Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (28)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.391$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Кравченко Т. В. 
Соціалізація дітей шкільного віку у взаємодії сім'ї і школи : монографія / Т. В. Кравченко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : Фенікс, 2009. - 416 c. - Бібліогр.: с. 355-384. - укp.

Висвітлено концептуальні підходи вітчизняних і зарубіжних учених щодо визначення сутності соціалізації особистості. Розглянуто категоріальне поле соціалізації, проаналізовано логіку її взаємозв'язку з вихованням. Розкрито роль сім'ї та школи у процесі соціалізації дитини, проведено дослідження їх взаємодії як соціально-педагогічного феномену. Охарактеризовано стан соціалізації дітей шкільного віку у сучасній школі та сім'ї. Розроблено методику констатувального етапу експерименту з педагогічного діагностування рівня засвоєння школярами норм, правил, цінностей, моделей поведінки, сформуваності їх свідомості, почуттів і здібностей. Визначено рівні соціалізованості дітей молодшого шкільного, підліткового та старшого шкільного віку. Обгрунтовано соціально-педагогічні умови підвищення ефективності соціалізації школярів.

Освещены концептуальные подходы отечественных и зарубежных ученых об определении сущность социализации личности. Рассмотрено категориальное поле социализации, проанализирована логика ее взаимосвязи с воспитанием. Раскрыта роль семьи и школы в процессе социализации ребенка, проведено исследование их взаимодействия как социально-педагогического феномена. Охарактеризовано состояние социализации детей младшего школьного возраста в современной школе и семье. Разработана методика констатирующего этапа эксперимента по педагогической диагностике уровня усвоения школьниками норм, правил, ценностей, моделей поведения, а также сформированности их сознания, чувств и способностей. Определены уровни социализированности детей младшего школьного, подросткового и старшего школьного возраста. Обоснованы социально-педагогические условия повышения эффективности социализации школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1 + Ч491.391

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Назаренко Л. М. 
Родинно-шкільний виховний простір як фактор соціального становлення особистості підлітка : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / Л. М. Назаренко; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2005. - 17 c. - укp.

Вперше створено й експериментально перевірено модель формування готовності підлітка взаємодіяти з соціумом. Визначено зміст понять "родинно-шкільний виховний простір", "соціальне становлення", "соціально-психологічна компетентність". Уточнено педагогічні аспекти співпраці вчителів і батьків у процесі створення цілісного виховного простору, удосконалено форми та методи педагогічного впливу на особистість підлітка.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.51 + Ч491.391

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Капелюк В. В. 
Формування особистості підлітка в однодітних сім'ях : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. В. Капелюк; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2007. - 20 c. - укp.

Проаналізовано особливості виховання підлітка в однодітній сім'ї у вітчизняній і зарубіжній теорії та практиці. Визначено та науково обгрунтовано типологію однодітних сімей відповідно до комплексу критеріїв (соціальний статус, матеріальне становище, рівень конфліктності, вік батьків, наявність близьких родичів, здоров'я дитини тощо). Розроблено педагогічно зорієнтовану модель, визначено зміст, форми та методи формування особистості підлітка з однодітної сім'ї засобами родинного та шкільного виховання. Розкрито зміст поняття "однодітна сім'я". Охарактеризовано технологію педагогічної взаємодії вчителя-вихователя та батьків у формуванні особистості підлітка з однодітної сім'ї. Висвітлено критерії, показники та рівні сформованості особистості підлітка засобами родинного та шкільного виховання, здійснено їх дослідно-експериментальну перевірку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.02 + Ч491.391 + Ю952.2-734 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352514 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кіян О. І. 
Батьківсько-вчительська взаємодія як чинник морально-духовного виховання молодших підлітків : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. І. Кіян; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2010. - 19 c. - укp.

Подано теоретичне узагальнення і нове вирішення проблеми морально-духовного виховання молодших підлітків у батьківсько-вчительській взаємодії. Визначено педагогічні умови підвищення ефективності морально-духовного виховання молодших підлітків у процесі взаємодії батьків і вчителів. Розроблено структуру морально-духовного виховання та визначено компоненти та рівні морально-духовної вихованості молодших підлітків. Уточнено визначення сутності морально-духовного виховання молодших підлітків і батьківсько-вчительської взаємодії. Обгрунтовано доцільність базування цієї взаємодії на провідних ідеях особистісно орієнтованого підходу та гуманістичної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.352 + Ч491.391

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА378155 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Вертыло С. В. 
Социально-педагогические условия семейно-школьного взаимодействия как фактор социализации младшего школьника / С. В. Вертыло // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 7. - С. 213-220. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрена сущность семейно-школьного взаимодействия, обеспечивающего эффективность формирования социального опыта младшего школьника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.391 + Ч421.350.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Кравченко Т. 
Взаємодія сім'ї і школи: принципи реалізації / Т. Кравченко // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 1. - С. 63-67. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито значення категорії "взаємодія". За результатами емпіричних досліджень охарактеризовано наявний стан взаємодії сім'ї і школи в Україні. Визначено принципи, на яких грунтується взаємодія сім'ї і школи для ефективного розвитку дитини: погодження, узгодженості, співпереживання, співпричетності, співдіяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.391 + Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Теорія та методика співпраці дитячих навчальних закладів з родинами : навч.-метод. посіб. / уклад.: Н. Г. Каньоса; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. - Кам'янець-Подільський : Зволейко Д.Г., 2015. - 115 c. - Бібліогр.: с. 99-101 - укp.

Висвітлено історичний аспект взаємовпливу сімейного та суспільного дошкільного виховання. Наведено форми та методи взаємодії дошкільного навчального закладу з сім'єю. Приділено увагу сім'ї як основі соціалізації особистості. Викладено теоретико-методологічні основи сімейного виховання. Розглянуто роль членів родини у сімейному вихованні. Подано інформацію про підготовку дитини до навчання у школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.391 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пантюк Т. І. 
Підготовка дітей до школи в Україні: суспільно-педагогічний контекст (друга пол. XX - поч. XXI ст.) : монографія / Т. І. Пантюк; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич, 2016. - 503 c. - Бібліогр.: с. 442-503 - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні основи підготовки дітей до школи. Охарактеризовано базові поняття дослідження. Визначено сутність процесу підготовки дітей до школи як педагогічної проблеми. Проаналізовано й узагальнено соціально-економічні, культурно-освітні та суб'єктні детермінанти підготовки дітей до школи в Україні у другій половині XX - на початку XXI ст. Розкрито теоретичні та практичні аспекти процесів підготовки дітей до школи та формування готовності дитини до системного шкільного навчання. Відображено сутність і зміст взаємодії суспільних інституцій як передумови успішної підготовки дітей до школи. Описано способи побудови дошкільного освітнього простору. Визначено можливості та перспективи використання досвіду підготовки дітей до школи крізь призму суспільних детермінант за умов сьогодення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.52 + Ч491.391

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА817726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Докукина Е. М. 
Взаимодействие школы и семьи в формировании нравственных основ поведения младших школьников : Дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / Е. М. Докукина; Академия педагогических наук Украины, Институт педагогики. - К., 1993. - 176 c. - Библиогр.:л.135-152 - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.391 + Ч421.352 + Ч491.352 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС40360 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Мартинюк В. В. 
Сучасні технології співпраці із здобувачами освіти та батьками : навч.-метод. посіб. / В. В. Мартинюк, Л. І. Мартинюк, І. М. Харченко; Комунальний вищий навчальний заклад "Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Т. Г. Шевченка". - Умань : Сочінський М. М., 2023. - 239 c. - Бібліогр.: с. 237-239 - укp.

Розкрито основні питання теоретичного курсу педагогіки, теорії і методики виховної роботи та технології співпраці з батьками. Увагу приділено основним правам, обов'язкам, функціям та особливостям організації діяльності класного керівника. Розглянуто особливості планування виховної роботи класного керівника. Наведено методику організації колективних творчих справ. Акцентовано на умовах успішного сімейного виховання. Розглянуто педагогічну культуру сім'ї та роль у ній батьків. Подано структуру плану виховної роботи учнівського колективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.423 я73-1 + Ч491.391 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА868307 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського