Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (119)Журнали та продовжувані видання (474)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч618$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 167
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Левчук О. М. 
Книгоспілка: Становлення кооперативного книговидання в Україні / О. М. Левчук; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". Видавн.-полігр. ф-т. Каф. видавн. справи та редагування. - К. : Наук. думка, 2000. - 158 c. - укp.

Досліджено багатоаспектну діяльність і характерні прийоми роботи кооперативних і громадських видавництв України в 20-х - на початку 30-х рр. ХХ ст., відтворено конкретно-історичні умови зародження кооперативного книговидання в Україні. Відображено історичний розвиток, діяльність і практичні прийоми роботи Всеукраїнського кооперативного книговидавничого і книготорговельного товариства "Книгоспілка" (1922 - 1930 рр.). Названі питання розглянуто в організаційно-історичному та редакційно-практичному аспектах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.3(4УКР)6 + Ч618.13(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сміт (молодший) Д. К. 
Посібник книговидавця / Д. К. Сміт (молодший); Пер.: В. Звиняцьковський. - К. : Любіть Україну, 1999. - 144 c. - Бібліогр.: с.186-188. - укp.

Розглядаються всі етапи книжкової справи: редакційна підготовка, друк, створення сприятливих умов для продажу та розповсюдження продукції. Автор досліджує стосунки видавця з авторами, друкарями, книгопродавцями, бібліотекарями, освітянами. Окремо висвітлюються проблеми видання підручників і дитячої літератури, а також аналізуються як суто видавничі, так і економічні складнощі видання перекладів. Спеціальні розділи присвячено книжковим клубам і вивченню масового попиту, книгопродажу у роздріб, бухгалтерському обліку у видавництві, правовим аспектам при укладанні контрактів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617 я7 + Ч618 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Осадця О.  
Розповсюдження нотних видань у Західній Україні у другій половині XIX - на початку XX ст. / О. Осадця // Зап. Львів. наук. б-ки ім. В.Стефаника: Зб. наук. пр. - 2004. - Вип. 12. - С. 426-435. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.168:Щ + Ч617.168:Щ

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68513 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Технологія і техніка друкарства : Зб. наук. пр. Вип. 4(6) / ред.: П. О. Киричок; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т". - К., 2004. - 183 с. - укp.

Висвітлено тенденції розвитку комп'ютеризованих видавничих систем в Україні. Розглянуто питання моделювання і оптимізації формних процесів тамподруку, регулювання параметрів суміщення фарб у рулонних друкарських машинах. Проаналізовано конкурентоздатність гуртових книготорговельних підприємств. Визначено інноваційну стратегію створення галузі з виготовлення цінних паперів та документів.

Освещены тенденции развития компьютеризированных издательских систем в Украине. Рассмотрены вопросы моделирования и оптимизации формных процессов тампопечати, регулирования параметров смещения красок в рулонных печатных машинах. Проанализирована конкурентоспособность оптовых книготорговых предприятий. Определена инновационная стратегия создания отрасли по изготовлению ценных бумаг и документов.


Індекс рубрикатора НБУВ: М8я54(4УКР)3 + Ч618.14(4УКР)87

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ісаєвич Я.  
Українське книговидання: витоки, розвиток, проблеми / Я. Ісаєвич; Ін-т українознав. ім. І.Крип'якевича НАН України. - Л., 2002. - 519 c. - Бібліогр.: с. 445-481. - укp.

Висвітлено роль раннього книговидання та друкарства у контексті культурного життя України, процесів державотворення і формування української національної культури. Розглянуто передумови виникнення і розвитку друкарства. Описано першу друковану книжку українського автора - Ю. Котермака-Дрогобича - латиномовну "Прогностичну оцінку поточного 1483 р.". Особливу увагу приділено початку кириличного друкарства. Охарактеризовано друкарні України на зламі XVI - XVII ст., проаналізовано подальший розвиток друкарства у 1616 - 1648 рр., видавничі осередки та друкарні другої половини XVII - XVIII ст., зокрема, друкарню Лаври як провідного українського видавця (1650 - 1721 рр.). Висвітлено тематику книг, організацію книговидання, поліграфії та книгорозповсюдження. Розглянуто українське книговидання ХІХ - ХХ ст.

Освещена роль раннего книгоиздания и книгопечатания в контексте культурной жизни Украины, процессов построения украинского государства и формирования украинской национальной культуры. Рассмотрены предпосылки возникновения и развития книгопечатания. Описана первая печатная книжка украинского автора - Юрия Котермака-Дрогобыча - латиноязычная "Прогностическая оценка текущего 1483 г.". Особое внимание уделено началам кириллического книгопечатания. Охарактеризованы типографии Украины на сломе XVI - XVII вв., проанализировано дальнейшее развитие книгопечатания за 1616 - 1648 гг., издательские центры и типографии второй половины XVII - XVIII вв., в частности типография Лавры как ведущего украинского издателя (1650 - 1721 гг.). Освещены тематика книг, организация книгоиздания, полиграфии и книгораспространение. Рассмотрены украинские книгоиздания ХІХ - ХХ вв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч611.63(4УКР) + Ч617.3(4УКР) + Ч618.13(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС36576 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Влодарчик Я.  
Маркетинг у видавничій справі - фантазія чи дійсність? / Я. Влодарчик. - Л. : Кальварія, 2002. - 144 c. - укp.

Описано елементи маркетингу, викладено його MIX-концепції та висвітлено здобуті ефекти. Наведено результати дослідження ринку, проаналізовано його сегментацію як основу маркетингових досліджень, цінову політику. Розглянуто способи визначення роздрібної ціни, чинники, які впливають на неї, парадигми вільного ринку, системи надання знижок, комунікації та інформування. Розкрито причини зростання ролі піару у видавництвах, зміст повного маркетингового плану.

Описаны элементы маркетинга, изложены его MIX-концепции и освещены достигнутые эффекты. Приведены результаты исследования рынка, проанализированы его сегментация как основа маркетинговых исследований, ценовая политика. Рассмотрены способы определения розничной цены, факторы, влияющие на неё, парадигмы свободного рынка, системы предоставления скидок, коммуникации и информирования. Раскрыты причины роста роли пиара в издательствах, содержание полного маркетингового плана.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(0)8 + Ч618.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА642645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Видавці та книгорозповсюджувачі в Україні : Довід. / уклад.: І. О. Погореловська; Книжк. палата України. - 5-е вид., змін. та доп. - К., 2006. - 348 c. - укp.

Представлено інформаціцію про 2 549 суб'єктів видавничої справи України, що здійснюють підготовку, випуск і розповсюдження книжкової продукції. Наведено покажчик ідентифікаторів видавців у системі ISBN та інформацію про асоціації суб'єктів видавничої справи. Висвітлено організаційно-правову форму господарювання кожного суб'єкта, види видань, які випускає видавець тощо.

Представлена информация о 2 549-ти субъектах издательского дела в Украине, которые осуществляют подготовку, выпуск и распространение книжной продукции. Приведены указатель идентификаторов издателей в системе ISBN и информация об ассоциациях субъектов издательского дела. Освещена организационно-правовая форма хозяйствования каждого субъекта, выпускаемые им виды изданий и другие данные.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.4(4УКР)7я2 + Ч618.14(4УКР)7я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674361 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Курнацька А.  
Дослідження аудиторних характеристик на сторінках сучасної книгознавчої періодики / А. Курнацька // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2005. - Вип. 13. - С. 409-416. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.10 + Ч618.111

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. Вип. 2(46) / ред.: Б. В. Дурняк; Укр. акад. друкарства. - Л., 2007. - 230 с. - укp.

Висвітлено проблеми реклами та пропаганди книг місцевими ЗМІ. Наведено критерії сучасних українських книг для дітей. Викладено аксіологічний підхід до аналізу виховних ресурсів підручників для молодших школярів. Розглянуто питання моделювання процесу інтенсивності читання, лінгворедакторської компетенції у вихованні літературної особистості спеціалістів редакторського фаху, описано російські журнали з видавничої справи та редагування.

Освещены проблемы рекламы и пропаганды книг местными СМИ. Приведены критерии современных украинских книг для детей. Изложен аксиологический подход к анализу воспитательных ресурсов учебников для младших школьников. Рассмотрены вопросы моделирования процесса интенсивности чтения, лингворедакторской компетенции в воспитании литературной личности специалистов-редакторов, описаны русские журналы по издательскому делу и редактированию.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч617.167.8 + Ч618.113.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Григорова З. В. 
Статистика діяльності книготорговельних підприємств : навч. посіб. / З. В. Григорова, Я. В. Котляревський. - Л. : Укр. акад. друкарства, 2008. - 88 c. - Бібліогр.: с. 85. - укp.

Розглянуто методологію підприємницької діяльності книготорговельних підприємств. Розкрито предмет, методи та завдання статистики книжкової торгівлі, товарообігу, товарних запасів, праці і заробітної плати, матеріально-технічної бази, поточних витрат. Охарактеризовано статистичну звітність і види доходів у книжковій торгівлі.

Рассмотрена методология предпринимательской деятельности книготорговых предприятий. Раскрыты предмет, методы и задачи статистики книжной торговли, товарооборота, товарных запасов, труда и заработной платы, материально-технической базы, текущих затрат. Охарактеризованы статистическая отчетность и виды доходов в книжной торговле.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.14(4УКР) + С62:У9(4УКР)307.051.1 + С62:У9(4УКР)421.523.398

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА703432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Синеглазов В. М. 
Автоматизированная система организации подписки и рассылки печатных материалов / В. М. Синеглазов, Е. И. Чумаченко, С. А. Рудь, А. В. Краковский // Електроніка та системи упр. - 2005. - № 4. - С. 121-125. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы организации и проектирования востребованных программных приложений для небольших организаций, например, издающих газету или журнал, которым необходимо вести базу данных подписчиков. Данные программные приложения являются специализированными.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.22с51

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ключковська Г. М. 
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі) : Автореф. дис... канд. філол. наук: 10.01.08 / Г. М. Ключковська; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Теоретично осмислено книжкову промоцію як взаємодію органів книговидання та ЗМІ. Проаналізовано загальну ситуацію в Україні у сфері книжкової справи та ЗМІ, що становить загальне тло для розвитку в Україні книжкової промоції. На підставі аналізу західної моделі взаємодії видавництв і ЗМІ визначено її основні принципи для ефективного застосування на українському грунті. Виявлено та проаналізовано чинники, що є визначальними для ефективної співпраці видавничих закладів та ЗМІ, наведено рекомендації щодо застосування отриманих результатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.113 + Ч620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Олянишен Т. В. 
Моделі інформаційної технології автоматизованого прогнозування процесу комунікативного руху книги до читача : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / Т. В. Олянишен; Укр. акад. друкарства. - Л., 2010. - 20 c. - укp.

Визначено фактори впливу на процеси, які пов'язані зі схильністю до читання та попитом на книгу, обгрунтовано класифікацію факторів відповідно до видавничо-поліграфічних, демографічних, соціально-психологічних та економічних чинників. Синтезовано ієрархічну модель пріоритетного їх впливу на схильність до читання та попит на книгу. Одержано нормалізовані вагові значення факторів, які оптимізовано за критерієм максимального значення власного вектора матриці попарних порівнянь. За компонентами нормалізованого вектора пріоритетів синтезовано оптимізовану модель впливу факторів на книжковий попит. Застосовано ще один метод визначення ступеня переваги одного фактора над іншим з використанням шкали відносної важливості за Сааті. Проаналізовано один з важливих факторів впливу на купівлю книги - її зовнішній вигляд.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.111 с 51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375922 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Афанасенко О. М. 
Система книгорозповсюдження в Україні в умовах інтеграції соціокомунікаційного простору : автореф. дис... канд. наук із соц. комунікацій: 27.00.03 / О. М. Афанасенко; Харк. держ. акад. культури. - Х., 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан розвитку системи книгорозповсюдження в Україні. Визначено механізм правового регулювання книготорговельної галузі. Доведено, що напрямами оптимізації системи книгоросповсюдження є: удосконалення нормативної бази, впровадження технологій маркетингу, франчайзингу, логістики, розробка заходів щодо підвищення читацької активності населення, налагодження інформаційного обміну та комунікації з іншими соціокомунікаційними структурами. Увагу приділено питанням фахового вдосконалення знань, умінь і навичок сучасних кадрів книготорговельної галузі. Запропоновано концептуальну модель системи вітчизняного книгоросповсюдження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.14(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367418 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Сошинська Я. Є. 
Дослідження факторів якості книготорговельного обслуговування / Я. Є. Сошинська, А. Г. Дмитрик // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - № 1/2. - С. 88-95. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

На підставі вивчення сучасних маркетингових концепцій торгівлі та послуг виявлено фактори якості обслуговування покупців в книжкових магазинах. Наведено результати емпіричного дослідження рівня обслуговування в книгарнях м. Київ, запропоновано заходи з оптимізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-2К)421.52 + Ч618.14(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Юрасова Ю. С. 
Соціальні та економічні проблеми менеджменту виставково-ярмаркової діяльності у книжковому бізнесі України / Ю. С. Юрасова // Технологія і техніка друкарства. - 2009. - № 1/2. - С. 124-130. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено теоретичні і практичні аспекти діяльності книжкових виставок-ярмарків, оцінено їх вплив на показники розвитку галузі та значення для культурної й соціальної сфери країни. Визначено найбільш важливі проблеми, що виникають у разі спроб реалізації стратегічних цілей виставково-ярмаркових заходів в Україні за сучасних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч618.14(4УКР)737.2 + У9(4УКР)421.30-803.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ковба Ж. М. 
Інформаційна ситуація на ринку дитячої літератури України (стан та перспективи розвитку) / Ж. М. Ковба, І. П. Гаврилюк // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - № 1. - С. 151-155. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Охарактеризовано стан ринку дитячої літератури в Україні за 2005 - 2009 рр. Надано якісні та кількісні результати дослідження сегменту ринку дитячої літератури.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.398 + Ч618.1 + Ч617.167.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Корнійчук А. П. 
Мережеві книгарні в сучасному книготорговельному просторі України / А. П. Корнійчук // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - № 1. - С. 167-172. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано роль книготорговельних мереж у побудові ефективної національної системи книгорозповсюдження. Вивчено особливості основних мережевих гравців українського книжкового ринку. Досліджено тенденції та перспективи розвитку вітчизняної мережевої книжкової торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.398 + Ч618.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ковба Ж. М. 
Досвід та сучасний стан мережевих книгарень провідних країн світу та України / Ж. М. Ковба, А. О. Луценко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - № 2. - С. 94-100. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що мережі книжкових магазинів - явище нове, але при цьому вони достатньо динамічно розвиваються. Систематизовано дані, одержані в ході дослідження історії та сучасного стану книжкового ринку провідних країн світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.152.339.8 + У9(4УКР)421.523.398 + Ч618.14(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дерев'янко І. О. 
Інтеграція комунікаційної та інформаційної діяльності суб'єктів книжкового ринку України / І. О. Дерев'янко // Технологія і техніка друкарства. - 2011. - № 2. - С. 108-114. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено сутність інформаційної діяльності суб'єктів книжкового ринку України, їх взаємодію та інтеграцію з метою організації злагодженої системи книговидання та книгорозповсюдження на вітчизняних теренах. Надано пропозиції щодо вдосконалення існуючих взаємовідносин між суб'єктами книжкового ринку України та створення нової, сучасної інтегрованої системи розповсюдження друкованої продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)307.051.1 ф + Ч618.14(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72515 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського