Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (11)
Пошуковий запит: (<.>U=О333.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Брук В. А. 
Визначення об'єму газу, що заправляється на автомобільних газонаповнювальних компресорних станціях в автомобільні балони / В. А. Брук // Питання розв. газ. пром-сті України. - Х., 1999. - Вип. 27[2]. - С. 47-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Описана разработанная в УкрНИИгазе методика выполнения измерений объема газа, отпускаемого потребителям на автомобильных газонаполняющих компрессорных станциях. В ее основе лежит усовершенствованный метод обработки результатов измерений, значительно повышающий точность методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.55-082.057-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Волков В. П. 
Ретроспективный анализ развития конструкции тормозных механизмов легковых автомобилей / В. П. Волков, Н. В. Дюкарев, Ю. В. Волков // Вестн. ХНАДУ. - 2008. - Вып. 41. - С. 59-61. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Выполнен ретроспективный анализ развития конструкции тормозных механизмов легковых автомобилей. Показано, что основной причиной, стимулирующей совершенствование конструкции тормозных механизмов, являются повышающиеся требования к их энергорассеивающей способности.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.52-042.730.1

Шифр НБУВ: Ж69103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Шапко С. В. 
Дослідження стабільності екологічних показників дизельного автомобіля з каталітичним нейтралізатором / С. В. Шапко, В. Ф. Шапко // Вісн. Кременчуц. держ. політехн. ун-ту. - 2009. - Вип. 1, ч. 1. - С. 89-92. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлена методика и результаты экспериментальных исследований повышения стабильности экологических показателей дизельного автомобиля, оснащенного каталитическим нейтрализатором отработавших газов. Разработанная модель нейтрализатора позволяет проводить экспериментальные исследования одновременно в одинаковых эксплуатационных условиях при разных конструкционных решениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.54-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71583 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Шапко С. В. 
Підвищення стабільності екологічних показників дизельного автомобіля, обладнаного каталітичним нейтралізатором : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / С. В. Шапко; Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2004. - 19 c. - укp.

Проведено узагальнений аналіз існуючих методів покращання екологічних характеристик автомобіля шляхом застосування систем нейтралізації відпрацьованих газів (ВГ) та підвищення їх стабільності. Запропоновано методики теоретичних та експериментальних досліджень, математичні моделі та оцінні критерії стабільності. Розглянуто екологічні характеристики автомобіля, створено метод їх розрахунку для автомобіля, обладнаного каталітичним нейтралізатором, з урахуванням вимог міжнародних та національних стандартів. Виявлено причини погіршення екологічних показників в експлуатації. Встановлено, що для підвищення стабільності даних характеристик автомобіля необхідно забезпечити умови, які виключають забруднення каталітичних блоків сажею, що досягається впливом на формування структури потоку ВГ. За результатами досліджень розроблено конструкцію нейтралізатора.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.54-08

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330748 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Коровіна І. О. 
Конструювання автомобільних балонів високого тиску у формі нодоїда / І. О. Коровіна // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2010. - Вип. 4, т. 46. - С. 134-141. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Сконструйовано автомобільні балони високого тиску у формі нодоїда - поверхні обертання сталої середньої кривизни. Під час знаходження меридіана даної поверхні використано початкові параметри, необхідні для того, щоб балон помістився у відповідному місці автомобіля.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.55-04

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ключка Ю. П. 
Аналитическое определение коэффициента теплоотдачи в баллоне с водородом / Ю. П. Ключка // Авиац.-косм. техника и технология. - 2010. - № 3. - С. 89-92. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Получена аналитическая зависимость коэффициента теплоотдачи в баллоне с водородом от геометрических параметров баллона, плотности водорода, температуры водорода и стенки баллона. Показано, что наибольшее влияние на значение коэффициента теплоотдачи оказывает разница температур стенки баллона и водорода, а также плотность водорода, в то время как величина радиуса баллона не оказывает существенного влияния. Определено, что значение коэффициента теплоотдачи, полученное с учетом его зависимости от характеристик водорода, баллона и температуры окружающей среды и полученное при усредненных параметрах, может иметь разницу до 500 %.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.55-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Поляков А. П. 
Математична модель транспортного засобу з універсальним регулятором дизеля / А. П. Поляков, В. С. Панібратюк, О. С. Сіваєв, П. С. Драчук // Вісн. Донец. акад. автомоб. трансп.. - 2012. - № 4. - С. 48-54. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

На підставі принципів системного підходу до досліджень складних систем розроблено динамічну математичну модель. Розроблено пакет програм, за якими можна розраховувати і проаналізувати перехідні процеси під час руху транспортного засобу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.54 + О355-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Анатичук Л. І. 
Вплив повітряного охолодження на ефективність термоелектричного генератора дизельного автомобіля / Л. І. Анатичук, Р. В. Кузь // Термоелектрика. - 2014. - № 2. - С. 60-67. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Створено модель атомобіля з термоелектричним генератором (ТЕГ) з урахуванням того, що ТЕГ має забезпечити живлення власної системи тепловідводу. Наведено результати оптимізації температури гарячої сторони ТЕГ та електричної потужності живлення системи тепловідводу. Розраховано ефективний коефіцієнт корисної дії та електричну потужність ТЕГ для дизельного двигуна потужністю 75 кВт. Показано необхідність оптимального проектування системи тепловідводу ТЕГ.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.54-048.221 + О354-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Анатичук Л. І. 
Вплив повітряного охолодження на ефективність термоелектричного генератора автомобіля з бензиновим двигуном / Л. І. Анатичук, Р. В. Кузь // Термоелектрика. - 2014. - № 3. - С. 87-91. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.5 + О35-046

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23042 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Кривошапов С. І. 
Визначення норми витрати палива газобалонних автомобілів на прогрів в умовах низьких температур експлуатації / С. І. Кривошапов // Техн. сервіс агропром., ліс. та трансп. комплексів. - 2019. - № 17. - С. 98-108. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Перед Україною стоїть гостра проблема раціонального використання енергетичних ресурсів. Автомобільний транспорт є основним споживачем бензину, дизельного палива і зрідженого нафтового газу. Нажаль більша частина сировини - імпортного виробництва. Діюча на Україні для автомобільного транспорту методика нормування паливно-мастильних матеріалів має ряд недоліків: відсутні значення базових норм витрати палива для значної кількості марок автомобілів, не враховується конструктивні особливості транспортних засобів та вид паливної системи, відсутні норми витрати палива на один запуск і прогрів двигуна з урахуванням фактичної температури навколишнього середовища. Розширити можливості і усунути недоліки методики в статті запропоновано шляхом математичного моделювання паливної економічності автомобіля. За основу взята розрахункова модель витрати палива проф. Говорущенко Н. Я. Отримано аналітичні залежності для розрахунку витрати палива для транспортних засобів з різними паливними системами, включаючи автомобілів на яких встановлена газобалонне обладнання. Отримана нова модель розрахунку витрати палива на запуск і прогрів двигуна в залежності від температури навколишнього повітря. Для автомобіля SKODA Octavia (1,6l) наведені приклади розрахунку базової норми витрати палива при роботі двигуна на дизельному паливі, бензині та зрідженому нафтовому газі. Розрахункові значення витрати рідкого палива відповідає даним заводу-виготовлювача, між міським і змішанням циклом випробувань. Витрата газоподібного палива в 2 рази менше нормативного значення Мінтрансу України. Наведена методика і результати дослідження можуть бути використані на підприємствах автомобільного транспорту для нормування витрат палива, коли відсутні інші джерела інформації.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.55-082-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101210 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дикун Т. В. 
Аналіз роботи автотранспорту на біогазі в гірських умовах експлуатації / Т. В. Дикун, Л. І. Гаєва, Ф. В. Козак, Я. М. Дем'янчук // Енергетика: економіка, технології, екологія. - 2020. - № 1. - С. 97-103. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

На сьогодні в Україні майже не використовується потенціал низькокалорійних газів, що у значній кількості виробляються сільським господарством та промисловістю, зокрема біогазу. Кількість існуючих вітчизняних установок з утилізації цього газу є незначним, хоча у більшості розвинених країнах налічується сотні і тисячі таких установок. Одним з перспективних джерел енергії є біогаз сміттєзвалищ, який на сьогодні викидається в атмосферу і забруднює її, або спалюється у факельних установках. Малорозвинений напрямок використання біогазу - використання його як паливо в автомобільних двигунах внутрішнього згоряння. Однак заміна бензину на біогаз призводить до зменшення потужності двигунів та до збільшення витрати палива. Особливо це слід враховувати під час експлуатації автомобілів в гірській місцевості і за зменшення атмосферного тиску та температури. Знаючи компонентний склад біогазу, можна розрахувати його теплоту згоряння та теплоту згоряння газоповітряних сумішей. В результаті аналітичних досліджень одержано графічні залежності зміни ефективної потужності і ефективної питомої витрати біогазу від зміни температури та зміни атмосферного тиску довкілля.


Індекс рубрикатора НБУВ: О333.56-082.029

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22833 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського