Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (259)Журнали та продовжувані видання (113)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш143.24-91$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 107
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Маруневич Б. М. 
Методика навчання лексико- граматичного аспекту німецької мови як спеціальності в умовах штучного білінгвізму (Мовний вуз, початковий етап) : Дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Б. М. Маруневич; Київський державний лінгвістичний університет. - К., 1995. - 268 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС49697 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Бориско Н. Ф. 
Концепция учебно-методического комплекса для практической языковой подготовки учителей немецкого языка (На материале интенсивного обучения) / Н. Ф. Бориско; Киев. гос. лингв. ун-т. - К., 1999. - 268 c. - Библиогр.: с. 250-266 - рус.

Освещены вопросы создания учебно-методического комплекса (УМК) для обучения будущих учителей иностранных языков межкультурному общению. Предлагаемая концепция обоснована с учетом современных требований в системе обучения иностранным языкам на базе системно-функционального анализа и метода моделирования. Разработаны и описаны основные положения и процедура моделирования содержания предмета обучения, в качестве которого выступает диалог культурно-языковых общностей стран изучаемого и родного языков, а также содержания процесса обучения, реализуемого в УМК через системы и подсистемы упражнений для формирования и развития межкультурной коммуникативной компетенции в ее профессиональном варианте. На основе анализа функций УМК и его компонентов выделены основные типы компонентного состава УМК для каждого этапа обучения, предложены различные варианты структуры учебника и книги для преподавателя, а также определены требования к созданию УМК и принципы его построения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.0 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595971 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бориско Н. Ф. 
Теоретичні основи створення навчально-методичних комплексів для мовної міжкультурної підготовки вчителів іноземних мов (на матеріалі інтенсивного навчання німецької мови) : Автореф. дис...д-ра. пед. наук: 13.00.02 / Н. Ф. Бориско; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 2000. - 36 c. - укp.

Розроблено теорію створення навчально-методичних комплексів (НМК) для мовної міжкультурної підготовки вчителів іноземних мов (ІМ) та їх реалізації з метою навчання. Сукупність вирішених у дослідженні проблем складає новий напрям у галузі методики навчання ІМ, що аналізує та створює підручники/НМК на базі системно-функціонального аналізу та комплексного моделювання. Розширено трактування кінцевих цілей навчання ІМ шляхом введення категорії міжкультурної комунікативної компетенції та її складників, кожен з яких домінує на одному з етапів навчання. Узагальнено результати досліджень НМК. Обгрунтовано способи визначення та моделювання у НМК змісту предмета навчання - міжкультурної комунікації як діалогу культурно-мовних спільнот рідної країни та країн, мови яких вивчаються, а також змісту процесу навчання - формування та розвитку цільових компетенцій. Досліджено їх зміст і структуру, а також системи вправ з метою їх розвитку. Запропоновано шляхи "індивідуалізації" та адаптації навчальних матеріалів. Визначено функції, типи складу та специфіку структури і змісту основних компонентів НМК для різних етапів навчання. Розвинуто концепцію візуалізації НМК. Запропоновано принципи побудови НМК і вимоги до них. Визначено напрями подальших досліджень, метою яких є розвиток теорії НМК для різноманітних умов з урахуванням нових засобів навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.0 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА309465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Прищепа В. П. 
Особливості сучасної методики роботи над художніми текстами на заняттях з німецької мови / В. П. Прищепа // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2001. - Вип. 8. - С. 45-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Науково обгрунтувано творчо-дієву концепцію роботи над художніми текстами в аспекті культуроспрямованого вивчення німецької мови студентами та учнями старших класів середньої школи.

Научно обосновано творчески-деятельностную концепцию работы над художественными текстами в аспекте культуронаправленного обучения немецкому языку студентов и учащихся старших классов средней школы.

The article is dedicated to the scientific substantiation of the creative activity conception of studying fiction in the aspect of culture-orientated teaching of German to students and senior pupils.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Молодиченко Н. А. 
Психолого-педагогічна підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до морального виховання підлітків : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. А. Молодиченко; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2002. - 23 c. - укp.

Розглянуто зміст, форми та методи підготовки майбутнього вчителя німецької мови до морального виховання підлітків на прикладі позакласної роботи. Проаналізовано педагогічні умови її здійснення. Використання запропонованої моделі психолого-педагогічної підготовки майбутніх учителів німецької мови до морального виховання підлітків у позакласній роботі детерміновано комплексом внутрішніх і зовнішніх факторів, реалізація яких відбувається за умов орієнтації студентів на національну систему навчально-виховної роботи, здійснення системного підходу до різних видів діяльності, формування в студентів знань, умінь і навичок здійснення морального виховання підлітків під час вивчення еклектичного курсу "Моральне виховання підлітків засобами народної педагогіки", реалізації набутих студентами знань під час педагогічної практики. Запропоновано модель психолого-педагогічної підготовки майбутнього вчителя німецької мови до морального виховання підлітків, яка є загальнодидактичною та може бути використаною у процесі підготовки майбутніх педагогів інших спеціальностей з урахуванням їх специфіки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ш143.24-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Палій О. А. 
Комплексне використання технічних засобів навчання для формування німецькомовної граматичної компетенції студентів (на базі англійської мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Палій; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Розроблено методику комплексного використання відео, комп'ютера та лінгафонного обладнання для формування в студентів іншомовної граматичної компетенції. Класифіковано сучасні технічні засоби навчання (ТЗН) за їх функціональним призначенням, розглянуто дидактично-методичні принципи використання, а також можливості раціонального об'єднання технічних засобів у комплекси. Проведено психолого-педагогічне обгрунтування комплексного застосування ТЗН, а також на кожному етапі формування граматичної компетенції. З використанням запропонованої схеми проаналізовано чинні комп'ютерні програми та відеокурси з німецької мови з метою виявлення їх позитивних/негативних особливостей та можливостей використання в навчальному процесі. Наведено рекомендації розробникам програм з іноземних мов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА320431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коваль І. В. 
Особистісно-стильові характеристики оволодіння іноземною мовою студентами вищого технічного навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Коваль; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2003. - 19 c. - укp.

Проаналізовано вплив стильових особливостей студентів на процесуальні та результативні характеристики оволодіння ними іноземною мовою з метою побудови психологічно обгрунтованої системи навчання, що враховує індивідуальні (особистісно-стильові) особливості та спрямована на підвищення ефективності навчання іноземної мови й на особистісний розвиток студентів. Доведено, що особливості когнітивних стилів значно впливають на процесуальні характеристики оволодіння студентами іноземною мовою, зокрема, відіграють роль факторів успішності та чинників побудови типових стратегій, які входять до складу діяльності вивчення іноземної мови. Висвітлено ефективність запропонованого експериментального навчання. Відзначено, що система активного навчання набуває рис опосередкованого чинника особистісного зростання студентів, сприяє підвищенню їх самодетермінації, становленню прагнення до самоосвіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.321.7 + Ш143.24-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328067 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гречина Л. Б. 
Розвиток іншомовної комунікативної компетенції студентів мовних факультетів у професійній сфері спілкування / Л. Б. Гречина, B. B. Добржанська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 19. - С. 95-99. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості розвитку іншомовної комунікативної компетенції студентів-філологів університетів у професійній сфері спілкування на практичних заняттях з німецької мови у процесі вивчення теми "Педагогічна практика в школі".

Рассмотрены особенности развития иноязычной коммуникативной компетенции студентов-филологов университетов в профессиональной сфере общения на практических занятиях по немецкому языку при изучении темы "Педагогическая практика в школе".

The article deals with the development of university students" foreign language communicative competence at language departments in the sphere of professional communication at the lessons of German Practice while studying the subject "School Practice".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Borisko N.  
Curriculum f$Eroman bold u dot dotr den sprachpraktischen Deutschunterricht an p$Eroman bold a dot dotdagogischen Fakult$Eroman bold a dot dotten der Universit$Eroman bold a dot dotten und p$Eroman bold a dot dotdagogischen Hochschulen = Типова програма з практики усного та писемного мовлення / N. Borisko, W. Gutnik, M. Klimentjewa, T. Ignatenko, S. Iwanenko, O. Lasarenko; Nat. ling. Univ. Kiew. - K., 2004. - 256 p. c. - нім.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА658438 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Кирпун О. Ф. 
Шляхи збагачення лексичного запасу школярів у процесі вивчення німецької мови / О. Ф. Кирпун // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 20. - С. 79-81. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто процес навчання лексики. Наведено систему лексичних вправ, лексичних ігор, комп'ютерних лексичних вправ і тестів.

Рассмотрен процесс обучения лексике. Представлена система лексических упражнений, лексических игр, компьютерных лексических упражнений и тестов.

The paper deals with the process of teaching lexical material at school. The subject of the article is the system of lexical exercises, lexical games, computer lexical exercises and tests.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Березенська Л. І. 
Використання автентичних скоромовок як засобу формування іншомовної фонетичної компетенції учнів початкової школи / Л. І. Березенська, Г. В. Вінярська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 22. - С. 67-70. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто сучасні технології навчання фонетики на прикладі використання німецьких скоромовок за певним алгоритмом опрацювання даного автентичного матеріалу на початковому ступені навчання.

Рассмотрены современные технологии обучения фонетики на примере использования немецких скороговорок по определённому алгоритму отработки данного аутентичного материала на младшем этапе обучения.

The article focuses on the algorithm and technologies of teaching Pronunciation to Young Learners through authentic tongue-twisters.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Драб Н. Л. 
Навчання майбутніх економістів іншомовного професійно спрямованого монологічного мовлення (монологу-презентації німецькою мовою) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. Л. Драб; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Розглянуто проблеми навчання професійно спрямованого монологічного мовлення студентів старших курсів економічних ВНЗ. Уточнено зміст поняття монологу-презентації, охарактеризовано його види, а також психологічні та лінгвістичні особливості відтворення німецькою мовою. Теоретично обгрунтовано та практично апробовано методику навчання двох видів монологів-презентацій: презентації-доповіді та презентації-реклами. Обгрунтовано доцільність використання візуальних опор у процесі навчання професійно спрямованого монологічного мовлення та визначено їх найбільш ефективні види. Уточнено склад мовленнєвих умінь, необхідних та достатніх для продукування монологу-презентації, розроблено відповідну систему вправ. Експериментально перевірено та підтверджено ефективність запропонованої методики навчання усного професійно спрямованого монологічного мовлення, сформульовано методичні рекомендації щодо її використання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339421 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Евкина Л. П. 
Вводно-корректировочный курс немецкого языка для студентов высших и средних специальных учебных заведений : Кн. для преподавателей / Л. П. Евкина; Днепропетр. мед. ун-т нар. медицины, Тамбов. гос. ун-т им. Г.Р.Державина, York univ. Toronto, Днепропетр. гос. мед. акад., Днепропетр. ун-т экономики и права. - Д.; Тамбов; Торонто : Систем. технологии, 2005. - 162 c. - нім.

Приведены тексты на немецком языке по темам: "Знакомство, семья, биография", "Мой рабочий день. Мое свободное время", "Мы учим немецкий язык".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667292 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Горобченко Н. В. 
Навчання майбутніх учителів німецької мови писемного мовлення (початковий ступінь) : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. В. Горобченко; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2006. - 21 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та розроблено методику навчання поетапного паралельного написання дискурсу-опису/розповіді у навчальному процесі мовного вищого навчального закладу. Проаналізовано мету та завдання навчання писемного мовлення (ПМ) майбутніх учителів німецької мови. Обгрунтовано доцільність навчання студентів написання німецького дискурсу-опису/розповіді, охарактеризовано особливості й етапи його створення. За результатами дослідження виділено загальні й специфічні вміння створення дискурсу-опису/розповіді. Запропоновано систему вправ для формування і розвитку навичок і вмінь цього створення, модифіковано чинну шкалу оцінювання дискурсу для студентів I курсу. Сформульовано методичні рекомендації щодо організації навчання написання німецькою мовою дискурсу-опису/розповіді у навчальних закладах III - IV рівнів акредитації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Середа О. М. 
Навчання майбутніх філологів писемного спілкування німецькою мовою засобами електронної пошти : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О. М. Середа; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано психологічні, лінгвістичні, дидактичні та методичні передумови навчання електронного писемного спілкування (ПС). Проведено лінгвістичний аналіз автентичних електронних листів (ЕЛ) і контактних оголошень (КО) німецькою мовою, визначено їх позамовні, мовні та мовленнєві стандарти, соціокультурні особливості. З'ясовано мету та зміст навчання написання КО і ЕЛ. Проаналізовано етапи, відібрано навчальний матеріал і створено комплекс вправ. Розроблено дві моделі навчання. Ефективність комплексу вправ і моделей навчання перевірено та підтверджено під час експериментального навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Церна С. В. 
Теорія і практика іншомовної лексики на засадах свідомих методів навчання / С. В. Церна // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 175-177. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено критичний аналіз сучасних методів навчання німецькомовній лексиці, а саме - свідомо-практичного та свідомо-зіставного. Наведено їх характеристику за рівнями засвоєння лексики.

Дан критический анализ двух из ряда современных методов обучения немецкоязычной лексике, а именно - сознательно-практического и сознательно-сопоставительного. Проведена их характеристика по уровням усвоения лексики немецкого языка.

The article deals with the critical analysis of two of lines of modern methods of training to German-speaking lexicon, namely - conscious - practical and conscious - comparative. Their characteristic on levels of mastering of lexicon of German language is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Середюк Л. 
Використання автентичного німецького матеріалу на заняттях з німецької мови у вищих навчальних закладах / Л. Середюк, М. Рижко // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 45-46. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито можливості використання хронікальних повідомлень німецькою мовою у вищих навчальних закладах. Висвітлено методичний характер використання хронік з німецькомовних газет. Визначено суттєві для здобуття інформації моменти. Доведено, що робота з автентичним навчальним матеріалом сприяє підвищенню комунікативно-пізнавальної мотивації.

Раскрыты возможности использования хроникальных сообщений на немецком языке в высших учебных заведениях. Освещен методический характер использования хроник из газет, изданных на немецком языке. Определены существенные для получения информации моменты. Доказано, что работа с аутентичным материалом содействует повышению коммуникационно-познавательной мотивации.

The article deals with the opportunities of use of chronicle messages in German in higher educational institutions. Methodical character of use of chronicles from the newspapers issued in German is covered. Information essential to reception the moments are determined. It is proved, that work with an authentic material promotes increase to communication and cognitive motivation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Свиридюк В. П. 
Методика навчання німецького писемного мовлення студентів-заочників вищих мовних навчальних закладів на основі використання дистанційного курсу : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. П. Свиридюк; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано психолого-педагогічні засади застосування дистанційного навчання в оволодінні студентами-заочниками іноземних мов і методику навчання академічного писемного мовлення (АПМ) і розроблено дистанційний курс для навчання студентів-заочників вищого мовного навчального закладу написання реферату німецькою мовою. Узагальнено теоретичні засади навчання написання реферату, а також його суть, цілі, зміст, структуру та вміння, необхідні для його укладання. Досліджено аспект самостійного оволодіння ПМ за середнього ступеня навчання студентів-заочників за умов дистанційного навчання з урахуванням міжпредметної координації з теоретичними філологічними дисциплінами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кондратюк С. Ю. 
Особливості вивчення англійської та німецької термінології з агрономії та механізації сільського господарства / С. Ю. Кондратюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 39. - С. 203-208. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто особливості вивчення англійської та німецької термінології з агрономії та механізації сільського господарства. Наголошено на необхідності розробки комплексу вправ, які включають вправи, вправи на доповнення відсутніх компонентів, вправи на перифраз, інтерпретацію змісту терміна рідною та іноземною мовами, стилістичну обробку перекладу термінів.

Рассмотрены особенности изучения английской и немецкой терминологии по агрономии и механизации сельского хозяйства. Подчеркнута необходимость разработки комплекса упражнений, которые включают подстановочные упражнения, упражнения на дополнение отсутствующих компонентов, упражнения на перифраз, интерпретацию содержания термина на родном и иностранном языках, стилистическую обработку перевода терминов.

The peculiarities of studying English and German terminology in agronomy and mechanization of the agriculture are analysed in the article. Also underlined the necessity of preparing special exercises which include substitute exercises, exercises with the completion of some components, exercises with a paraphrase, with an interpretation of the term content in a mother tongue and a foreign language, stylistic interpretation of the terms is under lined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.34:П + Ш143.24-913.34:П

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кіршова О. В. 
Методика підготовки магістрантів створювати професійно орієнтовані проекти на основі німецькомовних текстів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Кіршова; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2008. - 24 c. - укp.

Досліджено актуальні питання методичного забезпеченя професійно орієнтованої підготовки майбутніх викладачів німецької мови для вищої школи. Теоретично обгрунтовано методику навчання магістрантів створення професійно орієнтованих проектів на підставі німецькомовних текстів. Узагальнено сучасні цілі та завдання професійно орієнтованої мовної підготовки магістрантів за спеціальністю "Мова та література (німецька, англійська)". Визначено теоретичні передумови професійно орієнтованої мовної підготовки магістранів під час практичних занять з іноземної мови та педагогічної практики у ВНЗ. Досліджено процес розвитку мовленнєвої компентенції магістрантів у ході створення ними проектних робіт на практичних занятттях з іноземної мови. Проаналізовано процес розвитку професійно орієнтованої комунікативної компетенції магістрантів під час розробки ними проектних робіт із студентами під час педагогічної практики. Визначено методичні принципи розробки професійно орієнтованих проектів. Уточнено типологію професійно орієнтованих проектних завдань. Укладено систему завдань і вправ для професійно орієнтованих проектів для навчання майбутніх викладачів німецької мови. Ефективність запропонованої методики перевірено у процесі експериментального навчання магістрантів-філологів. Наведено методичні рекомендації щодо розробки професійно орієнтованих проектів на підставі німецькомовних текстів у процесі підготовки магістрантів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-913.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362648 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського