Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (14)Книжкові видання та компакт-диски (65)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю940.3-7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 84
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Психологічна адаптація студентів першого курсу до умов навчання у вищому закладі освіти : Зб. наук. ст. / Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк : РВВ "Вежа", 1999. - 92 c. - укp.

На підставі використання матеріалів прикладних досліджень, психологічних тренінгів і консультацій розглянуто теоретико-методологічні аспекти вивчення проблеми психологічної адаптації студентів до умов навчання у вузі, конкретні методики практичної психологічної роботи - діагностичні, консультативні, тренінгові. Проаналізовано механізми психологічної адаптації, явища успішної та неуспішної адаптації, визначено найбільш характерні адаптаційні типи. Подано характеристику деяких типових проблем, з якими першокурсники звертаються до практичного психолога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-7 я43 + Ю952.14 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА595453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чаусова Т. В. 
Психологічні особливості мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Т. В. Чаусова; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2004. - 22 c. - укp.

Виявлено особливості та тенденції розвитку мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Визначено концептуальні основи дослідження на засадах системної методології. За результатами констатуючого експерименту вивчено індивідуальні, гендерні особливості мотиваційної сфери студентів та тенденції її змін у процесі навчання. Запропоновано методику формувального впливу на мотиваційні сфери студентів, експериментально підтверджено її ефективність та доведено доцільність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ч489.518.5 + Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Занюк С. С. 
Психологічні закономірності керування мотивацією учіння студентської молоді : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. С. Занюк; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано та експериментально доведено, що формування мотивації учіння у студентів - це системний процес, зумовлений розвитком стійких мотиваційних утворень (мотивів). Встановлено, що на розвиток мотивації учіння впливають такі фактори: посилення почуття компетентності; формування у студентської молоді здатності до самокерування власною мотивацією; наявність схильності до визначення мети та самореалізації. Проаналізовано психологічні механізми розвитку мотивації учіння: мотиваційне зміщення, наслідування, сенсоутворення, динаміку когнітивного компонента мотивації. Під час проведення психотренінгу встановлено статистично значуще зростання у студентів показників за такими мотивами: саморозвитку, пізнання, соціального престижу, досягнення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-723 + Ю949.2с + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329967 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Кокун О. М. 
Оптимізація адаптаційних можливостей учнів та студентів : Метод. рек. / О. М. Кокун; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К. : Міленіум, 2004. - 53 c. - Бібліогр.: с. 42-44. - укp.

Викладено загальні принципи, методичне забезпечення та зміст послідовних етапів оптимізації адаптаційних можливостей учнів і студентів, які здійснюються з метою психофізіологічного забезпечення їх навчання. Наведено шкалу самооцінки рівня тривожності Спілбергера - Ханіна, а також опитувальник Вассермана - Бойко для учнів і студентів.

Изложены основные принципы, методическое обеспечение и содержание последовательных этапов оптимизации возможностей учеников и студентов, осуществляющихся с целью психофизиологического обеспечения их обучения. Приведены шкала самооценки уровня тревожности Спилбергера - Ханина, а также опросник Вассермана - Бойко для учеников и студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.2-7 р3 + Ю940.3-7 р3 + Ч311.22 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА649231 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скляр П.  
Деякі проблеми гуманізації вищої технічної школи / П. Скляр // Соц. психологія. - 2005. - № 4. - С. 121-130. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

На підставі аналізу соціологічних, психологічних, політологічних джерел і результатів студій "Старшокласник Луганщини" та "Першокурсник", проведених у 2003 - 2004 роках кафедрою психології Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля щодо ціннісних орієнтацій старшокласників і першокурсників, здійснено спробу проаналізувати вплив цих чинників на проблему мотивації навчальної діяльності студентства, її продуктивності.


Ключ. слова: мотивація, інженерна підготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.23 + Ю940.3-723 + Ч481.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Геркерова А. М. 
Драматический метод как средство повышения мотивации студентов к изучению иностранного языка / А. М. Геркерова // Наука і освіта. - 2006. - № 1/2. - С. 68-72. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Розглянуто використання драматичного методу на уроках іноземної мови. Обгрунтовано використання даного методу як засобу підвищення мотивації студентів до вивчення іноземних мов. Наведено авторську серію драматичних вправ, рекомендованих до використання на заняттях з англійської мови.

Рассмотрен вопрос использования драматического метода на уроках иностранного языка. Обосновано использование данного метода как способа повышения мотивации студентов к изучению иностранных языков. Приведена авторская серия драматических упражнений, рекомендованных к использованию на занятиях по английскому языку.

This article deals with the question of use of a drama method at lessons of foreign language Is considered. Use of the given method as way of increase of motivation of students to studying foreign languages is proved. An author's series of the drama exercises recommended to use on employment on English language is resulted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913 + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кушнірук А. С. 
Шляхи та засоби формування позитивної мотивації студентів / А. С. Кушнірук // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 107-111. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему визначення шляхів і засобів формування позитивної мотивації навчання та майбутньої професійної діяльності студентів фізико-математичного факультету педагогічного ВНЗ. Проаналізовано результати проведеного педагогічного експерименту з метою формування пізнавальних потреб і мотивів навчальної діяльності студентів.

Рассмотрена проблема определения путей и средств формирования положительной мотивации обучения и будущей профессиональной деятельности студентов физико-математического факультета педагогического ВУЗа. Проанализированы результаты проведенного педагогического эксперимента, направленного на формирование познавательных нужд и мотивов учебной деятельности студентов.

The article deals with the problem of definition of ways and means of formation of positive motivation of training and the future professional work of students of physical and mathematical faculty pedagogical еducational institution. Results of the carried out pedagogical experiment directed on formation of cognitive needs and motives of educational activity of students are analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ч489.511.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Матохнюк Л. О. 
Формування психологічної готовності майбутніх інженерів-прикордонників до професійної діяльності : Автореф. дис... канд. психол. наук / Л. О. Матохнюк; Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Б.Хмельницького. - Хмельниц., 2006. - 20 c. - укp.

Вперше визначено суб'єктивні та об'єктивні умови розвитку психологічної готовності курсантів інженерних груп до професійної діяльності на кордоні та запропоновано програму її формування у навчально-виховному процесі під час вивчення курсу вищої математики. Розкрито зміст поняття "психологічна готовність до професійної діяльності інженера-прикордонника". Визначено й охарактеризовано компоненти та розроблено модель психологічної готовності курсантів до професійної діяльності інженера. Обгрунтовано умови та динаміку розвитку мотиваційно-ціннісного, когнітивного та операційно-процесуального компонентів даної якості у курсантів I - IV курсів Національної академії Державної прикордонної служби України. Удосконалено метод психодіагностики психологічної готовності курсантів до професійної діяльності та наведено психологічне обгрунтування методик навчання курсантів вищої математики. Показано провідну роль розвитку мотиваційно-ціннісного компонента у формуванні психологічної готовності курсантів до професійної діяльності за умов використання активних методів навчання і створення на заняттях з вищої математики сприятливої атмосфери для саморозвитку особистості. Розроблено й апробовано програму формування психологічної готовноті майбутніх інженерів-прикордонників до професійної діяльності у навчально-виховному процесі, яка сприятиме забезпеченню розвитку професійно важливих якостей майбутнього фахівця. Підтверджено ефективність її застосування для формування таких якостей майбутніх офіцерів-прикордонників, як комунікативна компетентність, самооцінка, здатність до творчої самореалізації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ц4,8(4УКР)397.1-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соломка Т.  
Самоактуалізація студентів під час професійної підготовки / Т. Соломка // Соц. психологія. - 2006. - № 4. - С. 152-167. - Бібліогр.: 31 назв. - укp.

Досліджено питання професійної мотиваційної основи освітньої діяльності студентів. На думку автора, головною цінністю освіти стає розвиток потреб і здатності до самореалізації творчого потенціалу, спрямованості на саморозвиток і самоосвіту.


Ключ. слова: самоактулізація, професійна мотивація
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72 + Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ковальчишина Н. І. 
Тренінг формування професійної мотивації у курсантів навчальних закладів МВС / Н. І. Ковальчишина // Право і безпека. - 2006. - 5, № 5. - С. 184-188. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто питання формування професійних мотивів в період здобуття освіти за допомогою тренінгових технологій. Проаналізовано мотиви вибору професії співробітника ОВС. Запропоновано тренінгову програму щодо ознайомлення курсантів з майбутньою професією та підвищення їх мотиваційної готовності до навчання.

Рассмотрены вопросы формирования профессиональных мотивов у курсантов учебных заведений МВС в период получения образования с помощью тренинговых технологий. Проанализированы мотивы выбора профессии правоохранителя. Предложена тренинговая программа для идентификации курсантов с будущей профессией и повышения их мотивационной готовности к обучению.

The article is devoted to the problems of professional motivation forming for cadets with the help of training methods. The motives of choice of profession by the police force staff are analyzed in the present article. The program for identification of cadets with their future profession and the increase of their motivation Turing their studies are presented by the author.


Ключ. слова: тренінг формування, професійна мотивація, курсанти навчальних закладів, МВС
Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.01р3:Ю9 + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Любашенко О. 
Позитивна мотивація студентів як основа побудови стратегій вивчення української мови у вищому навчальному закладі / О. Любашенко // Пед. пошук. - 2007. - № 1. - С. 68-71. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Акцентовано увагу на тлумаченні поняття "мотивація" у педагогічній психології. Обгрунтовано думку про необхідність стимулювання когнітивної (пізнавальної) мотивації через дидактичну стратегію, яка є системотвірним інструментом діяльності, що забезпечує пізнавальну мотивацію за допомогою тактик. Запропоновано положення, які слід вводити в програму тактик вивчення української мови. Досліджено зв'язок мовленнєвої діяльності з мотиваційним проектуванням соціальної, професійної та наукової діяльності студентів. Наголошено на можливості використання методів підтримки наукової діяльності студентів у стратегіях письмово-монологічного мовлення. Визначено напрями підтримки лінгводидактичною стратегією позитивної мотивації навчальної діяльності з опанування курсом української мови: актуалізації пізнавального інтересу, особистого престижу, професійного становлення, потреби наукової діяльності. Розкрито засоби актуалізації пізнавальних і соціальних мотивів (мотиватори). Розглянуто принципи застосування педагогічних стимулів актуалізації мотивів (резонансу, захисту, сенсибільності) та методи стимулювання позитивної мотивації у навчанні (дискусія, дидактична гра тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913 + Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Казак І. О. 
Роль мотиваційного компоненту при виконанні навчального завдання у вищій школі / І. О. Казак // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 197-207. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто проблему підвищення ефективності навчання у ВНЗ й обгрунтовано суттєву роль мотиваційного компоненту у даному процесі. Доведено, що формування та посилення позитивної мотивації у студентів до навчальної діяльності - задача кожного викладача вищої школи, яку він вирішує особисто залежно від рівня педагогічної майстерності. Обгрунтовано необхідність врахування мотивації на всіх етапах процесу навчання. Розкрито сутність понять "потреба", "мотив", "мотивація", "ціль", "навчальне завдання" та розроблено узагальнені рекомендації для викладачів вищої школи щодо способів посилення мотивації у студентів під час видачі навчальних завдань.

Рассмотрена проблема повышения эффективности обучения в вузе и обоснована существенная роль мотивационного компонента в данном процессе. Сделан вывод, что формирование и усиление положительной мотивации у студентов к учебной деятельности - это задача каждого преподавателя высшей школы, которую он решает лично в зависимости от своего мастерства. Обосновано утверждение, что мотивацию необходимо учитывать на всех этапах обучения, в частности, при выдаче учебных заданий студентам, что способствует повышению его эффективности. Раскрыта сущность понятий "потребность", "мотив", "мотивация", "цель", "учебное задание" и разработаны обобщенные рекомендации преподавателям высшей школы о способах повышения мотивации у студентов при выдаче учебных заданий.

The article deals with rising the efficiency of the training process at higher educational establishment, a motivational component playing a very important role. Formation and intensifying stydents' positive motivation concerning learning activities are the goals of every teacher at the higher school which he/she attains personally depending on his/her skill. Motivation must be taken into account at all training stages, i.e. by giving educational tasks to students which promotes rising the efficiency. The author has analysed the concepts "need", "motive", "motivation", "purpose", "educational task" and developed generalized recommendations for high school teachers concerning methods of rising motivation of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.26 + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Руденко Ю. А. 
Мотивація як засіб формування умінь і навичок особистості / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 136-140. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання формування мотиваційної сфери особистості у процесі вивчення курсу "Культура мови та основи виразного читання", різні точки зору на формування робочої мотивації у студентів ВНЗ. Розглянуто питання впливу мотивації на успішність оволодіння учбовою діяльністю та формування у процесі учбової діяльності вмінь та навичок виразного читання.

Рассмотрены вопросы формирования мотивационной сферы личности в процессе изучения курса "Культура речи и основы выразительного чтения", различные точки зрения на формирование рабочей мотивации у студентов высших учебных заведений. Рассмотрены вопросы влияния силы мотивации на успешность овладения учебной деятельностью и формирования в процессе учебной деятельности умений и навыков выразительного чтения.

It is analysed development of personal motivational sphere within the course "Speech culture and principles of expressive reading", investigated various points of view on developing working motivation of students of higher educational institutions. The author describes the influence of force of motivation on efficacy of mastering some educational activity and formations of expressive reading skills in educational activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-913.37 + Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ржевська-Штефан З. О. 
Формування смислоутворюючих мотивів навчальної діяльності майбутніх психологів в процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. психол. наук / З. О. Ржевська-Штефан; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 21 c. - укp.

Досліджено проблему формування смислоутворюючих мотивів навчальної діяльності майбутніх психологів. Розроблено й апробовано програми фасилітативного формування смислоутворюючих мотивів за умов мотиваційної кризи. Розглянуто теоретичні аспекти проблеми формування смислоутворюючих мотивів на рівні взаємодії суб'єктивних й об'єктивних смислів діяльності. Проаналізовано підходи щодо розв'язання проблеми їх неспівпадіння, запропоновані у різних моделях навчання. Обгрунтовано доцільність використання для формування смислоутворюючих мотивів навчальної діяльності майбутніх психологів криз мотиваційного характеру. Виявлено, що за умов традиційного навчання стихійне переживання студентами-психологами мотиваційних криз має недостатньо великий потенціал формування смислоутворюючих мотивів, необхідних для ефективного досягнення поставлених завдань особистісного та професійного розвитку. З урахуванням необхідності перетворення мотиваційної кризи на предмет навчальної діяльності майбутніх психологів розроблено програму фасилітативного формування їх смислоутворюючих мотивів за умов керованої мотиваційної кризи засобами недирективного впливу (фасилітації). Доведено можливість більш ефективного формування смислоутворюючих мотивів шляхом використання умов керованої мотиваційної кризи. Виявлено, що розвиток реконструктивних умінь майбутніх психологів сприяє прискоренню розв'язання протиріч в їх мотиваційно-смисловій сфері, пов'язаних з кризою професійного самовизначення та зростанню активності та відповідальності студентів за результати навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР) + Ю940.3-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354208 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гречишкина О. Д. 
Формування соціально-психологічної адаптації до навчання молоді з акцентуаціями характеру : Моногр. / О. Д. Гречишкина; Акад. упр. та інформ. технологій "Азов. регіон. ін-т упр.". - Вид. 2-е, переробл. та доповн. - Бердянськ, 2007. - 210 c. - Бібліогр.: 401 назв. - укp.

Розглянуто педагогічні та психофізіологічні аспекти проблеми соціальної дезадаптації учнів середніх загальноосвітніх шкіл та вищих навчальних закладів з акцентуаціями характеру - межовими станами між нормою та порушенням нервово-психічного здоров'я. Визначено шляхи профілактики і корекції акцентуацій характеру в учнів, підкреслено значення лікувальної педагогіки за Л.Виготським.

Рассмотрены педагогические и психофизиологические аспекты проблемы социальной дезадаптации учеников средних общеобразовательных школ и высших учебных заведений с акцентуациями характера - предельными состояниями между нормой и нарушением нервно-психического здоровья. Определены пути профилактики и коррекции акцентуаций характера в учеников, подчеркнуто значение лечебной педагогики по Л.Выготскому.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю252.14 + Ю940.3-7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686007 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Задорожна І. П. 
Психолого-педагогічні передумови формування індивідуального стилю навчальної діяльності студентів вищих закладів освіти / І. П. Задорожна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 42-46. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано психолого-педагогічні передумови та обгрунтовано шляхи формування індивідуального стилю навчальної діяльності студентів ВНЗ (забезпечення свободи самовираження, особистої зацікавленості студентів, індивідуалізації навчального процесу, підвищення мотивації, формування здатності до саморегуляції та рефлексивної самооцінки).

Проанализированы психолого-педагогические предпосылки и пути формирования индивидуального стиля учебной деятельности студентов ВУЗ (обеспечение свободы самовыражения, личностной заинтересованности студентов, индивидуализация учебного процесса, повышение мотивации, формирования способности к самоконтролю, рефлексивной самооценке).

Psychological and pedagogical prerequisites of forming the individual learning style have been analysed; the ways of forming individual learning style of higher educational establishments students (providing the freedom of self-expression, personal interest; individualization of education; raising motivation, forming capability for self -control and reflexive self-evaluation) have been grounded in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-7 + Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Фоменко З. Ю. 
Моральные и социальные факторы успешной учебы студентов / З. Ю. Фоменко // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2008. - № 8. - С. 49-55. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Мелихова И. А. 
Влияние мотивов выбора деятельности преподавателя на мотивацию учебной деятельности студентов / И. А. Мелихова, В. Вейда // Наука і освіта. - 2008. - № 3. - С. 67-71. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Наведено результати дослідження мотивів вибору діяльності викладача у порівнянні з мотивами навчальної діяльності студентів. Визначено позитивну кореляційну залежність між мотивами пізнання та мотивами майбутньої професійної діяльності. Встановлено позитивну кореляційну залежність між дидактичним мотивом і мотивом наукової діяльності у викладачів, що свідчить про позитивний вплив мотивів діяльності викладачів на мотивацію навчальної діяльності студентів.

Представлены результаты исследования мотивов выбора деятельности преподавателя в сравнении с мотивами учебной деятельности студентов. Определена положительная корреляционная зависимость между познавательными мотивами и мотивами будущей профессиональной деятельности. У преподавателей установлена позитивная корреляционная зависимость между дидактическим мотивом и мотивом научной деятельности, которая свидетельствует о положительном влиянии мотивов деятельности преподавателей на мотивацию учебной деятельности студентов.

It is presented the results of investigation on motives of choosing teaching career in comparison with those of studentsТ learning activity. It is showed positive correlative dependence between cognitive motives and the ones of future professional activity. As for teachers, there is a positive correlative dependency between the didactic motives and motives of scientific activity. It is obvious that there is some positive influence of teachersТ activity motives on motivation of students learning activity


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-7 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Меліхова І. О. 
Мотивація навчальної діяльності і ціннісні орієнтації студентів / І. О. Меліхова // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 159-164. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено результати експериментального дослідження, проведеного серед студентів, в контексті виявлення навчальної мотивації. Встановлено взаємозв'язок між мотивацією навчання у ВНЗ і ціннісними орієнтаціями зі шкалою "набуття знань".

Приведены результаты экспериментального исследования, проведенного среди студентов, в контексте выявления учебной мотивации. Установлена взаимосвязь между мотивацией обучения в высшем учебном заведении и ценностными ориентациями по шкале "приобретения знаний".

The article deals with the results of the experimental research which has been lead among students, in a context of revealing of educational motivation. The interrelation between motivation of training in a higher educational institution and valuable orientations on a scale of " purchase of knowledge " is established.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Макеєва І. 
Мотивація навчання як соціально-психологічний чинник підвищення кваліфікації співробітників бібліотек вищої школи / І. Макеєва // Вісн. Кн. палати. - 2008. - № 12. - С. 19-21. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено фактори, які зумовлюють необхідність підвищення кваліфікації співробітників бібліотек вищої школи. Проаналізовано мотивацію навчання майбутніх бібліотекарів.

Определены факторы, которые обусловливают необходимость повышения квалификации сотрудников библиотек высшей школы. Проанализирована мотивация обучения будущих библиотекарей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч734(4УКР)757.10/12 р7 + Ю940.3-72

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського