Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (20)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю984.0 я43$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі : Зб. наук. пр. / ред.: А. С. Дем'янчук; Рівнен. екон.-гуманіт. ін-т АПН України. - Рівне : Вид. фірма "Ліста", 2001. - 472 c. - укp.

Досліджено проблеми формування основ інформаційної культури вчителів початкових класів. Викладено коцептуальні засади гуманізації військового виховання. Визначено шляхи розвитку педагогіки толерантності як складової гуманістичного виховання. Розкрито психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу школи та вузу. Розглянуто питання формування мовлення дітей у працях основоположників зарубіжної та вітчизняної педагогіки. Висвітлено тенденції розвитку управлінських відносин у галузі фізичного виховання та спорту за ринкових умов. Здійснено ретроспективний аналіз психолого-педагогічних засад моделювання системних зв'язків музичного та морального виховання дітей молодшого шкільного віку. Охарактеризовано національні та загальнолюдські духовні цінності як основу формування світогляду молоді України. Відображено проблеми інформаційної підтримки фондового ринку України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.210 я43 + Ч314 + Ч34(4УКР)01 + Ю984.0 я43 + Ю940 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Психолого-педагогічні проблеми розвитку особистості в системі неперервної освіти : наук.-метод. зб. / ред.: М. М. Заброцький; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України, Житомир. обл. ін- т післядиплом. пед. освіти, Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - К. : ЖОІППО; Житомир, 2007. - 224 c. - укp.

Розкрито методологічні засади психологічного дослідження особистості. Охарактеризовано гуманістичний потенціал діяльності сучасного вчителя. Висвітлено особливості педагогічного спілкування в особистісно орієнтованій мистецькій освіті дітей, психологічні особливості діалогічної взаємодії вчителя й учнів у навчанні. Проаналізовано проблеми професійної рефлексії в особистісно орієнтованій моделі навчання. Визначено умови формування діалогічної спрямованості педагогічної взаємодії. Показано роль системного підходу в організації процесу навчання та виховання. Розглянуто наркоманію в Україні як етичну проблему.

Раскрыты методологические основы психологического исследования личности. Охарактеризован гуманистический потенциал деятельности современного учителя. Освещены особенности педагогического общения в личностно ориентированом художественном образовании детей, психологические особенности диалогического взаимодействия учителя и ученика в обучении. Проанализированы проблемы профессиональной рефлексии в личностно ориентированой модели обучения. Определены условия формирования диалогической направленности педагогического взаимодействия. Показана роль системного подхода в организации процесса обучения и воспитания. Рассмотрена наркомания в Украине как этическая проблема.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0 я431(4УКР) + Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690712 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки : зб. наук. пр.: Спецпроект: "Тенденції розвитку психології в Україні: історія та сучасність" з нагоди 85-ї річниці від дня народж. фундатора вітчизн. іст.-психол. науки В. А. Роменця. Т. 4. Вікова та педагогічна психологія. Прикладні проблеми психології / ред.: В. І. Судаков; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К. : Логос, 2011. - 302 c. - укp.

Висвітлено копінг-стратегії поведінки підлітків з різним рівнем розвитку інтелекту. Розкрито особливості морального самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою, соціального пізнання в підлітковому та юнацькому віці. Розглянуто питання формування соціальної компетентності студентів ВНЗ в комунікативно-когнітивному аспекті. Проведено психосемантичний аналіз мотивації навчальної діяльності студентів (НДС). Визначено психологічні умови ефективності Болонського процесу у ВНЗ, особливості ціннісної регуляції НДС за умов кредитно-модульної системи навчання, дослідження синдрому емоційного вигоряння у педагогів, співвідношення емоційних і когнітивних характеристик залежно від стадії розвитку суб'єкта педагогічної професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я43 + Ю984.0 я43 + Ю94 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В353236/4 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського