Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю945.403-99$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19

      
Категорія:    
1.

Коломиец О. А. 
Особенности национального "Спорта" и успехи его как функция художественной ценности предмета / О. А. Коломиец // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 4. - С. 82-89. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Проведено дослідження залежності, а також впливу зовнішніх (візуальних) факторів, даних, властивостей, характеристик предмета, витвору мистецтва на психологічний стан індивіда, який страждає на клептоманію.

В статье проводится исследование зависимости, а также влияния внешних (визуальных) факторов, данных, свойств, характеристик предмета, произведения искусства на психологическое состояние индивидуума, страдающего клептоманией.

In this article the research of dependence as well as of influence of external (visual) factors, facts, characteristics of an object on the psychological condition and behaviour of a person suffering from kleptomania is carried out.


Ключ. слова: дизайн, произведение искусства, художественная ценность, клептомания, психология
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Калашник Н. Г. 
Естетичні смаки і формування особистості: психологічні акценти : монографія / Н. Г. Калашник, О. А. Гнатенко; Держ. департамент України з питань викон. покарань, Н.-д. центр пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України і Луган. нац. пед. ун-ту ім. Т.Шевченка, Запоріз. ін-т держ. та муніцип. упр. - К.; Запоріжжя; Луганськ : Альма-матер, 2008. - 276 c. - Бібліогр.: с. 261-275. - укp.

Висвітлено методологічні, соціокультурні, психолого-педагогічні засади та чинники формування естетичного смаку особистості у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи в пенітенціарній системі України. Визначено закономірності функціонування та розвитку психічних механізмів творчої діяльності у дітей і підлітків, розкрито особливості перебігу даного процесу в обдарованих учнів. Розглянуто питання практичної реалізації творчого потенціалу й формування естетичної культури особистості за умов ефективно організованої самостійної роботи учнівської молоді. Обгрунтовано можливості використання індивідуального підходу як одного з чинників активізації естетичного виховання у місцях позбавлення волі.

Освещены методологические, социокультурные, психолого-педагогические основы и факторы формирования эстетического вкуса учащейся молодежи в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы в пенитенциарной системе Украины. Определены закономерности функционирования и развития психических механизмов творческой деятельности у детей и подростков, раскрыты особенности даного процесса у одаренных школьников. Рассмотрены вопросы практической реализации творческого потенциала и формирования эстетической культуры личности в условиях эффективно организованной самостоятельной работы учащейся молодежи. Обоснованы возможности использования индивидуального подхода как одного из факторов активизации эстетического воспитания в местах лишения свободы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-996 + Ч421.335

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калашник Н. Г. 
Эстетические вкусы: их истоки и формирование : монография / Н. Г. Калашник; Гос. уголов.-исполн. служба Украины. Гос. департамент Украины по вопр. исполн. наказаний. - 2-е изд., дополн. - К., 2007. - 252 c. - рус.

Дано философское обоснование понятия "формирование эстетических вкусов" в его историческом контексте. Сформулированы практические рекомендации относительно использования теоретических разработок по формированию эстетических вкусов в воспитании и обучении молодежи с учетом особенностей украинского менталитета и этнопедагогики. Рассмотрены психолого-педагогические факторы и художественные источники развития эстетических вкусов, раскрыты особенности их формирования у одаренных детей и взрослых. Разработана методология и методика определения эстетических вкусов, описаны основные типы личности ученика по уровню их сформированности. Обоснована необходимость формирования эстетических вкусов у педагогов как предпосылка успешной преподавательской деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.335 + Ю945.403-996 + Ю817

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА698431 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Богданова Н. Г. 
Естетична свідомість студентської молоді в сучасній Україні в контексті глобалізаційно-інформаційного аналізу : монографія / Н. Г. Богданова; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2008. - 201 c. - Бібліогр.: с. 184-200. - укp.

Висвітлено поняття, сутність, структуру, соціально-філософський аспект естетичної свідомості. Визначено статус, роль і суспільне значення естетичного в житті сучасного студента. Розглянуто основні закономірності формування естетичної свідомості студентської молоді як об'єкт і суб'єкт наукового управління. Увагу приділено проблемам формування естетичної свідомості сучасної молоді за умов глобалізаційних процесів.

Освещены понятие, сущность, структура, социально-философский аспект эстетического сознания. Определены статус, роль и общественное значение эстетического в жизни современного студента. Рассмотрены основные закономерности формирования эстетического сознания студенческой молодежи как объект и субъект научного управления. Уделено внимание проблемам формирования эстетического сознания современной молодежи в условиях глобализационных процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*622 + Ч481.355 + Ю945.403-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707791 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Отич О. М. 
Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання: теоретичний і методичний аспекти : монографія / О. М. Отич; АПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Чернівці : Зелена Буковина, 2009. - 752 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання засобами мистецтва. Обгрунтовано концепцію педагогіки мистецтва, розкрито його значення як детермінанта, чинника, засобу, компонента змісту, елементу культурно-мистецького середовища професійно-педагогічного закладу та ВНЗ. Досліджено вплив мистецтва на формування педагогічної майстерності студентів спеціальності "Професійне навчання", найвищим виявом якої є творча індивідуальність. Розроблено методологічні підходи та концепцію розвитку даної якості у майбутніх педагогів професійної школи засобами мистецтва у процесі навчання, позанавчальної культурно-мистецької діяльності та науково-дослідної роботи. Проаналізовано результати експериментальної перевірки ефективності організаційно-методичної системи розвитку творчої індивідуальності майбутніх педагогів професійної школи засобами мистецтва.

Освещены теоретические и методические основы развития творческой индивидуальности будущего педагога профессионального обучения средствами искусства. Обоснована концепция педагогики искусства, раскрыто его значение как детерминанта, фактора, средства, компонента содержания, элемента культурной среды профессионально-педагогического заведения и ВУЗ. Исследовано влияние искусства на формирование педагогического мастерства студентов специальности "Профессиональное обучение", наивысшим проявлением которой является творческая индивидуальность. Разработаны методологические подходы и концепция развития данного качества у будущих педагогов профессиональной школы средствами искусства в процессе обучения, внеурочной художественно-культурной деятельности и научно-исследовательской работы. Проанализированы результаты экспериментальной проверки эффективности организационно-методической системы развития творческой индивидуальности будущих педагогов профессиональной школы средствами искусства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ю945.403-99 + Щ03(0)-003

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711404 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тепенчак Т. М. 
Естетико-культурологічний аспект маніпуляції свідомістю : автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.08 / Т. М. Тепенчак; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2008. - 15 c. - укp.

Досліжено маніпуляції свідомістю в естетико-культурологічному аспекті. Маніпуляція, наявна у сфері технологічного застосування, активізується у духовно-естетичному і художньому просторі суспільства. Поєднуючи людей шляхом навіювання, зараження та сугестії, вона формує їх у штучно організовані різновиди мас. Трансформації у культурі й естетиці та поступовий розвиток науково-технічного прогресу від початку XX ст. забезпечили передумови маніпуляційних впливів у художньо-естетичному просторі. Естетизація навколишнього середовища, утвердження масової культури та метаморфози естетичних категорій є головними чинниками маніпуляційного впливу. Інформаційний простір є засобом поширення маніпулятивних технологій й умовою формування масового суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.1 + Ю945.403-997 + Ю955

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360827 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Отич О. М. 
Мистецтво у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійного навчання : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. М. Отич; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2009. - 44 c. - укp.

Досліджено методологічні, теоретичні та методичні засади використання мистецтва у системі розвитку творчої індивідуальності майбутнього педагога професійної школи. Обгрунтовано значення науково-мистецької парадигми освіти та визначено методологічні підходи та концептуальні засади впровадження мистецтва до змісту професійної підготовки майбутніх педагогів ПТНЗ. У широкому міждисциплінарному контексті сформульовано зміст поняття "творча індивідуальність педагога професійного навчання", розкрито її значення як критерію його професійно-педагогічної майстерності. Розроблено концептуальну модель творчої індивідуальності педагога ПТНЗ. Проаналізовано суть, рушійні сили та механізми розвитку в нього цієї інтегративної якості. Запропоновано теоретичні засади педагогіки мистецтва як бази розвитку творчої індивідуальності суб'єктів педагогічного процесу. З'ясовано сучасний стан використання мистецтва у змісті професійної підготовки студентів спеціальності "Професійна освіта (за профілем)". На підставі розроблених критеріїв визначено типологію та рівні розвитку творчої індивідуальності майбутніх і працюючих педагогів професійної школи. Запропоновано організаційно-методичну систему та технологію розвитку творчої індивідуальності студентів професійно-педагогічних навчальних закладів на базі мистецтва.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ю945.403-99 + Щ03(0)-033

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364801 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Діхтяренко С. Ю. 
Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень : автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / С. Ю. Діхтяренко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Наведено результати емпіричного дослідження особливостей розуміння студентів певного пісенного жанру у зв'язку з первинною настановою даної молоді. За результатами проведеного експериментального дослідження виявлено п'ять форм вияву первинної настанови (інтерпертаційної, прагматичної, чуттєвої, резонансної та консервативної) та їх взаємозв'язок з певним типом розуміння пісенного тексту (конструктивним (продуктивним), розсудково-емпіричним (формально-логічним (значеннєвим), емоційно-образним, ідентифікаційним, ригідним), а також з певними особистісними утвореннями (потребою у самореалізації, емпатією, рівнем суб'єктивного контролю, творчим потенціалом і загальною самооцінкою), поєднання яких розглянуто як системне психологічне утворення суб'єкта розуміння. Наведено результати застосування запропонованої програми оптимізації процесу розуміння студентами пісенного тексту за допомогою прийомів творчого тренінгу. Обгрунтовано тезу про евристичність цієї програми як особливого психолого-педагогічного засобу породження новоутворень, притаманних особистості як суб'єкту творчої самодіяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-996 + Ю945.443.1 + Щ314.043.4-3(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365018 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кондрицька О. І. 
Формування у студентів педагогічних університетів цінностей особистісно орієнтованої моделі виховання засобами артпедагогіки : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. І. Кондрицька; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 24 c. - укp.

З'ясовано та науково обгрунтовано пріоритетні цінності особистісно орієнтованої моделі виховання. Розкрито педагогічну суть понять "особистісно орієнтоване виховання", "цінність", "артпедагогіка". Установлено залежність ступеня сформованості цінностей дослідженої моделі від якості готовності до її реалізації. Визначено критерії (мотиваційний, когнітивний, креативно-діяльнісний, рефлексивно-оцінний), їх показники, рівні (адаптивний, репродуктивний, пошуковий, продуктивно-перетворювальний) готовності до запровадження особистісно орієнтованої моделі виховання засобами артпедагогіки. Відзначено, що показником усвідомленості цінностей цієї моделі є рівень готовності мотиваційного критерію. Сформульовано та теоретично обгрунтовано педагогічні умови результативного формування зазначених цінностей, а саме: усвідомлення студентами гуманістичного сенсу особистісно орієнтованого виховання; засвоєння теоретичних засад організації особистісно орієнтованої виховної взаємодії, особистісно-розвивального потенціалу артпедагогіки; організацію суб'єкт-суб'єктного стилю взаємодії; включення майбутнього вчителя у професійно значущу діяльність артпедагогічного змісту, пріоритетом якої є дитиноцентризм. Розроблено й апробовано технологію реалізації зазначених умов, яка передбачає етапи її реалізації: актуалізувальний, моделювальний, продуктивний. Експериментально доведено об'єктивність виокремлених умов і ефективність розробленої технології.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352.16 + Ч314 + Ю945.403-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Калашник Н. Г. 
Густосологія : навч. посіб: в 10 т. Т. 5. Естетичні смаки і формування особистості: психологічні акценти / Н. Г. Калашник, О. А. Гнатенко; Ін-т інновац. технологій і змісту освіти. - Х. : Колегіум, 2009. - 230 c. - Бібліогр.: с. 220-230. - укp.

Розкрито методологічні, соціокультурні, психолого-педагогічні засади та чинники формування естетичної свідомості особистості у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи. Увагу приділено питанням практичної реалізації творчого потенціалу естетичної смакової культури особистості за умов ефективно організованої самостійної роботи учнівської молоді, а також аналізу індивідуального підходу як одного із чинників активізації естетичного виховання.

Раскрыты методологические, социокультурные, психолого-педагогические основы и факторы формирования эстетического сознания личности в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы. Уделено внимание вопросам практической реализации творческого потенциала эстетической вкусовой культуры личности в условиях эффективно организованной самостоятельной работы ученической молодежи, а также анализу индивидуального подхода как одного из факторов активизации эстетического воспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю811.17 я73 + Ю945.403-996 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351840/5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Касьян Т. К. 
Вплив мистецтва на людину. Краса як взаємозв'язок гармонійних категорій міри й числа / Т. К. Касьян // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 142. - С. 47-51. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто, як завдяки мистецтву, на прикладі музики та живопису можна гармонізувати психічний стан людини, а також сутність краси, яка полягає в гармонії, тобто у відповідності певного явища життя або витвору мистецтва з діючим у світобутті законом розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-99 + Ю811.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Лугіна О. В. 
Вплив мистецтва на формування емоційної культури студентів / О. В. Лугіна // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 148. - С. 154-156. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто мистецтво як фактор формування емоційної культури студентів. Мистецтво виступає засобом виховання духовності та емоційності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355.2 + Ю945.403-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Стась М. І. 
Особливості та педагогічні можливості образотворчого мистецтва / М. І. Стась // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 142. - С. 119-124. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто творчі здібності майбутніх учителів, особливості їх художньої творчості та можливості впливу образотворчого мистецтва на формування окреслених здібностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ю945.403-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Коломієць О.  
Роль мистецтва в упередженні агресивності особистості / О. Коломієць // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Філос.. - 2011. - Вип. 210. - С. 54-59. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто мистецтво як один із найбільших дієвих засобів упередження та мінімалізації агресивності. Окреслено основні аспекти впливу художніх творів на інтелектуальний розвиток індивіда, на формування моральних цінностей, що в свою чергу забезпечує фундамент соціальних відносин, а також дій та вчинків людей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Спиридонова Л. К. 
Культура як чинник формування образу світу / Л. К. Спиридонова // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2011. - 16, вип. 17. - С. 125-132. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Розглянуто проблему впливу особливостей культури на формування психіки людини. Доведено, що культура, будучи компонентом людської психіки, детермінує вітосприймання людини, її поведінку та впливає на формування її образу світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сторож О. В. 
Психологічні особливості творчої соціалізації особистості на етапі ранньої юності / О. В. Сторож // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 43. - С. 95-98. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Встановлено психологічні особливості та умови творчої соціалізації особистості на етапі ранньої юності. Проаналізовано взаємозв’язок процесу соціалізації й творчості особистості. Зроблено висновок про те, що означена технологія сприяє оптимізації рівня творчої соціалізації раннього юнацького віку.

Определены психологические особенности и условия творческой социализации личности на этапе ранней юности. Проанализирована взаимосвязь процесса социализации и творчества личности. Сделан вывод о том, что представленная технология способствует оптимизации уровня творческой социализации раннего юношеского возраста.

The article is devoted the study of features of creative socialization of the personality on the stage of early youth. The analysis of intercommunication of process of socialization and creation of the personality is given. The model if «creative socialization of the personality» is presented. Technology of organization of the personality of early youth age is developed. The psychological terms of creative socialization are set. The results of forming experiment are presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю945.403-99-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Артюхіна Н. В. 
Психологічні проблеми спільної творчості суб'єктів масово- комунікаційної діяльності / Н. В. Артюхіна // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 11-13. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено психологічні проблеми спільної творчості суб'єктів у комунікаційному процесі та психологічні особливості надання інформації у епоху змін. Проаналізовано мистецтво як частковий випадок масової комунікації та як інструмент впливу на психіку суб'єктів комунікаційного процесу. Наголошено на плинності психоісторичних обставин у процесі сприйняття інформації. Порушено проблеми безпеки інформаційного середовища та наведено оптимальні способи й умови трансляції повідомлень.

Освещены психологические проблемы сотворчества в коммуникационном процессе и психологические особенности подачи информации в эпоху перемен. Проанализировано искусство как частный случай массовой коммуникации и как инструмент воздействия на психику. Рассмотрено влияние психоисторических обстоятельств на процесс восприятия информации. Подняты проблемы безопасности информационной среды, рассмотрены оптимальные способы и условия трансляции сообщений.

It is dedicated to some issues on perfecting the process of communication. It is considered art to be a particular case of mass communication and a tool of influence on mentality. It is examined influence of psychical and historical circumstances on perception of information. It is raised issues on safety of informational medium and gived some optimal methods and conditions of message transmission.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Цілинко І. О. 
Особливості моральних почуттів особистості у драматичних ситуаціях : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / І. О. Цілинко; Одес. нац. ун-т ім. І.І. Мечникова. - О., 2013. - 20 c. - укp.

Вперше розширено наукові уявлення про сутність та специфіку моральних почуттів особистості. Виділено драматичні ситуації як чинник, що впливає на становлення та поглиблення моральних почуттів особистості. Створено методичний аппарат щодо дослідження впливу драматичних ситуацій в мистецтві на емоційно-почуттєву сферу особистості. Встановлено зв'язок між моральними почуттями та рівнем моральної свідомості, виявлено участь морально-етичної відповідальності та ціннісних орієнтацій у поглибленні моральних почуттів. Виявлено, що спостереження, сприймання й оцінка драматичних ситуацій породжують моральні почуття. Розкрито сутність драматичних ситуацій, які частково поглиблюють моральні почуття й асимілюються з індивідуальним досвідом, утворюють образ драматичного. З’ясовано механізми функціонування моральних почуттів під час сприймання драматичних ситуацій, емпірично зафіксовані елементи досвіду, котрі ініціюють актуалізацію моральних почуттів, що окреслює феноменологічне поле морального-аморального, у якому вони діють. Доведено, що переживання драматичних ситуацій сприяє становленню та поглибленню моральних почуттів, стаючи подальшим регулятором поведінки особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.213.2 + Ю945.403-99

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА402151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Федорченко Н. В. 
Соціально-психологічні моделі наративної інтерпретації особистістю естетичних переживань : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / Н. В. Федорченко; Ін-т соц. та політ. психології НАПН України. - К., 2013. - 16 c. - укp.

Наведено результати дослідження проблеми наративної інтерпретації особистістю (носієм масового дискурсу) естетичних переживань. Визначено особливості інтерпретації феномену "естетичне переживання" в науково-психологічному дискурсі. Обгрунтовано вплив надіндивідуальних дискурсивних чинників на формування індивідуальних особливостей конструювання та інтерпретації естетичних переживань особистості, а також роль прецедентних текстів у поширенні дискурсивних практик. Описано структуру і загальний обсяг концепту "естетичне переживання", що побутує в межах масового дискурсу, а також запропоновано типологію наративних моделей інтерпретації зазначеного феномену.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.403-99 + Ю811.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403101 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського