Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (117)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=У.р2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Павелків О. М. 
Виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком : Навч.-метод. посіб. / О. М. Павелків; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2005. - 107 c. - Бібліогр.: с. 105-107. - укp.

Наведено характеристику підприємницької сфери професійної діяльності людини. Розглянуто теоретичні та практичні засади формування у старшокласників інтересу до економічних професій і підприємництва на уроках математики. Представлено сучасні методи дослідження особистої спрямованості учнів до підприємницької діяльності. Показано можливості виховання у старшокласників даної професійної орієнтації у процесі вивчення теорії економічних розрахунків. Розроблено методику визначення рівня готовності особистості до адекватного й обгрунтованого вибору майбутньої професії. Викладено зміст програм з навчальних курсів "Бухгалтеський облік" та "Основи економічних розрахунків" для учнів X - XI класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Представлена характеристика предпринимательской сферы профессиональной человеческой деятельности. Рассмотрены теоретические и практические основы формирования у старшеклассников интереса к экономическим специальностям и предпринимательству на уроках математики. Представлены современные методы исследования личностной направленности учащихся на предпринимательскую деятельность. Показаны возможности воспитания у старшеклассников данной профессиональной ориентации в процессе изучения теории экономических расчетов. Разработана методика определения уровня готовности личности к адекватному и обоснованному выбору будущей профессии. Изложено содержание программ по учебным курсам "Бухгалтерский учет" и "Основы экономических расчетов" для учащихся X - XI классов общеобразовательных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р20 + Ч421.357 р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Даниленко Л. І. 
Модернізація освітнього процесу в ліцеї економічного профілю : Наук.-метод. посіб. / Л. І. Даниленко, Ю. В. Шукевич, Ю. В. Бицюра, А. М. Продеус, П. П. Семенченко; ред.: Л. І. Даниленко, Ю. В. Шукевич. - К. : Логос, 2004. - 130 c. - укp.

Розглянуто проблеми профільного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах. Запропоновано модель модернізації освітнього процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, що має свої концептуальні, змістові та технологічні складові. Викладено теоретичні засади та практичні підходи до формування основ економічної компетентності учнів Фінансового ліцею м. Києва.

Рассмотрены проблемы профильного обучения в общеобразовательных учебных заведениях. Предложена модель модернизации образовательного процесса в общеобразовательном учебном заведении, который имеет свои концептуальные, содержательные и технологические составляющие. Изложены теоретические принципы и практические подходы к формированию основ экономической компетентности учеников Финансового лицея г. Киева.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р21(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Інтегрована система навчання у Фінансовому ліцеї : Навч.- метод. посіб. / уклад.: Ю. Шукевич. - К. : П'ятий елемент, 2006. - 122 c. - Бібліогр.: с. 118-121. - укp.

Висвітлено досвід роботи Фінансового ліцею м.Києва. Наведено науково-методичні статті, педагогічні роздуми вчителів, творчі роботи ліцеїстів та педагогів, які спрямовані на створення та розвиток інтегрованої системи навчання. Розглянуто проблеми викладання предметів економічного циклу та шляхи їх інтеграції з іншими навчальними предметами та науково-пошуковою роботою ліцеїстів.

Освещен опыт работы Финансового лицея г.Киева. Приведены научно-методические статьи, педагогические размышления учителей, творческие работы лицеистов и педагогов, которые направлены на создание и развитие интегрированной системы обучения. Рассмотрены проблемы преподавания предметов экономического цикла и пути их интеграции с другими учебными предметами и научно-поисковой работой лицеистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р21(4УКР-2К)18я721

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675234 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Павелків О. М. 
Виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. М. Павелків; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Вперше виявлено та обгрунтовано педагогічні умови виховання у старшокласників інтересу до підприємницької діяльності у процесі оволодіння економічним розрахунком. Визначено показники, критерії та рівні вихованості у старшокласників даного особистісного утворення. Запропоновано форми та методи організації навчально-практичної діяльності старшокласників, які дозволяють моделювати підприємницьку діяльність у єдності її мотиваційно-ціннісної та змістово-операційної складових.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + У.р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330394 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крижанівська В. П. 
Особливості застосування особистісно зорієнтованих технологій навчання в підготовці майбутніх економістів у коледжах : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. П. Крижанівська; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено особливості та розроблено концептуальні положення та методику впровадження особистісно зорієнтованої технології навчання (ОЗТН) у підготовку майбутніх економістів. Доведено, що у процесі підготовки економістів не доцільно обмежуватися лише однією педагогічною технологією. Розкрито сутнісні характеристики ОЗТН за умов економічного ВНЗ і визначено набільш ефективні технології. З'ясовано особистісні та професійні якості майбутніх економістів, які можна розвивати з застосуванням ОЗТН, а саме: самостійність, ініціативність і наступність у діях; комунікативні здібності; свідоме ставлення до змісту та процесу навчання; вміння працювати у колективі, доводити власну думку, визнавати свою помилку; здатність до продуктивного пізнання світу, вміння аналізувати, трансформувати навчальну інформацію; спостережливість, творче мислення; активну життєву позицію, наполегливість, прагнення до успіху. Запропоновано підходи стосовно впровадження ОЗТН, діагностичні методики, методичні рекомендації щодо застосування ОЗТН в економічних коледжах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.223.7 + У.р21(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Булигіна О. О. 
Формування економічних знань старшокласників у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. О. Булигіна; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2009. - 20 c. - укp.

Проаналізовано стан розробки проблеми формування економічних знань старшокласників у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено передумови педагогічного процесу формування економічних знань у старшокласників. Охарактеризовано педагогічні засади їх формування у навчально-виховному процесі. Науково обгрунтовано дидактичну модель формування економічних знань у старшокласників на рівні змістово-діяльнісних і діяльнісно-особистісних якостей. Експериментально перевірено її ефективність і особливості функціонування у процесі вивчення предметів природничого та суспільствознавчого циклів. Удосконалено підходи до змісту, структури та методичного апарата підручників з природничих і суспільствознавчих предметів. Розвинуто теорію та практику дидактичного моделювання навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах. Розроблено вимоги до змісту та структури дидактичної моделі, передумови її застосування в процесі формування економічних знань старшокласників під час вивчення дисциплін природничого та суспільствознавчого циклів і висвітлено ефективне використання одержаних знань у практиці життя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.358 + У.р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА366185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Борківська Р. В. 
Формування мотивації навчальної діяльності студентів коледжу економіки та права : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Р. В. Борківська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2005. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено структуру мотивації навчальної діяльності студентів коледжу економіки та права, показники та рівні її сформованості. Розкрито можливості групової навчальної взаємодії щодо розвитку навчальної мотивації студентів. Теоретично обгрунтовано педагогічні умови формування цієї мотивації студентів у процесі групової навчальної взаємодії. Визначено вимоги до завдань, які можуть бути використані для стимулювання групової навчально-пізнавальної діяльності студентів. Розроблено методику її організації, яка забезпечує позитивну динаміку навчальної мотивації студентів коледжу економіки та права.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р20-26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Олійник Н. Ю. 
Формування організаторських умінь в учнів старших класів економічного профілю навчання : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / Н. Ю. Олійник; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано дидактичні умови формування організаторських умінь в учнів старших класів економічного профілю навчання: збагачення змісту основного навчального предмета "Економіка" профільно орієнтованим матеріалом. Досліджено введення у варіативний компонент навчального плану спеціальних курсів "Основи організаторської діяльності" та "Майбутній менеджер". Розглянуто забезпечення інтерактивних навчальних технологій в організації пізнавальної діяльності учнів профільних класів. Розкрито застосування урочних і позаурочних форм в організації профільного навчання як цілісного профілізованого навчально-виховного процесу. Встановлено поетапне управління процесом формування організаторських умінь в учнів старших класів економічного профілю з залученням моніторингового супроводу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + У.р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ковальчук Ю. В. 
Формування системи економічних понять у старшокласників сільської загальноосвітньої школи у процесі технологічної підготовки : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ю. В. Ковальчук; Ін-т педагогіки НАПН України. - К., 2010. - 20 c. - укp.

Розроблено технологічну підготовку старшокласників на базі узагальнення тенденцій розвитку сучасного аграрного виробництва. Обгрунтовано зміст і структуру системи економічних понять, якими мають оволодіти випускники сільських ЗНЗ. Обгрунтовано інноваційну методику поетапного формування системи економічних понять у старшокласників та організаційно-педагогічні умови впровадження курсу "Основи економіки й організації аграрного виробництва" в системі технологічної підготовки старшокласників. Визначено показники та рівні сформованості системи економічних понять (початковий, середній, достатній і високий). Конкретизовано зміст і форми позаурочної навчально-трудової діяльності старшокласників економічного характеру.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч424(4УКР)714.8 + У.р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375658 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Булавенко С. Д. 
Формування економічної культури учнів : монографія / С. Д. Булавенко, Є. І. Коваленко; Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин, 2013. - 201 c. - Бібліогр.: с. 133-154 - укp.

Проведено теоретичний аналіз проблеми формування економічної культури учнів основної та старшої школи. Розроблено змістові матриці - складові економічної культури. Визначено стуктурні компоненти економічної культури учнів загальноосвітньої школи, критерії, показники та рівні її сформованості. Обгрунтовано структурно-функціональну модель формування економічної культури учнів і визначено педагогічні умови її дієвості. Наведено результати дослідно-експериментальної роботи з формування економічної культури учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р20 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Матвієнко В. 
Організація допрофільної економічної освіти в сучасній середній школі / В. Матвієнко // Рідна шк.. - 2009. - № 4. - С. 29-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано актуальність проблеми впровадження профільного та допрофільного навчання у контексті реформування середньої освіти в Україні; висвітлено концепцію та форми реалізації допрофільної освіти. Розкрито мету допрофільної підготовки та її головну ідею - створення освітнього простору, що сприяє самовизначенню дітей середнього шкільного віку через організацію курсів за вибором, інформаційну роботу та профільну орієнтацію. З метою формування мотиваційної, інформаційної та практичної готовності школярів до вибору профілю навчання запропоновано ввести пропедевтику допрофільного навчання економіки, яка складається з двох етапів: формування профільних інтересів учнів (V - VII класи), та становлення профільних намірів (VIII - XIX кл.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + У.р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Булигіна О. 
Формування економічних знань у старшокласників під час вивчення природничої і суспільствознавчої освітніх галузей / О. Булигіна // Рідна шк.. - 2009. - № 4. - С. 60-61. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто зміст економічних знань за Державною національною програмою "Освіта" ("Україна ХХІ ст."). Визначено загальну мету предметів природничого і суспільствознавчого циклів - формування в учнів системи поглядів, принципів, норм поведінки щодо природного та суспільного середовища. За результатами дидактичних досліджень визначено структуру і зміст складових елементів загальної освіти, метою якої є засвоєння підростаючим поколінням соціального досвіду людства. Виділено рівні економічних знань сучасного працівника матеріального виробництва: загальнонауковий, галузевий, професійний, за якими має бути побудований процес формування економічних знань у старшокласників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Мойсеєва С. Г. 
Шляхами економічної компетентності та фінансової грамотності / С. Г. Мойсеєва // Пед. вісн.. - 2012. - № 3. - С. 41-42. - укp.

Розглянуто стан шкільної економічної освіти в Черкаській області. Зазначено, що структура вивчення економіки склалася тут на основі багаторічного досвіду викладання курсу у навчальних закладах різного типу. Розкрито систему викладання означеного предмету в початковій, основній та старшій школі. Виокремлено питання запровадження курсів за вибором з конкретних напрямів економіки, за допомогою яких відбувається трансформація наукових знань учнів у практичний досвід. Перераховано економічні курси, які відносяться до варіативної частини профільної школи. Розкрито здобутки учасників навчальних курсів "Фінансова грамотність" та "Основи споживчих знань". Відзначено вчителів, які створили в поточному навчальному році презентації, методичні та дидактичні матеріали. Звернуто увагу на навчальні заклади області з економічним спрямуванням, які втратили свої позиції в цій сфері.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4УКР-4ЧЕК)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Шпак О. Т. 
Економічне виховання учнівської молоді: питання освітнього простору і культури : навч.-метод. посіб. / О. Т. Шпак, М. М. Баб'як, С. Д. Булавенко, В. І. Терес; ред.: М. В. Вачевський; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич : Вид. від. ДДПУ ім. І. Франка, 2014. - 421 c. - Бібліогр.: с. 416-421 - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні основи економічного виховання учнівської молоді, визначено роль педагога в цьому складному сегменті освіти. Обгрунтовано економічні якості особистості, визначено рівні, показники, критерії економічної культури майбутніх суб'єктів соціально-економічного розвитку України. Викладено дидактично-методичні основи формування економічної культури учнів. Запропоновано методичні рекомендації вчителю економіки. Висвітлено особливості технології проведення інтегрованих уроків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4УКР) я7 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шпак О. 
Компетентнісний підхід до формування економічної культури учнів загальноосвітньої школи / О. Шпак, С. Булавенко // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 22-26. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто місце і роль економічної культури учнів у системі роботи загальноосвітньої школи; розкрито закономірності та принципи компетентнісного підходу до цієї важливої соціально-економічної проблеми. Зроблено висновок, що основною ланкою навчального, наукового, інформаційного, особистісно орієнтованого середовища є спеціально організована система навчання і виховання, яка дозволяє реалізувати задані функції з найменшими витратами сил, засобів і ресурсів і забезпечити найбільш сприятливі умови роботив процесі формування в учнів компетенцій економічної культури, розкрити творчий потенціал особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4УКР) + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Мойсеєва С. Г. 
Шляхи формування економічних компетенцій школярів / С. Г. Мойсеєва // Пед. вісн.. - 2013. - № 3. - С. 35-36. - укp.

Доведено необхідність викладання економіки в системі загальної середньої освіти. Визначено мету та завдання впровадження обов’язкового вивчення економіки в школі. Виявлено риси успішної особистості, які формуються на основі економічного виховання. Зосереджено увагу на методичному та інформаційному забезпеченні процесу викладання основ економічних знань у школі в 2013 - 2014 навчальному році. Розглянуто особливості профільного та складові варіативного навчання економіки в X - XI класах. Висловлено рекомендації з впровадження курсу «Основи споживчих знань» для забезпечення споживчої освіти в Україні як головної форми пристосування людини до швидкої зміни умов життя. Підведено підсумки проведення Всеукраїнського конкурсу «Молодь тестує якість». Висвітлено результати вдосконалення педагогічної майстерності вчителів економіки Черкаської області. Проаналізовано перспективи роботи польського гуманітарного проекту «Шкільна академія підприємництва» в Україні.

Доказана необходимость преподавания экономики в системе общего среднего образования. Определены цели и задачи внедрения обязательного изучения экономики в школе. Выявлены черты успешной личности, которые формируются на основе экономического воспитания. Сосредоточено внимание на методическом и информационном обеспечении процесса преподавания основ экономических знаний в школе 2013 - 2014 учебном году. Рассмотрены особенности профильного и составляющие вариативного изучения экономики в X - XI классах. Высказаны рекомендации по внедрению курса «Основы потребительских знаний» для обеспечения потребительского образования в Украине как главной формы приспособления человека к быстрой смене условий жизни. Подведены итоги проведения Всеукраинского конкурса «Молодежь тестирует качество». Представлены результаты совершенствования педагогического мастерства среди учителей экономики Черкасской области. Проанализированы перспективы работы польского гуманитарного проекта «Школьная академия предпринимательства» в Украине.

Proved is the necessity of teaching economics in general secondary education. Defined are the goals and objectives of the introduction of compulsory study of economics in school. Found are the successful personality traits, which are formed on the basis of economic education. Attention is concentrated on methodological and information support of teaching the basics of economics in schools in 2013 - 2014 school years. Considered are the features of the profile and variable components of teaching economics in grades X -XI. Given are the recommendations on the implementation of the course "Consumer essentials" for consumer worlds in Ukraine as the main form of human adaptation to rapidly changing conditions. Summed up are the results of a nationwide contest "Youth tests quality". Elucidated are results improving pedagogical skills of teachers of economics, Cherkassy region. Analyzed are the prospects of the Polish Humanitarian Project "School Academy of Entrepreneurship" in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Савка І. 
Сучасна економічна освіта молоді як основа формування професійної компетенції / І. Савка // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 147-152. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто актуальні питання формування економічних знань учнів старшої школи. Вивчено економічні категорії та генезис розвитку економічної освіти в процесі майбутньої підготовки менеджерів. Здійснено теоретичний аналіз нормативно-законодавчої бази становлення такої освіти в Україні. Визначено три функціональні бази формування ключових професійних компетенцій, зокрема: автономну дію, інтерактивне використання засобів, вміння функціонувати в соціально гетерогенних групах. Виокремлено основні чинники економічної освіти особистості в процесі формування професійних компетенцій.

Рассмотрены актуальные вопросы формирования экономических знаний учащихся старших классов; изучены экономические категориии генезис развития экономического образования в процессе будущей подготовки менеджеров. Осуществлен теоретический анализ нормативно-законодательной базы становления экономического образования в Украине. Определены три функциональные базы формирования ключевых профессиональных компетенций, в частности: автономное действие, интерактивное использование средств, умение работать в социально гетерогенных группах. Выделены основные факторы экономического образования личности в процессе формирования профессиональных компетенций.

The article highlights the urgent question of the formation of economic knowledge high school students, given the economic categories, the genesis of economic education in the process of training future managers.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Савка І. 
Зміст і методика навчання основ економіки учнів 10 - 11 класів загальноосвітніх шкіл / І. Савка // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 126-130. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено актуальні питання процесу навчання учнів ЗОШ основ економіки, розкрито його суть, етапи та прийоми розвитку загальної середньої освіти, окремі аспекти успішного управління освітою. Розглянуто чинники модернізації освітянської діяльності в аспекті викладання економічних дисциплін: зміна спрямованості навчального процессу; відповідність розвитку особистості вимогам існуючої інноваційної моделі розвитку, творчий характер інноваційної діяльності; успішне функціонування людини в інноваційній економіці; професійно-методичне супроводження інноваційної економіки зі створення відповідних умов для навчання впродовж усього життя.

Освещены актуальные вопросы процесса обучения учащихся общеобразовательных школ основам экономики, раскрыта его суть, этапы и приемы развития общего среднего образования, отдельные аспекты успешного управления образованием. Рассмотрены факторы модернизации образовательной деятельности в аспекте преподавания экономических дисциплин: изменение направленности учебного процесса; соответствие развития личности требованиям существующей инновационной модели развития, творческий характер инновационной деятельности; успешное функционирование человека в инновационной экономике; профессионально-методическое сопровождение инновационной экономики с созданием соответствующих условий для обучения в течение всей жизни.

The article highlights actual questions of stages process of teachingeconomic fundamentals for secondary schools students, successful educational management.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кулішов В. С. 
Деякі проблеми та перспективи розвитку шкільної економічної освіти / В. С. Кулішов // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 35. - С. 215-222. - Бібліогр.: с. 222 - укp.

Висвітлено сучасні тенденції здійснення економічної освіти та виховання у ЗОШ. Окреслено проблеми шкільної економічної освіти. Розроблено орієнтовну програму підготовки і перепідготовки для вчителів, що проходять її в інститутах післядипломної педагогічної освіти. Наголошено на забезпеченні вивчення економіки і споріднених з нею предметів на достатньому рівні, адже за їх допомогою відбувається трансформація одержаних фахових знань учнів в їх практичний досвід. Доведена необхідність поширення економічних знань та підготовки молоді до умов ринкової системи господарювання. Обгрунтовано, що теоретична економічна підготовка учнів повинна бути зорієнтована на передові вчення й теорії країн з розвинутою ринковою економікою.

Освещены современные тенденции осуществления экономического образования и воспитания в общеобразовательной школе. Обозначены проблемы школьного экономического образования. Разработана ориентировочная программа подготовки и переподготовки для учителей, проходящих ее в институтах последипломного педагогического образования. Сосредоточено внимание на обеспечении изучения экономики и родственных ей предметов на достаточном уровне, так как с их помощью происходит трансформация полученных профессиональных знаний учеников в их практический опыт. Доказана необходимость распространения экономических знаний и подготовки молодежи к условиям рыночной системы хозяйствования. Обосновано, что теоретическая экономическая подготовка учащихся должна быть ориентирована на передовые учения и теории стран с развитой рыночной экономикой.

The article deals with modern tendencies of economic education and upbringing in secondary school. Problems of economic education in school are outlined. Approximate curriculum for teacher training and retraining in the institutes of postgraduate pedagogical education is developed. Emphasis is made on the necessity of providing economical education and teaching related subjects on sufficient level, since it facilitates the transformation of pupils’ obtained professional knowledge to their practical experience. The necessity of dissemination of economical knowledge and preparing the youth for the market economic system is proven. Urgency of pupils’ theoretic economic education being focused on the leading doctrines and theories from the countries with developed market economy is substantiated.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Савчук Л. 
Організаційно-педагогічні умови підготовки фахівців у фінансово-економічному коледжі до професійної діяльності / Л. Савчук, К. Акуленко // Молодь і ринок. - 2015. - № 5. - С. 108-112. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Описано комплекс організаційно-педагогічних умов підготовки молодших спеціалістів до професійної діяльності з урахуванням використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій. Сформовано організаційно-педагогічні умови підготовки фахівців у фінансово-економічному коледжі до професійної діяльності.

Рассмотрен комплекс организационно-педагогических условий подготовки младших специалистов к профессиональной деятельности с учетом использования средств информационно-коммуникационных технологий. Определены направления, условия и комплекс проективных технологий, рекомендованных к использованию в учебно-воспитательном процессе.

The complex of organizational and pedagogical conditions for training of junior specialists for professional activity taking into account the use of information and communication technologies has been considered in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського