Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (12)Книжкові видання та компакт-диски (114)Журнали та продовжувані видання (89)
Пошуковий запит: (<.>U=В.р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

III Конференція Соросівських Учителів, 13-14 груд. 1997 р. : Зб. доп. Ч. 1 / Міжнар. фонд "Відродження", Конференція Соросівських Учителів (3; 1997; Київ). - К., 1998. - 554 c. - укp.

Розглядаються питання охорони довкілля в контексті біологічної освіти на порозі XXI століття, екологічні ризики і моніторинг біорізноманітності, реалізація принципу розвиваючого навчання при вивченні біології, а також інноваційні прийоми креативного розвитку учнів на уроках біології. Висвітлюються особливості управління розумовою діяльністю учнів на уроках математики, використання навчальних психотренінгів для розвитку математичних здібностей школярів, алгоритмічний підхід до викладання геометрії на підготовчих курсах навчального закладу. Повідомляється про інтеграцію природничих наук і деякі недоліки традиційного викладання фізики, аналізуються проблемні задачі з хімії та їх роль у вихованні творчого мислення учнів, елементи модульно-розвиваючого навчання і рейтингової оцінки знань при вивченні хімії в середній школі тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431 + В.р(4Укр)21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

III Конференція Соросівських Учителів, 13-14 груд. 1997 р. : Зб. доп. Ч. 2 / Міжнар. фонд "Відродження", Конференція Соросівських Учителів (3; 1997; Київ). - К., 1998. - 359 c. - укp.

Розглядаються загальні проблеми шкільної освіти, гуманітарні та екологічні аспекти викладання природничо-математичних дисциплін в середній школі, нові форми і методи навчання. Висвітлюються особливості диференціації та індивідуалізації навчання, специфіка роботи з обдарованими дітьми, досвід роботи шкіл з поглибленим вивченням природничо-математичних дисциплін. Аналізуються проблеми активізації пізнавальної діяльності школярів, експериментальні роботи як засіб розумового розвитку учнів, проблеми підготовки школярів до міжнародних олімпіад по хімії. Повідомляється про створення інтегровано-узгоджених програм з фізики, математики, астрономії та інформатики, про форми активізації самостійної роботи учнів на уроках математики та фізики. Характеризується рейтингова система оцінювання знань, колективні форми роботи на уроках хімії та біології тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431 + В.р(4Укр)21 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342606 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шляхи підвищення ефективності природничо-математичної освіти в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : Зб. матеріалів Всеукр. студ. наук.-практ. конф. (6 - 9 квіт. 2000 р., м. Херсон) / ред.: В. Д. Шарко; Херсон. держ. пед. ун-т. - Херсон, 2000. - 198 c. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні та методичні аспекти удосконалення навчально-виховного процесу в середніх загальноосвітніх навчальних закладах, нові технології навчання природничо-математичних дисциплін. Проаналізовано шляхи удосконалення навчального експерименту з фізики, хімії, біології. Висвітлено проблеми виховання в процесі вивчення природничо-математичних дисциплін, змісту природничо-математичної освіти, а також пропедевтичної підготовки учнів до вивчення природничо-математичних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21 я431(4Укр) + В.р(4Укр)21 я431(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598519 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2004. - 183 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 10). - укp.

Розглянуто питання прогнозу, контролю, управління та самоосвіти в педагогічних технологіях. Висвітлено методичний і технологічний аспекти управління пізнавальною діяльністю студентів на підставі вимог цільової навчальної програми з фізики. Розкрито методичні засади забезпечення результативного навчання фізики, теоретичні засади модульної побудови навчального процесу у ВНЗ. Проаналізовано особливості системи фахової підготовки педагогічних кадрів, описано інтерактивні методи та мультимедійні технології їх підготовки.

Рассмотрены вопросы прогноза, контроля, управления и самообразования в педагогических технологиях. Освещены методический и технологический аспекты управления познавательной деятельностью студентов на основе требований целевой учебной программы по физике. Раскрыты методические основы обеспечения результативного обучения физике, теоретические основы модульного построения учебного процесса в ВУЗ. Проанализированы особенности системы профессиональной подготовки педагогических кадров, представлены интерактивные методы и мультимедийные технологии их подготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р я54(4УКР)3 + Ч311.24 я54(4УКР)3 + Ж.р я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей / ред.: О. В. Сергєєв, П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ., 2002. - 343 с. - (Зб. наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. пед. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 8). - укp.

Висвітлено проблеми прогнозування змісту освіти за умов особистісно орієнтованого навчання. Викладено технологічні аспекти управління результатами навчання фізики. Описано особливості змісту та реалізації принципів особистісно орієнтованого навчання фізики у загальноосвітній середній та вищій педагогічній школі. Проаналізовано стан сформованості методів пошукової діяльності студентів за традиційної організації занять із загальної фізики. Розглянуто питання формування освітнього середовища, інтегративні процеси у сучасній освіті. Наведено психолого-педагогічні вимоги до організації комп'ютерного контролю та оцінювання навчальних досягнень. Значну увагу приділено частковим методикам дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей.

Освещены проблемы прогнозирования содержания образования в условиях личностно ориентированного обучения. Изложены технологические аспекты управления результатами обучения физики. Описаны особенности содержания и реализации принципов личностно ориентированного обучения физики в общеобразовательной средней и высшей педагогической школе. Проанализировано состояние сформированности методов поисковой деятельности студентов при традиционной организации занятий по общей физике. Рассмотрены вопросы формирования образовательной среды, интегративные процессы в современном образовании. Приведены психолого-педагогические требования к организации компьютерного контроля и оценки учебных достижений. Значительное внимание уделено частичным методикам дисциплин физико-математической и технологической образовательных отраслей.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)2-38 + В.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Редько Г. Б. 
Теория и практика межпредметных связей физики и математики в средней школе : Пособие для студентов и учителей / Г. Б. Редько, А. И. Ефремова, Т. И. Еганова. - О., 2002. - 129 c. - Библиогр.: 34 назв. - рус.

Рассмотрены психолого-педагогические основы математизации физических знаний учащихся, математические методы в школьном курсе физики, особенности применения математического аппарата на занятиях с одарёнными детьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638896 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Академік АПН України Микола Іванович Шкіль : нарис про життя і діяльність: бібліогр. покажч. пр. до 75-річчя / ред.: П. Гвоздецький; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 130 c. - укp.

Висвітлено життєвий шлях і діяльність відомого українського вченого - академіка АПН України, доктора фізико-математичних наук, професора М.І.Шкіля. Наведено покажчик наукових праць вченого та літературних джерел про нього.

Освещены жизненный путь и деятельность известного украинского ученого - академика АПН Украины, доктора физико-математических наук, профессора Н.И.Шкиля. Приведен указатель научных работ ученого и литературных источников о нем.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету / ред.: В. В. Крижко. - Бердянськ, 2007. - 255 с. - (Пед. науки; N 4). - укp.

Висвітлено проблеми використання стандарту фізико-математичної освіти у загальноосвітніх і ВНЗ, принципу історизму як методологічного інструменту розробки ефективних наукових теорій в історії методики розв'язання фізичних задач. Розглянуто питання коригування експериментальної підготовки учнів з фізики. Викладено методику розв'язання задач з використанням віртуального фізичного експерименту. Проаналізовано особливості розв'язання тригонометричних рівнянь і задач з параметрами на вступних екзаменах у ВНЗ. Описано методичну систему експериментальної підготовки учителів фізики. Визначено поліпарадигмальний підхід до навчання учнів фізики та підготовки вчителів у навчальному процесі.

Освещены проблемы использования стандарта физико-математического образования в общеобразовательных и ВУЗ, принципа историзма как методологического инструмента разработки эффективных научных теорий в истории методики решения физических задач. Рассмотрены вопросы корректирования экспериментальной подготовки учеников по физике. Изложена методика решения задач с использованием виртуального физического эксперимента. Проанализированы особенности решения тригонометрических уравнений и задач с параметрами на вступительных экзаменах в ВУЗ. Описана методическая система экспериментальной подготовки учителей физики. Определен полипарадигмальный подход к обучению учеников физики и подготовки учителей в учебном процессе.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70136/пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова / ред.: В. П. Андрущенко. - К., 2007. - 84 с. - (Сер. 3. Фізика і математика у вищ. та серед. шк.; Вип. 3). - укp.

Розглянуто питання математичного моделювання під час вивчення механіки, розв'язування задач з фізики і моделювання професійної діяльності. Проаналізовано особливості реалізації технології модульного навчання фізики старшокласників, і вищої математики за умов модульно-рейтингової системи. Описано систему навчання розв'язування сюжетних задач.

Рассмотрены вопросы математического моделирования при изучении механики, решения задач по физике и моделированию профессиональной деятельности. Проанализированы особенности реализации технологии модульного обучения физике старшеклассников, и высшей математике в условиях модульно-рейтинговой системы. Описана система обучения решения сюжетных задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-36 + В.р(4УКР)3-26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72786/с.3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Проблеми фізико-математичної і технічної освіти і науки України в контексті євроінтеграції : зб. наук. пр. наук.-метод. конф., 29 - 30 листоп. 2006 р., Київ / ред.: М. І. Дубина; Акад. наук вищ. шк. України, АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, НТУУ "Київ. політехн. ін-т", Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2007. - 409 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання розвитку та конкурентоспроможності вітчизняної системи вищої освіти в контексті євроінтеграції, перспективи наукових досліджень у ВНЗ, проблеми співробітництва між ВНЗ України та Європи. Увагу приділено організації та методиці проведення занять з фізики, математики, будівництва, архітектури за кредитно-модульною системою, перспективам використання інформаційних технологій за екстернатною формою у технічному університеті, засобам удосконалення контролю й обліку навчальної діяльності студентів. Наведено результати дослідження параметрів термічно стимульованих коливань лінійних розмірів полімерних композиційних матеріалів, теплоємності радіаційно модифікованих композицій на основі термопластів, механізмів релаксації молекул барвників з високозбуджених станів, термомеханіки фази розтягування скелетного м'язу.

Освещены актуальные вопросы развития и конкурентоспособности отечественной системы высшего образования в контексте евроинтеграции, перспективы научных исследований в ВУЗ, проблемы сотрудничества между ВУЗ Украины и Европы. Уделено внимание организации и методике проведения занятий по физике, математике, строительству, архитектуре по кредитно-модульной системе, перспективам использования информационных технологий по экстернатной форме в техническом университете, средствам усовершенствования контроля и учета учебной деятельности студентов. Приведены результаты исследования параметров термически стимулированных колебаний линейных размеров полимерных композиционных материалов, теплоемкости радиационно модифицированных композиций на основе термопластов, механизмов релаксации молекул красителей из высоковозбужденных состояний, термомеханики фазы растягивания скелетной мышцы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я431 + Ж.р(4УКР) я431 + В.р(4УКР)3 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА708477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лозовий В. С. 
Фізико-математичний факультет Кам'янець-Подільського національного університету: минуле і сьогодення : іст. нарис / В. С. Лозовий, В. С. Щирба, О. М. Рачковський. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2008. - 116 c. - укp.

Наведено історичні та довідково-статистичні матеріали про заснування та розвиток фізико-математичного факультету Кам'янець-Подільського національного університету. Надано списки випускників факультету, які закінчили навчання з відзнакою, а також студентів, які одержували стипендію ім. В.П.Глушкова.

Приведены исторические и справочно-статистические материалы об основании и развитии физико-математического факультета Каменец-Подольского университета. Даны списки выпускников факультета, которые закончили обучение с отличием, а также студентов, которые получали стипендию им. В.П.Глушкова.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА704062 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бреславський Д. В. 
Зародження і розвиток системи фізико-механічної освіти в Україні / Д. В. Бреславський, А. О. Ларін // Наука та наукознавство. - 2007. - № 2. - С. 76-82. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто зародження та розвиток системи фізико-механічної освіти в Україні з початку 30-х років XX століття. Показано внесок учених і науково-педагогічних кадрів вищої технічної школи в її прогрес.


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14597 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кочин Д. Ю. 
Экспертная классификация для построения систем неявного обучения / Д. Ю. Кочин // Искусств. интеллект. - 2006. - № 2. - С. 168-171. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приведены системы, предназначенные для обучения не теоретическим знаниям, а практическим навыкам диагностики. Они содержат базу знаний, используемую для обучения. Использование базы знаний в обучающей системе накладывает на нее определенные требования, такие, как точность (100 %-я верность содержащихся в ней знаний), полнота (как можно более полное покрытие всех возможных случаев), логическая непротиворечивость. Изложены основные идеи построения баз экспертных знаний с учетом этих требований и использованием подхода экспертной классификации. Особенность подхода экспертной классификации состоит в том, что в качестве оракула выступает эксперт - человек, достигший мастерства в своей предметной области. Система строит модель знаний в его предметной области только на основании его ответов, не делая вероятностных предположений, влияющих на конечный результат. Она минимизирует число обращений к оракулу за счет порядковой структуризации предметной области.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.51 + В.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дон О. М. 
Вибір і поєднання методів навчання вчителями предметів природничо-математичного циклу : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. М. Дон; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {Одеса}. - О., 2000. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми використання та поєднання методів навчання вчителями природничо-математичного циклу в загальноосвітніх школах і вищих навчальних закладах І - ІІ рівнів акредитації. Запропонован основні підходи до визначення поняття "метод навчання", класифікації методів навчання, узагальнено чинні класифікації, висвітлено їх основні недоліки. На базі створеної автором нової раціоналізованої класифікації розроблено модель навчально-виховного процесу та досліджено її вплив на нього. Створено комп'ютерну програму з метою допомоги вчителям зорієнтуватися у процесі вибору і поєднання методів навчання під час підготовки до уроку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25 + Б.р.(4УКР)2р3,022 + В.р(4УКР)2р3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Марченко Т. М. 
Методика формування математичного мислення студентів технічного університету в процесі вивчення дисципліни "Теорія коливань" : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. М. Марченко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2007. - 19 c. - укp.

Обгрунтовано вирішення проблеми формування математичного мислення студентів технічних університетів у процесі вивчення технічних дисцилін на прикладі теорії коливань. Шляхом аналізу та узагальнення психолого-педагогічних концепцій математичного мислення визначено його структуру, що поєднує логічні, критичні та творчі розумові вміння, конкретизовано склад кожного з видів умінь. Досліджено особливості сучасної інженерної діяльності та математичного мислення сучасного інженера. Розглянуто специфіку організації процесу вивчення технічних дисциплін. На базі проблемного навчання та задачного підходу розроблено задачну систему, яка відтворює етапи інженерного дослідження та спрямована на формування логічних, критичних і творчих розумових умінь. Розроблено методику формування математичного мислення майбутнього інженера у процесі вивчення теорії коливань. Експериментльно підтверджено позитивний вплив розробленої методики на формування розумових умінь, які складають систему математичного мислення, а також результативність діяльності студентів у створенні математичних моделей технічних об'єктів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)3-3,022 + Ю935.131-231.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Єфремова О. І. 
Міжпредметні зв'язки фізики і математики у 9 - 11 класах середньої загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. І. Єфремова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дідовик М. В. 
Наступність фізико-математичної підготовки в ліцеях і вищих навчальних закладах III-IV рівнів акредитації : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. В. Дідовик; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 20 c. - укp.

Вперше визначено й теоретично обгрунтовано педагогічні умови реалізації наступності фізико-математичної підготовки у ліцеях та ВНЗ III - IV рівнів акредитації. Розроблено модель, уточнено зміст та запропоновано методику реалізації принципу наступності фізико-математичної підготовки в ліцеях та ВНЗ III - IV рівнів акредитації. Обгрунтовано шляхи формування навчальної та професійно спрямованої мотивації фізико-математичної підготовки в освітній системі "ліцей - ВНЗ". Доведено, що впровадження розробленої методики реалізації наступності фізико-математичної підготовки в ступеневій системі освіти "ліцей - ВНЗ" сприяє підвищенню рівня та професійного спрямування фізико-математичної підготовки учнів ліцею та студентів ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)7,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гордійчук Г. Б. 
Педагогічні умови забезпечення наступності вивчення природничо-математичних дисциплін у загальноосвітніх школах та професійно-технічних училищах : Автореф. дис... канд. пед. наук / Г. Б. Гордійчук; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2006. - 20 c. - укp.

Уперше визначено педагогічні умови забезпечення наступності у неповній середній загальноосвітній школі (СЗШ) і професійно-технічних навчальних закладах (ПТНЗ) на змістово-процесуальному, контрольно-оцінювальному та особистісному рівнях, а саме: наступність змісту природничо-математичних дисциплін у навчальних планах і програмах неповної СЗШ і ПТНЗ; обов'язкову ліквідацію прогалин у природничо-математичних знаннях учнів на I курсі ПТНЗ, використання сучасних педагогічних технологій, особливо інтерактивних, проективних технологій, технології "Портфель учня"; застосування під час вивчення природничо-математичних дисциплін нових інформаційних технологій. Розроблено модель реалізації наступності змісту даних дисциплін, а також удосконалено методику реалізації наступності у підготовці фахівців електро- та радіотехнічного профілю у системі "неповна СЗШ - ПТНЗ" на базі застосування сучасних педагогічних й інформаційно-телекомунікаційних технологій навчання (навчання у співробітництві, інтерактивне, проективне та дослідницьке навчання, використання сучасних методів і засобів роботи з навчальною інформацією, застосування педагогічних програмних засобів. Розвинуто методи, форми та прийоми вивчення природничо-математичних дисциплін у СЗШ і ПТНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)2-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Медведєва А. С. 
Підготовка майбутніх учителів до структурування навчальної інформації у дидактичному процесі загальноосвітньої школи (на матеріалі математики і фізики) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. С. Медведєва; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2003. - 20 c. - укp.

Уточнено поняття "структурування навчальної інформації", "форми подання навчальної інформації". Визначено критерії, педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до структурування навчальної інформації в дидактичному процесі загальноосвітньої школи. Розвинуто положення щодо функціональної ролі згортання, стиснення, моделювання та візуалізації навчальної інформації як способів здійснення професійної діяльності в загальноосвітній школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В.р(4УКР)21р3 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Лісіна Л. О. 
Розвиток пізнавальної активності школярів старших класів у процесі вивчення предметів фізико-математичного циклу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Л. О. Лісіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Науково обгрунтовано розвиток пізнавальної активності учнів старших класів у процесі вивчення математики та фізики на основі модульно-розвиваючої технології навчання, що сприяє інтелектуальному розвитку школярів, формуванню у них системних фізико-математичних знань. Встановлено, що розвиток даної активності школярів підвищується, якщо навчання проведено з використанням модульно-розвиваючої технології за запропонованою методикою. Виявлено організаційно-педагогічні та методичні умови формування, а також розвитку пізнавальної активності у процесі навчальної діяльності старшокласників. Розроблено рекомендації щодо організації навчальної діяльності та розвитку пізнавальної активності старшокласників на заняттях із математики та фізики, що мають загальний характер і придатні для реалізації під час вивчення природничих дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + В.р(4УКР)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310260 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського