Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (7)Книжкові видання та компакт-диски (56)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.518.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 56
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Литовченко Г. О. 
Нові можливості підготовки вчителів фізичної культури для роботи з дітьми, які мають відставання в психічному і фізичному розвитку / Г. О. Литовченко, В. В. Філіпов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 20. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано стан підготовки вчителів фізичного виховання. Запропоновано рекомендації про необхідність внесення корекції в зміст, форми і методи підготовки вчителя для роботи в спеціальних і допоміжних школах.

Проанализировано состояние подготовки учителей физического воспитания на современном этапе. Предложены рекомендации о необходимости внесения корекций в содержание, формы и методы подготовки учителя для работы в специальных школах.

The state of traininq of teachers of physical culture on contemporary stage is analesed in the article. The recommendations about necessity of carrying in the corrections into content forms and methods of traininq of teachers who work in special and auxiliary schools are suggested here.


Ключ. слова: оздоровчо-корекційної, реабілітації
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р + Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Миронова С. П. 
Підготовка вчителів до корекційної роботи в системі освіти дітей з вадами інтелекту : Моногр. / С. П. Миронова; Кам'янець-Поділ. держ. ун-т. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-Нова, 2007. - 304 c. - Бібліогр.: с. 248-271. - укp.

Висвітлено проблеми фахової освіти спеціалістів, що забезпечують корекційну роботу в системі освіти дітей з вадами інтелекту. Подано соціальну характеристику спеціальності "Дефектологія", розкрито зміст і методику здіснення корекційної роботи вчителя спеціальної школи. Розглянуто питання становлення та розвитку професійної підготовки дефектологів в Україні. Запропоновано систему змісту багаторівневої професійної підготовки корекційних педагогів і форми її реалізації.

Освещены проблемы профессионального образования специалистов, обеспечивающие коррекционную работу в системе образования детей с недостатками интеллекта. Дана социальная характеристика специальности "Дефектология", раскрыто содержание и методика осуществления коррекционной работы учителя специальной школы. Рассмотрены вопросы становления и развития профессиональной подготовки дефектологов в Украине. Предложена система содержания многоуровневой профессиональной подготовки коррекционных педагогов и формы ее реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Савоста А. В. 
Психологічні особливості професійно-пізнавальної потреби майбутніх учителів спеціальних загальноосвітніх шкіл : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. В. Савоста; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 c. - укp.

На підставі узагальнення літературних джерел з проблеми професійно-пізнавальної потреби досліджено її психологічні особливості та динаміку майбутніх учителів спеціальних загальноосвітніх шкіл у процесі навчання в педагогічному вузі. Розкрито сутність і структуру професійно-педагогічної потреби, виявлено й обгрунтовано емпіричні показники та рівні її розвитку. Обгрунтовано необхідність врахування психолого-педагогічних чинників, зокрема, професійно-педагогічної спрямованості студентів, усвідомлення значення знань за фахом у вирішенні практичних питань, інтересу до педагогічної діяльності, усвідомлення життєвих цілей, спрямованості на самореалізацію у процесі оволодіння педагогічною професією з метою оптимізації розвитку професійно-пізнавальної потреби.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пінчук Ю. В. 
Система професійної компетентності вчителя-логопеда : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / Ю. В. Пінчук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Визначено та науково обгрунтовано поняття "професійна компетентність вчителя-логопеда", виокремлено її компоненти, критерії та рівні сформованості. Розроблено модель професійної компетентності вчителя-логопеда, яка виступає науковим підгрунтям системи професійної компетентності даного фахівця. Виявлено умови формування професійної компетентності фахівця, деякі базові вимоги до абітурієнтів, вступників на логопедичне відділення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335654 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шевченко О. Е. 
Становлення та розвиток системи підготовки дефектологічних кадрів для закладів спеціальної освіти України (1918 - 1941 рр.) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / О. Е. Шевченко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2004. - 19 c. - укp.

Проведено цілісний історико-педагогічний аналіз процесу розвитку системи підготовки дефектологічних кадрів в Україні з 1918 до 1941 рр. Встановлено, що на розвиток та функціонування структурно-змістових компонентів системи освіти дефектологів у конкретний історичний період впливали соціально-економічні, політичні та культурологічні фактори. Проаналізовано теоретичні та методологічні основи підготовки та перепідготовки дефектологів, структуру, принципи та організаційно-педагогічні умови функціонування різноманітних науково-навчальних закладів, на базі яких здійснювалась підготовка дефектологічних кадрів в зазначений період. Висвітлено особливості, тенденції, структурні та змістові складові педагогічного процесу. У науковий обіг введено нові історико-педагогічні документи, з використанням яких більш об'єктивно оцінено діяльність вищих педагогічних закладів освіти щодо підготовки та перепідготовки дефектологів, обгрунтовано її основні етапи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7 + Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Миронова С. П. 
Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх учителів до корекційної роботи в освітніх закладах для дітей з вадами інтелекту : автореф. дис... д-ра пед. наук / С. П. Миронова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 36 c. - укp.

Науково обгрунтовано теоретико-методичні засади фахової освіти у ВНЗ. Узагальнено теоретичну базу професійної підготовки вчителів до корекційної роботи у закладах для дітей з вадами інтелекту. Запропоновано соціальну характеристику спеціальності "Дефектологія". Розроблено модель особистості та діяльності сучасного педагога-дефектолога з метою його професійної підготовки. Розкрито зміст та наведено методику здійснення корекційної роботи вчителя спеціальної школи. Здійснено періодизацію становлення та розвитку професійної підготовки дефектологів в Україні. Досліджено сучасний стан підготовки таких фахівців. Запропоновано систему поетапної професійної підготовки корекційних педагогів і форми її реалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Руденко Л. М. 
Формування системи медичних знань у процесі підготовки педагога-дефектолога до корекційної роботи в закладах спеціальної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. М. Руденко; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2005. - 20 c. - укp.

Уточнено сутність поняття "медична компетентність", "медичні знання" щодо корекційно-реабілітаційної освіти, визначено та обгрунтовано систему медичної підготовки майбутнього педагога-дефектолога, розроблено критеріально-рівневу характеристику медичної готовності майбутнього педагога. Обгрунтовано модель медичної підготовки, яка складається з проектно-методологічного, організаційно-змістового та технологічного блоку й реалізується в три етапи: адаптаційно-професійний, локально-професійний та системно-професійний. Експертна оцінка розробленої системи формування медичних знань педагога-дефектолога показала доцільність її впровадження у практику підготовки цих фахівців, що було підтверджено підвищенням всіх компонентів підготовки корекційного педагога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7 + Р11(4УКР) р3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335652 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Федоренко І. В. 
Підготовка майбутніх учителів-дефектологів до використання новітніх комп'ютерних технологій у процесі корекційного навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / І. В. Федоренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Вперше створено цілісну науково обгрунтовану систему становлення та розвитку комп'ютерно-інформаційних знань та умінь студентів-дефектологів. З'ясовано сутність поняття "готовність учителя-дефектолога до використання новітних комп'ютерних технологій (НКТ) у процесі корекційного навчання". Розроблено показники, критерії та рівні визначення готовності вчителя-дефектолога до використання НКТ у майбутній професійній діяльності. Обгрунтовано рівневу систему підготовки майбутніх дефектологів до використання НКТ у процесі корекційного навчання. Подальшого розвитку набули зміст, методи та форми підготовки майбутнього вчителя-дефектолога.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА380355 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Прядко Л. О. 
Підготовка майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 / Л. О. Прядко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розглянуто готовність майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі як стійке особистісне утворення, яке поєднує цілий комплекс особистісних якостей і фахових знань, умінь і навичок, є важливою передумовою ефективної корекційно-реабілітаційної діяльності та реалізації творчого потенціалу особистості. Визначено компоненти, критерії та показники професійної готовності, виявлено рівні сформованості зазначеної готовності у студентів. Розроблено методику формування готовності майбутнього корекційного педагога до роботи з розумово відсталими дітьми в реабілітаційному центрі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7 + Ч435.4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373075 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тушева О. С. 
Факторологический анализ вопросов перепрофилирования и переподготовки дефектологов / О. С. Тушева // Освіта на Луганщині. - 2010. - № 1. - С. 132-134. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проведен факторологический анализ вопросов перепрофилирования и переподготовки дефектологов в период социально-экономических преобразований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Суркова Т. В. 
Формирование готовности студентов к работе с детьми раннего возраста, имеющими нарушения речи / Т. В. Суркова // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 165. - С. 148-153. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Вивчення науково-методичної, психологічної, педагогічної і іншої літератури показало, що в різноманітті семантичних визначень єства підготовки до педагогічної діяльності загальним є розуміння терміну "підготовка" як процесу формування, вдосконалення, розвитку знань, умінь, навиків, якостей особи, необхідних для виконання певної діяльності, результатом якої є "готовність" особи до здійснення даної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ромашина Е. В. 
Використання технологій активного вчення як умова ефективної реалізації моделі змісту підготовки фахівців до роботи з дітьми-інвалідами / Е. В. Ромашина // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 5, ч. 2. - С. 168-175. - укp.

Розкрито способи ефективної реалізації змісту підготовки фахівців (соціальних педагогів) до роботи з дітьми-інвалідами. Надано опис технологій успішного формування готовності фахівців до майбутньої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7 + С5*148:Ч30 + С5*423.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гладуш В. А. 
Післядипломна педагогічна освіта дефектологів в Україні: теорія і практика : монографія / В. А. Гладуш; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Д. : Пороги, 2012. - 293 c. - Бібліогр.: с. 267-292 - укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти дефектологів в Україні, обгрунтовано періодизацію її функціонування в межах другої половини XX - початку XXI ст. Показано вплив системи корекційної освіти дітей з вадами психофізичного розвитку та дефектологічної науки на рівень професійної кваліфікації педагогічних працівників спеціальних шкіл. Висвітлено внесок науково-дослідних установ, ВНЗ, підрозділів Міністерства Освіти України, вчених і практиків в організацію та вдосконалення післядипломної педагогічної освіти дефектологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.3(4УКР)6 + Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА764119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Юрків Я. І. 
Підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми з обмеженими можливостями / Я. І. Юрків // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 19, ч. 3. - С. 293-304. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто підготовку майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми з обмеженими можливостями, яка спрямована на: врахування змісту професійної діяльності соціального педагога з дітьми з обмеженими можливостями, що знаходить відображення у змісті соціально-педагогічних дисциплін, поєднанні методів навчання; актуалізацію рефлексивної здатності студентів як суб'єктів фахової підготовки; організацію художньо-творчої діяльності студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кондратьєва О. 
Особливості підготовки і професійної діяльності вчителя фізичної реабілітація / О. Кондратьєва // Рідна шк.. - 2011. - № 11. - С. 78-80. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто й охарактеризовано особливості підготовки та професійної діяльності вчителя за спеціальністю "Фізична реабілітація". Уточнено визначення понять "реабілітація", "фізична реабілітація", "психологічна реабілітація", "лікувальна фізична культура", "фахівець фізичної реабілітації". Визначено завдання та обов'язки вчителя фізичної реабілітації. Зазначено, що специфічною відмінністю діяльності вчителя фізичної реабілітації є навчання дітей, які мають вади у фізичному розвитку, різного виду вправ для підтримання та відновлення стану здоров'я та функціональних можливостей їхнього організму з метою їх подальшої соціалізації у суспільстві.

Рассмотрены и охарактеризованы особенности подготовки и профессиональной деятельности учителя по специальности "Физическая реабилитация". Уточнено определение понятий "реабилитация", "физическая реабилитация", "психологическая реабилитация", "лечебнаяфизическая культура", "специалист физической реабилитации". Определены задачи и обязанности учителя физической реабилитации. Указано, что специфическим отличием деятельности учителя физической реабилитации является обучение детей, имеющих недостатки в физическом развитии, различного вида упражнениям для поддержания и восстановления состояния здоровья и функциональных возможностей их организма с целью их дальнейшей социализации в обществе.

The article deals with the features of preparation and professional activity of the teacher of physical rehabilitation. Determination of concepts «rehabilitation», «physical rehabilitations», «psychological rehabilitations, «exercise therapy», «specialist of physical rehabilitations is specified.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шевцов А. Г. 
Професійна мобільність колекційного педагога у реабілітаційній системі координат / А. Г. Шевцов // Дефектологія. - 2007. - № 4. - С. 40-43. - укp.

Обгрунтовано принципові аспекти поняття професійної мобільності корекційного педагога та фактори її формування. З урахуванням концепції професійної мобільності запропоновано нові спеціальності та спеціалізації за напрямом підготовки "Корекційна освіта".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Миронова С. П. 
Цілісність особистості педагога як необхідна передумова ефективності колекційної роботи / С. П. Миронова // Дефектологія. - 2007. - № 3. - С. 41-44. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано виняткову роль особистості вчителя в сукупності з глибокими професійними знаннями та вміннями у результативності корекційної роботи з дітьми з вадами психофізичного розвитку. На підставі аналізу загальних і спеціальних психолого-педагогічних джерел з проблеми, свідчень вчителів-практиків та авторських досліджень сформулювано вимоги до особистості корекційного педагога. Виокремлено основні риси професійного характеру педагога-дефектолога, які повинні формуватися під час фахової підготовки у ВНЗ та удосконалюватися у процесі післядипломної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.421 + Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Потапенко О. М. 
Підготовка фахівців-логопедів у першому десятиріччі незалежної української держави / О. М. Потапенко // Дефектологія. - 2009. - № 2. - С. 37-39. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито систему підготовки, підвищення кваліфікації та вдосконалення навчання фахівців-логопедів в Україні протягом 1991 - 2001 рр. Акцентовано увагу на правовому забезпеченні; діяльності ВНЗ з надання освіти за спеціальністю "дефектологія", висвітленні даних питань на науково- практичних конференціях логопедів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Крокер Ш. 
Політика підтримки інклюзії (канадський досвід) / Ш. Крокер // Дефектологія. - 2009. - № 4. - С. 4-6. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

З урахуванням досвіду Канади (провінція Альберта) описано особливості підготовки педагогічних кадрів інклюзивної освіти (ІО), залежно від ступеня освіти (бакалавр, магістр, кандидат наук) та подано огляд загальних послуг, що надаються дітям з особливими освітніми проблемами та їх родинам завдяки піклуванню уряду країни. Визначено, що учня вважають таким, який потребує спеціальної освіти, якщо він має особливі поведінкові, комунікативні, інтелектуальні, навчальні або фізичні показники. Розкрито практичні аспекти інклюзії (компоненти спеціальної освітньої програми, порядок розміщення дитини у навчальному закладі та шляхи узгодження рішень з батьками). Описано підтримку, що надається учителям інклюзивних класів (методичне забезпечення, фахові тренінги, асистування, консультативні послуги тощо) та роботу Асоціації вчителів провінції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05(7КАН) + Ч489.518.7(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гладуш В. А. 
Розвиток теорії післядипломної освіти сурдопедагогів в Україні (1950 - 1980 рр.) / В. А. Гладуш // Дефектологія. - 2012. - № 2. - С. 29-33. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено історичний шлях розвитку теорії післядипломної освіти сурдопедагогів в Україні в 1950 - 1980-х рр. Виявлено характерні особливості у розвитку цієї теорії. Підкреслено, що у період із 1950 р. до 1980 р. теорія сурдопедагогічної науки досягла значного рівня розвитку. Констатовано, що за результатами наукових досліджень вітчизняних вчених в Україні було створено обгрунтовану систему педагогічного впливу на дітей з порушеннями слуху на різних етапах їх розвитку.

Исследован исторический путь развития теории последипломного образования сурдопедагогов в Украине в 1950 - 1980-х гг. Выявлены характерные особенности в развитии этой теории. Подчеркнуто, что в период с 1950 г. по 1980 г. теория сурдопедагогической науки достигла значительного уровня развития. Констатировано, что по результатам научных исследований отечественных ученых в Украине была создана обоснованная система педагогического влияния на глухих и слабослышащих детей на различных этапах их развития.

Studied the historical path of development of the theory of postgraduate education surdopedagogs in Ukraine in the 1950 s - 1980 s. The characteristic features of the development of this theory. Pointed out that in the period from 1950 to 1980, the theoryof science reached a significant level of development. Stated that the results of scientific research our scientists in Ukraine was established based system of pedagogical influence on deaf children at different stages of their development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського