Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (15)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=О261.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Довбня Н. П. 
Особенности износа тормозных колодок / Н. П. Довбня, Л. Н. Бондаренко // Залізн. трансп. України. - 2004. - № 5. - С. 41-42. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Освещены причины и характер износа тормозных колодок тепловозов. Предложена методика определения составляющих давления на тормозную колодку и новая форма ее конструкции.


Ключ. слова: торможение подвижного состава, тормозные колодки, тормозная сила, сила трения, угол охвата, износ колодки, коэффициент трения
Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-082.04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Панасенко В. Я. 
Способ совершенствования рычажных передач подвижного состава / В. Я. Панасенко, С. В. Мямлин, Л. А. Недужая // Техн. механика. - 2002. - № 1. - С. 153-156. - Библиогр.: 2 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16745 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Довбня Н. П. 
Влияние угла обхвата колеса тормозной колодкой на тормозную силу поезда / Н. П. Довбня, Л. Н. Бондаренко // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 6. - С. 40-41. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Исследовано влияние угла обхвата тормозной колодкой колеса на тормозную силу поезда.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Галай Э. И. 
Модернизация тормозных систем вагонов с чугунными тормозными колодками пассажирских и пригородных поездов / Э. И. Галай, П. К. Рудов // Залізн. трансп. України. - 2009. - № 3. - С. 33-35. - Библиогр.: 5 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-083

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Довганюк С. С. 
Дослідження спільної роботи гальм рухомого складу залізниць Польщі в поїздах Укрзалізниці : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.07 / С. С. Довганюк; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 1998. - 24 c. - укp. - рус.

Дисертація присвячена питанням теоретичних та експериментальних досліджень по проблемі спільної роботи гальм пристосованого до безперевантажувального руху рухомого складу залізниць Польщі з повітророзподільниками Est3f в поїздах Укрзалізниці. З метою прогнозування динамічної навантаженості рухомого складу з різними гальмівними системами розроблена математична модель комбінованого поїзда, який має різні міжвагонні зв'язки (автозчепки з поглинаючими апаратами та гвинтовий тяговий пристрій з буферами). Опрацьована математична модель пневмомеханічної системи повітророзподільника N 483, що дозволить в подальшому досліджувати динаміку поїздів при гальмуванні з урахуванням впливу на процеси в гальмівній мережі самих повітророзподільників. Приведені результати експериментальних досліджень комбінованих поїздів. На основі їх опрацьована "Инструкция по обслуживанию тормозов цистерн ДЭЦ в поездах УЗ (для осмотрщиков вагонов и машинистов локомотивов)".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303047 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Старченко В. М. 
Наукові основи підвищення ефективності гальмування поліпшенням умов взаємодії коліс з гальмівними колодками і рейками : автореф. дис... д-ра. техн. наук / В. М. Старченко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2008. - 38 c. - укp.

Удосконалено математичну модель динамічної контактної взаємодії колеса та рейки з урахуванням осциляції ядер інтегральних рівнянь, принципу межового поглинання, що характеризує внутрішнє тертя, і збурювань у вигляді гармонійних функцій. Вперше визначено компонентний склад, структуру й обгрунтовано конструктивне рішення щодо гальмівних С-С колодок на базі вуглецевих волокон з піровуглецевою матрицею та модифікаторами тертя для гальмівних систем рухомого складу. Встановлено закономірності впливу на фрикційні характеристики гальмівних С-С колодок якісного, кількісного, фракційного складу компонентів і модифікаторів тертя, а також питомого навантаження, швидкості ковзання та температури контактної поверхні. Удосконалено математичну модель нестаціонарного теплового процесу гальмування системи гальмівні колодки - колесо - рейка з умовою пропорційності теплового потоку, що виділяється в плямі контакту, потужності сил деформації від контактних динамічних напружень. Експериментально встановлено закономірності впливу компонентів гальмівних С-С колодок на величину коефіцієнта теплопровідності, що визначає температурну напруженість контактної зони тертя. Вперше експериментально встановлено експлуатаційні характеристики антифрикційних самозмащувальних композиційних матеріалів на основі капролону для опорно-повертальних пристроїв рухомого складу, раціональних за критерієм мінімізації коефіцієнта тертя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357334 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Спірягін М. І. 
Поліпшення зчеплення коліс з рейками шляхом удосконалення системи керування рейковим транспортним засобом : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.07 / М. І. Спірягін; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2004. - 21 c. - укp.

Описано математичну модель контактної взаємодії колісної пари з рейковою колією різних фрикційних станів контакту і довільного розташування колісної пари щодо колії. Одержано закономірності залежності сили зчеплення від величини відносного ковзання. Створено математичну модель просторового руху рейкового транспортного засобу (дизель-поїзд ДЕЛ-01) з урахуванням характеристик тягового електропривода. Розроблено конструкцію мікропроцесорної системи, що поліпшує тягові та динамічні показники рейкового транспортного засобу. Визначено принципи й алгоритми керування тяговою електропередачею локомотива: поосьового регулювання швидкості прослизання колісних пар; реалізації тягових і гальмових характеристик локомотива; керування подачею піску. У результаті експлуатаційної перевірки дизель-поїзда ДЕЛ-01 одержано дані, що підтверджують правильність вибору основних принципів і алгоритмів керування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015.2 + О261.1-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Слащов В. А. 
Залізничні пневматичні гальма : [навч. посіб.] / В. А. Слащов; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ : [Ноулідж], 2009. - 207 c. - укp.

Висвітлено теоретичні засади гальмування, розглянуто класифікацію гальм залізничного рухомого складу, наведено приклади розрахунку гальмівної сили поїзда, встановлено норми допустимого гальмівного шляху й огорож. Розкрито принципи роботи пневматичних гальм, описано схеми гальмівного устаткування локомотивів і вагонів. Наведено загальні відомості про гальмові компресори, зокрема, типу КТ6, КТ7 і КТ6-Ел, запропоновано методи розрахунку їх характеристик. Розглянуто особливості функціонування головних і запасних резервуарів, повітропроводів, приладів управління гальмами та гальмування (повітророзподільників). Встановлено призначення, описано будову та механізм дії гальмівних циліндрів, наведено схеми гальмових важільних передач, наведено характеристику їх деталей і вузлів.

Освещены теоретические основы процесса торможения, приведена классификация тормозов железнодорожного движущего состава, даны примеры расчета тормозной силы поезда, установлены нормы допустимого тормозного пути и ограждений. Раскрыты принципы работы пневматических тормозов, описаны схемы тормозного оборудования локомотивов и вагонов. Изложены сведения о тормозных компрессорах, в частности, типа КТ6, КТ7 и КТ6-Эл, приведены методы расчета их характеристик. Рассмотрены особенности функционирования главных и запасных резервуаров, воздухопроводов, устройств управления тормозами и торможения (воздухораспределителей). Определены назначение, описаны строение и механизм действия тормозных цилиндров, приведены схемы тормозных тяговых передач, дана характеристика их деталей и узлов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА722310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Неижко И. Г. 
Тормозные колодки железнодорожного транспорта : [монография] / И. Г. Неижко, В. Л. Найдек, В. П. Гаврилюк; НАН Украины, Физ.-технол. ин-т металлов и сплавов. - К., 2009. - 121 c. - Библиогр.: с. 118-121 - рус.

Изложены технологии изготовления тормозных колодок, рассмотрены методы их испытания (стендовых и эксплуатационных). Проанализированы результаты эксплуатационых испытаний локомотивных тормозных колодок из частично графитизированного чугуна и композиционных (полимерных) колодок на пассажирских вагонах. Освещены перспективы производства и использования тормозных колодок на железнодорожном транспорте. Определены причины и описаны механизмы образования дефектов на поверхности качения колесных пар, предложены методы их предотвращения. Освещены вопросы разработки нормативной документации, обоснована необходимость изменения требований к химическому составу чугуна тормозных колодок и их приемке, а также дополнения требований к композиционным полимерным колодкам (по составу композиции и по воздействию на поверхность катания колесных пар). Изложены сведения о дисковых комбинированных тормозных системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721598 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бондаренко Л. М. 
Визначення зусиль в шарнірах колодкових гальм при жорсткому і шарнірному кріпленні колодок / Л. М. Бондаренко, О. Д. Жаковський, Р. С. Мицко, А. С. Пасічник // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 3. - С. 70-71. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Одержано значення зусиль в шарнірах колодкових гальм у випадку жорсткого і шарнірного кріплення колодок з врахуванням кута обхвату колодкою гальмівного шківа. Доведено, що під час розрахунку зусиль в шарнірах для існуючих кутів обхвату колодкою гальмівного шківа величину кута необхідно враховувати.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Болжеларський Я. В. 
Гальмування маневрового состава при низьких значеннях коефіцієнта зчеплення коліс з рейками / Я. В. Болжеларський, С. С. Довганюк // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 5. - С. 39-43. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено випадок гальмування маневрового состава під час його руху на крутому спуску за умов забруднення рейок. Встановлюється гальмівний шлях, перевіряється умова безюзового гальмування та можливість зупинки состава на спуску.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бондаренко Л. М. 
Залежність зусиль в шарнірах колодкових гальм від кута обхвату колодкою гальмівного шківа / Л. М. Бондаренко, О. Д. Жаковський, В. В. Колбун, А. С. Пасічник // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 3. - С. 64-65. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Вирішено задачу рівноваги системи з колодковим гальмом і врахуванням кута обхвату колодкою гальмівного шківа; знайдено реакції в шарнірах гальма.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бондаренко Л. Н. 
К расчету величины тормозного момента, развиваемого тормозными устройствами с радиально-подвижными грузами / Л. Н. Бондаренко, А. Д. Жаковский, В. С. Буров // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 3. - С. 72-73. - Библиогр.: 1 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Харченко В. В. 
Позитивные аспекты сертификации продукции и аттестации производства в повышении уровня качества продукции / В. В. Харченко, М. А. Ефимов, А. Ю. Щербак // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 3. - С. 47-48. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Затронуты ключевые аспекты влияния аттестации производства и сертификации продукции на производство, уровень качества тормозных колодок железнодорожного транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-045

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шелейко Т. В. 
Зниження пошкоджуваності коліс вантажних вагонів шляхом удосконалення процесів функціонування колодкової гальмівної системи : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.07 / Т. В. Шелейко; Держ. п-во "Держ. н.-д. центр залізн. трансп. України". - К., 2012. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано доцільність застосування систем роздільного гальмування з метою підвищення стабільності гальмівної сили та зниження пошкоджуваності коліс під час гальмування вантажних вагонів. Визначено раціональні параметри систем роздільного гальмування з метою уніфікації важільних передач вантажних вагонів. Запропоновано оцінювати фрикційні властивості гальмівних колодок за результатами стендових випробувань не тільки на відповідність середніх значень коефіцієнта тертя нормативним вимогам, але й з урахуванням величини імовірності виникнення юзової ситуації в експлуатації, застосовуючи методи математичної статистики та теорії імовірності. Доведено можливість регулювання гальмівної сили в усьому діапазоні завантаження вагонів авторежимами серії 265А і запропоновано функціональну залежність ходу сухаря від ходу демпфера авторежима, що дозволяє узгоджувати його з прогином ресорних комплектів візка та завантаженням вагона. Розроблено процедуру оцінювання результатів випробувань гальмівних систем з урахуванням невизначеності вимірювань, що дозволяє підвищити достовірність експериментальних досліджень. Одержано залежності для визначення гальмівної ваги й її відсотка, які дозволяють на стадії проектування вантажного вагона обирати такі значення параметрів гальмівної системи, що якнайкраще відповідають вимогам міжнародних стандартів у частині визначення допустимих швидкостей руху та недопущення юзових ситуацій в експлуатації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244-082.1/9 + О261.1-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА391976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Фідровська Н. М. 
Контактні напруження в зоні тиску колеса і рейки / Н. М. Фідровська, Т. Б. Краснокутська // Машинобудування : зб. наук. пр. - 2014. - № 13. - С. 42-45. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто питання контактних напружень, які виникають між ходовим колесом і рейкою. Зроблено висновок про зв'язок кількості циклів, які може працювати колесо, з напруженнями в зоні контакту.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-016

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Водянников Ю. Я. 
Силы инерции при торможении пассажирского вагона / Ю. Я. Водянников, Т. В. Шелейко, Е. Г. Макеева // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 4. - С. 3-8. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Приведены результаты исследования тормозных процессов пассажирского вагона с колодочным тормозом при экстренном пневматическом торможении. Представлены основные особенности и отличия кинематических параметров при торможении вагона на чугунных и композиционных колодках. Приведена формула для определения тормозного коэффициента с учетом наполнения тормозного цилиндра сжатым воздухом. Показано, что на характер распределения замедления оказывает влияние переходной режим торможения. Установлено, что максимальные силы инерции при торможении реализуются в момент остановки вагона.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Мокін Б. І. 
Математична модель і структура пристрою діагностики гальмівної системи електровоза / Б. І. Мокін, Ю. А. Лобатюк // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2011. - № 6. - С. 130-133. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розроблено математичну модель для технічної діагностики рівня зносу гальмівних колодок тягового вантажного електровоза. Запропоновано структурну схему та розроблено алгоритм функціонування пристрою, який реалізує цю модель.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Водянников Ю. Я. 
Влияние времени наполнения тормозного цилиндра сжатым воздухом на тормозную эффективность пассажирского вагона / Ю. Я. Водянников, А. М. Сафронов, С. М. Свистун // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 5. - С. 3-8. - Библиогр.: 11 назв. - рус.

Приведены результаты исследования влияния времени неустановившегося торможения на тормозную эффективность пассажирского вагона с колодочными тормозами при экстренном пневматическом торможении. Показано, что наибольшая тормозная эффективность при уменьшении времени переходного периода достигается для скоростей в начале торможения до 80 км/ч. Представлены графики и диаграммы процессов торможения пассажирских вагонов для двух вариантов: при стандартной диаграмме наполнения тормозного цилиндра сжатым воздухом и ускоренной. Методология исследования тормозных процессов вагонов, базируется на совместном использовании математических моделей и результатов ходовых тормозных испытаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.1-01 + О245-013

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Урсуляк Л. В. 
О форме кривой наполнения тормозных цилиндров в грузовых поездах / Л. В. Урсуляк, Г. Вайчиунас, Я. Н. Романюк, В. Петренко, Е. С. Степченкова // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 2. - С. 165-173. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

В рамках научной работы изучено влияние формы кривой наполнения тормозных цилиндров при различных режимах торможения на продольную динамику поезда. Необходимо оценить при этом уровень наибольших продольных сил и величину тормозных путей в грузовых поездах различной длины. Сделана попытка аппроксимировать реальные диаграммы наполнения тормозных цилиндров рациональными функциями различной степени. При подборе коэффициентов в искомых функциях в качестве контролируемых параметров использовались наибольшие значения продольных сил и тормозные пути, которые сопоставлялись с аналогичными величинами, полученными в результате опытных поездок. Уровень продольных сил и величину тормозных путей оценивали с помощью математического моделирования продольных колебаний поезда при переходных режимах движения, вызванных различными режимами торможения. При математическом моделировании предполагалось, что поезд состоит из 60-ти однородных четырехосных полувагонов массой 80 тонн, оборудованных воздухораспределителями N 483 (включенными на средний режим работы), композиционными тормозными колодками, и одного локомотива ВЛ-8. Поезд перед началом торможения был предварительно растянут. Моделировались различные виды пневматических торможений (экстренное, полное служебное и регулировочное торможения) грузового поезда на горизонтальном участке пути. В результате расчетов были получены значения продольных сил, величины тормозных путей и время снижения скорости движения при различных режимах торможения. Исследовано влияние формы кривой наполнения тормозных цилиндров на уровень продольных сил и величину тормозных путей в грузовых поездах. Исследована также продольная нагруженность грузовых поездов при различных пневматических торможениях. Полученные результаты могут быть использованы для оценки уровня наибольших продольных сил и тормозных путей в грузовых поездах разной длины путем математического моделирования различных режимов торможений.


Індекс рубрикатора НБУВ: О261.16-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського