Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (27)Книжкові видання та компакт-диски (326)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.26$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 238
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Безперервна педагогічна практика студентів як первинна форма їх професійної практичної підготовки : Зб. доп. Всеукр. наук.-метод. конф., м.Вінниця, 14 - 16 груд. 1999 р. / ред.: Н. М. Шунда; Наук.-метод. центр вищої освіти. - Вінниця : "УНІВЕРСУМ-Вінниця", 1999. - 290 c. - укp.

Розглянуто сучасні теоретико-методологічні, практичні та психолого-педагогічні проблеми формування змісту та удосконалення форм проведення безперервної педагогічної практики студентів вищих педагогічних закладів освіти як первинної форми їх професійної практичної підготовки. Висвітлено проблеми педагогічної практики з фахових дисциплін за умов ступеневої освіти, досліджено роль педагогічної практики в процесі становлення вчителя початкових класів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.26 я431

Шифр НБУВ: ВА594857 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Засоби навчальної та науково-дослідної роботи : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: В. І. Євдокимов; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1998. - 143 с. - рус.

Висвітлено проблеми організації навчальної та науково-дослідної роботи викладачів, докторантів, аспірантів і студентів у педагогічному вузі. Розглянуто питання розвитку творчих здібностей учнів молодшого шкільного віку засобами образотворчого мистецтва, формування художньої культури студентів творами живопису, управління учбовою діяльністю з використанням нових педагогічних технологій. Проаналізовано дидактичні та ергономічні функції засобів навчання, методи забезпечення наступності у навчально-виховному процесі школи та дошкільного закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69481 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Найдьонов І. М. 
Педагогічна практика студентів музично-педагогічних факультетів : Навч.-метод. посіб. / І. М. Найдьонов, В. Л. Бриліна, А. В. Сидоренко. - 2-е вид., доп. - Вінниця : ВДТУ, 2000. - 180 c. - Бібліогр.: с. 176-178. - укp.

Розкрито теоретичні та організаційні аспекти методики підготовки та проведення педагогічної практики студентів музично-педагогічних факультетів вищих педагогічних закладів освіти. Грунтовно висвітлено зміст кожного етапу навчально-виховної практики. Висвітлено практичну діяльність студентів передвипускних і випускних курсів, наведено технологію здійснення окремих виховних заходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-37 + Ч489.511.266.69-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Безугла Л. І. 
Використання самостійної роботи по формуванню культури здоров'я при підготовці майбутніх вчителів / Л. І. Безугла // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 3-5. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання активних форм і методів навчання у процесі підготовки вчителів. Підкреслено практичне значення технології інтерактивного навчання при удосконаленні форм самостійної роботи студентів.

Рассмотрена проблема использования активных форм и методов обучения при подготовке учителей. Исследования показывают практическое значение технологии интерактивного обучения при усовершенствовании форм самостоятельной работы студентов.

The article considers the problem of the active forms and methods of training using teacher's preparation. The practical importance of interactive training technology at the improvement of student's independent work is shown.


Ключ. слова: особистісно-орієнтоване навчання, інтерактивне навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Соловей М. І. 
Організація та методика проведення науково-педагогічних досліджень студентами вищих навчальних закладів : Посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. І. Соловей, Є. С. Спіцин, К. К. Потапенко, З. М. Шалік. - К. : Ленвіт, 2004. - 144 c. - Бібліогр.: с. 142-143. - укp.

Запропоновано систему організації науково-педагогічних досліджень в університеті, описано види наукових студентських робіт. Викладено правила оформлення курсової, дипломної та магістерської робіт і порядок їх подання до захисту. Наведено орієнтовну тематику даних робіт з питань педагогіки.

Предложена система организации научно-педагогических исследований в университете, описаны виды научных студенческих работ. Изложены правила оформлений курсовой, дипломной и магистерской работ и порядок их предоставления к защите. Приведена ориентировочная тематика данных работ по вопросам педагогики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.268 я73 + Ч489.511.268 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кулик Є. В. 
Підготовка майбутніх вчителів до дослідницької діяльності : Моногр. / Є. В. Кулик. - К.; Дрогобич : Коло, 2004. - 384 c. - Бібліогр.: с. 355-381. - укp.

Висвітлено сучасні теоретико-методологічні засади підготовки майбутніх учителів трудового навчання (ПМУТН) до педагогічної дослідницької діяльності (ПДД). Представлено методичну систему й охарактеризовано організаційно-методичні принципи ПМУТН до ПДД. Наведено модель готовності до ПДД, показано функціональну роль самоосвітньої роботи у становленні фахівця-дослідника.

Освещены современные теоретико-методологические основы подготовки будущих учителей трудового воспитания (ПБУТВ) к педагогической исследовательской деятельности (ПИД). Представлена методическая система и охарактеризованы организационно-методические принципы ПБУТВ к ПИД. Приведена модель готовности к ПИД, показана функциональная роль самообразовательной работы в становлении специалиста-исследователя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кловак Г. Т. 
Підготовка майбутнього вчителя-дослідника: теорія і практика : Моногр. / Г. Т. Кловак; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2004. - 318 c. - Бібліогр.: с. 264-305. - укp.

Розглянуто підготовку майбутнього вчителя-дослідника як педагогічну проблему сучасної вищої школи, а також наукову школу як психолого-педагогічний механізм забезпечення його фахової підготовки. Висвітлено проблему дослідницької діяльності в педагогічній спадщині В.Сухомлинського, а також особливості становлення та історичного розвитку студентської науково-дослідної роботи в педагогічній освіті України.

Рассмотрены подготовка будущего учителя-исследователя как педагогическая проблема современной высшей школы, а также научная школа как психолого-педагогический механизм обеспечения его специальной подготовки. Освещены проблема исследовательской деятельности в педагогическом наследии В.Сухомлинского, а также особенности становления и исторического развития студенческой научно-исследовательской работы в педагогическом образовании Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч30е

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Козій М. К. 
Психолого-педагогічні умови удосконалення педагогічної практики студентів : Метод. посіб. / М. К. Козій; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова, 2001. - 140 c. - Бібліогр.: с. 136-140. - укp.

Розглянуто види та форми педагогічної практики студентів коледжів, обговорено особливості організації її керівництва. Висвітлено місце та роль педагогічної практики у формуванні особистості педагога, проаналізовано її етапи, визначено взаємозв'язок педагогічної діяльності та професійної практики. Встановлено критерії оцінки діяльності практиканта. Наведено експериментальні підходи та методи вдосконалення педагогічної практики в системі діяльності коледжів і загальноосвітних шкіл. Визначено психолого-педагогічні умови вдосконалення педагогічної практики студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Микитюк О. М. 
Становлення та розвиток науково-дослідної роботи у вищих педагогічних закладах України : (історико-педагогічний аспект) / О. М. Микитюк; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ОВС, 2001. - 255 c. - Бібліогр.: 489 назв. - укp.

Висвітлено становлення та розвиток науки у вищій школі в Україні. Розкрито зміст і напрями реалізації завдань науково-дослідної роботи у вищих навчальних закладах на різних етапах її розвитку. Описано особливості організації науково-дослідної роботи викладачів і студентів у ХІХ ст. Проаналізовано досвід використання прогресивних ідей щодо організації науково-дослідної роботи Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч489.513(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА621633 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Педагогічний пошук молодих дослідників України : Зб. наук. пр. студ.-учасн. Всеукр. студ. олімпіади з педагогіки 2002 р. Вип. 2 / ред.: О. А. Дубасенюк, О. Є. Антонова; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2003. - 248 c. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічний аспект духовного розвитку старшокласників під час вивчення німецької мови. Проаналізовано розвиток обдарованої дитини за умов експериментальної програми "Росток". Досліджено використання структурно-логічних схем як засобу інтерактивного навчання на уроках географії, а також формування мотивації студентів до педагогічної діяльності у непрофільному вищому навчальному закладі. Розкрито особливості використання методу дидактичних ігор на уроках іноземної мови у початковій школі. Акцентовано увагу на удосконаленні процесу диференціації навчання молодших школярів використанням передового педагогічного досвіду учителів, діагностиці рівнів розвитку пізнавального інтересу в учнів до української літератури. Висвітлено історію розвитку освіти на Чернігівщині, а також дошкільне виховання в Галичині в 1920 - 1930 рр. у контексті завдань сучасного українського виховання.

Рассмотрен психолого-педагогический аспект духовного развития старшеклассников в процессе изучения немецкого языка. Проанализировано развитие одаренного ребенка в условиях экспериментальной программы "Росток". Исследовано использование структурно-логических схем как способа интерактивного обучения на уроках географии, а также формирование мотивации студентов к педагогической деятельности в непрофильном высшем учебном заведении. Раскрыты особенности использования метода дидактических игр на уроках иностранного языка в начальной школе. Акцентировано внимание на усовершенствовании процесса диференциации обучения младших школьников с помощью использования передового педагогического опыта учителей, диагностики уровней развития познавательного интересса у учеников к украинской литературе. Освещена история развития образования в Черниговской области, а также дошкольное воспитание в Галиции 1920 - 1930 гг. в контексте заданий современного украинского воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В347120 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Практикум з педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: О. А. Дубасенюк, А. В. Іванченко; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - 2-е вид., доповн. і переробл. - Житомир, 2002. - 483 c. - укp.

Розглянуто предмет, мету, методи науково-педагогічних досліджень педагогіки як науки, розкрито суть її базових понять. Запропоновано класифікацію педагогічних категорій за ступенями пізнання світу дитинства, отроцтва, юнацтва, розкрито їх взаємозв'язки. Проаналізовано суть процесу навчання та змісту освіти в сучасній школі. Охарактеризовано форми організації навчання, а також урок як основну форму співпраці вчителя й учнів у процесі навчання.

Рассмотрены предмет, цель, методы научно-педагогических исследований педагогики как науки, раскрыто содержание ее базовых понятий. Предложена классификация педагогических категорий по ступеням познания мира детства, отрочества, юношества, раскрыты их взаимосвязи. Проанализировано содержание процесса обучения и образования в современной школе. Охарактеризованы формы организации образования, а также урок как основная форма сотрудничества учителя и учеников в процессе обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266.69я73 + Ч489.511.266.69я73

Шифр НБУВ: ВС37348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Наукові праці Кам'янець-Подільського державного університету : Зб. за підсумками звіт. наук. конф. викл. і асп. присвяч. 85-й річниці від створення ун-ту, 2 - 4 квіт., 2003 р. Вип. 2, т. 2 / ред.: О. М. Завальцюк. - Кам'янець-Поділ., 2003. - 313 с. - укp.

Наведено результати наукових досліджень з фізико-математичних наук, проблем теорії та методики початкового навчання та середньої освіти, соціальної реабілітації та розвитку дитини, теорії та методики фізичного виховання. Проаналізовано особливості використання історичного матеріалу на уроках фізики як засобу актизації навчально-пізнавальної діяльності учнів, а також організації навчання в технологічному багатопрофільному ліцеї за умов особистісних орієнтацій. Запропоновано математичну модель поступального руху енергетичного засобу. Розкрито значення діалогічної взаємодії у професійній діяльності вчителя. Розглянуто психологічний аспект формування навичок самообслуговуючої діяльності у дошкільників з порушенням розумової діяльності, а також вплив на розповсюдженість хвороб, що передаються переважно статевим шляхом, своєчасного вивлення та лікування хворих.

Приведены результаты исследований физико-математических наук, проблем теории и методики начального и среднего образования, социальной реабилитации и развития ребенка, теории и методики физического воспитания. Проанализированы особенности применения исторического материала на уроках физики как средства активизации учебно-познавательной деятельности учеников, а также организации обучения в технологическом многопрофильном лицее в условиях личностных ориентаций. Предложена математическая модель постепенного движения энергетического средства. Раскрыто значение диалогового взаимодействия в профессиональной деятельности учителя. Рассмотрены психологический аспект значения формирования навыков самообслуживающей деятельности школьников с нарушениями мозговой деятельности, а также влияние на распространение заболеваний, передающих в основном половым путем, своевременного выявления и лечения больных.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Микитюк О. М. 
Становлення та розвиток науково-дослідної роботи у вищих педагогічних закладах України (історико-педагогічний аспект) / О. М. Микитюк; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ОВС, 2003. - 272 c. - Бібліогр.: с. 240-261. - укp.

На підставі узагальнення архівних матеріалів, зокрема, Центрального державного історичного архіву України (м.Київ). Фонд 707 "Управління Київського навчального округу", Державного архіву Харківської області. Фонд 667 "Харківський університет" розглянуто питання становлення та розвитку науки у вищій школі в Україні, зміст завдань науково-дослідної роботи (НДР) у вищих навчальних закладах на різних етапах її розвитку. Проаналізовано особливості організації НДР викладачів і студентів у ХІХ ст., а також досвід використання прогресивних ідей НДР ХДПУ ім. Г.С.Сковороди.

На основе обобщения архивных материалов, в частности, Центрального государственного исторического архива Украины (г.Киев). Фонд 707 "Управление Киевского учебного округа", Государственного архива Харьковской области. Фонд 667 "Харьковский университет" рассмотрены вопросы становления и развития науки в высшей школе на Украине, содержания заданий научно-исследовательской работы (НИР) в высших учебных заведениях на различных этапах ее развития. Проанализированы особенности организации НИР преподавателей и студентов в ХІХ ст., а также опыт применения прогрессивных идей НИР ХГПУ им. Г.С.Сковороды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)7 + Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА645339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Лебедюк О. О. 
Довідково-бібліографічне забезпечення науково-дослідницької роботи студентів вищого педагогічного закладу / О. О. Лебедюк // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 18. - С. 181-186. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто основні аспекти довідково-бібліографічного забезпечення науково-дослідницької роботи студентів відповідно до її завдань у системі освітньої діяльності ВНЗ.

Рассмотрены основные аспекты справочно-библиграфического обеспечения научно-исследовательской работы студентов соответственно ее заданиям в системе образовательной деятельности ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 + Ч758.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гетта В. Г. 
Інноваційні педагогічні технології у трудовому навчанні : навч.-метод. посіб. / В. Г. Гетта, Р. С. Гуревич, О. М. Коберник, А. І. Терещук, Г. В. Терещук. - Умань : СПД Жовтий, 2008. - 212 c. - укp.

Розкрито сутність інноваційних педагогічних технологій, розглянуто історію їх становлення та розвитку у світі та в Україні. Наведено загальну характеристику й обгрунтовано можливості використання на уроках трудового навчання сучасних інноваційних технологій - інформаційно-комунікативних, інтерактивних, а також методу проектів, системи проблемних ситуацій, індивідуалізації та диференціації навчальних завдань. Розглянуто різні види програмованого навчання, визначено його основні вимоги, принципи, специфічні властивості та ефективність у порівнянні з іншими педагогічними технологіями. Обгрунтовано шляхи оптимізації навчально-трудової діяльності учнів у процесі вивчення технічних та обслуговуючих видів праці.

Раскрыта сущность инновационных педагогических технологий, рассмотрена история их становления и развития в мире и в Украине. Дана общая характеристика современных инновационных технологий - информационно-коммуникативных, интерактивных, а также метода проектов, системы проблемных ситуаций, индивидуализации и дифференциации учебных заданий. Рассмотрены различные виды программированного обучения, определены его основные требования, принципы, специфичекие свойства и эффективность в сравнении с другими педагогическими технологиями. Обоснованы пути оптимизации учебно-трудовой деятельности учащихся в процессе изучения технических и обслуживающих видов труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698084 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Машкіна Л. А. 
Організаційно-методичні засади педагогічної практики слухачів магістратури : навч.-метод. посіб. / Л. А. Машкіна; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2006. - 151 c. - укp.

Розкрито зміст виробничої й асистентської практичної діяльності, наведено вимоги до документації. Висвітлено обов'язки учасників практики. Викладено сутність навчальної, виховної та методичної роботи. Розглянуто особливості підготовки викладача-практиканта до читання лекції. Наведено методи діагностики його професійної підготовленості до педагогічної діяльності за В.П.Симоновим.

Раскрыто содержание производственной и практической деятельности, приведены требования к документации. Освещены обязанности участников практики. Изложена сущность учебной, воспитательной и методической работы. Рассмотрены особенности подготовки преподавателя-практиканта к чтению лекций. Приведены методы диагностики его профессиональной подготовленности к педагогической деятельности по В.П.Симонову.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч489.511.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кацова Л. І. 
Особистісно орієнтований підхід у підготовці студентів до педагогічної практики / Л. І. Кацова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 47-49. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито можливості здійснення особистісно орієнтованого підходу в підготовці студентів до педагогічної практики шляхом надання їм педагогічної підтримки.

Раскрыты возможности осуществления личностно ориентированного подхода в подготовке студентов к педагогической практике путем оказания им педагогической поддержки.

In the article the possibilities of applying the personality oriented approach in preparation of students for pedagogical practice by giving them pedagogical support are revealed.


Ключ. слова: педагогіка, практика, студент, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Огієнко О. І. 
Педагогічна практика : Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / О. І. Огієнко, Л. В. Пшенична, М. П. Кононенко, Н. В. Кубракова, Н. А. Пріла, Н. Г. Осьмук, М. О. Лазарєв, Л. Ю. Рощупкіна; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2004. - 175 c. - укp.

Викладено методику педагогічного діагностування школярів різних вікових груп, наведено рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи в школах.

Изложена методика педагогического диагностирования школьников разных возрастных групп, приведены рекомендации относительно эффективной учебной и внеучебной работы в школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69я73

Шифр НБУВ: В348661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Князян М. О. 
Самостійно-дослідницька діяльність майбутніх учителів іноземних мов: теорія і практика : Моногр. / М. О. Князян; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. - Ізмаїл : Сміл, 2006. - 242 c. - Бібліогр.: с. 221-240. - укp.

Розкрито наукову сутність та структуру самостійно-дослідницької діяльності студентів, проаналізовано сучасні підходи щодо визначення її змісту та ролі у навчально-виховному процесі ВНЗ. Наведено характеристику мотиваційно-ціннісного, змістового, процесуально-операційного та рефлексивного компонентів самостійно-дослідної діяльності майбутніх учителів, визначено рівні її сформованості. Висвітлено вітчизняний і зарубіжний досвід щодо оптимізації самостійно-дослідницької діяльності студентів. У зв'язку з приєднанням України до Болонського процесу обгрунтовано необхідність внесення конструктивних змін у традиційну структуру самостійної роботи студентів відповідно до кредитно-модульної системи навчання. Розроблено педагогічну технологію формування самостійно-дослідницької діяльності студентів факультету іноземних мов. Розглянуто чинники, що ефективно впливають на даний процес за умов ступеневого навчання.

Раскрыты научная сущность и структура самостоятельной исследовательской деятельности студентов, проанализированы современные подходы к определению ее содежания и роли в учебно-воспитательном процессе ВУЗ. Приведена характеристика мотивационно-ценностного, содержательного, процессуально-операционного и рефлексивного компонентов самостоятельной исследовательской деятельности будущих учителей, определены уровни ее развития. Освещен отечественный и зарубежный опыт по организации самостоятельной исследовательской деятельности студентов. В связи с присоединением Украины к Болонскому процессу обоснована необходимость внесения конструктивных изменений в традиционную структуру самостоятельной работы студентов в соответствии с кредитно-модульной системой обучения. Разработана педагогическая технология формирования самостоятельной исследовательской деятельности студентов факультета иностранных языков. Рассмотрены факторы, эффективно влияющие на данный процесс при подготовке бакалавров и магистров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 р30 + Ч489.511.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Князян М. О. 
Самостійно-дослідницька діяльність майбутнього педагога: структура, функції, засоби активізації : Навч. посіб. / М. О. Князян; Ізмаїл. держ. гуманіт. ун-т. - Ізмаїл : Сміл, 2006. - 136 c. - Бібліогр.: с. 112-116. - укp.

Висвітлено зміст, структуру та функції самостійно-дослідницької діяльності майбутнього вчителя на основному етапі його професійної підготовки за умов вищої педагогічної школи. Описано систему самостійно-дослідницьких завдань, що упроваджуються у процесі вивчення за кредитно-модульною технологією стрижневих професійно-педагогічних навчальних дисциплін "Педагогіка", "Основи наукових досліджень", "Педагогіка вищої школи".

Освещены содержание, структура и функции самостоятельно-исследовательской деятельности будущего учителя на основном этапе его профессиональной подготовки в условиях высшей педагогической школы. Описана система самостоятельно-исследовательских задач, внедряемых в процессе изучения по кредитно-модульной технологии основных профессионально-педагогических учебных дисциплин "Педагогика", "Основы научных исследований", "Педагогика высшей школы".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.268 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676326 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського