Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (47)Книжкові видання та компакт-диски (381)Журнали та продовжувані видання (289)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.25$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 475
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Сивенко Л. М. 
Дидактичні ситуації та їх роль в розвитку розумових здібностей школярів / Л. М. Сивенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 22. - С. 21-28. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Доведено, що систематичне проведення уроків-диспутів допомагає учням оволодіти новими вміннями, необхідними для подолання дидактичних труднощів. Ефективність уроку з використанням дидактичних ситуацій обумовлена загальною творчою діяльністю учителя та учнів, знаходженням нових способів вирішення дидактичних ситуацій, розвитку розумових здібностей школярів у цілому.


Ключ. слова: дидактична ситуація, розумові здібності, розумова діяльність, школярі, творче мислення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сивенко Л. М. 
Дидактичні ситуації як компонент педагогічного процесу / Л. М. Сивенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 24. - С. 44-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Доведено, що систематичне проведення уроків-диспутів допомагає учням оволодіти новими вміннями, необхідними для вирішення дидактичних ситуацій. Ефективність уроку з використанням дидактичних ситуацій обумовлена загальною творчою діяльністю учителя і учнів, знаходженням нових способів вирішенням дидактичних ситуацій, розвитком розумових здібностей школярів у цілому.


Ключ. слова: дидактична ситуація, розумові здібності, розумова діяльність, школярі, творче мислення
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кравців Р. Й. 
Застосування мікро-ЕОМ у навчальному процесі (на кафедрах біологічного та ветеринарного циклів) : Навч. посіб. для студ. аграр. закл. освіти / Р. Й. Кравців, Р. М. Ступницький, Б. І. Козій. - К. : Урожай, 1998. - 115 c. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Описано основні моменти підготовки комп'ютерів та комп'ютерних класів до роботи, послідовні етапи роботи з операційною системою, основні команди вводу та виводу інформації, елементи програмування на різних версіях мови Бейсик для початківців. Висвітлено також досвід застосування модульно-рейтингової оцінки знань студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч421.253.1 + Е60*73 я73-9 + П817.1 я73-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585731 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Терещенко Т. П. 
Комп'ютеризоване навчання як форма організації навчального процесу / Т. П. Терещенко // Наук. зап. КІТЕП. Псих.-пед. пробл. удоскон. проф. підготов. фахівців сфери туризму в умовах неперервн. освіти. - 2001. - № 2. - С. 113-116. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблеми використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі. Розкрито психолого-педагогічні аспекти взаємодії між викладачем, учнем і комп'ютером. Запропоновано методичні, педагогічні, психологічні вимоги до побудови комп'ютерних навчальних програм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70938 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Корсакова О. К. 
Методи навчання, що формують в учнів досвід перетворювальної діяльності / О. К. Корсакова; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : ФАДА, ЛТД, 2000. - 28 c. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

На підставі результатів наукових досліджень та осмислення передового педагогічного досвіду розроблено нетрадиційний підхід до визначення методів навчання творчості. Запропоновано методичні рекомендації для їх ефективного застосування в середніх загальноосвітніх закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р90623 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Фурман А. В. 
Модульно-розвивальне навчання: принципи, умови, забезпечення / А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Правда Ярославичів, 1997. - 339 c. - Библиогр.: с. 320-321 - укp.

У монографії вперше доцільно подається модульно-розвивальна система навчання, що пройшла теоретичну та експериментальну перевірку в загальноосвітніх школах України протягом п'яти років. Обгрунтовується соціально-культурна місія національної освіти, висвітлюється зміст принципів ментальності, духовності, розвитковості, модульності. Модульно-розвивальне навчання розглядається в контексті фундаментального соціально-психологічного експериментування, характеризується як система інноваційних освітніх технологій та експериментальних умов, аналізується у двох фазах реалізації пошукової діяльності - наукового проектування та освітнього мистецтва втілення цілісного модульно-розвивального процесу. Описується інноваційна система програмно-методичного забезпечення освітньої системи у єдності граф-схем і наукових проектів навчальних сценаріїв і розвивальних міні-підручників, програм самоповаги і самореалізації особистості учня. Позначаються принципи, алгоритми та особливості створення зазначених програмних компонентів, подаються їх фрагменти і зразки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ч421.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гуменюк О. Є. 
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / О. Є. Гуменюк; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Школяр, 1998. - 112 c. - Бібліогр.: 86 назв. - укp.

Подається соціально-психологічне обгрунтування теорії модульно-розвивальної системи середньої освіти. Висвітлюються ідеї і принципи, закономірності і технології цієї інноваційної моделі, порівнюються такі організаційні форми навчання, як урок і міні-модуль. Аналізується розвивальна взаємодія як центральна ланка цілісного модульно-розвивального процесу, а також характеризується її авторське програмно-методичне забезпечення (граф-схема, наукові проекти, навчальні сценарії, розвивальні міні-підручники, освітні програми самореалізації особистості).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.010.2-990 + Ю984.030.2-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Фурман А. В. 
Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі / А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти АПН України. - К. : Правда Ярославичів, 1999. - 56 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На тлі аналізу основних соціально-психологічних закономірностей цілісного модульно-розвивального процесу в загальноосвітній школі описуються дві експертні системи визначення ефективності модульних занять, що пройшли експериментальну апробацію на предмет дослідження розвивальної взаємодії вчителя і учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.03-211.3 с + Ю959.0-994 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Барановська О. В. 
Інформаційні методи навчання учнів / О. В. Барановська; ред.: В. Ф. Паламарчук; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Знання, 1999. - 34 c. - Бібліогр.: 32 назв. - укp. - рус.

Трансформація освіти в Україні пожвавила інтерес педагогів до проблеми методів навчання. XXI століття - вік інформації. Тому першочерговим завданням є навчити учнів раціональному пошуку, сприйманню, зберіганню та використанню інформації. Розглядається програма формування бібліотечних знань, умінь і навичок в учнів I - XI класів загальноосвітніх шкіл та шкіл нового типу, а також методика формування прийомів роботи з додатковою літературою та довідково-бібліографічним апаратом бібліотеки. Значна увага приділяється шляхам ефективного впровадження інформаційних методів навчання в школах різних типів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Варенко В. М. 
Вивчення творчості українських письменників ХІХ - початку ХХ століття як засіб формування християнських моральних цінностей у старшокласників (культурологічний аспект) : Навч.-метод. посіб. / В. М. Варенко; Європ. ун-т. - К., 2005. - 160 c. - Бібліогр.: с. 142-156. - укp.

Розглянуто процес формування християнських моральних цінностей у старшокласників засобами художнього слова у культурологічному, загальноцивілізаційному та позаконференційному аспектах. Висвітлено історичні умови розвитку проблеми, сучасні науково-педагогічні погляди щодо шкільних курсів літератури. Наведено форми та методи роботи вчителя-словесника на уроках літератури, а також зразки експериментальних уроків.

Рассмотрен процесс формирования христианских моральных ценностей у старшеклассников средствами художественного слова в культурологическом, общецивилизационном и внеконференционном аспектах. Освещены исторические условия развития проблемы, современные научно-педагогические взгляды на изучение школьных курсов литературы. Предложены формы и методы работы учителя-словесника на уроках литератури, а также образцы экспериментальных уроков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20 + Ч421.252.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667205 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Воронко Л. А. 
Непряме навіювання як метод педагогічного і психологічного впливу / Л. А. Воронко, Н. М. Колєватова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 22. - С. 18-23. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Звернено увагу на перевагу непрямого навіювання як методу педагогічного і психологічного впливу на дітей, підлітків і молодих людей перед такими широко розповсюдженими у педагогічній практиці методами, як: переконання, пряме навіювання, заохочення, покарання тощо.

Утверждено, что косвенное внушение как метод педагогического и психологического воздействия на детей, подростков и молодых людей имеет ряд преимуществ перед такими широко распространёнными в педагогической практике методами как: убеждение, прямое внушение, поощрение, наказание и т. д.

This article deals with suggestion indirect as a method of pedagogical and phcychological influence upon children, teenagers and youth; its advantages as compared to a well known and widely spread in pedagogics methods as: persuasion, direct suggestion, interest, punishment, etс.


Ключ. слова: сугестор, сугеренд, навіювання, сприйняття, реагування
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25 + Ю953.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шандригось В. І. 
Організація навчальної роботи вчителя фізичної культури за допомогою комп'ютера : Моногр. / В. І. Шандригось. - Т. : ТНПУ, 2005. - 260 c. - Бібліогр.: с. 227-257. - укp.

Висвітлено проблеми організації навчальної роботи вчителя фізичної культури за допомогою комп'ютера. Розкрито зміст комп'ютерних технологій у галузі фізичної культури, наведено методи визначення фізичного стану молодших школярів і алгоритм розробки оціночних шкал на екологічно чистих територіях і у зонах радіаційного забруднення. Проаналізовано основні положення комп'ютерної програми "Здоров'я людини", викладено нові дані про рівень фізичного стану учнів молодшого шкільного віку Тернопільщини.

Освещены проблемы организации учебной работы учителя физической культуры с помощью компьютера. Раскрыто содержание компьютерных технологий в отрасли физической культуры, приведены методы определения физического состояния младших школьников и алгоритм разработки оценочных шкал на экологически чистых территориях и в зонах радиационного загрязнения. Проанализированы основные положения компьютерной программы "Здоровье человека", изложены новые данные об уровне физического состояния учеников младшего школьного возраста Тернопольской области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 р20 + Ч514(4УКР) п91 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666761 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Білогур В. Є. 
Впровадження ділової гри "найслабкіша ланка" у навчальну практику ДДІФКІС / В. Є. Білогур // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 4. - С. 19-23. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано нову форму поточного контролю знань у вигляді гри під назвою "найслабкіша ланка". Проведено експериментальне дослідження впливу зміни характеру навчальної діяльності на розуміння основних базових категорій на прикладі розуміння категорії "здоров'я".


Ключ. слова: ділова гра, "найслабкіша ланка", здоров'я
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ермаков С. С. 
Интернет в системе подготовки подростков к самостоятельным занятиям физической культурой / С. С. Ермаков // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2002. - № 2. - С. 86-91. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Проаналізовано шляхи використання ресурсів глобальної комп'ютерної мережі Інтернет, які містять значну кількість інформації та методичних матеріалів щодо організації самостійних занять фізичною культурою для підлітків.


Ключ. слова: Интернет, физическая культура, самостоятельные занятия, подросток
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: М. І. Жалдак; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 334 с. - укp.

Висвітлено елементи теорії міри в структурі професійних знань учителя математики. Проаналізовано математичні пакети як засіб формування мотивів навчально-пізнавальної діяльності учнів у процесі навчання математики. Охарактеризовано напрямки використання сучасних мережевих інформаційних технологій у навчанні. Описано методи оцінювання семантично різнорідної відповіді у системі комп'ютерного тестування знань. Розглянуто питання загальних критеріїв оцінювання рівня сформованості базових понять шкільного курсу фізики. Особливу увагу приділено можливостям новітніх інформаційних технологій у підготовці педагогічних кадрів.

Освещены элементы теории меры в структуре профессиональных знаний учителя математики. Проанализированы математические пакеты как средство формирования мотивов учебно-познавательной деятельности учеников при обучении математики. Охарактеризован гуманитарный потенциал использования современных сетевых информационных технологий в обучении. Описаны методы оценивания семантически разнородного ответа в системе компьютерного тестирования знаний. Рассмотрены вопросы общих критериев оценивания уровня сформированности базовых понятий школьного курса физики. Особое внимание уделено возможностям новейших информационных технологий в подготовке педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + В1р(4УКР)2-366я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70520 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шандригось В. І. 
Організація навчальної роботи вчителя фізичної культури на основі рекомендацій комп'ютерної технології / В. І. Шандригось // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 16. - С. 24-29. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

На підставі одержаних даних доведено ефективність використання комп'ютерної технології в організації навчальної роботи вчителя фізичної культури.

На основании полученных данных доказана эффективность использования компьютерной технологии в организации учебной работы учителя физической культуры.

Efficiency of the organization of study of the teacher of physical training with the help of computer technology is proved.


Ключ. слова: організація навчальної роботи, фізична підготовленість, першокласники, комп'ютерна технологія
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Галамага Т. Ю. 
Співвідношення вербальних і візуальних каналів щодо набуття інформації підлітками / Т. Ю. Галамага // Вісн. Харк. держ. акад. культури. - 2001. - Вип. 8. - С. 165-171. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено шляхи отримання інформації, встановлено співвідношення вербальних і візуальних каналів в інформаційному середовищі, розглянуто їх вплив на формування особистості сучасних підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Котлярова Л. Т. 
Восприятие графического изображения как условие развития индивидуальных творческих особенностей мышления у младших подростков / Л. Т. Котлярова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 12. - С. 96-98. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Досліджено сприйняття графічного зображення підлітками під час вирішення образотворчого завдання. Зазначено, що розвиток у процесі навчання індивідуальних особливостей розумової діяльності запобігає більш успішному вирішенню образотворчих завдань.

Исследовано восприятие графического изображения подростками при решении изобразительной задачи. Отмечено, что развитие в процессе обучения индивидуальных особенностей мыслительной деятельности способствует более успешному решению творческих изобразительных задач.

The article deals with the research of graphic pictures' perception by teenagers during the solution of the fine arts' problem. Development of mental activity individual peculiarities favours to a more successful solution of creative fine arts' problems.


Ключ. слова: восприятие, мышление, индивидуальные особенности, изобразительная задача, руководство
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.542 + Ч421.252.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Волошина Н. Й. 
Ми є. Були. І будем ми! Виховання національної самосвідомості учнів засобами художньої літератури : Навч.-метод. посіб. / Н. Й. Волошина, Т. О. Яценко, Н. М. Логвіненко, І. В. Одинець, С. О. Жила, З. О. Шевченко, Г. Л. Бійчук, А. М. Фасоля, А. Л. Ситченко, А. В. Градовський; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Ленвіт, 2003. - 215 c. - укp.

Розкрито сутність національної свідомості, описано форми та методи її формування у процесі родинного виховання, під час вивчення фольклорних традицій в українській літературі та аналізу спадщини митців. Висвітлено взаємозв'язок української літератури та західноєвропейської.

Раскрыта сущность национального сознания, описаны формы и методы ее формирования в процессе семейного воспитания, во время изучения фольклорных традиций в украинской литературе и анализа наследия деятелей. Освещена взаимосвязь украинской литературы и западноевропейской.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)р20 + Ч421.252.6 + Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА641536 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Вовковінська Н. В. 
Інформатизація середньої освіти: програмні засоби, технології, досвід, перспективи : Навч.-метод. посіб. / Н. В. Вовковінська, Ю. О. Дорошенко, Л. М. Забродська, Л. М. Калініна, В. С. Коваль; АПН України. Ін-т педагогіки. - К. : Пед. думка, 2003. - 272 c. - Бібліогр.: с. 272. - укp.

Розглянуто різні аспекти інформатизації загальної середньої освіти: актуальну проблематику, інноваційний досвід, програмні засоби. Проаналізовано особливості використання можливостей мережі Інтернет у діяльності закладів освіти. Запропоновано концепцію інформатизації українського гуманітарного ліцею. Визначено організаційні, педагогічні, психологічні та санітарно-гігієнічні умови використання комп'ютера у початковій школі.

Рассмотрены различные аспекты информатизации общего среднего образования: актуальная проблематика, инновационный опыт, программные средства. Проанализированы особенности применения возможностей Интернет в деятельности заведений образования. Предложена концепция информатизации украинского гуманитарного лицея. Определены организационные, педагогические, психологические и санитарно-гигиенические условия применения компьютера в начальной школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 я7 + З970 р(4УКР)21 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС39331 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського