Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>U=П072.184$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Представлено документи з 1 до 16

      
Категорія:    
1.

Матейчик В. П. 
Теоретичне визначення показників тертя в шарнірах гусениць тракторів / В. П. Матейчик, С. А. Колодійчук // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад. - 2006. - № 4. - С. 72-75. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено методику визначення коефіцієнта і моменту тертя в шарнірах гусениць тракторів, виходячи з умови, що сила тертя залежить від розподілу контактного тиску, який утворюється в результаті взаємодії мікронерівностей поверхонь, що труться.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ребров О. Ю. 
Вплив ланкової структури гусеничного обводу трактора на навантаження трансмісії і тиск на грунт : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. Ю. Ребров; Харк. нац. автомоб.-дорож. ун-т. - Х., 2005. - 22 c. - укp.

Уперше створено фізичну модель сільськогосподарського гусеничного тарктора з плугом, складовими якої є двигун, трансмісія, ведуче колесо, гусеничний рушій. Наведена модель враховує ланкову структуру гусеничного ланцюга з відкритим шарніром, деформацію опорної поверхні та дозволяє здійснити раціональне конструктивне виконання гусеничного рушія. Уперше визначено епюру розподілу питомих тисків за довжиною опорної частини гусениці та встановлено взаємозв'язки питомих тисків з типом і конфігурацією ходової системи, натягненням у гілках обводу з урахуванням агрегатування навісними і напівнавісними сільськогосподарськими знаряддями для випадку ланкового гусеничного ланцюга з суцільнолитими траками та відкритими шарнірами. Уперше з урахуванням ланкової структури гусеничного ланцюга визначено характеристики динамічної взаємодії грунту, гусеничного обводу та трансмісії для його різних конфігурацій. Базуючись на комплексному підході, розвинуто фізичну модель роботи машинно-тракторного агрегату - гусеничного трактора сільськогосподарського знаряддя, яка враховує сукупність взаємозв'язків між складовими частинами складної динамічної системи, зовнішнє середовище та дозволяє розкрити механізми формування динамічних навантажень на даний трактор. На підставі даних теоретичних досліджень здійснено вибір доцільного конструктивного виконання гусеничного рушія, яке дозволяє знизити взаємодію трансмісії, гусеничного обводу та грунту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184 + О342.3-042

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА339948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Лебедєв С. А. 
Підвищення експлуатаційно-технологічних показників орного агрегату на базі гусеничного трактора з безступеневим механізмом повороту : автореф. дис... канд. техн. наук / С. А. Лебедєв; Тавр. держ. агротехнол. ун-т. - Мелітополь, 2008. - 24 c. - укp.

Запропоновано закономірності руху на гоні орного агрегату на базі гусеничного трактора, що дозволяють комплексно розв'язувати завдання щодо його кінематики та динаміки, оцінити тягово-енергетичні параметри за нерівномірного розподілу навантажень по бортах. Установлено нові закономірності порушення курсової стійкості руху такого трактора з гідрооб'ємним механізмом повороту (ГОП) у напрямку борозни, що дозволило обгрунтувати спосіб підвищення швидкості його руху на гоні. Удосконалено фізичну модель нерівномірного розподілу навантажень по бортах гусеничного трактора за агрегування з плугом, яка дозволяє враховувати зміщення центра мас орного агрегату у поздовжній і поперечній площинах. Розвинуто критерії оцінювання оптимальних швидкостей руху орного агрегату за продуктивністю й економічністю, а також закономірності зміни навантажуваних режимів елементів трансмісії та тягового коефіцієнта корисної дії гусеничного трактора з ГОП під час агрегування з плугом за нерівномірного розподілу тягових зусиль по бортах і додаткових втрат потужності на корекцію напрямку руху.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356081 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Колодійчук С. А. 
Підвищення ефективності роботи гусеничного рушія сільськогосподарських тракторів : автореф. дис... канд. техн. наук / С. А. Колодійчук; Нац. трансп. ун-т. - К., 2007. - 20 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184 + О34-042.657

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шушляпін С. В. 
Підвищення точності діагностування агрегатів трансмісії сільськогосподарської техніки : Автореф. дис... канд. техн. наук: 05.05.11 / С. В. Шушляпін; Харк. держ. техн. ун-т сільськ. госп-ва. - Х., 2003. - 17 c. - укp.

Запропоновано новий спосіб діагностування трансмісії гусеничного сільськогосподарського трактора (в складі орного агрегату) з переключенням передач без розриву потоку потужності, який базується на аналізі перехідних процесів гідроприводу керування. Це дає змогу визначити несправності гідроагрегатів гідроприводу без їх демонтажу, зокрема, розрив потоку потужності, нестабільність силових потоків по бортах трактора, які не визначаються відомими способами та засобами. Теоретично та експериментально доведено, що достовірність діагностування, завдяки якій одержується повна інформація про несправності трансмісії гусеничного сільськогосподарського трактора, дає змогу визначити його працездатність.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Полянский А. С. 
Влияние нагруженности элементов на надежность гусеничных машин / А. С. Полянский, Е. А. Дубинин, А. Г. Хворост // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2010. - 5, вип. 10. - С. 73-79. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Оценены наиболее весомые факторы, влияющие на надежность гусеничных тракторов. Полученные результаты использованы для повышения их надежности при конструировании и производстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бендера І. М. 
Шкідливий вплив ходових систем гусеничних тракторів на грунт і шляхи його зниження / І. М. Бендера, В. А. Мосендз // Аграр. вісн. Причорномор'я : зб. наук. пр. - 1999. - Вип. 3 (6). - С. 492-496. - укp.

Рассматриваются причины и следствия негативного влияния гусеничных систем на почву и пути его снижения. Показаны особенности разработанной конструкции ограничителей поворотов гусеничных звеньев.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Калінін Є. 
Визначення втрат на тертя в шарнірах опорної ділянки гусеничного рушія аналітичними методами / Є. Калінін, С. Поляшенко, М. Шуляк, Ю. Козлов // Техн.-технол. аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сіл. госп-ва України : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 23. - С. 28-36. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета роботи - дослідження впливу переміщення опорної ділянки гусеничного ланцюга, а отже і натягу останнього, на кут перегину ланок та зусилля, яке діє в шарнірі для визначення втрат потужності в шарнірах ланцюгів гусеничного рушія. Методи дослідження: теоретичні. Отримана система рівнянь, яка описує умову рівноваги будь-якої ланки опорної поверхні, зануреної в грунт. Ця система дозволяє розраховувати як кут нахилу ланки до опорної поверхні, так і розподіл опорних реакцій під самим ланцюгом. Доведено, що натяг гусеничного ланцюга в процесі експлуатації тягово-транспортного засобу та перекочування котків по опорній поверхні не є постійною величиною та змінюється залежно від перегину ланок. У розрахунках прийнято, що гусеничний ланцюг являє собою стрічку, яка не розтягується, тобто її подовження компенсується за рахунок переміщення натяжного колеса рушія. Прийнято, що величини кутів нахилу тягової та напрямної ділянок до опорної поверхні являють собою функції натягу гусеничного ланцюга. Тому для більш детального та повного вирішення завдання цього дослідження, розглядається питання залежності цих кутів від натягу гусеничного обводу. Висновки: отримані вирази, які дозволяють визначити залежність кута повороту ланок опорної ділянки гусеничного обводу від натягу ланцюга в найбільш загальному вигляді. Розглянуто питання формування натягу ланцюга в процесі деформації пружних елементів підвіски. Звернуто увагу, що за такої постановки питання натяг ланцюга являє собою суму двох величин: постійного натягу та додаткової складової, яка визначається переміщенням опорної гілки ланцюга рушія. Такий підхід дозволяє визначити зміну кута перегину ланок та зусилля, яке діє в шарнірі, як величини, яка залежать від координати розташування ланки по довжині всього ланцюга.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-3 + О12-046.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лебедєв С. 
Гаковий коефіцієнт корисної дії гусеничного трактора в агрегатуванні з плугом / С. Лебедєв // Техн.-технол. аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сіл. госп-ва України : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 23. - С. 45-51. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Мета дослідження - оцінка ефективного гакового коефіцієнта корисної дії (ккд) гусеничного трактора на орних роботах з урахуванням додаткових затрат потужності на підвороти і нерівномірний розподіл крутних моментів на тягові колеса бортів. Виконання робіт з аналітичного визначення ефективного гакового ккд гусеничного трактора та експериментальної оцінки його енергетичного балансу на орних роботах. Під час перекочування тракторів криволінійною траєкторією на грунті з різним опором коченню під гусеницями ккд знижується. Це пояснюється, в основному, додатковим опором під час криволінійного руху тракторів через тертя і бічний зсув грунту гусеницями. Аналіз зміни ккд тракторів ХТЗ-200 і ХТЗ-181-07 показує, що ефективний гаковий ккд - менший за тяговий ккд на 15 -20 % у діапазоні швидкостей руху на оранці від 5,0 до 10,0 км/год. За цих умов тяговий ккд трактора ХТЗ-181-07 у діапазоні робочих швидкостей = 6,5 - 9,5 км/год - вищий тягового ккд трактора ХТЗ-200, що пояснюється підвищеною потужністю двигуна (4,0 %), але ефективний гаковий ккд у цьому діапазоні швидкостей трактора ХТЗ-200 вищий на 3,0 - 5,0 %. Це пояснюється зниженням енерговитрат трактора ХТЗ-200 на підвороти. Висновки: ефективний гаковий ккд гусеничного трактора на орних роботах, що відображає співвідношення витрат енергії двигуна на подолання опору плуга і додаткових енерговитрат на підвороти через непрямолінійність руху, - менший на 15 - 20 % від тягового ккд трактора за прямолінійного руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-91 + П072.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шушляпін С. В. 
Визначення технічного стану та працездатності гідроприводу коробки передач гусеничних машин / С. В. Шушляпін, С. М. Дюндик // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2017. - Вип. 180. - С. 219-225. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

На прикладі гусеничної машини сільськогосподарського призначення запропоновано метод контролю працездатності гідроприводу коробки передач зі зміною параметрів перехідного процесу, який надає змогу без демонтажу гідроагрегатів оцінити їх технічний стан.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Калінін Є. 
Математична модель гусеничного трактора з урахуванням зміни гакового навантаження та вертикальних коливань остова / Є. Калінін, І. Колєснік, І. Лебедєва, Т. Балабай // Техн.-технол. аспекти розвитку та випробування нової техніки і технологій для сіл. госп-ва України : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 24. - С. 49-62. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Мета дослідження - розроблення математичного опису функціонування гусеничного трактора в складі машинно-тракторного агрегата з урахуванням змінного характеру тягового навантаження, непрямолінійності руху і коливань тракторного остова, викликаних впливом грунтових нерівностей. Методи дослідження - формування математичного аналога трактора, максимально наближеного до реального об'єкта. До цього часу аналітичні дослідження роботи трактора в складі агрегата проводилися з припущеннями, що виключають з одночасного розгляду окремі види впливів на трактор, серед яких виділяють перехідні і сталі динамічні процеси, крутильні коливання в приводі і системі автоматичного регулювання двигуна, низькочастотні і високочастотні (вібрації) коливання окремих деталей, періодичні і випадкові процеси, які виникають внаслідок взаємодії трактора і знаряддя з грунтом, а також коливання, які генеруються окремими агрегатами і системами трактора. Таке явище можна пояснити досить складними математичними моделями, розв'язання яких неможливе без використання комп'ютерного забезпечення, тому як вплив приймається, як правило, або тягове навантаження, або грунтові нерівності. Мета роботи - розроблення математичного опису функціонування гусеничного трактора в складі машинно-тракторного агрегата з урахуванням змінного характеру тягового навантаження, непрямолінійності руху і коливань тракторного остова, викликаних впливом грунтових нерівностей. Першим впливом на систему прийнятий прикладений до умовного вала трактора момент опору знаряддя, який є випадковою функцією часу. Другим впливом на систему прийнята базова координата, яка представляє собою лінію, яка копіює слід попереднього проходу і є випадковою функцією часу. Це означає, що під час руху машини відстежується напрямна. З огляду на дискретний характер керівних впливів оператора і пов'язаний з цим дискретний характер роботи механізму повороту трактора, поворот трактора навколо вертикальної осі описується двома рівняннями, які відповідають двом умовам за курсовим кутом. Поведінка оператора в процесі керування напрямком руху трактора може бути уподібнена функціонуванню ймовірнісної системи із самоорганізацією та самоналаштуванням. В основу математичного опису оператора покладено опис, розроблений у результаті великих експериментальних досліджень дій водія трактора під час оранки. У математичному описі в системі підресорювання приймаються такі припущення: профіль колії під обома гусеницями однаковий; котки описують профіль колії, маючи постійний контакт з гусеницею; остов трактора є жорстким тілом, тому переміщення точок повністю визначають переміщення центра ваги трактора; кут нахилу лінії дії тягового опору під час коливань остова трактора не змінюється; вертикальне навантаження на праву і ліву гусениці однакові. Виводячи рівняння, дійсна схема каретки була замінена еквівалентною і було зроблено припущення, що нерівності профілю дороги впливають безпосередньо на пружні в'язі підвіски. Висновки: встановлено, що співвідношення кутових швидкостей намотування гусениці і розмотування визначає швидкість поступального руху трактора.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-1 + О342.3-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шушляпін С. В. 
Діагностування гідроприводу коробки передач гусеничного трактора з розділенням потоку потужності / С. В. Шушляпін, І. О. Шевченко, О. О. Грущенко, С. М. Кириченко // Вісн. Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - 2015. - Вип. 156. - С. 303-307. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Запропонований метод контролю працездатності гідроприводів за зміною параметрів перехідного процесу, який дозволяє без демонтажу гідроагрегатів оцінити їх технічний стан.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-3 + О342.3-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж61599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Третяк В. М. 
Разработка системы управления движением гусеничного трактора : Дис...канд.техн.наук:05.05.03 / В. М. Третяк; ХПИ. - Х., 1994. - 162 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-33,022 + О342.3-042.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44745 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Третяк В. М. 
Разработка системы управления движением гусеничного трактора : Дис...канд.техн.наук:05.05.03 / В. М. Третяк; ХПИ. - Х., 1994. - 162 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-33,022 + О342.3-042.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44745 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Третяк В. М. 
Разработка системы управления движением гусеничного трактора : Дис...канд.техн.наук:05.05.03 / В. М. Третяк; ХПИ. - Х., 1994. - 162 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-33,022 + О342.3-042.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44745 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
16.

Третяк В. М. 
Разработка системы управления движением гусеничного трактора : Дис...канд.техн.наук:05.05.03 / В. М. Третяк; ХПИ. - Х., 1994. - 162 с. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: П072.184-33,022 + О342.3-042.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ДС44745 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського