Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (11)Автореферати дисертацій (8)Книжкові видання та компакт-диски (705)Журнали та продовжувані видання (74)
Пошуковий запит: (<.>U=Щ374$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 119
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 1. Довиразне зображення / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 242 c. - укp.

Розглянуто методологічне забезпечення досліджень теорії режисури аудіовізуальних мистецтв. Проаналізовано природу довиразного зображення у ранніх роботах О.Довженка та С.Параджанова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.075 а/я

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 2. Дія - драматургічні засади архітектоніки / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 118 c. - укp.

Визначено предмет та матеріал режисерського мистецтва, досліджено принципи дійового аналізу режисером літературного твору, а також генезис сценарно-драматургічних засад.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.075.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 3, ч. 1. Монтажна архітектоніка фільму. Кадрозчеплення / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 157 c. - укp.

Висвітлено основні етапи становлення виражальних можливостей монтажу, його психофізичні засади, техніку та естетику кадрозчеплення, а також принципи "непомітного" монтажу зображення і звуку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ3770.770 + Щ374.075.2 + М950.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 3, ч. 2. Монтажна архітектоніка фільму. Сюжетотворення / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 146 c. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

Розглянуто проблеми режисури екранних творів. Досліджено монтажну техніку та естетику сюжетотворення, принципи звуко-зорового монтажу, а також взаємозв'язок між музикою і зображенням.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.075.2 + М950.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 4, ч. 1. Архітектоніка кольору. Природа. Функції / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 182 c. - укp.

Розглянуто проблеми кольоротворення у мистецтві, фізичну природу кольору, процеси його синтезування, властивості зору та закономірності кольорового сприйняття. Досліджено розмаїття функцій кольору у кіно та на телебаченні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.770 + Щ374.075.2 + М952

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 4, ч. 2. Архітектоніка кольору. Видова специфіка кольору / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 140 c. - укp.

Розкрито роль кольоротворення у мистецтві, виражальні можливості та специфіку художньо-образного застосування даного засобу у кіно та на телебаченні. Висвітлено специфіку різних типів синтезування у кінематографі та на телебаченні, формування типів колориту, а також можливості кольоромузики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ374.075.2 + М952 + З943

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Горпенко В. Г. 
Архітектоніка фільму: Режисерські засоби і способи формування структури екранного видовища : В 5 т. Т. 5. Архітектоніка фільму як системне (структурне) утворення / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 2000. - 250 c. - укp.

Розглянуто проблеми режисури екранних творів, рушійні сили та специфічні ознаки архітектоніки фільмів, тобто ті режисерсько-методичні засади, внаслідок використання яких формуються особливості їх структури. Досліджено специфічну природу цілісності кінематографічного твору, природу та межі епічного, драматичного, ліричного, гносеологічну динаміку їх освоєння, а також методологічні засади формування типологічно різнорідних фільмів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.075.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: В343248 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Горпенко В. Г. 
Виражальні можливості монтажу / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 61 c. - Бібліогр.: 47 назв. - укp.

Розглянуто процеси виникнення та основні етапи становлення виражальних можливостей монтажу, особливості внутрішньокадрового монтажу і глибинної мізансцени тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.075.2 + М950.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Горпенко В. Г. 
Звуко-зоровий монтаж / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 59 c. - Библиогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито специфіку взаємодії зображення і звуку в аудіовізуальних мистецтвах. Розглянуто основні етапи освоєння звуко-зорового монтажу, принципи та форми вертикального монтажу, його драматургічні, асоціативно-образні можливості, а також явище пластичної мелодійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ374.075.2 + М950.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Горпенко В. Г. 
Монтажне кадрозчеплення / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 73 c. - Библиогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто психофізичні засади монтажу, складові елементи кадру, принципи комфортних переходів під час монтажу кадрів із зображенням одного об'єкта у межах однієї події.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.770 + Щ374.075.2 + М950.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Горпенко В. Г. 
С. Параджанов: перші кроки / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 66 c. - укp.

Розглянуто особливості режисури перших фільмів С.Параджанова: природу довиразного зображення, специфіку кіномови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.3(4УКР)6-85 Параджанов

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Горпенко В. Г. 
Сюжетотворчі можливості монтажу / В. Г. Горпенко; Київ. держ. ін-т театр. мистец. ім. І.К.Карпенка-Карого. - К. : ДІТМ, 1999. - 62 c. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто естетичні властивості монтажу в межах ретрансляційного та постановочного способів фіксування, драматургічні та динамічні можливості монтажу, а також монтажні тропи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.075.2 + М950.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597347 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Горпенко В. Г. 
Монтаж: Кіно. Телебачення : Моногр. / В. Г. Горпенко; Київ. міжнар. ун-т. - К., 2004. - 272 c. - укp.

Розглянуто особливості становлення виражальних можливостей монтажу, основні етапи його становлення. Наведено основні закони сприйняття, які впливають на монтаж, визначено складові елементи кадру. Охарактеризовано принципи "непомітного" монтажу зображення. Описано етичні властивості монтажу в межах ретрансляційного та постановочного способів фіксування. Проаналізовано драматургічні особливості зображально-музичного монтажу.

Рассмотрены особенности становления выразительных возможностей монтажа, основные этапы его становления. Приведены основные законы восприятия, влияющие на монтаж, определены составные элементы кадра. Охарактеризованы принципы "невидимого" монтажа изображения. Описаны этические свойства монтажа в пределах ретрансляционного и постановочного способов фиксирования. Проанализированы драматургические особенности изобразительно-музыкального монтажа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.78 + Щ374.075.2 + Щ382.07

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА665519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Довженко І. Б. 
Поетика фільму Сергія Параджанова "Тіні забутих предків". (Монтаж) : Наук.-метод. розробка / І. Б. Довженко. - К. : КВІЦ, 2001. - 54 c. - Бібліогр.: с. 45-46. - укp.

Розглянуто актуальну проблему становлення і розвитку української культури - поетичну кіномову. Висвітлено природу кіномонтажу, його співвідношення і взаємодію з українським народно-пісенним віршуванням.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.3(4УКР)-7 + Щ374.07 + Щ373(4УКР)-85ПараджановС.

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА619554 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чміль Г. П. 
Екранна культура: плюральність проявів : Моногр. / Г. П. Чміль; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : Крук, 2003. - 336 c. - укp.

Розкрито суть антропологічного змісту екранних мистецтв з метою зрозуміти появу нового феномена - людини телематичної, яка володіє здатністю поєднання світу емпіричних явищ у трансцендентальну єдність. Наведено сучасні екранні технології, які формують візуальне мистецтво як самостійну, автономну здатність, а не як характеристику розуму чи чуттєвості. Охарактеризовано міміку як спосіб представлення думки на поверхню.

Раскрыта сущность антропологического содержания экранных искусств с целью понимания появления нового феномена - "человека телематического", владеющего способностью объединения мира эмпирических явлений в трансцендентальное единство. Приведены современные экранные технологии, формирующие визуальное искусство как самостоятельную, автономную способность, а не как характеристику ума и чувствительности. Охарактеризована мимика как способ представления мысли на поверхность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ370.0/2 + Щ374.04 + Ю812.453.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА646868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вступ до сценарної майстерності : Навч. посіб. / уклад.: М. О. Мироненко; Київ. міжнар. ун-т. - К., 2006. - 85 c. - Бібліогр.: с. 84-85. - укp.

Розглянуто систему умовностей та зображальних засобів мистецтва кіно та телебачення, досліджено їх розвиток і показано вплив на глядача. Визначено екранну специфіку кінематографічних жанрів, проаналізовано взаємодію кіно та телебачення. Охарактеризовано основні складові літературного сценарію, розкрито особливості їх реального відтворення. Запропоновано методику написання кінематографічних сценаріїв, висвітлено питання екранізації літературного твору. Наведено відомості про творчість С.Ейзенштейна, О.Довженка. Розглянуто структуру документального фільму, визначено особливості монтажу екранної документалістики.

Рассмотрена система условностей и средств изображения искусства кино и телевидения, исследовано их развитие и показано влияние на зрителя. Определена экранная специфика кинематографических жанров, проанализировано взаимодействие кино и телевидения. Охарактеризованы основные составляющие литературного сценария, раскрыты особенности их реального отображения. Предложена методика написания кинематографических сценариев, освещены вопросы экранизации литературного произведения. Рассмотрены творческие методы и художественное мастерство С.Эйзенштейна и А.Довженко. Раскрыта структура документального фильма, показаны особенности монтажа экранной документалистики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч632 я73-1 + Щ374.040 + Щ373(2)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Домбровський Ю. О. 
Ціну смерти спитай у мертвих ("Салo, або 120 днів Содома") / Ю. О. Домбровський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 586. - С. 116-118. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано найбільш контроверсійний фільм П. Пазоліні "Салo, або 120 днів Содома". Показано його місце у фільмографії стрічок, присвячених Другій світовій війні. Досліджено його зв'язок з літературним джерелом - романом маркіза де Сада.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ373(4ІТА)6-85 + Щ374.9 + Ш5(4ФРА)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Брюховецька Л. І. 
"Війна культур" чи загроза асиміляції? Українське поетичне кіно як фактор національного самоствердження / Л. І. Брюховецька // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Теорія та історія культури. - 2008. - Т. 75. - С. 77-84. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що проблема національної ідентичності залишається особливо актуальною нині, в часи глобалізації. Протистояння асиміляції української культури розглянуто на досвіді минулого, зокрема такого феномену як українське поетичне кіно, де національними були не окремі риси чи моменти, а сама суть художніх стрічок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.3(4УКР)6 + Ч111.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Теор.іст.культ. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чумаченко О. А. 
Міф і мистецька гра в естетиці неоромантизму : Автореф. дис... канд. мистецтвознав. : 17.00.01 / О. А. Чумаченко; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2003. - 17 c. - укp.

Уперше український неоромантизм 1920 - 1930 рр. досліджено в контексті розвитку європейської культури, не лише як стильову літературно-мистецьку течію, а й як життєву настанову, принципову позицію тогочасних українських діячів культури, які намагалися знайти вихід з драматичної ситуації зіткнення національних ідеалів з комуністичними ідеями. Виявлено опосередковану літературно-художню паралель неоромантизму українських митців щодо специфічних особливостей творчого ряду європейських (Р. Кіплінга, О. Уайльда) та російських (М. Гумільова) письменників. Проведено порівняння мистецьких тенденцій, які накреслилися в європейському та вітчизняному неоромантизмі кінця XIX - першої чверті XX ст. та відобразилися в літературі та кіномистецтві 1930 - 1980 рр.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.028 + Ш400.221.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Черков Г. А. 
Проблема IBправдиD у сучасному ігровому кінематографі : автореф. дис... канд. мистецтвознав. / Г. А. Черков; НАН України. Ін-т мистецтвознав., фольклористики та етнології ім. М.Т.Рильського. - К., 2008. - 18 c. - укp.

Досліджено проблему трансформації художньої правди у сучасному ігровому кінематографі. З використанням методів теоретичного аналізу на підставі комплексного підходу розглянуто відношення понять "істина" та "правда" у контексті сприйняття художнього твору - ігрового фільму. Проаналізовано типологію та принципи "правди" у кінотексті та її інтерпретацію реципієнтом. Завдяки аналізу різних художніх течій висвітлено генезу, типологію інтерпретації "правди" на різних етапах еволюції кіномистецтва, у різних течіях ігрового кінематографа. Уточнено класифікацію фільмів за жанрами, типами монтажного мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ374.013 + Щ370.06

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356892 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського