Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (73)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч484(7СПО)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 102
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кутова Н. А. 
Вища освіта жінок у США в 70-х роках XX - на початку XXI ст.: гендерний підхід : моногр. / Н. А. Кутова; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К. : Пульсари, 2008. - 312 c. - Бібліогр.: с. 272-299. - укp.

Проаналізовано головні тенденції розвитку вищої освіти жінок у США в 1970-х рр. - початку ХХІ ст. на підставі гендерної методології. Розкрито сутність гендерного підходу в освіті, значення фемінізму для досягнення гендерної рівності у вищій освіті. Визначено освіту як чинник гендерної соціалізації жінок у контексті ідей критичної педагогіки та теорій неофемінізму. Висвітлено досвід університетів США з викладання жіночих і гендерних студій і його вплив на міжнародний освітній простір.

Проанализированы главные тенденции развития высшего образования женщин в США в 1970-х гг. - начале ХХІ ст. на основе гендерной методологии. Раскрыты сущность гендерного подхода в образовании, значение феминизма для достижения гендерного равенства в высшем образовании. Определено образование как фактор гендерной социализации женщин в контексте идей критической педагогики и теорий неофеминизма. Освещен опыт университетов США по преподаванию женских и гендерных студий и его влияние на международное образовательное пространство.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч483(7СПО)63/64 + Ч484(7СПО)42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695538 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зварич І. М. 
Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США : монографія / І. М. Зварич. - К. : Фенікс, 2008. - 207 c. - Бібліогр.: с. 188-207. - укp.

На підставі результатів комплексного дослідження педагогічних засад оцінювання знань студентів у ВНЗ США охарактеризовано стандартизований, мотиваційно-стимулювальний, інтеграційно-гармонізувальний підходи до його здійснення. Проведено порівняльний аналіз даного оцінювання у ВНЗ США й України. Наведено рекомендації щодо його удосконалення у вітчизняних ВНЗ.

На базе результатов комплексного исследования педагогических основ оценивания знаний студентов в ВУЗ США охарактеризованы стандартизированный, мотивационно-стимулирующий, интеграционно-гармонизирующий подходы к его осуществлению. Проведен сравнительный анализ данного оценивания в ВУЗ США и Украины. Даны рекомендации по его усовершенствованию в отечественных ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699409 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бондар Т. І. 
Студентське самоврядування у вищих навчальних закладах США: особливості становлення та сучасний стан : метод. рек. для студ., магістрантів, викл. вищ. навч. закл. / Т. І. Бондар; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 132 c. - Бібліогр.: с. 63-65. - укp.

Висвітлено історію становлення позааудиторної студентської діяльності як основи для розвитку студентського самоврядування. Розкрито особливості педагогічного керівництва навчально-виховною роботою у ВНЗ США, розглянуто практику організації студентського самоврядування та правового регулювання управлінської діяльності студентів. Проаналізовано зміни у підходах до виховної роботи в США. Розглянуто методи організації та координації студентського самоврядування, проаналізовано його нормативно-правову базу. Охарактеризовано діяльність студентських урядів в університетах США. Розроблено рекомендації щодо впровадження зарубіжного досвіду організації навчально-виховної роботи та студентського самоврядування у ВНЗ України.

Освещена история становления внеаудиторной студенческой деятельности как базы для развития студенческого самоуправления. Раскрыты особенности педагогического руководства учебно-воспитательной работой в ВУЗ США, рассмотрена практика организации студенческого самоуправления и правового регулирования управленческой деятельности студентов. Проанализированы изменения в подходах к воспитательной работе в США. Рассмотрены методы организации и координации студенческого самоуправления, проанализирована его нормативно-правовая база. Охарактеризовано современное состояние студенческого самоуправления в университетах США. Разработаны рекомендации по внедрению зарубежного опыта организации учебно-воспитательной работы и студенческого самоуправления в ВУЗ Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) р + Ч481.431 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Голубєва І. В. 
Особливості викладання конфліктологічних дисциплін у форматі дистанційного навчання у ВНЗ США / І. В. Голубєва // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота. - 2005. - Т. 47. - С. 31-36. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Наведено аналіз змісту, особливості викладання та методи навчання конфліктологічних дисциплін у сучасних університетах США. Детально розглянуто організацію і впровадження дистанційного навчання конфліктології.


Ключ. слова: конфліктологічні дисципліни, дистанційне навчання, університети США
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)764

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бурдіна С. В. 
Роль магістратури у системі вищої освіти США / С. В. Бурдіна // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 25-27. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано роль магістерської підготовки в системі вищої освіти США. Охарактеризовано специфічні риси сучасного магістранта в США. Розкрито механізми мотивування та фінансової підтримки навчання в магістратурі. На підставі аналізу статистичних даних щодо представленості магістрантів в контингенті студентів вищих навчальних закладів США виявлено сучасні тенденції в магістерській підготовці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Balatska N. I. 
National policy in education in Great Britain and the United States / N. I. Balatska, O. O. Pysmenna // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2009. - № 2. - С. 184-189. - Библиогр.: 14 назв. - англ.

The article deals with some pressing issues faced by high and highest schools in Great Britain and the USA. Considered are educational, organisational, financial, psychological problems and their social effects in the framework of general characteristics of new trends in education. Analysed are the latest publications in the press and some statistics are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ) + Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Зварич І. М. 
Педагогічні засади оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах США : автореф. дис... канд. пед. наук / І. М. Зварич; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 21 c. - укp.

Охарактеризовано історико-педагогічні детермінанти оцінювання якості освіти. Визначено педагогічні принципи оцінювання якісного рівня знань студентів у вищих навчальних закладах США. Здійснено аналіз педагогічних підходів до стандартизованого оцінювання знань студентів. Виявлено його особливості за умов практично-навчальних ситуацій. Розроблено рекомендації щодо оцінювання знань студентів в українських навчальних закладах. Проаналізовано концептуальні засади стандартизації оцінювання, які передбачають врахування факторів, а саме: ідеальної освіченості особи; запитів ринку праці; вакансій; нормального розподілу; компенсаторної квоти; досяжного рівня; індивідуального поступу, обгрунтованої комбінації, неточного інтуїтивного підходу. На підставі порівняльно-педагогічного аналізу встановлено важливу роль підходів до стандартизації процесу оцінювання знань студентів у вищих навчальних закладах, що забезпечують об'єктивність, науковість, обгрунтованість і переконливість діагностики якісних показників професійної підготовки студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28 + Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355116 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ольхович О. В. 
Підготовка соціальних працівників до роботи з біженцями у вищих навчальних закладах США і Канади : автореф. дис... канд. пед. наук / О. В. Ольхович; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено систему підготовки соціальних працівників до роботи з біженцями у ВНЗ США та Канади. Визначено суть і зміст понятійного апарату у дослідженій сфері. Розкрито основні фактори, які впливають на процес професійної підготовки соціальних працівників до роботи з біженцями. Проаналізовано особливості даної підготовки працівників у ВНЗ США та Канади. Висвітлено її зміст і технології. Проаналізовано вітчизняний досвід соціальної роботи з біженцями та підготовки відповідних фахівців. Окреслено можливості творчого використання зарубіжного досвіду підготовки соціальних працівників до роботи з біженцями у ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7КАН) + Ч484(7СПО) + С40(7)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356340 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бурдіна С. В. 
Система підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США : автореф. дис... канд. пед. наук / С. В. Бурдіна; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні, методичні й організаційні засади функціонування системи підготовки магістрів управління освітою у вищих навчальних закладах США й обгрунтовано можливості використання позитивного зарубіжного досвіду в Україні. Проаналізовано історичний розвиток і сучасний стан магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в системі вищої освіти США. З використанням системно-структурного методу визначено особливості формування цілей і змісту навчальних програм, розрито форми та методи навчання в американській магістратурі управління освітою. Визначено місце та роль магістерської підготовки в сучасній системі вищої освіти США. На підставі історико-хронологічного, соціокультурного та системно-структурного підходів виявлено гнучкість та ефективність магістерської підготовки фахівців у галузі управління освітою в економічному та педагогічному аспектах. Узагальнено особливості організції навчального процесу в магістратурі управління освітою у вищих навчальних закладах США. З'ясовано, що характерною рисою даного напряму магістерської підготовки є соціалізація в управлінні окремою діяльністю або типом освітнього закладу (дошкільним, шкільним, вищим). Описано систему управління якістю навчання в американській магістратурі. Доведено, що основна мета магістерської програми управління освітою в США є розвиток комунікативних і лідерських навичок, новаторського мислення, формування уміння застосовувати наукові досягнення у практичній діяльності, а також цілісного сприйняття освітньої системи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358544 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бондар Т. І. 
Тенденції розвитку студентського самоврядування в системі вищої освіти США : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Т. І. Бондар; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2009. - 20 c. - укp.

Вперше здійснено цілісний аналіз розвитку студентського самоврядування у ВНЗ США, окреслено тенденції розвитку студентського самоврядування в системі вищої освіти США та з'ясовано його особливості функціонування на сучасному етапі. Вивчено соціально-педагогічні умови розвитку студентського самоврядування у ВНЗ США. Обгрунтовано етапи розвитку студентського самоврядування в системі вищої освіти США . Досліджено організаційну структуру, форми та напрями діяльності студентського уряду як одного з засобів виховання громадянської відповідальності молоді та однієї з форм позааудиторної виховної роботи для залучення студентів до управління навчально-виховним процесом у системі вищої освіти США. З'ясовано можливість упровадження позитивного досвіду за умов функціонування вищої освіти України та сформульовано теоретико-практичні рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО) + Ч481.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365087 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Малярчук О. В. 
Дистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. В. Малярчук; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2010. - 20 c. - укp.

Визначено головні передумови розвитку дистанційного навчання за умов постіндустріальних суспільств і його характерні особливості. Наведено характеристику розвитку різних форм навчання на відстані, починаючи з найдавніших часів, проаналізовано дистанційну освіту як науково-теоретичний і практично-освітній феномен. Розглянуто організаційно-методичні та технологічні засади дистанційного навчання, основні форми організації дистанційної освіти та базові технології навчання, провідні моделі, кадрові та змістові характеристики дистанційного навчання в системі вищої гуманітарної освіти США, алгоритм проходження дистанційного курсу студентом, характеристики процесу акредитації з метою використання позитивного досвіду в організації дистанційного навчання у гуманітарних ВНЗ України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)764 + С. р(7СПО)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Романовська О. О. 
Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки XX - XXI століття : посібник. Кн. 1. Гуманітарна та підприємницька підготовка американців / О. О. Романовська. - Вінниця : Нова кн., 2009. - 261 c. - Бібліогр.: 79 назв. - укp.

Висвітлено питання становлення та розвитку вищої освіти (ВО) у США (ХХ - початок ХХІ ст.), її взаємодії з усіма рівнями та формами освітянської галузі, підготовки людини до активності та гармонійного, всебічного співіснування в суспільстві. Проаналізовано організацію та структуру навчального процесу у ВНЗ США, їх діяльність, умови та зміст навчання. Розкрито підприємницькі особливості системи ВО США, тенденції та специфіку підготовки підприємців, стандарти бізнес-освіти США, методику визначення типів підприємців і подальшого розвитку їх підприємницьких якостей. Розглянуто проблему створення інформаційних мереж для взаємодії ВНЗ у світовому масштабі, їх участі у спільних освітніх і наукових проектах.

Освещены вопросы становления и развития высшего образования (ВО) в США (ХХ - начало ХХІ ст.), его взаимодействия со всеми уровнями и формами образовательной отрасли, подготовки человека к активности и гармоническому, всестороннему сосуществованию в обществе. Проанализированы организация и структура учебного процесса в ВУЗ США, их деятельность, условия и содержание обучения. Раскрыты предпринимательские особенности системы ВО США, тенденции и специфика подготовки предпринимателей, стандарты бизнес-образования США, методика определения типов предпринимателей и дальнейшего развития их предпринимательских качеств. Рассмотрена проблема создания информационных сетей для взаимодействия ВУЗ в мировом масштабе, их участия в общих образовательных и научных проектах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)7я73 + Ч483(7СПО)6я73 + У9(7СПО)49:Ч30/49я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352751/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Романовська О. О. 
Досвід вищої освіти Сполучених Штатів Америки XX - XXI століття : посібник. Кн. 2. Особливості вищої освіти США кінця XX - початку XXI століття / О. О. Романовська, Ю. Ю. Романовська, О. О. Романовський; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Укр.-амер. гуманіт. ін-т "Вісконс. міжнар. ун-т (США) в Україні". - Вінниця : Нова кн., 2010. - 266 c. - Бібліогр.: 88 назв. - укp.

Висвітлено досвід розвитку, трансформації та вдосконалення вищої освіти (ВО) США наприкінці ХХ - початку ХХІ ст. Проаналізовано особливості та напрями діяльності американських ВНЗ - університетів, коледжів та інших навчальних інституцій за умов зацікавленості суспільства США в одержанні нових знань, професій, у зміцненні престижу, економіки країни. Визначено вплив приватного капіталу на американську ВО та поступове перетворення ВНЗ США в освітні економічні корпорації. Вивчено досвід американців у сфері освітнього менеджменту, навчання якостей лідера, маркетингової діяльності університетів і коледжів, впровадження нових концепцій організації навчання, ступінь матеріально-технічного забезпечення ВНЗ США, типи та види відкритого та дистанційного навчання. Розглянуто питання академічної свободи, якості й змісту освіти, мотиви вибору абітурієнтами в США спеціалізації та побудови професійної кар'єри. Висвітлено джерела фінансування ВНЗ США, діяльність американських публічних (державних) і приватних університетів і коледжів, проблеми інтернаціоналізації та застосування американського законодавства у системі ВО, особливості підготовки та перепідготовки професорсько-викладацького складу та роль морально-етичних норм у діяльності ВНЗ США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)7я73 + Ч483(7СПО)6я73 + У9(7СПО)49:Ч30/49я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В352751/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Олендр Т. М. 
Моніторинг якості природничо-наукової освіти в університетах США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Т. М. Олендр; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Т., 2011. - 22 c. - укp.

Обгрунтовано основні етапи розвитку моніторингу якості вищої освіти США. Визначено структуру моніторингу її якості, особливості його проведення в процесі природничо-наукової підготовки фахівців в американських університетах. Виокремлено критерії та показники її якості за чотирма складовими (якість навчальних досягнень суб'єкта освітнього процесу, якість об'єкта надання освітніх послуг, якість процесу надання освітніх послуг, якість результату діяльності освітньої системи). Розкрито сутність, етапи, напрями, види, рівні, основні методи та форми організації моніторингу. Виокремлено прогресивні ідеї американського досвіду з проведення моніторингу якості природничо-наукової освіти, що можуть бути рекомендовані у разі реформування вищої освіти України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)711 к8 + Б. р(7СПО)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА384303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шаран Р. В. 
Професійна підготовка магістрів інформаційних технологій в системі дистанційної освіти США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. В. Шаран; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2010. - 20 c. - укp.

Здійснено аналіз проблеми професійної підготовки магістрів інформаційних технологій у системі дистанційної освіти США. Розглянуто дистанційне навчання як освітню технологію. Охарактеризовано основні етапи розвитку дистанційної освіти у США. Виявлено особливості організації дистанційного навчання магістрів інформаційних технологій в університетах США. Розкрито зміст і форми організації дистанційного навчання магістрів інформаційних технологій. З'ясовано основні вимоги щодо професійної компетентності тьюторів, які здійснюють підготовку магістрів інформаційних технологій. Проаналізовано провідні тенденції розвитку дистанційної освіти в Україні та з'ясовано особливості підготовки ІТ-фахівців у системі вищої освіти України. Обгрунтовано науково-методичні рекомендації щодо творчого використання прогресивних ідей досвіду вищої школи США з дистанційної підготовки магістрів інформаційних технологій в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)764 + З970 р(7СПО)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА377746 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Журкіна С. В. 
Статус і функції тьютора в університетах Великої Британії та США / С. В. Журкіна // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 26, Ч. 1. - С. 146-150. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Досліджено систему тьюторства у вищій школі Великої Британії та США. Відзначено особливе положення тьютора у британських ВНЗ. Підкреслено підвищену складність визначення функцій тьютора, адже його розглянуто не як викладача у звичайному значенні слова, а як наставника. Визначено, що самостійні заняття для англійських студентів є основними в навчальній роботі, а роль викладача як основного джерела інформації замінено консультативною роллю тьютора. Зроблено висновок щодо можливості адаптування позитивного досвіду організації тьюторської діяльності у закладах освіти України.

Исследована система тьюторства в высшей школе Великобритании и США. Отмечено особое положение тьютора в британских ВУЗ. Подчеркнута повышенная трудность в определении функций тьютора, так как его рассмотрено не как преподавателя в обычном смысле слова, а как наставника. Определено, что самостоятельные занятия для английских студентов являются основными в учебной работе, а роль преподавателя, как основного источника информации, заменена консультативной ролью тьютора. Сделан вывод о возможности адаптации положительного опыта организации тьюторской деятельности в учреждениях образования Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ч484(7СПО) + Ч484(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Осадча Т. Ю. 
Формування професійної майстерності майбутніх учителів фізичного виховання (на прикладі навчальних програм університетів США) : наук.-метод. посіб. / Т. Ю. Осадча; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2006. - 130 c. - укp.

Розглянуто питання підготовки фахівців в галузі фізичного виховання (ФВ) і спорту університетів США, охарактеризовано засоби формування їх професійних умінь. Увагу приділено принципам і моделям побудови шкільних навчальних програм, інноваційним методикам викладання та оцінці ефективності викладання майбутнього вчителя (студента-практиканта) ФВ, тематичному плануванню та змістовим аспектам шкільних програм США з проблем ФВ.

Рассмотрены вопросы подготовки специалистов в сфере физического воспитания (ФВ) и спорта университетов США, охарактеризованы средства формирования их профессиональных умений. Уделено внимание принципам и моделям построения школьных учебных программ, инновационным методикам преподавания и оценке эффективности преподавания будущего учителя (студента-практиканта) ФВ, тематическому планированию и содержательным аспектам школьных программ США по проблемам ФВ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)711 р3 + Ч51 р31(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Зарва О. М. 
Моральне виховання студентів вищих навчальних закладів США : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. М. Зарва; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2011. - 20 c. - укp.

Вперше у вітчизняній педагогічній науці комплексно та систематизовано проведено дослідження процесу та стану морального виховання студентів у ВНЗ США. Обгрунтовано сутність, зміст та актуальність формування моральних цінностей у контексті традиційного та ліберального поглядів на освіту. Доведено, що рівень морального виховання студентів залежить від кількості, характеру та змісту морально-етичних дисциплін в освітніх програмах та якості навчально-виховної позанавчальної діяльності студентів. Розкрито місце та роль курсів морально-етичного спрямування в освітніх програмах світських і релігійних коледжів й університетів. Визначено основні форми та методи морального виховання в навчальній та позанавчальній діяльності. Розроблено модель реалізації процесу морального виховання американських студентів у навчальній діяльності. Удосконалено положення щодо впливу міжнародних волонтерських організацій на процес позааудиторного морального виховання, концептуальних ідей змісту ліберальної та традиційної вищої освіти, форм організації занять і впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховну систему вищих шкіл США.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352 + Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Мішіна Л. М. 
Вища освіта Сполучених Штатів Америки: загальний аналіз та характерні особливості / Л. М. Мішіна // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 157. - С. 109-113. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Надано детальну характеристику основних складових елементів вищої освіти Сполучених Штатів Америки. Проаналізовано тенденції та перспективи її розвитку та функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Зіноватна О. М. 
Вища освіта у США: навчальний компонент у магістерських програмах різного типу / О. М. Зіноватна // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 163. - С. 82-86. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Надано теоретичний аналіз особливостей магістерської освіти у США. Висвітлено завдання та компоненти курікулуму різних типів магістерських програм, окреслено прийнятні напрямки щодо реформування ступеневої освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського