![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.402.2-213.1$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Бойко І. І. Соціально-психологічна адаптація підлітка до нових умов навчання : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. І. Бойко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 19 c. - укp.Досліджено питання активізації та прискорення процесу соціально-психологічної адаптації студентів підліткового віку до нових умов навчання. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено залежність процесу адаптації студентів підліткового віку від їх функціонального стану, індивідуальних та особистісних особливостей. Встановлено загальні та індивідуальні особливості адаптивної діяльності студентів-підлітків, детермінованих структурними компонентами адаптації (когнітивним, емоційно-оцінним, поведінковим) у поєднанні з індивідуально-психологічними особливостями підлітків. Апробовано адаптивно-розвивальну програму (систему психокорекційної роботи), зорієнтовану на активізацію та прискорення соціально-психологічної адаптації студентів-підлітків до нових умов навчання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2-213.1 + Ю984.030.2-9 + Ч421.331.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА315664 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Бойко І. І. Соціально-психологічна адаптація підлітка до нових умов навчання : Автореф. дис...канд. психол. наук: 19.00.07 / І. І. Бойко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 c. - укp.Уточнено поняття адаптивності та адаптації. З'ясовано взаємозв'язок адаптації з індивідуально-типологічними й особистісними характеристиками підлітків. Запропоновано критерії (продуктивний, який характеризує адаптацію на засадах ефективності певного виду діяльності, та гомеостатичний, який є показником "витрат" на адаптацію та характеризує її, зважаючи на витрати психофізіологічних ресурсів і збереження фізичного та психічного здоров'я). Встановлено рівні (високий, середній, низький) соціально-психологічної адаптації підлітків. Виявлено особливості функціонування когнітивного, емоційно-оцінного та поведінкового компонентів у процесі адаптації. Обгрунтовано системи психокорекційних заходів, спрямованих на активізацію та прискорення процесу адаптації студента-підлітка. Поглиблено розуміння механізму соціально-психологічної адаптації як властивості особистості. З'ясовано особливості процесу саморегуляції та його зв'язку з емоційною сферою. Розглянуто соціально-психологічну адаптацію як полісистемну властивість людини, що дозволяє включити дане явище до загальнопсихологічної теорії адаптації за складних (екстремальних) умов. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2-213.1 + Ю984.030.2-9 + Ч421. 350.0
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА317521 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|