Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (65)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Г.р3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 50
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кириченко В. І. 
Зміст і методика навчання загальної хімії у вищій технічній школі : Моногр. / В. І. Кириченко. - Хмельниц. : Хмельниц. держ. ун-т, 2004. - 314 c. - Бібліогр.: с. 294-312. - укp.

Наведено результати досліджень з проблеми удосконалення дидактичної системи, методики і технології навчання загальної хімії у ВНЗ технічного профілю. Розглянуто питання розробки експериментальної програми, методики і технології конструювання навчального змісту на основі діяльнісного та структурно-системного підходів до інформаційно-методичного забезпечення навчання. Розкрито аспекти впровадження методу когнітивно-системного моделювання навчального змісту у формі спеціальних комунікативно-діалогових наочно-графічних конструкцій, технологічних карток. Висвітлено результати педагогічного експерименту з перевірки ефективності навчання за новим навчально-методичним комплексом з загальної хімії.

Приведены результаты исследований по проблеме усовершенствования дидактической системы, методики и технологии обучения общей химии в ВУЗ технического профиля. Рассмотрены вопросы разработки экспериментальной программы, методики и технологии конструирования учебного содержания на основе деятельностного и структурно-системного подходов к информационно-методическому обеспечению обучения. Раскрыты аспекты внедрения метода когнитивно-системного моделирования учебного содержания в форме специальных коммуникативных диалоговых наглядно-графических конструкций, технологических карточек. Освещены результаты педагогического эксперимента по проверке эффективности обучения с использованием нового учебно-методического комплекса по общей химии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Андронаті С. А. 
Історія хімічного факультету. 1865 - 2005 / С. А. Андронаті, І. С. Волошановський, З. І. Жиліна, Ф. В. Макордей, В. В. Менчук; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О. : Астропринт, 2006. - 168 c. - укp.

Розглянуто шлях становлення та розвитку хімічної освіти та науки в Одеському університеті ім. І.І.Мечникова за період 1865 - 2005 рр. Викладено історію та сучасність кафедр фізичної та колоїдної хімії, аналітичної хімії, неорганічної хімії та хімічної екології, органічної хімії, загальної хімії та полімерів, фармацевтичної хімії. Висвітлено особливості створення та розвитку проблемної лабораторії синтезу лікарських препаратів, проблемної науково-дослідної лабораторії паливних елементів.

Рассмотрен путь становления и развития химического образования и науки в Одесском университете им. И.И.Мечникова за период 1865 - 2005 гг. Изложена история и современность кафедр физической и коллоидной химии, аналитической химии, неорганической химии и химической экологии, органической химии, общей химии и полимеров, фармацевтической химии. Освещены особенности создания и развития проблемной лаборатории синтеза лекарственных препаратов, проблемной научно-исследовательской лаборатории топливных элементов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС43591 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Природничо-географічному факультету - 30 років : Довід. / ред.: І. Я. Коцан; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 2006. - 96 c. - Бібліогр.: с. 95. - укp.

Висвітлено історію формування географічної освіти у Волинському державному університеті ім.Л.Українки. Викладено питання становлення, формування, розвитку наукового потенціалу природничо-географічного факультету даного університету. Наведено основні напрямки роботи кафедр факультуту, вміщено біографічні дані його працівників.

Освещена история формирования географического образования в Волынском государственном университете им. Л.Украинки. Изложены вопросы становления, формирования, развития научного потенциала природно-географического факультета данного университета. Приведены основные направления работы кафедр факультета, а также биографические данные их сотрудников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р31(4УКР)13 я2 + Г.р31(4УКР)13 я2 + Е.р31(4УКР)13 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА674303 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мітрясова О. П. 
Інтегрований підхід до навчання хімії студентів аграрного університету : монографія / О. П. Мітрясова. - Миколаїв : МДАУ, 2006. - 295 c. - укp.

Розглянуто методологічні, теоретичні, методичні та науково-практичні засади розвитку хімічної освіти (ХО) студентів вищих аграрних закладів освіти на підставі інтегрованого підходу (ІП). Висвітлено традиції, тенденції та стратегію розвитку змісту сучасної природничої, зокрема, ХО. Вперше в українській педагогічній науці запропоновано концепцію ІП до вивчення хімічних дисциплін студентами-аграріями. Проаналізовано зарубіжний досвід інтеграції змісту природничих дисциплін. Увагу приділено сутності, цілям і завданням процесів інтеграції у навчання хімії.

Рассмотрены методические, теоретические, методологические и научно-практические основы развития химического образования (ХО) студентов высших аграрных заведений образования на основе интегрированного подхода (ИП). Освещены традиции, тенденции и стратегия развития содержания современного естественного образования, в частности, ХО. Впервые в украинской педагогической науке предложена концепция ИП для изучения химических дисциплин студентами-аграриями. Проанализирован зарубежный опыт интеграции содержания естественных дисциплин. Внимание уделено сущности, целям и задачам процессов интеграции в обучении химии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА718152 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Момот Ю. В. 
Організація проектно-дослідницької діяльності з хімічних дисциплін у загальноосвітніх та вищих навчальних закладах : монографія / Ю. В. Момот, Н. В. Гнітій; Укоопспілка, Полтав. ун-т спож. кооп. України. - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. - 163 c. - Бібліогр.: с. 156-163. - укp.

Розглянуто питання теорії та методики організації проектно-дослідницької діяльності з хімічних дисциплін у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах. Висвітлено історичні аспекти розвитку методу проектів у світовій педагогічній науці. Розкрито сутність проектної технології навчання, наведено типологію навчальних проектів з хімічних дисциплін. Проаналізовано дидактичні особливості науково-дослідницьких проектних завдань. Наведено загальну характеристику організаційно-методичного забезпечення проектно-дослідницької діяльності старшокласників і студентів з хімічних дисциплін, визначено роль педагога у даному процесі. Розглянуто досвід організації науково-дослідних проектів студентів з дисциплін хімічного циклу за умов кредитно-модульної системи навчання. Запропоновано методику оцінювання, контролю й аналізу проектної діяльності.

Рассмотрены вопросы теории и методики организации проектно-исследовательской деятельности по химическим дисциплинам в общеообразовательных и высших учебных заведениях. Освещены исторические аспекты развития метода проектов в мировой педагогической науке. Раскрыта сущность проектной технологии обучения, приведена типология учебных проектов по химическим дисциплинами. Проанализированы дидактические особенности научно-исследовательских проектных заданий. Приведена общая характеристика организационно-методического обеспечения проектно-исследовательской деятельности старшеклассников и студентов по химическим дисциплинам, определена роль педагога в данном процессе. Рассмотрен опыт организации научно-исследовательских проектов студентов по дисциплинам химического цикла в условиях кредитно-модульной системы обучения. Приведены методики оценивания, контроля и анализа проектной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-368 + Г.р3-368

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА706434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Burewicz A.  
Innovated education with the use of IeD-technology - chemical visualization and illustration = Инновационное образование с использованием IeD-технологий - визуализация и иллюстрация в обучении химии / A. Burewicz, N. Miranowicz // Управляющие системы и машины. - 2004. - № 4. - С. 70-73. - Библиогр.: 13 назв. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Г.р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Burewicz A.  
Implementing distance learning technology in lab-based chemical education = Реализация технологии дистанционного обучения в лабораторном изучении химии / A. Burewicz, N. Miranowicz, M. Miranowicz // Управляющие системы и машины. - 2005. - № 6. - С. 56-59. - Библиогр.: 11 назв. - англ.

Описано метод навчання з використанням технології комбінованого навчання (традиційне лабораторне та дистанційне). Даний метод розглянуто на прикладі навчання хімії. Запропоновано методологічне поняття (змішане навчання), яке грунтується на послідовному введенні елементів електронного та дистанційного навчання у процесі вивчення хімії на академічному рівні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Власенко О. Г. 
Методика використання системи завдань екологічного змісту в навчанні хімії студентів аграрних спеціальностей : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Г. Власенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування екологічних знань студентів аграрних спеціальностей на основі поєднання основних ідей хімічних, екологічних та фахових дисцилін. Виділено інваріантні та варіативні хіміко-екологічні поняття, пов'язані зі специфікою сільськогосподарського виробництва. Розроблено систему завдань екологічного змісту та запропоновано їх класифікацію на базі поєднання екологічного змісту навчального матеріалу, способу розв'язання, форми подання, дидактичної мети, характеру пізнавальної діяльності, особливостей розумових дій, форми організації їх виконання. Створено методичну систему використання завдань екологічного змісту за умов кредитно-модульного вивчення курсу "Загальна та неорганічна хімія". Запропоновано методи використання завдань екологічного змісту на лабораторно-практичних заняттях та під час самостійної роботи студентів. Експериментально підтверджено позитивний вплив розробленої методичної системи на формування екологічних знань студентів аграрних спеціальностей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Деркач Т. М. 
Інформація викладання хімії: від теорії до практики : монографія / Т. М. Деркач; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Д. : Вид-во ДНУ, 2011. - 244 c. - Бібліогр.: с. 200-216. - укp.

Наведено результати теоретичного й експериментального дослідження методів застосування інформаційних технологій у викладанні хімії. Розглянуто психолого-педагогічні аспекти створення та проведення мультимедійних занять, дидактичні вимоги, етапи проектування та конструювання навчального заняття. Описано технологічні прийоми, що сприяють підвищенню ефективності навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21-353 + Г.р3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748069 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Яворський В. Т. 
Історія хімічної, хіміко-технологічної освіти і науки у Львівській політехніці (1844 - 1991) : монографія / В. Т. Яворський, К. І. Блажівський; МОНМС України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2011. - 164 c. - Бібліогр.: 53 назв - укp.

Висвітлено передумови виникнення хімічної освіти у Технічній академії - першооснові Національного університету "Львівська політехніка", у хронологічній послідовності й у зв'язку із соціально-економічним і політичним становищем регіону відображено заснування, становлення та розвиток окремих кафедр і факультетів хімічного профілю за майже 150-річний період. Наведено відомості про організаторів кафедр, керівників факультетів, їх науково-педагогічну та іншу діяльність і внесок у розвиток країни. Описано окремі епізоди, історію розвитку хімічної освіти та науки, висловлено оцінку та погляди щодо подальшого розвитку освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л10 р(4УКР)3г + Г.р3 г(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741913 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Староста В. І. 
Проведення занять з хімії в середніх та вищих навчальних закладах : навч. посіб. для студ. ВНЗ / В. І. Староста, В. М. Сомов, Ж. О. Кормош; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2011. - 231 c. - (Посіб. та підруч. ВНУ ім. Лесі Українки). - Бібліогр.: с. 224-227. - укp.

Висвітлено питання методики проведення всіх видів занять з хімії в середніх і вищих навчальних закладах. Наведено орієнтовні схеми уроків з вивчення фізичних і хімічних явищ, швидкості хімічних реакцій, електролітів та електролітичної дисоціації, примислового синтезу амоніаку й етанолу тощо. Розглянуто особливості застосування викладачем методик активного й інтерактивного навчання. Описано методики розв'язування та складання задач з обчислення за хімічними формулами речовин і рівнями хімічної реакції, встановлення формули речовини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р21 я73 + Г.р3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА751082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кириченко В. І. 
Теоретичні і методичні основи інформаційно-дидактичного забезпечення навчального процесу із загальної хімії у вищих технічних навчальних закладах : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / В. І. Кириченко; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 38 c. - укp.

Запропоновано методику трансформування інформаційної системи хімічної науки в модульно побудовану інформаційно-дидактичну систему навчального курсу загальної хімії. Розкрито вплив вперше виділених та опрацьованих системотвірних факторів хімії на методику формування особистісно зорієнтованого навчання хімії. Розроблено комп'ютерну технологію конструювання перцептивних моделей, конструктів і комплексів змісту як основи ієрархічної структури трьох інформаційних модулів дидактичної системи курсу хімії. Доведено, що нові інформаційні моделі та конструкти як фактори активного впливу на сенсомоторну сферу студента є базою моделювально-розвивальної технології навчання, здатної ефективно формувати його тезаурус і мислення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА374611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мітрясова О. П. 
Теорія і практика інтегрованого навчання хімічних дисциплін студентів аграрного університету : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / О. П. Мітрясова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2009. - 38 c. - укp.

Науково обгрунтовано теоретично-методичні засади інтегрованого навчання хімії студентів аграрного університету, розроблено концепції інтегрованого підходу до вивчення хімії та педагогічну технологію її реалізації. Показано, що інтеграція і диференціація у розвитку змісту хімічної освіти - не взаємовиключні, а взаємодоповнювальні тенденції. Визначено, що інтегроване навчання - це особливий тип конструювання його змісту, організація і спрямування якого підпорядковується розкриттю системи внутрішньо- і міждисциплінарних проблем. Розкрито критерії, що є центрами інтеграції змісту хімічних і спеціальних дисциплін. Обгрунтовано дидактичні принципи відбору та структурування навчального матеріалу. Уточнено змістову характеристику знань і вмінь студентів-аграріїв, аспекти, рівні інтегрованого підходу. Розроблено методичну систему реалізації інтегрованого навчання хімії та проведено перевірку її педагогічної ефективності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Заблоцька О. С. 
Формування предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей : монографія / О. С. Заблоцька; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир, 2011. - 424 c. - Бібліогр.: 315 назв - укp.

Висвітлено результати дослідження теоретичних і методичних засад формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців в галузі екології. Проаналізовано генезис проблеми у вітчизняному та міжнародному досвіді. Визначено міжпредметні зв'язки хімії з дисциплінами вищої екологічної школи. Розкрито зміст предметних компетенцій з хімії, запропоновано концепцію їх формування у студентів. Розкрито особливості реалізації даної концепції у процесі навчання хімії. Подано методику формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів, наведено результати перевірки й аналізу її ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Очеретенко Л. Ю. 
Світоглядний потенціал хіміко-біологічних дисциплін : монографія / Л. Ю. Очеретенко; Уман. нац. ун-т садівництва. - Умань : Сочінський, 2012. - 174 c. - Бібліогр.: с. 159-172 - укp.

Розглянуто шляхи та можливості хіміко-біологічних дисциплін у формуванні наукових засад світоглядів майбутніх фахівців з вищою освітою. Показано, як методологічний потенціал нових досягнень природознавства, нанотехнологій, біотехнологій перевести на мову методичних порад і настанов, втілити в навчальний процес. Проведено педагогічне осмислення світоглядного потенціалу хіміко-біологічних дисциплін. Розкрито можливості, які надає світоглядна підготовка студентам в майбутній професійній діяльності. Розглянуто загальні принципи та зміст співпраці викладача та студента у вивченні світоглядних питань природознавства. Особливу увагу приділено конкретній розробці світоглядних питань хіміко-біологічних дисциплін, міждисциплінарних проблем світоглядного значення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-31 + Е.р3-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА753890 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кофанова О. В. 
Хімічна підготовка майбутніх інженерів-екологів: теорія і практика : монографія / О. В. Кофанова. - К. : НТУУ "КПІ", 2012. - 399 c. - Бібліогр.: с. 326-359 - укp.

Обгрунтовано методологічні, методичні та науково-практичні засади хімічної підготовки майбутніх екологів у технічних ВНЗ III - IV рівнів акредитації. Досліджено стан хімічної підготовки студентів-екологів у вітчизняних технічних ВНЗ, а також в університетах Росії, країн Європи, США та Канади. Охарактеризовано й експериментально перевірено компетентнісно орієнтовану методичну систему хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів, виявлено педагогічні умови, що сприятимуть найефективнішому її втіленню у навчальний процес. Узагальнено багаторічний практичний досвід автора щодо формування у майбутніх екологів хімічної та професійної компетентності у процесі вивчення хімічних і споріднених професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Проведено порівняльний аналіз хімічної складової професійної підготовки бакалаврів-екологів в університетах країн Європи. Викладено принципи та критерії відбору змісту хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3 + Е0*807*803.2 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА760284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Мітрясова О. 
Вивчення світоглядних питань хімічних дисциплін як один із чинників інтеграції змісту навчання / О. Мітрясова // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 29-32. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На основі аналізу літературних джерел детально розглянуто коло світоглядних питань у галузі хімічних дисциплін і форми організації навчального процесу, що допомагають формувати цілісність світорозуміння студента. За результатами аналізу змісту навчального матеріалу хімічних дисциплін визначено певний потенціал щодо формування уявлень про хімічну картину природи. З'ясовано, що формуванню сучасного наукового світогляду сприяє осмислення питань хімічної еволюції як одного з фрагментів хімічної картини світу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кириченко В. 
Інформаційно-дидактична система першого модуля курсу загальної хімії як генералізуючий фактор ефективного навчання / В. Кириченко, С. Гончаренко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 4. - С. 20-30. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Вирішення проблеми узагальнення та генералізації інформаційно-дидактичної системи курсу хімії вищої школи запропоновано досягнути шляхом розробки методики структурно-системного моделювання учбового матеріалу першого фундаментального модуля курсу - основ теорії побудови речовини з метою виокремлення системних, феноменологічних рис, на базі яких конструюють і моделюють на комп'ютері дидактичну систему та технологію навчання відповідно до розробленого алгоритму.

Решение проблемы обобщения и генерализации информационно-дидактической системы курса химии высшей школы предложено достичь путем разработки методики структурно-системного моделирования учебного материала первого фундаментального модуля курса - основ теории строения вещества с целью выделения в нем системных, феноменологических черт, на основе которых конструируют и компьютерно моделируют дидактическую систему и технологию обучения в соответствии с разработанным алгоритмом.

The solution for the problem of summarizing and generalization of the information and didactic system in chemistry course at higher educational institutions is proposed to be reached by means of developing methods for structural and system-defined modeling of eductional material for firs, basic course module, i.e. the theory of substance structure fundamentals aiming to determine system and phenomenological features in it, on the basis of which didactic system and study technology is constructed and designed with a computer according to the algorithm.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Чепига М. 
Керування тематичною самостійною роботою студентів / М. Чепига // Вища шк.. - 2008. - № 5. - С. 25-32. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено методику організації та керування тематичною самостійною роботою студентів на кафедрі органічної та неорганічної хімії Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій.

Освещена методика организации и руководства тематической самостоятельной работой студентов на кафедре органической и неорганической химии Львовского национального университета ветеринарной медицины и биотехнологий.

The methods of the organization and guidance of the students' thematic independent work at the chair of organic and innorganic chemisty of the L'viv national university of veterinary medicine and biotechnology are being elucidated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267 + Г.р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кириченко В. І. 
Теоретичні та методичні засади розроблення когнітивної моделі інформаційно-дидактичної системи навчальної дисципліни / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 4. - С. 43-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито суперечності та невирішені питання традиційного навчального процесу з хімії у вищих технічних навчальних закладах (ВТНЗ). Визначено завдання наукового дослідження даної проблеми. Значну увагу приділено алгоритмічній схемі розв'язання комплексної проблеми розвитку педагогічної системи загальної хімії в ВТНЗ, алгоритму реалізації інформаційно-освітньої технології підготовки інженера. Запропоновано концепцію системно-моделювального конструювання інформаційно-дидактичної системи курсу та її модульно-ієрархічну модель.

Раскрыты противоречия и нерешенные вопросы традиционного процесса обучения химии в высших технических учебных заведениях (ВТУЗ). Определены задачи исследования проблемы. Большое внимание уделено алгоритмической схеме решения комплексной проблемы развития педагогической системы общей химии во ВТУЗ, алгоритму реализации информационно-образовательной технологии подготовки инженера. Предложены концепция системно-моделирующего конструирования информационно-дидактической системы курса общей химии и ее модульно-иерархическая модель.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського