Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (30)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю935.15$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Бахтияров О. Г. 
Деконцентрация / О. Г. Бахтияров. - К. : Ника-Центр, 2002. - 127 c. - рус.

На основании данных разработок в области подготовки представителей различных профессиональных групп для деятельности в неопределенных и экстремальных условиях рассмотрена деконцентрация как базовая психотехника, порождающая различные психотехнологические линии. Приведены методы усиления деконцентрации внимания. Предложена классификация психотехник, рассмотрены особенности деконцентрации в сакральных психотехниках. Описаны фоновые восприятия, воздействия, объемное мышление и сознание, концептуальные эквиваленты перцептивного фона, двоемыслие. Рассмотрена аудиоконцентрация как инструмент разрушения процессуальных целостностей. Приведен принцип калейдоскопа как реабилитация редукционизма, а также образы калейдоскопа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15-4с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Верблюдов І. Б. 
Вплив комплексного фізичного навантаження на особливості довільної уваги студентів педагогічних вузів / І. Б. Верблюдов // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 3. - С. 42-46. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Зазначено, що довільна увага є однією із важливих якостей майбутніх вчителів. Ця якість може бути сформована завдяки виконанню комплексу вправ індивідуальної тренувально-оздоровчої програми. Розглянуто вплив цих вправ на довільну увагу.

Отмечено, что произвольное внимание является одним из важнейших качеств будущих учителей, которое может быть сформировано благодаря выполнению комплекса мероприятий тренировочно-оздоровительной программы. Рассмотреновлияние этих мероприятий на произвольное внимание.

The arbitrary attention is one of the most important qualities of the future teachers. This quality can be formed owing to execution measures of individual training-sanitary programme. In this article is regarded the influence of these measures on the arbitrary attention.


Ключ. слова: студент, навантаження, засоби, довільна, увага
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Ю935.153

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цикалова М. В. 
Електрофізіологічні кореляти порушення уваги у підлітків / М. В. Цикалова, В. Б. Павленко // Фізіол. журн. - 2002. - 48, № 2. - С. 47-48. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
4.

Макаренко М. В. 
Властивості уваги у людей з різним станом центрального та церебрального кровообігу / М. В. Макаренко, Т. П. Козій // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 2. - С. 77-78. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410-3 + Ю935.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Луцюк Н. В. 
Модуляция внимания у здоровых детей с помощью курса сеансов обратной связи по характеристикам ЭЭГ / Н. В. Луцюк, Е. В. Эйсмонт, В. Б. Павленко // Нейрофизиология. - 2006. - 38, № 5-6. - С. 458-465. - Библиогр.: 29 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*739.177.52*715.3в738.4 + Ю935.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61875 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Луцюк Н. В. 
Подходы к организации сеансов биологической обратной связи по ЭЭГ в коррекции нарушений внимания / Н. В. Луцюк, В. Б. Павленко // Уч. зап. Тавр. нац. ун-та им. В. И. Вернадского. Сер. Биология, химия. - 2005. - 18, № 2. - С. 56-64. - Библиогр.: 39 назв. - рус.

Рассмотрены некоторые основные вопросы, подходы, методы, использующиеся в настоящее время в коррекции нарушений внимания с помощью метода биологической обратной связи по электроэнцефалограмме. Описаны преимущества определенных протоколов биоуправления для коррекции/развития показателей внимания.


Ключ. слова: биологическая обратная связь, методы, подходы, коррекция внимания
Індекс рубрикатора НБУВ: Е60*739.177.52 + Ю935.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70795/Биол. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чмырь И. А. 
Программная реализация модели сфокусированного внимания Бродбента / И. А. Чмырь, И. А. Жирякова // Искусств. интеллект. - 2005. - № 1. - С. 126-137. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Данная работа продолжает серию исследований феномена внимания средствами объектно-ориентированного моделирования и посвящена программной реализации класс-структурированного представления моделей фильтрации внимания. Как результат практической реализации формальной модели иллюстрируется построение демонстрационной Windows-программы одной из известных моделей сфокусированного слухового внимания, ранее приведенной авторами к формальному виду в соответствии с гипотезой Бродбента, и реализация с помощью программы экспериментальной части исследований Бродбента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вадзюк С. Н. 
Стан уваги у претендентів на навчання за професією "водій тролейбуса" / С. Н. Вадзюк, Т. М. Білінська // Фізіол. журн. - 2006. - 52, № 2. - С. 25-26. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26810 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
9.

Огоренко В. В. 
Информационные технологии индивидуального компьютерного психометрического мониторинга / В. В. Огоренко, С. В. Клименко // Систем. технології. - 2008. - № 2. - С. 117-125. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Запропоновано новий метод оцінки стійкості темпераменту й уваги особистості на основі статистичної обробки і візуалізації результатів комп'ютерного психометричного тестування.


Індекс рубрикатора НБУВ: З973-08 + Ю935.15с8 + Ю937.25с8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Луцюк М. В. 
Електрофізіологічний аналіз розвитку уваги у дітей за допомогою біологічного зворотного зв'язку по електроенцефалограмі : Автореф. дис... канд. біол. наук / М. В. Луцюк; Тавр. нац. ун-т ім. В.І.Вернадського. - Сімф., 2007. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА351352 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Жирякова І. А. 
Об'єктно-орієнтовані моделі і інструментальні засоби дослідження феномена сфокусованої уваги : автореф. дис... д-ра техн. наук: 05.05.03 / І. А. Жирякова; Одес. нац. політехн. ун-т. - О., 2009. - 23 c. - укp.

Висвітлено наукову проблему, сутність якої полягає в розвитку засобів дослідження когнітивних феноменів, таких як сприйняття й увага, шляхом створення комплексу формалізованих моделей та їх адаптації для проектування симулятора сфокусованої слухової уваги, з метою експериментальної перевірки адекватності розроблених моделей та дослідження базових кількісних характеристик феномену сфокусованої слухової уваги. Досліджено когнітивні феномени сприйняття й уваги та розроблено їх формалізовані моделі. Визначено, що для формалізації були вибрані найбільш констуктивна когнітивна теорія сприйняття, запропонована Найсером, яка зв'язала поняття уваги та перцептивної дії, а також відомі теорії селективної уваги для слухової та зорової модальності Бродбента та Трейсман. Проаналізовано та систематизовано існуючі когнітивні моделі уваги за принципом спрямованості механізму уваги на зовнішній або внутрішній світ людини. Проведено трансформацію формалізованих моделей предметної області в формалізовані моделі програмного комплексу - симулятора уваги, реалізація якого базується на селективній моделі сфокусованої слухової уваги Бродбента. Розроблено структуру симулятора уваги й об'єктно-орієнтовані моделі взаємодії його основних структурних елементів. Встановлено оптимальні параметри роботи з реальними звуковими файлами, оцінено рівень вхідного шуму, створено файли словників еталонів і визначено оптимальний інтервал часового аналізу звукового потоку. Доведено адекватність розроблених формалізованих моделей шляхом порівняння експериментальних даних, одержаних з допомогою програмного комплексу й описаних в літературі, що доводить методологічну правильні

сть запропонованого підходу. Висвітлено базові кількісні характеристики феномену сфокусованої слухової уваги, зокрема, час згасання інформації в сенсорній пам'яті, час перемикання селективного фільтра між сенсорними каналами, час розпізнавання слів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113 + Ю935.15 + Ю941.2-976

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367573 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Гончарук П. А. 
Теоретичні та емпіричні характеристики уваги (психологічний аспект) : практ. посіб. / П. А. Гончарук. - К. : Психопраксис, 2010. - 141 c. - укp.

Розглянуто увагу як психічне явище, її зв'язок з функціональними станами організму та рівнями психічної активності особистості, теорії уваги в психології. Досліджено в емпіричному аспекті властивості уваги, методи та методики емпіричного дослідження її властивостей. Наведено загальну характеристику фізіологічних основ уваги, досягення сучасної нейрофізіології у вивченні механізмів активації нервової діяльності мозку, особливості саморегуляції процесів переробки інформації та прийняття рішень, роль лобних ділянок в інтеграції свідомості. Охарактеризовано розвиток і формування уваги, деякі вікові тенденції розвитку уваги, можливості формування її основних властивостей шляхом підбору та розробки завдань, виконання яких вимагає актуалізації та підтримання протягом тривалого часу контрольної функції уваги, формувальні можливості активних методів, ефективність психотехнічних вправ.

Рассмотрены внимание как психическое явление, его связь с функциональными состояниями организма и уровнями психической активности личности, теории внимания в психологии. Исследованы в эмпирическом аспекте свойства внимания, методы и методики эмпирического исследования его особенностей. Приведена общая характеристика физиологичных основ внимания, освещены достижения современной нейрофизиологии в изучении механизмов активации нервной деятельности мозга, особенности саморегуляции процессов переработки информации и принятия решений, роль лобных участков в интеграции сознания. Охарактеризованы развитие и формирование внимания, некоторые возрастные тенденции развития внимания, возможности формирования его основных свойств путем подбора и разработки заданий, выполнение которых требует актуализации и поддержания в течение длительного времени контрольной функции внимания, формировочные возможности активных методов, эффективность психотехнических упражнений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730074 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Петренко О. 
Результати дослідження швидкості реакції водія як елемента уникнення аварій на дорогах / О. Петренко // Вимірюв. техніка та метрологія : міжвід. наук.-техн. зб. - 2013. - Вип. 74. - С. 132-134. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто показники простої та складної рухової реакції на рухомий об'єкт водіїв автомобільного та електротранспорту в різний час робочого дня, їх значення для безпеки дорожнього руху, пошуку засобів і найефективніших методик для скорочення латентного періоду рухової реакції людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15-78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70321 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Митроченко О. Є. 
Розробка уявлення про рівневу організацію процесів уваги / О. Є. Митроченко // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 220-224. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

За допомогою сучасних психологічних досліджень розроблено теоретичний і практичний інструментарій для вивчення особливостей рівневої організації уваги. Проаналізовано різноманітні теорії рівневої побудови уваги, запропоновано нову методику вивчення особливостей рівневого функціонування уваги, наведено дані її апробації. Зроблено висновок, що уявлення про рівневу організацію уваги різною мірою розроблено в сучасних теоріях.

С помощью современных психологических исследований разработан теоретический и практический инструментарий для изучения особенностей уровневой организации внимания. Проанализированы различные теории уровневого построения внимания, предложена новая методика изучения особенностей уровневого функционирования внимания, представлены данные ее апробации. Сделан вывод, что представления про уровневую организацию внимания разной степени разработаны в современных теориях.

For the help of modern psychological research developed a theoretical and practical tools for studying the organization of the level of attention. It's analyzed the various theories of the level of attention building, a new method of studying the features of level of attention functioning, presents its approbation. Concluded that the concept of tiered organization of attention to varying degrees is designed in modern theories. Modern methodological tools required to maintain the teaching methods of the level of attention the organization.аAs an example of such a technique suggested this method.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Палюх О. 
Особливості рівня розвитку стійкості і концентрації уваги у студентів / О. Палюх // Нова пед. думка. - 2008. - Спец. вип. - С. 151-154. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено індивідуальні особливості стійкості і концентрації уваги у студентів I - IV курсів з іноземної мови за допомогою методу коректурної проби. Результати експерименту наведено в таблицях. Зроблено висновки, що на успішність у засвоєнні іноземної мови студентами впливають інші чинники, а не лише стійкість уваги, обсяг складності завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15-4 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Колгатін О. 
Експериментальне дослідження впливу коливань уваги на результати комп'терного тестування / О. Колгатін // Вища освіта України. - 2008. - № 1. - С. 83-90. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проведено експериментальне дослідження уваги студентів у процесі оцінювання їх навчальних досягнень з використанням автоматизованої системи педагогічної діагностиками. Проаналізовано результати виконання завдань, спеціально розроблених для моніторингу уваги. Визначено вплив коливань уваги на тестові результати. Досліджено зв'язок між рівнями уваги, тренуванням перед тестуванням і тривалістю виконання завдання. Обгрунтовано необхідність враховувати індивідуальний темп виконання завдань за допомогою автоматизованої системи, що дозволить підвищити рівень валідності тестових результатів.

Проведено экспериментальное исследование внимания студентов во время определения их учебных достижений с использованием автоматизированной системы педагогической диагностики. Проанализированы результаты выполнения заданий, специально разработанных для мониторинга внимания. Определено влияние колебаний внимания на тестовые результаты. Исследована связь уровней внимания, тренировки перед тестированием и длительности выполнения задания. Обоснована необходимость учитывать индивидуальный темп выполнения заданий с помощью автоматизированной системы, что позволит повысить уровень валидности тестовых результатов.

The research on students's attention at measuring their konwledge and skills with use of the automated pedagogical diagnostics system is conducted. Effect of the attention fluctuations on the test results is determined, correlation between tasks, which was specially designed for the attention monitoring.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15-4 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Егорова Э. Н. 
Память и интерференция : [монография] / Э. Н. Егорова, Е. В. Заика; Харьков. нац. ун-т внутрен. дел. - Харьков : Щедрая усадьба плюс, 2014. - 198 c. - рус.

Осуществлен обзор исследований в зарубежной и отечественной психологии одного из фундаментальных эффектов памяти - интерференции, обусловливающего утрату информации в процессе ее преобразования в памяти. Представлены экспериментальные исследования интерференции с позиций деятельности системного подхода. Изучены особенности проявления интерференции при сканировании информации из сенсорной в кратковременную память. Рассмотрено проявление интерференции при преобразовании информации в кратковременной памяти при ограниченном времени экспозиции. Проанализированы особенности интеференции в кратковременной и долговременной памяти при усвоении различных типов текстов. Определено влияние содержания долговременной памяти на особенности проявления интерференции в мнемической системе при усвоении текстового материала.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15-81 + Ю935.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА780725 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Митроченко О. Є. 
Дистрибутивні властивості уваги в психомоторних та перцептивних діях : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / О. Є. Митроченко; МОНМС України, Харк. нац. ун-т ім. В.Н. Каразіна. - Х., 2013. - 16 c. - укp.

Узагальнено проблеми дистрибуції уваги, що полягає у розгляданні дистрибутивних властивостей як психічної єдності розподілу, перемикання уваги та варіантів їх комбінацій. Описано процедуру та інструментарій вивчення дистрибуції уваги на основі вивчення особливостей дистрибутивних властивостей у суміщених задачах. Показано коефіцієнт дистрибуції для обчислення її ступеня. Вивчено вплив суб'єктних характеристик людини на успішність дистрибуції уваги. Наведено тривимірну модель дистрибуції уваги, що характеризує дистрибуцію залежно від впливу факторів складності, узгодженості та рівневого устрою суміщених задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА395838 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Василенко О. М. 
Психолого-педагогічні умови активізації уваги студентів у процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. М. Василенко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 18 c. - укp.

Виявлено умови активізації уваги у її зв'язку з основними мисленнєвими операціями й організованістю особистості студентів як чинників засвоєння іноземної мови. Узагальнено теоретичні підходи щодо вивчення уваги й організованості особистості. Досліджено рівень розвитку властивостей уваги (стійкості, розподілу, переключення, обсягу), мислення й організованості особистості у студентів різних курсів та здійснено їх порівняльний аналіз. Розкрито характер взаємозв'язків властивостей уваги з мисленням, організованістю особистості та навчальною успішністю студентів з іноземної мови. Визначено психолого-педагогічні умови активізації уваги в тісному зв'язку з мисленням і організованістю особистості студентів. Проведено порівняльний кількісний і якісний аналіз ефективності застосування розвивальної програми, реалізація якої відбувалась за умов кредитно-модульної системи, та сформульовано практичні рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15 + Ю940.321 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401702 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Платаш Л. 
Наукові підходи до вивчення проблеми синдрому дефіциту уваги та гіперактивності / Л. Платаш // Молодь і ринок. - 2013. - № 4. - С. 82-86. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано поведінкову та педагогічну характеристику дітей із синдромом дефіциту уваги та гіперактивністю, фактори, що спричиняють появу захворювання та вплив на результати навчання дитини. Поєднано синдром дефіциту уваги із гіперактивністю та визначено це як прояв цілого комплексу порушень дитини. Зауважено про взаємодію багатьох факторів у проявах гіперактивності. Розглянуто етапи психолого-педагогічної діагностики гіперактивності.

Проанализированы поведенческая и педагогическая характеристики детей с синдромом дефицита внимания и гиперактивностью, факторы, вызывающие появление заболевания и влияние на результаты обучения ребенка. Объединен синдром дефицита внимания с гиперактивностью и это определено как проявление целого комплекса нарушений ребенка. Отмечено о взаимодействии многих факторов в проявлениях гиперактивности. Рассмотрены этапы психолого-педагогической диагностики гиперактивности.

Analyzed behavioral and educational characteristics of children with attention deficit hyperactivity disorder, the factors that cause the appearance of the disease and the impact on the learning outcomes of the child. Linked attention deficit hyperactivity disorder and is defined as a manifestation of the whole complex disorders of the child. Seen on the interaction of many factors in the manifestations of hyperactivity. The stages of psycho-pedagogical diagnosis of hyperactivity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.15-78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського