Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>U=О425.15$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Роголь С. Л. 
Автоматическая стабилизация курса морского лайнера с учетом случайных возмущений методом функционалов Ляпунова - Красовского. Ч. 1 / С. Л. Роголь, В. К. Ясинский, А. В. Никитин // Пробл. упр. и информатики. - 2004. - № 3. - С. 53-68. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Одержано достатні умови експоненціальної стійкості з ймовірністю одиниця розв'язків лінійних стохастичних диференціальних рівнянь із запізнюванням. Розглянуто стохастичну модель курсу морського лайнера та запропоновано достатні умови, які легко перевіряються на комп'ютері, стабілізації курсу морського лайнера з вінерівськими та пуасонівськими збуреннями.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чан Ван Мінь 
Математична модель і алгоритм оптимізації головних елементів пасажирського порома : автореф. дис. ... канд. техн. наук: 05.08.03 / Чан Ван Мінь; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2009. - 22 c. - укp.

Наведено створення відсутніх моделей двох нових типів - з дуже тонкими корпусами та з розвантажувальними підводними крилами, сформульовано та реалізовано відповідні схеми їх функціонування та розроблено алгоритми визначення головних елементів. Зазначено, що в основу концептуального проектування покладено універсальний алгоритм пошуку оптимального сполучення основних елементів поромів, що забезпечує мінімум адаптивного періоду окупності з урахуванням морального, фізичного й економічного старіння. Розроблено математичну модель і комп'ютерну програму UAPPP інтерактивного рішення оптимізаційної задачі визначення головних елементів для декількох гідродинамічних типів поромів на початкових стадіях проектування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369696 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бойко А. П. 
Розробка методики оптимального проектування суден з малою площею ватерлінії : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.08.03 / А. П. Бойко; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2010. - 24 c. - укp.

Створено базу даних за проектуванням суден з малою площею ватерлінії (СМПВ) 1968 - 2009 рр. побудови. Розроблено модель функціонування пасажирського судна, яка дає можливість адекватно моделювати різні схеми регулярних перевезень та враховує гідрометеорологічні умови експлуатації. Вдосконалено та набули подальшого розвитку алгоритми визначення головних розмірів, ходовості, остійності та морехідності СМПВ. Одержано формули для розрахунку складових навантаження мас судна. Запропоновано економічну ефективність суден різних типів у разі порівняльного аналізу оцінювати за допомогою комплексного показника, який враховує такі чинники, як комфортність, безпека, зручність та тривалість рейсу. Розроблено нову модель інженерних якостей судна, алгоритм і програму розв'язання задачі оптимізації основних характеристик СМПВ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА371327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Нгуен Гуй Хоанг 
Определение нагрузки масс однокорпусных быстроходных пассажирских судов / Нгуен Гуй Хоанг // Наук. вісн. ХДМА. - 2013. - № 2. - С. 55-60. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приводится определение нагрузки масс однокорпусных быстроходных пассажирских судов (ОБПС) на начальных стадиях проектирования и сравнение результатов теоретического расчета массы судна с данными существующих ОБПС.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сьомін О. А. 
Облік критерію комфортабельності при проектуванні пасажирських суден внутрішнього та змішаного плавання : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.08.03 / О. А. Сьомін; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2013. - 22 c. - укp.

На основі методів формалізованої оцінки безпеки проведено ідентифікацію і ранжування небезпек, які виникають під час розв’язання задач проектування або переобладнання пасажирських суден внутрішнього та змішаного плавання (ПСВЗП) і служать причинами несприятливих техніко-експлуатаційних параметрів. Обгрунтовано рівень комфортабельності судна як максимальний фактор комерційного ризику. Розглянуто спосіб визначення чисельного значення заданого рівня комфортабельності (ЗРК) у вигляді коефіцієнта конструктивної комфортабельності і спосіб класифікації ПСВЗП за критерієм комфортабельності. Запропоновано способи визначення загальної площі ПСВЗП, площ внутрішніх приміщень і відкритих палуб, що дозволяє визначити оптимальні значення площ для ЗРК та оцінити кількість ярусів і довжину ПСВЗП. Удосконалено залежності для визначення коефіцієнта загальної повноти, потужності головної і допоміжної енергетичних установок, дедвейту і метацентричної висоти ПСВЗП. Охарактеризовано комплексний підхід щодо визначення головних елементів ПСВЗП з урахуванням критерію комфортабельності, передбачуваного району плавання судна, а також з урахуванням впливу показника економічної ефективності утримання судна, що дозволяє обгрунтовано управляти визначеними раніше факторами ризику в процесі проектування ПСВЗП.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403207 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Нгуен Г. Х. 
Визначення оптимальних головних елементів швидкохідного пасажирського судна : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.08.03 / Г. Х. Нгуен; Нац. ун-т кораблебудування ім. адмірала Макарова. - Миколаїв, 2014. - 24 c. - укp.

Розроблено метод визначення оптимальних головних елементів і характеристик однокорпусного швидкохідного пасажирського судна (ОШПС) на початкових стадіях його проектування. Розроблено модель функціонування групи ОШПС і розв'язано сукупність стохастичних задач її функціонування на основі використання теорії масового обслуговування та методу імітаційного моделювання. Створено й обгрунтовано за ознаками подальшого ефективного розв'язку завдань функціонування ОШПС моделі його інженерних, морехідних та економічних якостей. За допомогою методів нелінійного програмування й імітаційного моделювання розроблено методику оптимізації основних елементів і характеристик ОШПС, яка реалізована в прикладному програмному продукті "OMEHSPS".


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Shibaev A. 
Developing a strategy for modernizing passenger ships by the optimal distribution of funds = Розробка стратегії модернізації пасажирських суден шляхом оптимального розподілу коштів / A. Shibaev, S. Borovyk, Iu. Mykhailova // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2020. - № 6/3. - С. 33-41. - Бібліогр.: 17 назв. - англ.

The life cycle of a passenger ship consists of such stages as designing, construction, operation, modernization, and disposal. Modernization includes a certain variety of operations on the vessel upgrading and thus contributes to the extension of the vessel life cycle. It is possible to determine the types, scope, and cost of operations for each vessel under consideration after analyzing its technical condition. It is advisable to alternate the operations of direct and indirect influence on the would-be profit from vessel operation when compiling a list of necessary modernization operations. Those vessels that as a result of preliminary calculations will not bring profit after modernization should not be included in the modernization plan. Modernization is not able to replace shipbuilding as the main way to renew the fleet. However, under conditions of limited monetary funds, it should be used to smooth the need for new vessels. The optimal distribution of funds between the groups of operations on vessel modernization was determined using a mathematical model. Objective function maximizes the profit gain from modernization operations. The controlled system in this case is a passenger ship. The state of the system before each step is characterized by the number of still undistributed funds. As a result of solving the problem, a shipowner receives an answer regarding the amount of funds available for him, the groups of operations on the passenger ship modernization in which to invest to have the highest profit gain. Thus, the strategy of modernization of passenger ships by optimal distribution of funds is based on determining the types and volume of operations, their cost, utility, the ability to gain profit from the operation of a modernized vessel. It is also based on the optimization problem of allocating funds to modernization, provided they are limited.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Боровик С. С. 
Метод экспертной оценки в анализе эффективности эксплуатации пассажирских судов / С. С. Боровик, А. Г. Шибаев // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2020. - Вип. 20. - С. 27-35. - Библиогр.: 18 назв. - рус.

Проанализирована эффективность эксплуатации пассажирских судов. Исследование выполнено с использованием метода экспертных оценок. С помощью метода экспертных оценок специалисты оценивают трудно формализуемые факторы, что позволяет сделать обоснованный вывод о работе рассматриваемого объекта в определенных условиях. В исследовании были предложены в качестве критериев оценки эффективности эксплуатации пассажирских судов такие критерии, как технический, сервисный, организационно-экономический, маркетинговый и безопасность. Составляющие данных критериев отражают эффективность эксплуатации пассажирских судов, как с позиции судовладельца, так и позиции пассажира, что важно для обеспечения спроса на услуги водного пассажирского транспорта. Последовательность выполнения операций, по экспертному оцениванию выбранных критериев следующая: разработка анкеты; подбор экспертов; определение компетентности экспертов; опрос экспертов; анализ и обобщение результатов опроса; определение согласованности мнений экспертов; внедрение результатов. Метод экспертных оценок определяет эффективность эксплуатации каждого судна и показывает, как каждый из критериев влияет на эффективность. А также, позволяет определить весомость каждого критерия, что, в свою очередь, позволяет определить пути повышения эффективности эксплуатации пассажирского флота. Представленный метод, в отличии от других методов позволяет дать комплексную оценку эффективности эксплуатации пассажирских судов при помощи критериев как количественных, так и качественных. При этом учитываются требования к эффективности эксплуатации и со стороны судовладельца, и со стороны пассажиров. Результаты выполненного исследования могут быть использованы судовладельцами для оценки эффективности эксплуатации своего флота, флота, который можно привлечь на арендных условиях, а также для определения стратегии повышения эффективности функционирования флота.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сёмин А. А. 
Проектирование и эксплуатация пассажирских судов внутреннего и смешанного плавания по критерию комфортабельности : [монография] / А. А. Сёмин. - Киев : Лира-К, 2020. - 189 c. - Бібліогр.: с. 125-132 - рус.

Представлено на основе комплексного подхода к идентификации факторов, влияющих на качество туристического продукта на внутреннем водном транспорте, способы конструирования пассажирских судов по критерию комфортабельности и оценки качества различных составляющих туристического продукта при эксплуатации круизного судна. Подана история развития пассажирского флота на внутренних водных путях Европы на основе классификации его по поколениям. Книга предназначена для проектных организаций в области судостроения, судоходных компаний, туристических операторов, а также студентов и аспирантов специальностей, связанных с судостроением, туризмом, маркетингом, менеджментом и управлением флота.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.15-02 + О485

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО38249 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського