Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (12)Журнали та продовжувані видання (28)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.21-911$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 52
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Роман С. В. 
Планування та аналіз навчального процесу з іноземної мови у початковій школі (на матеріалі англійської мови) : Навч. посіб. з методики викладання інозем. мов / С. В. Роман; Горл. держ. пед. ін-т інозем. мов. - Горлівка, 2003. - 106 c. - Бібліогр.: с. 89-91. - англ.

У контексті сучасної мовної освіти розглянуто питання планування навчального процесу з вивчення іноземної мови у початковій школі. Визначено умови для вдосконалення вмінь, конструктивно-планувальної та дослідницької діяльності вчителя іноземної мови на різних ступенях загальноосвітньої школи.

В контексте современного языкового образования рассмотрены вопросы планирования учебного процесса по обучению иностранному языку в начальной школе. Определены условия для усовершенствования умений, конструктивно-планируемой и исследовательской деятельности учителя иностранного языка на различных ступенях общеобразовательной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА648917 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Використання всесвітньої мережі Інтернет та інформаційних комп'ютерних технологій на уроках англійської мови / ред.: С. М. Куриш; Упр. освіти і науки Чернів. облдержадмін.,Чернів. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Чернівці, 2000. - 74 c. - (Освіта Чернівеччини: наук.-метод. супровід). - укp.

Висвітлено загальні аспекти використання нових інформаційних технологій у процесі навчання англійської мови. Визначено місце Інтернету у навчально-виховному процесі з англійської мови. Розглянуто питання використання комп'ютерних технологій на уроках англійської мови в початковій школі.

Освещены общие аспекты использования новых информационных технологий в процессе обучения английского языка. Определено место Интернета в учебно-воспитательном процессе по английскому языку. Рассмотрены вопросы использования компьютерных технологий на уроках английского языка в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.2 + Ш143.21-912.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Арделян О. В. 
Дидактичні умови формування загальнопізнавальних умінь і навичок у молодших школярів (на матеріалі вивчення англійської мови) : Автореф. дис. канд. пед. наук : 13.00.09 / О. В. Арделян; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2002. - 21 c. - укp.

Розкрито проблему формування в учнів початкових класів загальнопізнавальних умінь та навичок як компонента їх мислення. Обгрунтовано наукові можливості та теоретичні засади, а також розроблено технологію формування зазначених умінь і навичок під час вивчення англійської мови молодшими школярами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Смовженко Л. Г. 
Методика навчання полілогічного спілкування першокласників на уроках англійської мови : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. Г. Смовженко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано методику навчання полілогічного спілкування першокласників на уроках англійської мови з використанням текстів-полілогів і системи спеціальних вправ. Розкрито сутність понять "полілогічне спілкування першокласників", "елементарна полілогічна компетенція". Досліджено основні психологічні й лінгвістичні особливості полілогічного спілкування першокласників. Розроблено вимоги щодо створення системи вправ для навчання полілогічного спілкування першокласників з урахуванням їх особливостей на підставі виявлення специфічних ознак полілогу. Узагальнено теоретичні засади полілогічного спілкування першокласників. Обгрунтовано вимоги щодо відбору матеріалу текстів-полілогів й організації процесу навчання, встановлено критерії оцінки сформованості вмінь полілогічного спілкування першокласників. Експериментально перевірено ефективність запропонованої методики навчання полілогічного спілкування першокласників на уроках англійської мови, наведено рекомендації щодо її використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коломінова О. О. 
Методика формування соціокультурної компетенції учнів молодшого шкільного віку в процесі навчання усного англомовного спілкування : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Коломінова; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 1998. - 17 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена питанням формування соціокультурної компетенції (СКК) молодших школярів під час навчання усного англомовного спілкування. У роботі теоретично обгрунтовується доцільність раннього формування СКК і досліджуються концепти даного процесу. Розробляється методична програма мінімізації соціокультурного матеріалу і технологія роботи з ним. Експериментально визначається ефективність запропонованої методики та її інноваційний особистісно-розвиваючий характер. Даються практичні рекомендації щодо впровадження даної методики в навчальний процес у початковій школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Денисенко М. В. 
Навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / М. В. Денисенко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2005. - 26 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методику навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою з використанням піктограм і кольорової сигналізації - засобів навчання, які забезпечують процес навчання техніки читання з перших уроків англійської мови. Відзначено, що завдяки піктограмам та кольоровій сигналізації мовні абстракції стають для молодших школярів доступними тому, що за їх використання враховуються особливості сприймання та рівень розвитку мислення учнів даної вікової групи і забезпечуються розуміння та запам'ятовування ними правил читання та безпомилкове установлення графемно-фонемних відповідностей. Запропоновано піктограми, а також визначено кольори для кодування графічних символів. Наведено підсистему вправ для навчання учнів початкової школи техніки читання англійською мовою з використанням зазначених способів навчання та без них. З залученням розробленої методики створено два навчальних посібника з англійської мови для учнів початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.331

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ланова О. В. 
Підготовка майбутніх учителів англійської мови до навчання учнів просодичних засобів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Ланова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів англійської мови до формування в учнів початкових класів вміння використовувати просодичні засоби в іншомовному мовленні. Обгрунтовано зміст, структуру та методичні принципи підготовки майбутніх учителів просодично оформлювати іншомовний дидактичний дискурс. Встановлено критерії та показники сформованості у студентів навичок використовувати еталон просодичного оформлення іншомовного дидактичного дискурсу, зорієнтованого на молодших школярів. Розроблено систему вправ і лінгводидактичну модель формування готовності майбутніх учителів до навчання просодії учнів початкової школи. Теоретично обгрунтовано й апробовано методику підготовки майбутніх учителів англійської мови до навчання молодших школярів просодичного оформлення іншомовного мовлення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.31 + Ш143.21-911.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ягеніч Л. В. 
Формування у молодших школярів стратегічної компетенції в процесі навчання аудіювання англійською мовою : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. В. Ягеніч; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Вперше розроблено методику формування у молодших школярів стратегічної компетенції (СтК) у процесі навчання аудіювання англійською мовою. Узагальнено теоретичні засади щодо формування СтК у процесі навчання іншомовного аудіювання. Конкретизовано зміст поняття "СтК щодо навчання іншомовного аудіювання". Уточнено вміння, що забезпечують формування у молодшого школяра СтК у процесі навчання іншомовного аудіювання. Удосконалено модель процесу навчання іншомовного аудіювання, яка передбачає формування навчальних і комунікативних стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Жеренко Н. Є. 
Індивідуалізація навчання аудіювання учнів молодших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов (англійська мова) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. Є. Жеренко; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено технологію індивідуального навчання англомовного аудіювання учнів молодших класів. Визначено фактори успішності оволодіння аудіюванням молодшими школярами, індивідуально-психологічні особливості розвитку та сформованості яких впливають на рівень індивідуальної навченості аудіювання учнів. Описано методики діагностики рівнів функціонування факторів навченості аудіювання. Виділено типологічні підгрупи учнів. Запропоновано технологію здійснення індивідуалізованого навчання аудіювання зі збільшенням вагомості розвиваючо-мотивуючого виду індивідуалізації. Наведено способи, прийоми та засоби проведення кожного з видів комплексної індивідуалізації, що є доцільними саме на початковому етапі навчання. Вміщено комплекс вправ для індивідуалізованого формування аудитивних навичок і розвитку аудитивних умінь учнів молодших класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310228 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Заблоцька Л. М. 
Дидактичні основи мовної підготовки учнів у початкових школах Великої Британії в другій половині XX - початку XXI ст. : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Заблоцька; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2010. - 20 c. - укp.

Досліджено дидактичні основи мовної підготовки учнів у процесі розвитку початкової освіти у Великій Британії. Обгрунтовано основні етапи її формування в другій половині XX - початку XXI ст. Проаналізовано нормативно-правове та навчально-методичне забезпечення мовної підготовки учнів у британських початкових школах і виокремлено низку концептуальних положень щодо покращання грамотності з рідної мови у початкових класах. Розглянуто форми організації навчального процесу, шляхи та методи, які сприяють формуванню мовної компетенції молодших школярів. На підставі здійсненого аналізу визначено шляхи творчого використання британського досвіду за умов реформування освіти в Україні.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63/64 + Ч421.221 г(4ВЕЛ)6 + Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370841 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Городнича Л. В. 
Диференційоване навчання молодших школярів аудіювання англійського мовлення з використанням комп'ютера : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Л. В. Городнича; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2009. - 23 c. - укp.

Досліджено методику диференційованого навчання учнів IV класів спеціалізованої школи з поглибленим вивченням іноземних мов англомовного аудіювання з використанням комп'ютерної програми. Розкрито психолого-педагогічні передумови та особливості англомовного аудіювання. Проаналізовано та відібрано текстовий матеріал, на підставі якого формуються аудитивні навички та вміння. Приділено увагу формуванню та вдосконаленню інтонаційно-вимовних, лексичних та граматичних навичок аудіювання та розвитку мовленнєвих умінь. Узагальнено вимоги до відбору автентичних текстів для створення бази аудіотекстів комп'ютерної програми та навчання аудіювання молодших школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пономарьова В. А. 
Методика формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. А. Пономарьова; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2010. - 21 c. - укp.

Розкрито сутність поняття "ритміко-інтонаційна складова англійського мовлення" в структурі звукової культури мовлення, визначено компоненти ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення, описано їх характеристики. Обгрунтовано психолінгвістичні та психолого-педагогічні передумови навчання молодших школярів ритму й інтонації англійського мовлення. Визначено принципи, ефективність комплексів вправ для формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374118 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бігич О. Б. 
Особистісно-діяльнісний розвиток молодшого школяра на уроці іноземної мови : монографія / О. Б. Бігич; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2010. - 138 c. - укp. - англ.

Висвітлено проблеми особистісно-діяльнісного розвитку молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови. Визначено об'єкти та запропоновано шляхи такого розвитку. Увагу приділено сюжетній та ситуативно-тематичній побудові уроку англійської мови, формуванню у школярів соціокультурної компетенції та читацького інтересу. Обгрунтовано концепцію методичної освіти вчителя іноземної мови початкової школи.

Освещены проблемы личностно-деятельностного развития младших школьников в процессе изучения иностранного языка. Определены объекты и предложены пути такого развития. Уделено внимание сюжетному и ситуативно-тематическому построению урока английского языка, формированию у школьников социокультурной компетенции и читательского интереса. Обоснована концепция методического образования учителя иностранного языка начальной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Москалюк Л. В. 
Реалізація мотиваційного компонента контролю англомовної лексичної компетенції молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Л. В. Москалюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2010. - 25 c. - укp.

Розроблено методику формування мотивації молодших школярів до виконання контрольних завдань. Розкрито поняття мотив, мотивація, виявлено шляхи формування контрольної дії у розумовій діяльності людини, досліджено теоретичні основи формування мотивації до виконання контрольних завдань. Зазначено, що формування лексичної компетенції включає презентацію школярам знань лексичних одиниць (ознайомлення з ними) та формування лексичних навичок (автоматизація дій з ними). Доведено, що для того, щоб контроль став мотивованим, необхідно підпорядкувати його змістовий і процесуальний компоненти мотиваційному; планомірно перевіряти рівні запам'ятовування школярами знань лексичних одиниць та сформованості їх лексичних навичок; поступово зменшувати вплив деструктивних факторів навчального процесу, стимулювати контролюючу діяльність молодших школярів. Розроблено контрольні завдання для виявлення рівня сформованості лексичної компетенції в учнів початкової школи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА376353 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Коломінова О.  
Реалізація принципів навчання англомовного аудіювання в навчально-методичному комплексі для початкової школи / О. Коломінова // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 135-144. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Розглянуто питання реалізації принципів навчання англомовного аудіювання учнів початкової школи в навчально-методичному комплекті для початкової школи. Досліджено принципи навчання аудіювання в початковій школі, зміст яких зумовлений особливостями сучасної діяльнісної особистісно-орієнтованої культуровідповідної та комунікативно спрямованої концепції навчання іноземних мов. Розглянуто функції аудіювання, запропоновано вправи у навчанні аудіювання як самостійного рецептивного виду мовленнєвої діяльності. Подано практичні рекомендації щодо впровадження визначених принципів у навчально-методичному комплекті з англійської мови для початкової школи.

Рассмотрены вопросы реализации принципов обучения англоязычного аудирования учащихся начальной школы в учебно-методическом комплекте для начальной школы. Исследуются принципы обучения аудированию в начальной школе, содержание которых обусловлено особенностями современной деятельностной личностно-ориентированой культуросоответствующей и коммуникативно ориентированной концепции обучения иностранным языкам. Рассмотрены функции аудирования, предложены упражнения по обучению аудированию как самостоятельному виду речевой деятельности. Даны практические рекомендации по реализации определенных принципов в учебно-методическом комплекте по английскому языку для начальной школы.

The article deals with the issues of realizing in the coursebook for primary school children the principles of teaching English language listening comprehension. The principles of teaching English language listening comprehension are analyzed in the light of their content, pertaining to the modern activity personality-oriented cultural and communicative-oriented concept of teaching foreign languages. The functions of listening comprehension are investigated. The exercises for teaching listening comprehension as one of the four main skills are suggested. Practical recommendations towards the implementation of the outlined principles in the coursebook for young learners are outlined.


Ключ. слова: англомовне аудіювання, навчально-методичний комплекс
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.332.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Калько Р. М. 
Теоретичні та методичні основи засвоєння іноземної мови в ранньому шкільному віці : [монографія] / Р. М. Калько; Луган. нац. ун-т ім. Тараса Шевченка, Каф. теорії та практики пер. - Луганськ, 2009. - 129 c. - Бібліогр.: с. 124-129. - укp.

Викладено теоретичні засади раннього шкільного навчання іноземних мов. Проведено грунтовний аналіз особливостей викладання іноземної мови в початковій школі, націлених на вироблення у викладача адекватного підходу до взаємопов'язаного вирішення завдань навчання, виховання та самоактуалізації особистості молодшого школяра. Розглянуто психолінгвістичні аспекти природного знання мови дитиною. Охарактеризовано методику викладання англійської мови як шлях до визначення й формалізації мовних універсалій. Висвітлено універсум методики викладання англійської мови як основу гуманістичного виховання учнів. За основу дослідницьких ремінісценцій взато погляди Ноема Хомського про універсальні властивості мов і вроджену здібність дітей до засвоєння мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА749214 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Воробйова Т. В. 
Особливості організації навчальної діяльності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в процесі вивчення іноземної мови (психологічний та методичний аспекти) / Т. В. Воробйова // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 8. - С. 39-43. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано стан вивчення іноземної мови в сучасному дошкільному закладі та молодшому шкільному віці. Увагу звернено на психологічні характеристики дітей, які належать до цих вікових груп, та особливості організації навчальної діяльності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку під час вивчення англійської мови, а також на умови, які забезпечують ефективність формування стійких мовленнєвих навичок на основі принципу наступності навчання. Увагу приділено технологіям психологічної підтримки дітей у процесі вивчення іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш12-911 + Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мазенко А. В. 
Принципи організації ігрової діяльності у формуванні інтересу молодших школярів до вивчення англійської мови / А. В. Мазенко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 9. - С. 151-157. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто проблему організації ігрової діяльності на уроках англійської мови в початковій школі. Уточнено сутність поняття "інтерес молодших школярів до вивчення англійської мови" та з'ясовано потенціал ігрової діяльності в навчанні учнів початкової школи англійської мови. На підставі спостережень за учнями під час педагогічної практики та досвіду організації ігрової діяльності на уроках англійської мови в початковій школі визначено принципи організації ігрової діяльності у формуванні інтересу молодших школярів до вивчення англійської мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Рабіщук О. Г. 
Використання пісенного матеріалу на уроках англійської мови в початковій школі / О. Г. Рабіщук // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 9. - С. 169-176. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблему навчання англійської мови учнів початкової школи. На підставі аналізу сутності поняття "методика" уточнено дефініцію поняття "методика" в контексті використання пісенного матеріалу на уроках англійської мови в початковій школі. Визначення етапів роботи над піснею, завдань кожного з етапів і психофізіологічних особливостей молодших школярів дозволило теоретично обгрунтувати методику використання пісенного матеріалу на уроках англійської мови в початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Теплинська В. В. 
Засоби стимулювання пізнавального інтересу молодших школярів на уроках англійської мови / В. В. Теплинська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 9. - С. 176-184. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему особистісно-орієнтованої педагогіки - стимулювання пізнавального інтересу молодших школярів. На підставі аналізу основних підходів до визначення поняття "пізнавальний інтерес" уточнено сутність поняття "пізнавальний інтерес". Розгляд вікових і психофізіологічних особливостей дітей молодшого шкільного віку дозволив визначити ефективні засоби стимулювання пізнавального інтересу молодших школярів на уроках англійської мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського