Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-910$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Будак С. В. 
Формування готовності студентів до іншомовної діяльності з дошкільниками : моногр. зі спецпрактикумом у 2-х кн. / С. В. Будак; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - К. : Слово, 2008. - 288 c. - Бібліогр.: с. 133-148. - укp.

Запропоновано методику підготовки педагогічних кадрів до навчання дітей дошкільного віку англійської мови (АМ) з використанням методу комунікативної взаємодії. Розглянуто сутність і характеристику професійно-педагогічної діяльності. Охарактеризовано рівні сформованості готовності студентів до навчання дошкільників АМ. Висвітлено особливості формування діалогічного мовлення у процесі комунікативно-ситуативного спілкування. Увагу приділено методикам проведення свят, розваг і розважальних ігор, а також складанню конспектів занять з АМ.

Предложена методика подготовки педагогических кадров к обучению детей дошкольного возраста английскому языку (АЯ) с использованием метода коммуникативного взаимодействия. Рассмотрены сущность и характеристика профессионально-педагогической деятельности. Охарактеризованы уровни сформированности готовности студентов к обучению дошкольников АЯ. Освещены особенности формирования диалогической речи при коммуникативно-ситуативном общении. Внимание уделено методикам проведения праздников, развлечений и развлекательных игр, а также составлению конспектов занятий по АЯ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш143.21-910 + Ш143.21-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рейпольська О. Д. 
Педагогічні умови мовленнєвого розвитку дітей у різновіковій групі дитячого садка (на матеріалі англійської мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. Д. Рейпольська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Досліджено питання мовленнєвого розвитку дітей у різновіковій групі, розкрито його суть і характерні особливості. Запропоновано методику, що забезпечує поетапний розвиток мовленнєвої компетентності дітей. Представлено експериментальну модель навчання дітей віком 4 - 6-ти років англійського мовлення за умов груп з різновіковим складом. Проаналізовано різні підходи до застосування диференціації та індивідуалізації навчання іноземної мови. Виявлено рівні мовленнєвої готовності до опанування англійської мови та визначено критерії рівнів цього опанування дітьми дошкільного віку. З'ясовано педагогічні умови, дотримання яких сприяє ефективності навчання англійського мовлення: організація диференційованого та індивідуалізованого навчання дітей; ефективне поєднання різних організаційних форм навчання за умов груп з різновіковим складом; використання фасцинативних дидактичних прийомів; поетапний розвиток мовленнєвої компетенції дітей та бажання старших домопогати молодшим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910 + Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бойко О. В. 
Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. В. Бойко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку у процесі вивчення англійської мови. Розкрито сутність і структуру, обгрунтовано необхідність і можливості розвитку даної якості. Розроблено й експериментально перевірено модель формування англомовної мовленнєвої активності за трьома визначеними напрямами (навчальні заняття з англійської мови, позаурочна робота з дітьми та робота вдома). Запропоновано визначення понять "активність" і "мовленнєва активність". Удосконалено методику, обгрунтовано педагогічні умови (комунікативна спрямованість, диференціація та індивідуалізація процесу навчання, наявність позитивних емоційних стимулів), визначено критерії (мотиваційний, змістовий, вольовий), показники (бажання спілкуватись англійською мовою, позитивне ставлення дошкільників до занять, розвиток пізнавального інтересу, прагнення дітей до вивчення англійської мови, розуміння змісту англомовної лексики, опанування англомовних лексико-граматичних навичок, логічна послідовність у складанні діалогічного та монологічного висловлювань англійською мовою) та рівні сформованості англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників. Експериментально підтверджено ефективність нової методики та педагогічних умов формування англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш143.21-910.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Назарчук А. А. 
Формування мотивації та інтересу до вивчення англійської мови на початковому етапі навчання / А. А. Назарчук, Т. М. Желіхівська // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 202-206. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування мотивації та інтересу до вивчення англійської мови на початковому етапі навчання.

Рассмотрена проблема формирования мотивации и интереса к изучению английского языка на начальном этапе обучения.

The problem of motivation and interest to the study of English at the first stage of training is studied in the article. When teaching the motive is defined as the relation between the student and the whole complex of actions, in the result of which the competence of a certain level is being formed, the aspiration to be engaged of in a certain aspect of activity is woken up in the student.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Синявська А. 
Використання Інтернет-ресурсу - блогів - при навчанні письма англійською мовою / А. Синявська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 2. - С. 108-113. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто, що таке блоги, яким чином їх залучають до навчального процесу та які переваги їх застосування для розвитку комунікативних письмових навичок англійською мовою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910.33 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Анісімова А. О. 
Перша іноземна мова як джерело міжмовного трансферу у навчанні другої іноземної мови / А. О. Анісімова // Пед. освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. - 2013. - № 20. - С. 17-19. - укp.

Висвітлено проблеми визначення мови - джерела міжмовного трансферу під час навчання німецької мови як другої іноземної. Охарактеризовано мовне середовище, в якому відбувається оволодіння другою іноземною мовою (ІМ2), та розглянуто моделі можливої взаємодії мовних засобів різних контактуючих мов. На підставі теоретико-емпіричних досліджень проаналізовано користь урахування першої іноземної мови ( англійської) (ІМ1) у процесі навчання (ІМ2), зокрема свідомого та вмотивованого вивчення (ІМ1) як першої спеціальності, тривалості вивчення (ІМ1), наявного у студентів лінгвістичного та навчального досвіду в (ІМ1). Зроблено висновок, що саме перша іноземна мова (англійська) є мовою-джерелом позитивного перенесення та інтерференції і має домінуючий вплив на процес вивчення німецької мови як другої іноземної.

Освещено проблемы определения языка - источника межъязыкового трасфера при изучении немецкого языка как второго иностранного. Охарактеризовано языковую среду, в которой происходит овладение вторым иностранным языком. Рассмотрены модели возможного взаимодействия языковых средств контактирующих языков. На основе теоретико-эмпирических исследований сделан вывод, что именно первый иностранный язык (английский) имеет доминирующее влияние на процесс изучения немецкого языка как второго иностранного.

The article is devoted to the problem of determination the language - the source of interlingual transfer on learn ing German as the second foreign language. The author describes the linguistic environment in which the second foreign


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910.0 + Ш143.24-910.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Григор'єва Т. 
Управління процесом мотивації навчання дорослих іноземним мовам / Т. Григор'єва // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 41-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано психологічні аспекти мотивації дорослих до вивчення іноземної мови, в основі яких визначено два компоненти: інтегрувальна та інструментальна орієнтації. Охарактеризовано чотири компоненти інтеграційної моделі: соціальне, навчальне середовище, індивідуальні здібності, мотивація. Деталізовано та графічно зображено основні мотиваційні характеристики вивчення англійської мови. Констатовано чітку структурованість вищеназваної моделі навчання, в якій поєднано соціальні, психологічні, мотиваційні та емпатійні чинники процесу вивчення іноземної мови.

Проанализированы психологические аспекты мотивации взрослых к изучению иностранного языка, в основе которых определены два компонента: интегрирующий и инструментальный. Охарактеризованы четыре компоненты интеграционной модели: социальная среда, учебная среда, индивидуальные способности, мотивация. Детализированы и графически изображены основные мотивационные характеристики изучения английского языка. Констатирована четкая структурированность вышеназванной модели обучения, в которой сочетаются социальные, психологические, мотивационные и эмпатийные факторы процесса изучения иностранного языка.

The article is devoted to the problem of adult students’ motivation in learning in the process of professional training of teachers of Philology in teaching to adults. The author analyses some psychological factors of the motivation process, depicts different models of motivation created by foreign researches and puts the main emphasis on the adult students’ motivation in foreign language acquisition.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-910.0 + Ш143.21-910.0 + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Gagina N. V. 
Fostering economic development of Ukraine through increasing Еnglish proficiency = Стимулювання економічного розвитку України шляхом підвищення рівня володіння англійською мовою / N. V. Gagina, O. V. Los // Наук. вісн. Полісся. - 2016. - Вип. 4. - С. 164-167. - Бібліогр.: 7 назв. - англ.

Досліджено важливість англійської мови в контексті економічного зростання України. Зосереджено увагу на тих сферах бізнесу, де знання англійської мови є основною компетенцією і водночас ключовим фактором їх успішності та економічного розвитку країни загалом. Запропоновано шляхи подолання низької англомовної компетенції серед населення України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-96 + Ш143.21-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Perlova V. 
Methodological principles of teaching English phonology in listening = Методичні принципи навчання фонології англійської мови в процесі слухання / V. Perlova // Лінгвіст. студії : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 37. - С. 112-116. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Розроблено методичні принципи навчання фонологічного аспекту англійського мовлення під час слухання. Науковою основою для визначення зазначених принципів є висновки психоакустичних досліджень, які пояснюють психофізіологічну природу механізму сприйняття мовлення. Визначені методичні принципи базуються на ідеї слідування психофізіологічним законам сприйняття при навчанні іншомовного аудіювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69181 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Chernovaty L. M. 
Pedagogical grammar as the framework of tefl research. Pt. 7. Native language syntax acquisition: conceptual complexity = Педагогічна граматика як фреймове поняття для досліджень у галузі методики навчання іноземних мов. Ч. 7. Засвоєння синтаксису рідної мови: концептуальна складність / L. M. Chernovaty // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 35. - С. 141-151. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Наведено результати аналізу даних досліджень у згаданій сфері. Виходячи з високого ступеня подібності таких результатів, сформульовано висновок про те, що зміст засвоєння синтаксису англійської мови як рідної базується на певних етапах. Грунтуючись на результатах аналізу, запропоновано висновки про зміст етапів засвоєння структур розділового запитання, заперечення, пасивних конструкцій та відносних речень, а також про умови появи повністю інвертованих розділових запитань у мовленні дитини та можливих каталізаторах цього процесу. Розглянуто вплив принципу мінімальної віддаленості на вірність тлумачення дітьми різного віку відносних речень, а також тих, що містять пасивні конструкції. Запропоновано тезу про поступовий характер формування концептуально ускладнених синтаксичних категорій, зокрема, про різну швидкість поширення правил уживання пасивного стану на дієслова, що передають дії та стани. Сформульовано висновок про чинники, що впливають на послідовність і швидкість засвоєння синтаксичних засобів, які включають семантичну та граматичну складність, частотність і перцептуальну випуклість. Окреслено перспективи подальшого дослідження з урахуванням одержаних результатів в процесі розробки педагогічної граматики іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Chernovaty L. M. 
Pedagogical grammar as the framework of tefl research. Pt. 7. Native language syntax acquisition: conceptual complexity = Педагогічна граматика як фреймове поняття для досліджень у галузі методики навчання іноземних мов. Ч. 7. Засвоєння синтаксису рідної мови: концептуальна складність / L. M. Chernovaty // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 35. - С. 141-151. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

Наведено результати аналізу даних досліджень у згаданій сфері. Виходячи з високого ступеня подібності таких результатів, сформульовано висновок про те, що зміст засвоєння синтаксису англійської мови як рідної базується на певних етапах. Грунтуючись на результатах аналізу, запропоновано висновки про зміст етапів засвоєння структур розділового запитання, заперечення, пасивних конструкцій та відносних речень, а також про умови появи повністю інвертованих розділових запитань у мовленні дитини та можливих каталізаторах цього процесу. Розглянуто вплив принципу мінімальної віддаленості на вірність тлумачення дітьми різного віку відносних речень, а також тих, що містять пасивні конструкції. Запропоновано тезу про поступовий характер формування концептуально ускладнених синтаксичних категорій, зокрема, про різну швидкість поширення правил уживання пасивного стану на дієслова, що передають дії та стани. Сформульовано висновок про чинники, що впливають на послідовність і швидкість засвоєння синтаксичних засобів, які включають семантичну та граматичну складність, частотність і перцептуальну випуклість. Окреслено перспективи подальшого дослідження з урахуванням одержаних результатів в процесі розробки педагогічної граматики іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910.322

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кинаш Ю. Є. 
Розроблення мультимедійної системи з елементами ігрових задач / Ю. Є. Кинаш, І. І. Лозовицька // Automation, Measuring and Management. - 2020. - 2, № 1. - С. 49-56. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Для розробки мультимедійної системи з використанням елементів гейміфікації в навчанні досліджено значення поняття "ігрофікації" та визначено основні елементи, які використовуються для гейміфікації у навчальному процесі. Розроблене програмне рішення для вивчення іноземної мови із елементами гейміфікації покращить навчальний процес початківців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101865 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Мовознавство   
13.

Neglyad T. Yu. 
Use of tongue twisters in training English = Використання скоромовок у навчанні англійської мови / T. Yu. Neglyad // Мова: наук.-теорет. часоп. із мовознавства. - 2022. - № 37. - С. 31-35. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Мета статті - дослідити, як англійські скоромовки можуть бути використані для навчання англійської фонетики (звуки, наголос у слові, інтонація). Об'єкт дослідження - феномен скоромовки в цілому. Предмет дослідження - пошук і перевірка ефективних способів використання англійських скоромовок у тренінгах з англійської фонетики та усного англійського мовлення. Матеріал дослідження - більше дюжини оригінальних англійських скоромовок. У результаті проведеного дослідження було зроблено такі висновки: використання скоромовок у вивченні будь-якої мови: як рідної, так і нерідної - є дуже ефективним для тренування органів мовлення та покращення роботи мовленнєвого апарату; форма скоромовки домінує над змістом. У цілому, результати цього дослідження підтверджують матеріальну природу слова. Практична цінність цієї роботи полягає у виявленні та актуалізації способів використання англійських скоромовок у сучасній методиці навчання усного англійського мовлення. Запропоновано конкретні прийоми застосування скоромовок у навчальному процесі і приклади вправ із дослідженим матеріалом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70547 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського