Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (60)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.211$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Донцов А. В. 
Методологія та методика соціально-педагогічних досліджень : Метод. рек. і прогр. курсу / А. В. Донцов. - Х. : Ксилон, 2001. - 31 c. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто науково-теоретичні основи, принципи, методи та процедуру педагогічних досліджень. Особливу увагу приділено аналізу ролі та місця педагогіки у системі наук про людину і суспільство. На основі теоретико-методологічного підходу визначено стратегічні, пріоритетні напрямки та функції системи освіти, її найбільш оптимальний зміст, особливості планування та координації зусиль усіх соціальних інститутів виховання підростаючої особистості за конкретних сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89719 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Слєпкань З.  
Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі : Для студ.- магістрів / З. Слєпкань; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 210 c. - укp.

Висвітлено методологічні засади педагогічного процесу у вищій школі. Розкрито організаційні основи системи вищої освіти в Україні. Викладено психологічні аспекти навчально-виховного процесу у вищих закладах освіти. Охарактеризовано дидактичні основи педагогічного процесу та розглянуто особливості педагогічного контролю у вищій школі. Проаналізовано науково-дослідну роботу у вищій школі. Досліджено наукові питання виховного процесу у вузах. Описано систему післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606147 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Захарченко Р. О. 
Теоретичні засади виховання національної самосвідомості : Навч. посіб. / Р. О. Захарченко, В. П. Москалець, Ю. Д. Руденко, І. В. Огородник, В. К. Сидоренко; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 150 c. - Бібліогр.: 44 назв. - укp.

Розглядаються філософські, психологічні й методичні основи виховання національної самосвідомості у майбутнього вчителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 + Ч489.511.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585414 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бугеря Т. М. 
Міжпредметні зв'язки й ефективна підготовка фізичних реабілітологів у педагогічних ВНЗ / Т. М. Бугеря // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 16-19. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено важливу роль міждисциплінарного підходу, заснованого на принципах гуманної освіти у підготовці фізичних реабілітологів.

Показана важная роль междисциплинарного подхода, основанного на принципах гуманного образования в подготовке физических реабилитологов.

In work the important role of the interdisciplinary approach based on principles of humane education, in preparation of physical rehabilitation (specialists) is shown.


Ключ. слова: міждисциплінарні зв'язки, підготовка фізичних реабілітологів
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.5 + Р354р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Курач М. С. 
Педагогічні умови реалізації міжпредметних зв'язків у художньо-трудовій підготовці майбутніх учителів трудового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. С. Курач; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Тернопіль, 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання художньо-трудової підготовки студентів педагогічних ВНЗ на основі реалізації міжпредметних зв'язків. Розкрито суть поняття "художньо-трудова підготовка" студентів ВНЗ. Виявлено, обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови реалізації зазначених зв'язків у процесі художньо-трудової підготовки майбутніх учителів трудового навчання, якими є забезпечення наступності змісту художньо-трудової підготовки учнівської молоді та студентів педагогічних ВНЗ, урізноманітнення методів і прийомів навчання, застосування комп'ютерного програмного засобу з урахуванням явища перенесення міжпредметних знань і умінь студентів у процесі художньої обробки матеріалів, застосування елементів проектно-технологічної системи навчання на основі комплексу диференційованих завдань.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.211.5 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Роляк А. О. 
Зміст програм професійної підготовки вчителя для данської середньої школи / А. О. Роляк // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 2. - С. 133-138. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано зміст сучасних програм підготовки вчителів у системі вищої педагогічної освіти Данії. На підставі вивчення навчальних планів данських коледжів освіти та університетів обгрунтовано та систематизовано особливості і принципи формування змісту професійної підготовки вчителя у ВНЗ педагогічного профілю Данії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ДАН) + Ч489.511.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Садовець О. В. 
Робота національної асоціації учителів США з професійної підготовки учителів середніх класів / О. В. Садовець // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 144. - С. 140-145. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено програму професійної підготовки учителів середніх класів, розроблену національною асоціацією учителів середніх класів США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СПО) + Ч489.511.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ковпак І. О. 
Проектування міждисциплінарної технології навчання викладачів педагогіки [Електронний ресурс] / І. О. Ковпак. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 4. - Бібліогр.: 12 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/719/531

На основі узагальненої моделі міждисциплінарної технології навчання здійснена відповідна інтерпретація методичної системи та охарактеризовано етапи побудови графів зв'язків її ієрархічних компонентів. Показано, що організація навчання майбутніх педагогів, які займатимуться науковою та викладацькою діяльністю, буде ефективнішою за умови організації навчання з використанням методичних систем, створених із урахуванням взаємодоповнюваності знань з різних навчальних дисциплін. Висловлено припущення, що використання описаного алгоритму буде ефективним для побудови коректної онтології, спільної для кількох навчальних дисциплін. Подано стислий опис прикладу проектування організації методичної системи, в якій реалізована міждисциплінарна технологія навчання магістрів.

На основе обобщенной модели междисциплинарной технологии обучения осуществлена соответствующая интерпретация методической системы и охарактеризованы этапы построения графов связей ее иерархических компонентов. Показано, что организация обучения будущих педагогов, которые будут заниматься научной и преподавательской деятельностью, будет эффективной при условии организации обучения с использованием методических систем, созданных с учетом взаимодополняемости знаний различных учебных дисциплин. Высказано предположение, что использование описанного алгоритма будет эффективным для построения корректной онтологии, общей для нескольких учебных дисциплин. Также кратко описан пример проектирования организации методической системы, в которой реализована междисциплинарная технология обучения магистров.

Based on a generalized model of interdisciplinary learning technologies appropriate interpretation of methodical system is realized, the stages of building the graph of components connections are characterized. It is shown that the organization of thetraining of future teachers, who will be engaged in research and teaching can be effective provided, taking into account that organization of training will use methodical system built with the complementary knowledge of the various disciplines. Suppositions that the using of this algorithm will be effective for building the correct ontology, common to several disciplines are expressed. Example of the methodical system, which employs an interdisciplinary technology of education of masters, is briefly described too.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Йовенко Л. 
Програма спецкурсу "Українське дитинознавство" / Л. Йовенко // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 68-70. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Зазначено, що з метою виконання положень Національної доктрини розвитку освіти України у ХХІ ст. розроблена програма навчальної дисципліни "Українське дитинознавство", яка має виняткове значення у підготовці майбутніх учителів до педагогічної діяльності. Наведено структуру залікового кредиту зазначеної дисципліни. Наголошено, що під час вивчення передбачених програмою тем варто застосовувати комплексний підхід, який полягає в поєднанні етнографічних матеріалів з мистецтвознавчими та фольклорними, у використанні поезії, музики, танцю, гри та обрядових дійств, різних видів наочності. Наголошено на впровадженні національної системи виховання, широкому використанні надбань народної педагогіки і культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 + Ч313(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тимошенко О. 
Комплексно-цільовий підхід до удосконалення навчальних планів підготовки майбутніх вчителів фізичної культури / О. Тимошенко // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2007. - № 3/4. - С. 135-142. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено зміст поняття "комплексно-цільовий підхід". Розглянуто методику використання комплексного підходу щодо розробки та впровадження навчального плану підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. Наведено результати експертизи Державних освітніх стандартів підготовки фахівця за напрямом 0101 Педагогічна освіта зі спеціальності 6.010100 Педагогіка та методика середньої освіти (фізична культура), здійсненої в Національному педагогічному університеті ім. М.П.Драгоманова. Наведено пропозиції щодо внесення змін і доповнень до навчальних планів за даною спеціальністю з метою оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури.

Раскрыто значение понятия "комплексно-целевой подход". Рассмотрена методика использования комплексного подхода к разработке и внедрению учебного плана подготовки будущих учителей физической культуры. Представлены результаты экспертизы Государственных образовательных стандартов подготовки специалистов по направлению 0101 Педагогическое образование по специальности 6.010100 Педагогика и методика среднего образования (физическая культура), проведенной в Национальном педагогическом университете им. М.П.Драгоманова. Разработаны рекомендации по внесению дополнений и изменений в учебные планы по данной специальности с целью оптимизации профессиональной подготовки будущих учителей физической культуры.

The problem of using complex aim oriented approach to the elaboration and improvement of the curricula of the future physical culture teachers' training is determined in the paper. There have been investigated the State educational standards of training the specialists of 0101 Pedagogical education with 6.010100 specialization Pedagogy and methods of secondary education (physical culture). The proposed additions and proper changes of the curricula of the specialization optimize the future physical culture teachers' vocational training to a great extent.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 + Ч51р31(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ромащенко І. 
Визначення цільового компонента педагогічної діяльності як ключовий фактор досягнення результату освітнього процесу / І. Ромащенко // Молодь і ринок. - 2011. - № 11. - С. 78-81. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Приділено увагу проблемам формування у майбутніх викладачів вміння формулювати мету заняття, критичного відбору навчального матеріалу, змісту завдань і вправ для студентів у процесі формування професійної компетентності фахівців. Підсумовано, що сукупність педагогічних цілей, спосіб їхнього взаємозв’язку і єдність пізнавальних, навчальних, розвивальних та виховних компонентів складають педагогічну систему та забезпечують оптимальний результат всього освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.3

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гуманкова О. 
Реалізація міжпредметних зв'язків у контексті підготовки майбутніх учителів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні / О. Гуманкова // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 35-40. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Охарактеризовано етапи підготовки майбутніх викладачів гуманітарних дисциплін до здійснення диференційованого підходу у навчанні учнів, зокрема, орієнтувально-інформаційний, навчально-практичний та самостійно-творчий. На прикладі викладання курсу "Педагогіка" на професійних курсах вчителів гуманітарних дисциплін окреслено тематику курсових робіт з можливим введенням доповнень в контексті реалізації цього підходу у навчанні. Обґрунтовано впровадження міні-лекцій проблемного та дослідницького характеру в навчально-виховний процес ВНЗ. Актуалізовано вплив та значення викладання відповідного тематичного курсу на впровадження диференційованого підходу під час викладання дисциплін професійного характеру. Підкреслено результативність таких форм навчання як проблемні питання та задачі у ході практичних занять з методики викладання іноземної мови.

Охарактеризованы этапы подготовки будущих преподавателей гуманитарных дисциплин к осуществлению дифференцированного подхода в обучении учащихся, в частности, ориентировочно-информационный, учебно-практический и самостоятельно-творческий. На примере преподавания курса "Педагогика" на профессиональных курсах учителей гуманитарных дисциплин обозначена тематика курсовых работ с возможной вариативной составной в контексте реализации этого подхода в обучении. Обосновано внедрение мини-лекций проблемного и исследовательского характера в учебно-воспитательный процесс ВУЗ. Актуализировано влияние и значение преподавания соответствующего тематического курса на внедрение дифференцированного подхода при преподавании дисциплин профессионального характера. Подчеркнута результативность таких форм обучения как проблемные вопросы и задачи в ходе практических занятий по методике преподавания иностранного языка.

The article deals with the problem of the necessity of the realization of interdisciplinary contacts between pedagogical and methodological courses in the process of the humanities teachers’ training aimed at the implementation in of the differentiated approach. The author specifies the practical aspects of the integration of the preparation under research into the courses of the professional orientation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч489.511.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Борин Г. В. 
Міждисциплінарна інтеграція як засіб підготовки майбутніх фахівців / Г. В. Борин // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2011. - Вип. 59. - С. 43-46. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Окреслено прикладний аспект міждисциплінарної інтеграції у професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до роботи з батьками дітей дошкільного віку шляхом інтегрування змісту нормативних навчальних дисциплін. Основну увагу зосереджено на комбінуванні нових способів навчальної діяльності студентів з уже відомими способами шляхом перенесення знань та умінь у нову ситуацію на основі суб'єкт-суб'єктної взаємодії.

Проанализирована проблема междисциплинарной интеграции в профессиональной подготовке будущих воспитателей дошкольных учебных учреждений к работе с родителями детей дошкольного возраста путем интегрирования содержания учебных дисциплин. Определена сущность комбинирования новых способов учебной деятельности студентов с уже известными способами путем перенесения знаний и умений в новую ситуацию на основе субъект-субъектного взаимодействия.

The article analyzes the issue of the cross-disciplinary integration in the professional preparation of the perspective tutors of the pre-school educational establishment to the parental work concerning pre-school children via the integration of the subjects' contents. The essence dealing with the combination of the new ways of the students' educational activity with the well-known ones through the knowledge and skills transfer into the new situation on the grounds of the subject-subject interactionsis determined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Товканець Г. В. 
Міжпредметні зв'язки у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів : монографія / Г. В. Товканець, У. В. Понзель; Мукачів. держ. ун-т. - Ужгород : Ліра, 2014. - 226 c. - Бібліогр.: с. 146-163 - укp.

Досліджено міжпредметні зв'язки як дидактичну пробему. Розглянуто проблеми реалізації міжпредметних зв'язків у професійній підготовці майбутніх вчителів початкових класів. Здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми міжпредметних зв'язків у навчально-виховному процесі вищої школи. Визначено педагогічні умови та роль психолого-педагогічної підготовки викладача вищої школи в реалізації міжпредметних зв'язків. Охарактеризовано педагогічне прогнозування та моделювання і формування змістових компонентів як особливості формування професійної компетентності майбутніх педагогів у ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211.5 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787704 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Словник термінів з курсу "Основи педагогічної майстерності" : [для студентів усіх спец.] / уклад.: М. В. Гриньова, О. Г. Жданова-Неділько, Н. М. Пивовар, Н. М. Тарасевич, А. В. Ткаченко, С. П. Школяр; Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка. - 2-ге вид., допов. - Полтава : Астрая, 2020. - 82 c. - Бібліогр.: с. 62-69 - укp.

Наведено тлумачення усталених понять, введено до наукового обігу психолого-педагогічного знання чимало тих, які лише почали використовуватися в описі професійної педагогічної діяльності (надзавдання педагогічної діяльності, педагогічна позиція, самопрезентація вчителя тощо). Особливість словника як дидактичного засобу пояснює і стислість викладу: укладачі мали на меті дати майбутньому вчителеві смислові опори, що допоможуть зорієнтуватися у змісті понять. Проте з часом у нашій країні сформувалося оновлене освітнє середовище, яке диктує необхідність розширення змісту Словника термінології і перегляду з сучасних позицій частини вміщених до нього термінів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.211 я212

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848596 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Назаренко О. М. 
Сучасна педагогічна майстерність : навч. посіб. / О. М. Назаренко; Національний університет "Одеська юридична академія" . - Одеса : Фенікс, 2020. - 84 c. - (Навчально-методичні посібники). - Бібліогр.: с. 81-83 - укp.

Визначено загальні положення та структуру навчальної дисципліни. Подано теоретичний матеріал для лекцій. Зазначено завдання до практичних занять, самостійної роботи. Наведено список рекомендованої літератури. Визначено питання до заліку та завдання для комплексної контрольної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.421 я73 + Ч489.511.211 я73 + Ч489.511.215 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського