можливість впливу на мобільність студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Нестеренко І. 
Проектування навчальних програм у контексті функціонування польської рамки кваліфікацій / І. Нестеренко // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 64-68. - Бібліогр.: с.68 (7 назв) - укp.

Розглянуто досвід модернізації навчальних програм у змісті вищої освіти Польщі на основі запровадження Національної рамки кваліфікацій. Висвітлено етапи методики проектування нової програми навчання. Зазначено, що врахування національних рамок кваліфікацій у Польщі сприяло збільшенню автономії університетів у розробці навчальних програм та внесенню суттєвих змін у структуру польської системи вищої освіти.

Рассмотрен опыт модернизации учебных программ в содержании высшего образования Польши на основе внедрения Национальной рамки квалификаций. Освещены этапы методики проектирования в новой программе обучения. Отмечено, что учет национальных рамок квалификаций в Польше способствовал увеличению автономии университетов в разработке учебных программ и внесению существенных изменений в структуру польской системы высшего образования.

The experience of the modernization of curricula in the content of higher education in Poland on the basis of implementation of the National Qualifications Framework. Stages of design techniques covered in the new training program. Noted that the inclusion of national qualifications frameworks in Poland significantly increased autonomy of universities to develop curricula and introduced significant changes in the structure of the Polish system of higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ситницький М. В. 
Стратегія розвитку освітніх послуг і навчальних програм у Варшавському університеті / М. В. Ситницький // Бізнес Інформ. - 2017. - № 12. - С. 54-59. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено успішний досвід головного навчального та наукового закладу Польщі - Варшавського університету у формуванні та реалізації власної стратегії розвитку освітніх послуг і навчальних програм в умовах польського членства в Європейському Союзі. Побудовано модель системи розвитку Варшавського університету, що базується на одинадцяти основних її елементах, які відображають основні стратегічні напрями розвитку, що забезпечують основу розбудови університету у стратегічній перспективі. Охарактеризовано найважливіші напрями, що є ключовими і включають в себерозвиток: концепції Відкритого університету; розширення існуючих і створення нових навчальних програм міждисциплінарного характеру; підбору та освіти науково-педагогічного персоналу; стажування та практики студентів; післядипломної освіти; запуску навчальних програм на іноземних мовах, інтернаціоналізації навчання; платного навчання; стипендіальних програм університету; заохочення видатної дидактичної діяльності за рахунок Фонду дидактичних інновації; організації набору кандидатів на навчання; забезпечення якості освіти. Науково-практичні результати цього дослідження будуть корисними для управлінців найвищого рівня, що замаються розробкою та реалізацією стратегій для вищих навчальних закладів тадослідницьких університетів України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ПОЛ)711.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського