1. |
Вовк Л. В. Особливості впровадження курсу "Художня культура " в XI класі та його роль у формуванні полікультурних компетентностей випускників школи / Л. В. Вовк, Н. В. Шатайло // Наша шк.. - 2011. - № 4. - С. 183-189. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто питання впровадження предметів художньо-естетичного циклу в старшій школі, зокрема "Художньої культури " в XI класі, який покликаний сприяти розвитку здатності старшокласників до оцінювання будь-яких явищ і процесів під кутом зору "естетичне - неестетичне". Зроблено невеликий екскурс в історію цього процесу та актуалізовано його основні поняття і концептуальні положення. Зосереджено увагу на поняттях "полікультурне суспільство", "полікультурна особистість", "полікультурна освіта", "полікультурна компетентність". Зазначено, що формування полікультурної компетентності старшокласників є одним із основних пріоритетів мистецької освіти. Охарактеризовано основні компоненти полікультурної компетентності, а саме: когнітивний, мотиваційно-ціннісний, діяльнісно-поведінковий, когнітивний. Наголошено на важливості сформованості полікультурної компетентності вчителя, в структурі якої неабиякого значення набуває особистісний компонент - комунікативність, вміння вести діалог, організовувати співпрацю, взаємодію під час навчально-виховного процесу. З огляду на необхідність реалізації завдань формування полікультурної компетентності учнів, виокремлено змістове наповнення предмета "Зарубіжна культура" для XI класу на рівні стандарту, академічному тапрофільному рівнях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю8,1 я721
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ
|