Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (64)Книжкові видання та компакт-диски (479)Журнали та продовжувані видання (108)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.03$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 336
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гуманізація навчально-виховного процесу в загальноосвітніх школах : Посіб. для вчителів зони підвищ. радіац. контролю / ред.: Г. О. Балла; Центр соц. експертиз і прогнозів Ін-ту соціології НАН України. - К., 1998. - 130 c. - Бібліогр.: с. 128-130. - укp.

Розкривається сутність гуманізації навчання й виховання. Висвітлюються підходи до її здійснення, започатковані чи розвинуті видатними психологами й педагогами, у т.ч. К.Роджерсом, А.Маслоу, В.Сухомлинським, Ш.Амонашвілі. Показано співзвучність гуманістичної орієнтації освіти сучасним цивілізаційним зрушенням, особливу вагу такої орієнтації для посттоталітарного суспільства (зокрема, українського) і для осіб, які потерпіли від Чорнобильської та інших катастроф. Висвітлюється конкретний практичний досвід побудови на гуманістичних засадах навчально-виховного процесу в початкових класах. Даються рекомендації щодо надання допомоги дітям, які зазнають труднощів в навчанні, з урахуванням їх психологічних причин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч421.215 + Ю984.030.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589154 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Савельєва В. С. 
Діагностика рівня сформованості у старших дошкільників навичок писемного мовлення / В. С. Савельєва; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 31 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp. - рус.

Робота присвячена проблемі формування навичок читання та письма у старших дошколят. Проведена діагностика зорового, рухового, слухового та інших аналізаторів у дітей 6-7 року життя. Науково обгрунтовані висновки цієї діагностичної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382 + Ю983.513.201 + Ю984.030.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лукашенко И. Н. 
Личностные особенности преподавателя и формирование интереса учащихся к предмету / И. Н. Лукашенко, Б. В. Диденко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 214-216. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Досліджено проблему відношення учнів до професійної підготовки викладача, а також впливу віку та статі викладача на відношення до предмету, що вивчається. Отримані результати показують суттєву зміну динаміки вимог до професійної підготовки викладача. Підтверджено гіпотезу про те, що позитивне відношення та інтерес учнів до викладача сприяє формуванню інтересу до предмета.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351 + Ю984.030

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бабич Н. Д. 
Лінгво-психологічні основи навчання і вивчення мови / Н. Д. Бабич; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2000. - 176 c. - Бібліогр.: 75 назв. - укp.

Проаналізовано роль рідної мови як способу національної ідентичності та чинника самовдосконалення в процесі її вивчення та практичного використання. З'ясовано проблеми сучасного мовлення. Запропоновано способи їх розв'язання в контексті соціальних і загальнокультурних процесів, визначено засоби гармонізації мовленнєвої та суспільної поведінки людини, шляхи піднесення мовної культури спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-910 + Ш100.4 + Ш141.4-937.3 + Ю984.030.221

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605728 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гуменюк О. Є. 
Модульно-розвивальне навчання: соціально-психологічний аспект / О. Є. Гуменюк; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти МО України. - К. : Школяр, 1998. - 112 c. - Бібліогр.: 86 назв. - укp.

Подається соціально-психологічне обгрунтування теорії модульно-розвивальної системи середньої освіти. Висвітлюються ідеї і принципи, закономірності і технології цієї інноваційної моделі, порівнюються такі організаційні форми навчання, як урок і міні-модуль. Аналізується розвивальна взаємодія як центральна ланка цілісного модульно-розвивального процесу, а також характеризується її авторське програмно-методичне забезпечення (граф-схема, наукові проекти, навчальні сценарії, розвивальні міні-підручники, освітні програми самореалізації особистості).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.010.2-990 + Ю984.030.2-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587809 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Савченко С. М. 
Мотиваційна обумовленість успішного навчання іноземним мовам / С. М. Савченко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 292-297. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Сделана попытка на основе анализа научной литературы теоретически обосновать вопросы мотивационной обусловленности успешного обучения иностранным языкам таких возрастных категорий, как юношество и взрослый возраст. Понимание мотивов познавательной деятельности и представление о механизме их создания имеют очень важное значение для обучения личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030 + Ю940.302 + Ш12-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Николаенко Е. В. 
Некоторые направления практического использования психологической теории коллектива А.В. Петровского в работе педагога и воспитателя / Е. В. Николаенко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 256-260. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто деякі психодіагностичні методики, які дозволяють керувати формуванням учнівського колективу. Визначено можливості їх подальшої реалізації в навчально-виховних закладах. Наведено рекомендації, якими слід керуватися вчителю у процесі вивчення дитячого колективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.314 + Ю954 + Ю984.030

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вахоцька І. О. 
Основні підходи до використання соціально-психологічного тренінгу в західній психології / І. О. Вахоцька // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 49-54. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030 + Ю95с

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Удовенко М. В. 
Проблема розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці при зміні учбового колективу / М. В. Удовенко // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 317-320. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Рассмотрена проблема влияния перемены школьного коллектива в подростковом и юношеском возрасте на развитие их личности. Особенность данной проблемы состоит в том, что предмет ее исследования находится на стыке трех областей психологии: общей, возрастной и социальной. Исследованы основные понятия и подходы в их взаимосвязи, а именно: личность и ее развитие в группе, возрастные особенности развития личности, социально-психологическая концепция развития личности ребенка и подростка, стратометрическая концепция развития коллектива, организационно-управленческий подход, социометрическое направление.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030 + Ю952.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Психологическая профилактика дезадаптации учащихся в начале обучения в средней школе : Метод. рек. для шк. психологов / ред.: Л. П. Пономаренко; Одес. ин-т усоверш. учителей. Науч.-метод. лаб. практ. психологии. - О. : АстроПринт, 1999. - 120 c. - (Б-ка шк. психолога). - рус.

Узагальнено багаторічний досвід роботи шкільних психологів Одеси з проблеми профілактики дезактивації учнів під час переходу з початкової школи до середньої. Запропоновано п'ять авторських підходів до побудови профілактичної роботи у школі. Подано опис методичних прийомів, діагностичних методик з метою виявлення школярів, які відчувають стан дезадаптації, основних напрямків діяльності психолога з профілактики цього явища, налагодження взаємодії з педагогічним колективом школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-72 + Ю984.92 р(4УКР)3 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шелегова Л. Л. 
Психологические барьеры и возможные пути их преодоления в процессе обучения / Л. Л. Шелегова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 330-336. - Библиогр.: 22 назв. - рус.

Розглянуто проблеми психологічних бар'єрів, їх висвітлення в сучасній психологічній літературі, вплив на процес навчання та можливі шляхи їх подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психолого-педагогічна діагностика розвитку учнів та колективу школи : Навч.-метод. посіб. для вчителів, студ. пед. навч. закл. / уклад.: О. В. Киричук, О. М. Коберник; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 106 c. - Бібліогр.: 101 назв. - укp.

Розглядаються загальні основи психолого-педагогічної діагностики як початкового етапу проектування навчально-виховного процесу. Розкривається сутність, мета, види та вимоги, що ставляться до діагностики розвитку і вихованості учнів. Обгрунтовуються індикатори життєвої активності школярів, технологія діагностування в загальноосвітній школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч30 в2|Ю9 + Ю984.030.2-2 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590559 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічний аналіз уроку : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки та студ. пед. вузів і пед. уч-щ / О. В. Скрипченко, Т. М. Лисянська, Л. О. Скрипченко. - К., 1999. - 102 c. - укp.

Розглядаються психолого-педагогічні умови, що забезпечують ефективність уроку; вимоги до сучасного уроку; психолого-педагогічні вимоги до змісту уроку; виявлення основних психічних функцій в учнів та емоційно-вольові процеси у "важких" учнів під час уроку; співвідношення різних методів навчання на уроці тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1 + Ю984.030.3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Семенець С. П. 
Психолого-педагогічні аспекти розвитку продуктивного мислення у процесі навчання математики / С. П. Семенець; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - Б.м., 2000. - 42 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Наведено основні підходи до управління розумовою діяльністю у процесі вивчення математики. Особливу увагу приділено методам та прийомам стимулювання творчого, зокрема, продуктивного мислення. Психологічні механізми мислення розглянуто у тісному зв'язку з особливостями викладання математики в старших класах. Надано та рекомендації щодо оптимальної організації навчального процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1(4УКР)2р3 + Ч421.22 + Ю984.030.224

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р89305 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Калашникова Л. В. 
Психологія розвитку : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. пед. закл. освіти / Л. В. Калашникова, О. М. Гурова, В. Г. Зубченко, І. Л. Уличний; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 1999. - 332 c. - укp.

Науково обгрунтовано питання організації навчальної діяльності та самостійної роботи студентів над курсом психології розвитку. Подано проблемні, діагностичні, прикладні та програмовані завдання, рішення яких потребує знаходження серед наведених варіантів найбільш правильної відповіді. Наведено конкретні прийоми та методи розвитку різноманітних психічних явищ на різних етапах онтогенетичного розвитку особистості. Проаналізовано пізнавальну, регулятивну, інструментальну функції психіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03-211.3 я73 + Ю983.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мащак С.  
Підліток: психологічні аспекти спілкування та взаємодії / С. Мащак // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. - 2000. - Вип. 1(9). - С. 199-209. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми спілкування та розвиваючої взаємодії підлітків за умов навчально-виховного процесу сучасної школи. Визначено зміст, структуру та закономірності його здійснення, показано психологічні умови та можливості організації взаємодії підлітків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.2 + Ю984.030.2-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Перепелюк Т. Д. 
Розуміння молодшими школярами навчальних текстів з природознавства: постановка проблеми / Т. Д. Перепелюк // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 2000. - № 483. - С. 137-139. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Рассмотрена проблема развития понимания в младшем школьном возрасте. Проанализированы разработки отечественных психологов по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.22:б-232

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Фурман А. В. 
Соціально-психологічна експертиза модульно-розвивальних занять у школі / А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти АПН України. - К. : Правда Ярославичів, 1999. - 56 c. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На тлі аналізу основних соціально-психологічних закономірностей цілісного модульно-розвивального процесу в загальноосвітній школі описуються дві експертні системи визначення ефективності модульних занять, що пройшли експериментальну апробацію на предмет дослідження розвивальної взаємодії вчителя і учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.251 + Ю984.03-211.3 с + Ю959.0-994 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Творче розв'язання конфліктів у педагогічному процесі : Матеріали регіон. наук.-практ. конф. / ред.: В. С. Филипчук; упоряд.: Г. В. Чуйко; Чернів. держ. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Прут, 1999. - 102 c. - укp.

Відображаються різноманітні аспекти проблеми конфліктів у навчально-виховному процесі різних ланок освіти. Запропоновано використання орієнтованого асоціативного тесту на визначення мотивації для діагностики внутрішніх конфліктів особистості, а також можливі шляхи розв'язування окремих варіантів конфліктних ситуацій у педагогічному процесі. Висвітлюються проблеми міжособистісних стосунків у студентському колективі, суперечності у пізнавальному процесі при вирішенні професійно-орієнтованих задач в системі довузівської математичної підготовки. Особливу увагу приділено розгляду сімейних конфліктів та їх впливу на формування особистості дитини тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР) + Ю984.030.2-994 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Чебыкин А. Я. 
Теория и методика эмоциональной регуляции учебной деятельности : Науч.-метод. пособие / А. Я. Чебыкин; Южноукр. гос. пед. ун-т им. К.Д.Ушинского. - О. : АстроПринт, 1999. - 157 c. - Библиогр.: 38 назв. - рус.

Затрагиваются теоретические подходы к решению проблемы эмоциональной регуляции учебной деятельности. Раскрываются сложившиеся подходы к изучению особенностей эмоционального обеспечения в различных отечественных и зарубежных теориях обучения, описываются психологические механизмы и условия эмоциональной регуляции учебной деятельности. Предложены некоторые методические подходы к решению данной проблемы на уровне учебно-исследовательской деятельности студентов по выделению, систематизации и рассмотрению особенностей определения специфических эмоций учащихся. Проведены психологический анализ и описание конкретных методов эмоциональной регуляции в плане их систематизации и характеристики на уровне саморегуляции состояния учителя и эмоциональной регуляции учебной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.22 + Ю984.030.2-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589544 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського