Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (414)Журнали та продовжувані видання (122)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ103(4УКР)6$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 118
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Жила С. О. 
Вивчення української літератури у взаємозв'язку з образотворчим мистецтвом : Посіб. для вчителя / С. О. Жила. - Чернігів : РВК "Деснян. правда", 2000. - 176 c. - укp.

Запропоновано створену на міжмистецькій основі методику, яка допомагає глибше усвідомлювати життя письменника, сприяє розвитку умінь і навичок творчого сприймання художніх текстів, зміцненню літературної освіти учнів. Обгрунтовано педагогічні аспекти використання живопису, графіки, скульптурних зображень і художніх фотографій на уроках літератури. Розкрито специфіку вивчення літератури у взаємозв'язку з образотворчим мистецтвом, висвітлено форми і методи підвищення рівня та якості знань у результаті симбіозу вказаних видів мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р2-34 + Щ103(4УКР)6-074

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА596627 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Романенко Г. О. 
Фундація та діяльність асоціації революційного мистецтва України / Г. О. Романенко // Культура України. Мистецтвознав. - Х., 2000. - Вип. 6. - С. 40-48. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Висвітлено сторінки розвитку української культури в 1920 - 1930-х рр. Асоціація Революційного Мистецтва України існувала не як певний художній напрям, а як федеративне об'єднання митців різних формальних течій і груп.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4Укр)61-292

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Небесник І. І. 
Художня освіта на Закарпатті у ХХ столітті: історико-педагогічний аспект / І. І. Небесник; Львів. акад. мистецтв. - Ужгород : Закарпаття, 2000. - 166 c. - Бібліогр.: 265 назв. - укp.

Розглянуто питання організації, зміст і форми діяльності закарпатських навчальних закладів мистецького спрямування у системі художньої освіти України, а також освітньо-педагогічну діяльність митців Закарпаття у ХХ ст. Визначено навчально-виховні основи формування творчої особистості в системі художньої освіти регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10 р(4УКР333) + Щ103(4УКР)6-69 Закарпаття

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мельникова У. П. 
Асоціація художників червоної України: естетичні концепції та художня практика / У. П. Мельникова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 4. - С. 91-103. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

На основі архівних першоджерел розглянуто діяльність асоціації художників червоної України у контексті практики мистецьких об'єднань першої третини ХХ ст.

На основе архивных первоисточников рассмотрена деятельность ассоциации художников красной Украины в контексте практики художественных объединений первой четверти ХХ в.

The author observes the archival primary sources of АKhChU activity in a context of art associations practice in the first quarter of XX century, for example АKhChU and russian АKhRR.


Ключ. слова: АХЧУ, АРМУ, АХРР, мистецькі об'єднання
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4УКР)61-292

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мельникова У. П. 
Концепція національного мистецтва у художній практиці 1920-х років крізь призму вітчизняного мистецтвознавства / У. П. Мельникова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 8. - С. 66-77. - Бібліогр.: 42 назв. - укp.

Розглянуто основні напрямки досліджень теорії та практики художніх угруповань 1920-х р. у контексті становлення українського національного мистецтва.

Рассмотрены основные направления исследований по вопросам теории и практики художественных объединений 1920-х г. в контексте становления украинского национального искусства.

The paper deals with the basic directions of scholarly research concerned with the theoretical tenets and practical activities of artistic associations of the 1920s in the context of the consolidation of the Ukrainian national art.


Ключ. слова: концепція, національне мистецтво, художні угруповання
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10г(4УКР)61-17 + Щ103(4УКР)61-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сидоренко В.  
Нонконформізм: Погляд сьогодення / В. Сидоренко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 7. - С. 88-94. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Зазначено, що в 1960 - 1980 р. відбувалася остаточна демаркація між офіційним і неофіційним мистецтвом. Епіцентри творчої діяльності, зміщені до неофіційної норми "spiritual emigration". Реальні проблеми мистецтва обговорювалися тільки у вузьких колах фахівців, які пробували уникати органів ідеологічного керування. Спроба вчених - мистецтвознавців-нонконформістів у своїх роботах відбити зміни сучасних тенденцій одержувала ідеологічний тиск й трактувалося владою як "шкідливий" вплив сучасного західного мистецтва.

Указано, что в 1960 - 1980 г. происходила окончательная демаркация между официальным и неофициальным искусством. Эпицентры творческой деятельности, смещены к неофициальной норме "spiritual emigration". Реальные проблемы искусства обсуждались только в узких кругах специалистов, которые пробовали избегать органов идеологического управления. Попытка ученых-искусствоведов нонконформистов в своих работах отразить изменения современных тенденций имела идеологическое давления и трактовалось властью как "вредное" влияния современного Западного искусства.

In 1960s - 80s ultimate demarcation between official and unofficial art took place. Same artists try to find the ways of following the principles of free creation. Epicenters of creative activity shifted to the unofficial level of "spiritual emigration". Real problems of art were discussed only in narrow circles of specialists that tried to avoid the organs of ideological control. Attempts of non-conformist artists to create in the strain of modern tendencies were suppressed, as "harmful" influence of modern Western art was discerned in their works.


Ключ. слова: українське мистецтво XX сторіччя, ідеологічний тиск, нонконформіст, невідкладні проблеми сучасності
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ10г(4УКР)63 + Щ103(4УКР)63-0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мельникова У. П. 
Традиція та новаторство в діяльності об'єднання сучасних митців України / У. П. Мельникова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2005. - № 2. - С. 107-114. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Розглянуто ключові аспекти діяльності Об'єднання сучасних митців України. Окреслено характерні особливості його становлення та розвитку в контексті національного та європейського мистецтва першої третини ХХ ст.

Рассмотрены ключевые аспекты деятельности Объединения современных художников Украины. Выделены характерные особенности его становления и развития в контексте национального и европейского искусства первой четверти ХХ в.

This article about basic aspects of aktivity of OSMU (Association of Modern Artists of Ukraine). The author researches prominent features of becoming and development of the organization in a context of National and European art of first third XX century.


Ключ. слова: ОСМУ, АРМУ, національний стиль, європейське спрямування
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4УКР)61л5-17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Півненко А. С. 
Про виставочні контакти столичних і губернських центрів з Харковом на початку ХХ століття / А. С. Півненко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2002. - № 1. - С. 44-49. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено роль художніх виставок у розширенні світогляду суспільства, висвітленні розмаїття стильових напрямків у вітчизняному та зарубіжному мистецтві, отриманні нових знань про культуру, що позитивно відобразилося на творчості художників. Зроблено висновок, що виставки сприяли активізації художнього життя Харкова в 1900 - 1910-х рр.

Отмечено, что иногородние выставки способствовали получению публикой и художниками информации о разнообразии стилевых направлений в отечественном и зарубежном искусстве, оказывали содействие широкому взгляду на развитие культуры. Это положительно влияло на творчество местных художников, особенно молодых, придавало ей уверенности в поисках и принятии важных решений. Сделан вывод о том, что выставки оказывали содействие активизации художественной жизни Харькова в 1900 - 1910-х гг.

The nonresident exhibitions expanded imagination of public and artists about a variety of style directions in domestic and foreign art, assisted a wide sight on development of culture. It positively influenced creativity of the local artists, is especial young, gave it of reliance of searches and acceptance of the important decisions. As a whole, the exhibitions assisted activization of art life of city in 1900-1910 yy.


Ключ. слова: виставка, історія, мистецтво, центр, художник
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4Укр-2Хар)61-6 + Щ103(4Укр)61-18л62

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соколюк Л. Д. 
Проблема національного стилю в Українському мистецтві першої третини ХХ століття (специфіка еволюції) / Л. Д. Соколюк // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 4. - С. 16-27. - Бібліогр.: 33 назв. - укp.

Визначено особливості еволюції проблеми національного стилю в українському мистецтві першої третини ХХ ст., її зв'язку з ідеями європейського романтизму, традиціями української народної культури.

Определены особенности эволюции проблемы национального стиля в украинском искусстве первой трети ХХ в., её связи с идеями европейского романтизма, традициями украинской народной культуры.

The article deals with peculiarities of evolution of national style in Ukrainian art of the first third of 20th century: connection of ideas of European romanticism, traditions of Ukrainian folk culture. The author analyses the contribution of artists G.Narbut, M.Boichuk and V.Krychevsky in solving this problem.


Ключ. слова: українське мистецтво, національний стиль, українська народна культура, європейський романтизм, бойчукізм
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4Укр)61-17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Соколюк Л. Д. 
Проблема національної форми в українському мистецтві та мистецтвознавстві ХХ століття / Л. Д. Соколюк // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - Х., 2002. - № 7. - С. 51-59. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Висвітлено еволюцію проблеми національної форми в українському мистецтві та мистецтвознавстві ХХ ст. Розглянуто внесок у вивчення даного питання основоположників формального методу німецьких учених А. Гільдебранда та Г. Вельфліна, українських митців О.Богомазова, К.Малевича, О.Архипенка, М.Бойчука, мистецтвознавців І.Врони, Л.Федорович-Малицької, художнього критика Г.Міщенка та деяких інших представників української культури.

Освещена эволюция проблемы национальной формы в украинском искусстве и искусствоведении ХХ века. Рассмотрен вклад в изучение этого вопроса основоположников формального метода немецких ученых А. Гильдебранда и Г. Вельфлина, украинских художников А.Богомазова, К.Малевича, А.Архипенко, М.Бойчука, искусствоведов И.Вроны, Л.Федорович-Малицкой и некоторых других представителей украинской культуры.

The article deals with the evolution of national form problem in Ukrainian art and art criticism of the 20th century. The author analyses the contribution to studying this question by German founders of formal method A. Gildebrand and H. Welflin, Ukrainian artists O. Bogomazov, K. Malevich, O. Arkhipenko, M. Boichuk, art critics I. Vrona, L. Fedorovich-Malitska and some other representatives of Ukrainian culture.


Ключ. слова: українське мистецтво, мистецтвознавство, теорія мистецтва, формальний метод, художня форма
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4укр)6-17 + Щ10г(4УКР)6-17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Таран Л. А. 
Роль изобразительного искусства в развитии физической культуры и спорта в послевоенный период (1945 - 1985 гг.) / Л. А. Таран // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2002. - № 5. - С. 57-65. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Показано, що пропаганда фізичної культури і спорту засобами образотворчого мистецтва у період 1945 - 1985 рр. значно вплинула на формування світогляду учнівської молоді. Зазначено, що у процесі художнього переосмислення видатними майстрами образотворчого мистецтва широкої панорами подій фізкультурного та спортивного руху даних років яскраво відображена постійно змінювана дійсність.

Аргументировано, что пропаганда физической культуры и спорта средствами изобразительного искусства периода 1945 - 1985 гг. имела огромнейшее влияние на учащуюся молодёжь. Широкая панорама объективно действующих процессов в физкультурном и спортивном движении тех лет, переосмысленная художественным мышлением выдающихся мастеров изобразительного искусства, дала яркое и незабываемое свидетельство живой, вечно изменяющейся действительности.

The propagation of physical culture and sports by agents of fine art for the term 1945-1985 years had hugest influence on the pupil youth. The wide panorama of objectively reacting processes in sports and sports locomotion of those years, resensible by art intellection of the given away wizards of fine art, has given the bright and indelible certificate alive eternally to changed reality.


Ключ. слова: искусство, спорт, физическая культура, молодежь, воспитание
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51в2:Щ + Ч513(4Укр)6 + Щ103(4Укр)6-36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Соколюк Л. Д. 
Сакральне в творчості Михайла Бойчука / Л. Д. Соколюк // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 3. - С. 3-13. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Досліджено особливості духовного світу, що знайшли відображення у релігійному та світському мистецтві Михайла Бойчука.

Исследованы особенности духовного мира, нашедшие отражение в религиозном и светском искусстве Михаила Бойчука.

The article deals with peculiarities of sacral world of Mykhailo Boichuk which was reflected both in his religious art and in his secular art.


Ключ. слова: українське мистецтво, бойчукізм, релігійне малярство, сакральність, національний образ світу
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4Укр)6-8Бойчук М.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кротюк О.  
Сторінки спогадів про Івана Гончара / О. Кротюк // Нар. творчість та етнографія. - 2001. - № 4. - С. 75-77. - укp.

Проаналізовано життя та творчий доробок І.М.Гончара - визначного українського скульптора, графіка, художника, з живописних полотен якого постають етнографічні типажі українців, краєвиди, історичні й архітектурні пам'ятки України. Розглянуто історію заснування та діяльність Українського Центру народної культури, основою якого стала колекція митця.

Проанализированы жизнь и творческое наследие И.М.Гончара - известного украинского скульптора, графика, художника, на живописних полотнах которого представлены этнографические типажи украинцев, ландшафты, исторические и архитектурные памятники Украины. Рассмотрена история образования и деятельность Украинского Центра народной культуры, основой которого стала коллекция художника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4Укр)6-8 Гончар І.

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тесленко І. О. 
Орієнталізм в українському мистецтві першої третини ХХ століття: Історія питання та методика дослідження / І. О. Тесленко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2003. - № 1. - С. 19-26. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Визначено стан дослідженості проблеми орієнталізму в українському мистецтві, виявлено перспективи та викладено основні положення методики подальшого дослідження.

Определено состояние исследованности проблемы ориентализма в украинском искусстве, намечены перспективы, а также изложены основные положения методики дальнейшего исследования.

The condition of research of the problem of Orientalism in Ukrainian art is defined in the article, perspective of research is outlined and also fundamental position of methodic of research is stated.


Ключ. слова: орієнталізм, культура, мистецтво, модерн, авангард
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4УКР)61-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Стасенко В. В. 
Формотворчі складові сучасного візуального образу в контексті еволюції образної системи національного мистецтва / В. В. Стасенко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 121-125. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Виявлено необхідність досягнення органічної єдності ідеї та художньої форми в системі національного мистецтва.

Указано на необходимость достижения общности идеи и художественной формы в системе национального исскуства.

Necessity of achievement of a generality of idea and art form. A rating of a piece of art and co-authorship`s units.


Ключ. слова: візуальний образ, національне мистецтво
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ100.15 + Щ103(4Укр)6-17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Соколюк Л. Д. 
Бойчукіст Василь Седляр як ідеолог-теоретик АРМУ / Л. Д. Соколюк // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 3. - С. 125-135. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто діяльність бойчукіста В.Седляра як ідеолога-теоретика Асоціації революційного мистецтва України (АРМУ), відповідність її теоретичних засад завданням, що стояли перед українським мистецтвом 1920-х рр., а також місце АРМУ серед інших художніх об'єднань в колишньому СРСР.

Рассмотрены деятельность бойчукиста В.Седляра как идеолога-теоретика Ассоциации революционного искусства Украины (АРМУ), соответствие ее теоретических принципов задачам, которые стояли перед украинским искусством 1920-х гг., а также место АРМУ среди других художественных объединений в бывшем СССР.

The article analyses the activity of Boichukist V.Sedlyar as an ideological theoretician of the Association of Revolution Art of Ukraine (ARMU), the conformity of its theoretical principles to the problems of Ukrainian art of the 1920-es and ARMU position among others art unions in the former USSR.


Ключ. слова: українське мистецтво 1920-х років, бойчукізм, В.Седляр, АРМУ, теоретичні принципи
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ143(4УКР)6-8 + Щ103(4УКР)61-29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дмитриенко Ю. М. 
Искусствоведческие и культурологические аспекты этико-правовой проблемы Голокоста в дизайн-образовании и просвещении / Ю. М. Дмитриенко // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 1. - С. 61-65. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Запропоновано методологічну модель дизайно-правового підходу щодо проблем Голодомору.

Предложена методологическая модель дизайно-правового подхода к проблемам Голодокоста.

In the article the methodological model of the legal approach to composite issues of our time is offered.


Ключ. слова: искусство, дизайн, Европа, право
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 + Ю703.17 + Щ103(4Укр)61:Ю7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Рубан-Кравченко В. В. 
Кричевські і українська художня культура ХХ століття. Василь Кричевський / В. В. Рубан-Кравченко. - К. : Криниця, 2004. - 704 c. - (Мистец. роди України). - укp.

Проаналізовано діяльність мистецьких династій, які збагачували та оновлювали національну традицію. Розглянуто історію роду Кричевських. Висвітлено життєвий та творчий шлях родоначальника мистецької династії, художника універсального таланту В.Кричевського - одного з великих майстрів ХХ ст., творця нової української архітектури, першого художника кіно, живописця, графіка, стенографа, майстра вжиткового мистецтва, дизайнера, педагога, дослідника та знавця народної творчості. Наведено перелік його праць за перід 1891 - 1933 рр., а також статті та відгуки митця, зокрема на видання "Ілюстрований Кобзарь". Проаналізовано особливості роботи художника над фільмом "Тарас Шевченко". Наведено автобіографію В.Кричевського, а також біографічні дані його батьків - Прасковії та Григорія Кричевських, братів і сестер.

Проанализирована деятельность художественных династий, которые обогащали и обновляли национальную традицию. Рассмотрена история рода Кричевских. Освещен жизненный и творческий путь родоначальника художественной династии, художника универсального таланта В.Кричевского - одного из великих мастеров ХХ ст., творца новой украинской архитектуры, первого художника кино, живописца, графика, стенографа, дизайнера, педагога, исследователя и знатока народного творчества. Приведены перчень его трудов за 1891 - 1933 гг., а также статьи и отзывы, в частности, на издание "Иллюстрированный Кобзарь". Проанализированы особенности работы художника над фильмом "Тарас Шевченко". Приведены автобиография В.Кричевского, а также биографические данные его родителей - Прасковии и Григория Кричевских, братьев и сестер.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4УКР)6-6 + Щ143(4/8=УКР)6-8 Кричевський В. + Щ113(4/8=УКР)6-8 Кричевський В. + Т214(4УКР)-9 Кричевські

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Петрова О. М. 
Мистецтвознавчі рефлекcії: Історія, теорія та критика образотворчого мистецтва 70-х років ХХ століття - початку ХХІ століття : Зб. ст. / О. М. Петрова; Нац. ун-т "Києво-Могилян. акад.". - К., 2004. - 399 c. - укp.

Розкрито естетико-культурологічні засади образотворчого мистецтва в Україні на межі ХХ та ХХІ ст. Висвітлено фольклорні традиції в українській книжковій графіці та ілюстрації 1970 - 1980-х рр. Проаналізовано мистецтво нонконформістів 1980-х рр., розглянуто полістилізм вільного мистецтва 1990-х рр. - початку ХХІ ст.

Раскрыты эстетико-культурологические основы изобразительного искусства в Украине на границе ХХ и ХХІ ст. Освещены фольклорные традиции в украинской книжной графике и иллюстрации 1970 - 1980-х гг. Проанализировано искусство нонконформистов 1980-х гг., рассмотрен полистилизм свободного искусства 1990-х гг. - начала ХХІ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4УКР)6я44

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА647809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Фільц Б.  
Мистецькі здобутки Ярослави Музики / Б. Фільц // Нар. творчість та етнографія. - 2002. - № 5-6. - С. 51-58. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено сторінки життя та діяльності Я.Музики - видатної художниці, маляра-графіка, реставратора, громадського діяча та збирача національно-культурної спадщини, яку вона заповіла Львівській картинній галереї. Підкреслено її значний внесок у загальномистецьку скарбницю українського народу. Наведено відомості про старовинний великий рід української галицької інтелігенції, до якого належала Я.Музика.

Освещены страницы жизни и деятельности Я.Музыки - выдающейся художницы, маляра-графика, реставратора, общественного деятеля и собирателя национально-культурного наследия, которое она завещала Львовской картинной галерее. Подчёркнут её значительный вклад в общехудожественную сокровищницу украинского народа. Приведены сведения о древнем великом роде украинской галицкой интеллигенции, к которому принадлежала Я.Музыка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ103(4Укр)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27482 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського