Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю7 р20$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Журба О. В. 
Організація пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання етики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Журба; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Проведено аналіз розробленості проблеми у теорії та практиці навчання етики у вітчизняній та зарубіжній школі. Доведено, що ефективність пізнавальної діяльності можливо покращити шляхом поетапної її організації відповідно щодо психологічних закономірностей процесу навчального пізнання, спрямованої на максимально активну позицію учня як суб'єкта навчання. Визначено, що це обумовлює широке впровадження різних моделей активного навчання від проблемного викладу навчального матеріалу вчителем і розв'язання проблемних завдань щодо інтерактивної діяльності учнів. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено дану методику навчання етики у V - VI класах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р20 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Булда А. А. 
Методика організації пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання етики : навч.-метод. посіб. для вчителів та студ. / А. А. Булда, О. В. Журба; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - 225 c. - Бібліогр.: с. 211-224 - укp.

Розкрито роль і місце шкільного курсу етики як навчального предмета й основні методичні умови організації пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання етики. Сформульовано рекомендації для вчителів етики щодо організації пізнавальної діяльності учнів на уроках з предмета. Показано, що організація пізнавальної діяльності учнів є сферою творчості кожного вчителя, адже він самостійно варіює матеріалом, на власний розсуд будує заняття, відбираючи форми, методи та засоби навчання. Обгрунтовано необхідність створення умов для формування в учнів здатності оцінювати власну поведінку та поведінку інших з позиції добра та зла, моральних норм та етикетних правил, вимог культурного спілкування та толерантності, а також запровадження самооцінювання учнів і взаємооцінювання учнями один одного.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 я7 + Ю7 р20 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА758367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Журба О. 
Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба // Рідна шк.. - 2009. - № 5/6. - С. 25-27. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що актуальність проблеми формування емоційно-оцінних суджень зумовлюється впровадженням аксіологічного підходу до шкільної освіти, який у викладанні етики, зокрема, передбачає становлення моральних цінностей і орієнтирів особистості, що потребує особливої уваги до емоційно-ціннісної та діяльнісної складових навчання. Обгрунтовано методику формування емоційно-оцінних суджень на уроках етики. Розглянуто етапи формування емоційно-оцінних суджень учнів: мотиваційно-інформаційний; аналіз об'єкта оцінювання та емоційний вибір; здійснення доведення оцінного судження та його застосування. Визначено основний зміст емоційно-оцінних суджень, які мають бути сформовані в учнів. Констатовано, що під час формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики вчителю необхідно враховувати вікові та психологічні особливості молодших підлітків, ретельно здійснювати вибір форм проведення уроків, застосовувати інтерактивні технології навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю7 р20-260 + Ч421.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського