Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.131-231.4$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Мойсеєнко Л. А. 
Психологія творчого математичного мислення : Моногр. / Л. А. Мойсеєнко. - Івано-Франківськ, 2003. - 484 c. - Бібліогр.: 494 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти психології творчого математичного мислення. Проаналізовано сутнісні характеристики пошукового математичного процесу, його динаміку, організацію та стилістичні відмінності, а також можливості оптимізації.

Рассмотрены теоретические и прикладные аспекты психологии творческого математического мышления. Проанализированы сущностные характеристики поискового математического процесса, его динамика, организация и стилистические отличия, а также возможности оптимизации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-231.4 + В1 р3,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Мойсеєнко Л.  
Процесуально-динамічний зміст проектування розв'язку творчих математичних задач / Л. Мойсеєнко // Психологія і суспільство. - 2002. - № 2. - С. 103-112. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

The organization of planning mathematical tasks is functioned as lines distribution in their structure elements or theoretical facts. These lines, under the questions acting, assist to form the main idea of development personal acceptable problem task.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р + Ю935.131-231.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Марченко Т. М. 
Методика формування математичного мислення студентів технічного університету в процесі вивчення дисципліни "Теорія коливань" : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. М. Марченко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2007. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано вирішення проблеми формування математичного мислення студентів технічних університетів у процесі вивчення технічних дисцилін на прикладі теорії коливань. Шляхом аналізу та узагальнення психолого-педагогічних концепцій математичного мислення визначено його структуру, що поєднує логічні, критичні та творчі розумові вміння, конкретизовано склад кожного з видів умінь. Досліджено особливості сучасної інженерної діяльності та математичного мислення сучасного інженера. Розглянуто специфіку організації процесу вивчення технічних дисциплін. На базі проблемного навчання та задачного підходу розроблено задачну систему, яка відтворює етапи інженерного дослідження та спрямована на формування логічних, критичних і творчих розумових умінь. Розроблено методику формування математичного мислення майбутнього інженера у процесі вивчення теорії коливань. Експериментльно підтверджено позитивний вплив розробленої методики на формування розумових умінь, які складають систему математичного мислення, а також результативність діяльності студентів у створенні математичних моделей технічних об'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-3,022 + Ю935.131-231.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мойсеєнко Л. А. 
Психологія творчого математичного мислення студентів : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.01 / Л. А. Мойсеєнко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2005. - 37 c. - укp.

Досліджено психологічну суть творчого математичного мислення студентів технічного вищого наукового закладу. На підставі результатів експериментального дослідження з'ясовано процесуально-динамічну характеристику складових процесів, спрямованих на розв'язання творчої математичної задачі: процесів розуміння задачі, формування її розв'язку, апробації математичних результатів, а також взаємодію цих процесів у творчому математичному мисленні. Вивчено індивідуально-особистісні ознаки пошукового математичного процесу, базуючись на аналізі стилів творчого математичного мислення студентів (диференціального, інтегрального, диференціально-інтегрального), виявлених у процесі дослідження. Показано, що творче математичне мислення студентів можна активізувати за умов застосування творчого тренінгу, спрямованого одночасно на стимулювання всіх його складових процесів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-231.4 + Ю935.131.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мойсеєнко Л. А. 
Психологія процесу розуміння як наскрізного процесу творчого математичного мислення / Л. А. Мойсеєнко // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Думка. - 2011. - № 3. - С. 72-87. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Розглянуто питання стосовно психологічної сутності процесу розуміння в творчому математичному мисленні. Описано сучасні наукові підходи до дослідження творчого мислення. Виокремлено індифікаційні ознаки мисленнєвої діяльності людини в галузі математики. Розглянуто питання, пов'язані з психологічною сутністю процесу розуміння. Проаналізовано процесуально-динамічний аспект процесу розуміння як складового процесу творчого математичного мислення, спрямованого на розв'язання математичної задачі. Доведено наскрізний характер цього процесу та його взаємопов'язаність з іншими складовими (процесом прогнозування розв'язку та процесом апробації мисленнєвих результатів).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-232 + Ю935.131-231.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мартынова А. 
Формирование у школьников логических умений в процессе обучения вычислительным приемам / А. Мартынова // Наша шк.. - 2009. - № 1. - С. 22-24. - рус.

Представлена методика формирования логических операций (ФЛО), входящих в состав вычислительных приемов (мотивационный, содержательный, операционный). На основе анализа практической деятельности отмечено, что учителя начальных классов еще недостаточно владеют умениями ФЛО, которые позволяют осуществлять переход от полного управления учителем к самостоятельной учебной деятельности учащихся. Приведены примеры на вычитание и деление с помощью различных приемов и выделены мыслительные операции этих приемов. Сделан вывод, что для правильного формирования устных и письменных вычислительных приемов нужно каждое умственное действие расчленить на мысленные операции, логически последовательно их выполнять, а при выполнении комментировать их в словесной форме. Методика апробирована в в ЮГПУ им. К. Д. Ушинского.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-231.4 + В1 р21-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського