Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (14)
Пошуковий запит: (<.>U=У537.2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 39
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Елагина Е. Н. 
Транспортно-экспедиционное обслуживание на железнодорожном транспорте / Е. Н. Елагина // Коммун. хоз-во городов. Сер. Экон. науки. - 2001. - Вып. 31. - С. 159-163. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрено современное состояние рынка транспортно-экспедиционного обслуживания в Украине, зарубежный опыт взаимодействия железных дорог с транспортно-экспедиционными компаниями. Приведен логический подход к управлению грузоперевозками.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)372 + У537.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68461 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Пащенко Ю. Є. 
Інтегральна ефективність швидкісних залізничних магістралей : Моногр. / Ю. Є. Пащенко, М. Ю. Гончаров, Й. М. Кранц, В. О. Пилипчук, Н. Б. Молчанова; ред.: С. І. Дорогунцов; НАН України. Рада по вивч. продукт. сил України. - К. : РВПС України НАН України, 2005. - 266 c. - Бібліогр.: с. 255-261. - укp.

Висвітлено світовий досвід розвитку швидкісних і високошвидкісних пасажирських залізничних перевезень. Наведено загальну характеристику мереж швидкісних сполучень та класифікацію залізниць. Проаналізовано основні етапи створення та функціонування транс'європейської транспортної мережі. Розглянуто проблеми інтеграції транспортної системи України у загальноєвропейську та світову мережу транзитних перевезень. Наведено довгостроковий прогноз валового внутрішнього продукту та попиту населення на швидкісні перевезення залізничним транспортом України до 2030 р. Сформульовано методичні рекомендації щодо здійснення інтегральної оцінки ефективності будівництва та експлуатації швидкісних і високошвидкісних пасажирських залізничних магістралей. Розглянуто питання екологічної безпеки їх функціонування та зменшення негативного впливу транспорту на навколишнє середовище. Проаналізовано перспективи розвитку швидкісних пасажирських і вантажних перевезень на залізничних магістралях України.

Освещен мировой опыт развития скоростных и высокоскоростных пассажирских железнодорожных перевозок. Приведена общая характеристика высокоскоростных транспортных систем и классификация железных дорог. Проанализированы основные этапы создания и функционирования трансъевропейской транспортной системы. Рассмотрены проблемы интеграции транспортной системы Украины в общеевропейскую и мировую сеть транзитных перевозок. Приведен долгосрочный прогноз валового внутреннего продукта и спроса населения на скоростные перевозки железнодорожным транспортом Украины до 2030 г. Сформулированы методические рекомендации по осуществлению интегральной оценки эффективности строительства и эксплуатации скоростных и высокоскоростных пассажирских железнодорожных магистралей. Рассмотрены вопросы экологической безопасности их функционирования и снижения негативного влияния транспорта на окружающую среду. Проанализированы перспективы развития и разделения скоростных пассажирских и грузовых перевозок на железнодорожных магистралях Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.20-734 + У9(4УКР)372.0-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663526 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бараш Ю. С. 
Управління залізничним транспортом країни : Моногр. / Ю. С. Бараш; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - Д., 2006. - 252 c. - Бібліогр.: с. 227-243. - укp.

Висвітлено проблему підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту України за рахунок проведення структурної реформи та зниження збитковості пасажирських перевезень. Розглянуто досвід країн Європи щодо реформування управління даним видом транспорту, запропоновано дві моделі, які можна впровадити в Україні. Розроблено методику визначення раціонального варіанта структурної реформи, економічний критерій для вибору найкращої моделі, а також запропоновано нову структуру управління залізничним транспортом України. Наведено принципи побудови організаційних структур компанії інфраструктури та компаній-операторів.

Освещена проблема повышения конкурентоспособности железнодорожного транспорта Украины за счет проведения структурной реформы и снижения убыточности пассажирских перевозок. Рассмотрен опыт стран Европы по реформированию управления данным видом транспорта, предложены две модели, которые можна внедрить в Украине. Разработаны методика рационального варианта структурной реформы, економический критерий для выбора лучшей модели, а также предложена новая структура управления железнодорожным транспортом Украины. Приведены принципы построения организационных структур компании инфраструктуры и компаний-операторов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.2-21 + У9(4УКР)372-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675844 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бараш Ю. С. 
Управління залізничним транспортом країни : моногр. / Ю. С. Бараш; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В.Лазаряна. - 2-е вид., переробл. і доповн. - Д., 2006. - 263 c. - Бібліогр.: с. 236-252. - укp.

Проаналізовано досвід реформування структури управління залізничним траспортом країн Європи й Азії. Розглянуто можливості підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту України на засадах проведення структурної реформи та зниження збитковості пасажирських перевезень. Визначено нові приципи розподілу функцій між державою та новоутвореними структурами, раціональні схеми оподаткування суб'єктів господарювання галузі. Запропоновано аналогову та математичну моделі фінансових потоків та економічної діяльності нових структур управління залізничним транспортом, алгоритм порівняння варіантів структурної реформи залізниць країни, оптимальні організаційні форми пасажирських компаній. Охарактеризовано організаційну структуру Дорожнього центру.

Проанализирован опыт реформирования структуры управления железнодорожным траспортом стран Европы и Азии. Рассмотрены возможности повышения конкурентоспособности железнодорожного транспорта Украины на основе проведения структурной реформы и снижения убыточности пассажирских перевозок. Определены новые принципы распределения функций между государством и новообразованными структурами, рациональные схемы налогообложения субъектов хозяйствования отрасли. Предложены аналоговая и математическая модели финансовых потоков и экономической деятельности новых структур управления железнодорожным траспортом, алгоритмы сравнения вариантов структурной реформы железных дорог страны, оптимальные формы пассажирских компаний. Охарактеризована организационная структура Дорожного центра.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.3 + У537.21 + У9(4УКР)372-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690671 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Аксенов И. М. 
Повышение эффективности пассажирских перевозок с учетом зарубежного опыта / И. М. Аксенов // Залізн. трансп. України. - 2005. - № 2. - С. 82-86. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Изложен опыт зарубежных железных дорог по повышению эффективности пассажирских перевозок. Показаны возможности его применения на железных дорогах Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.20-814 + У9(4Укр)372.0-814 + О285

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Козак В. В. 
Интенсификация международных железнодорожных перевозок / В. В. Козак // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 2. - С. 3-4. - рус.

Рассмотрены факторы, влияющие на конкурентоспособность и привлекательность железнодорожного транспорта в международном сообщении.


Індекс рубрикатора НБУВ: О28(0) + У537.20-814-70

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Котельников А.  
Международный опыт реформирования железных дорог на пути их приватизации и развития рыночных отношений / А. Котельников, Е. Белалутдинова // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 6. - С. 26-30. - рус.

Предложено обобщение опыта реформирования ведущих железных дорог Европы и других стран в направлении их капитализации и развития рыночных отношений в сфере транспортных услуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.20-151

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ейтутіс Г. Д. 
Основні моделі управління залізницями / Г. Д. Ейтутіс // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 6. - С. 24-25. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено аналіз структурної перебудови залізничних галузей у деяких країнах світу. Розглянуто моделі управління перевезеннями на базі ринкових відносин і недержавних форм власності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.20-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Данько Н. И. 
Повышение эффективности функционирования естественных монополий в условиях рынка (по материалам железнодорожного транспорта) / Н. И. Данько, В. Л. Дикань, Е. В. Шраменко; Укр. гос. акад. ж.-д. трансп. - Х., 2010. - 164 c. - Библиогр.: с. 145-154 - рус.

Рассмотрено современное состояние экономики Украины и ее транспортной отрасли. Определены пути дальнейшего повышения эффективной работы железнодорожного транспорта ведущих стран мира. Исследована эволюция развития естественных монополий и конкретизировано их содержание. Определены необходимые условия и разработаны пути создания рыночной среды в системе использования ресурсов, выявлены типы конкурентной среды и определены ее субъекты. Раскрыто понятие интегрированных транспортных компаний, разработана их классификация, определены возможности и перспективы их создания как субъектов конкурентной среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.20-13 + У9(4УКР)372.0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727002 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Петренко Е. А. 
Реформирование железнодорожного транспорта - теория и мировой опыт : монография / Е. А. Петренко; НАН Украины, Укр. гос. акад. ж.-д. трансп., Донец. ин-т ж.-д. трансп. Укр. гос. акад. ж.д. трансп. М-ва трансп. и связи Украины, Ин-т экономики пром-сти, М-во трансп. и связи Украины. - Донецк : Юго-Восток, 2010. - 413 c. - рус.

Проведен аналитический анализ особенностей функционирования и практики реформирования железных дорог 80-ти стран мира. Даны исторические справочные данные по развитию железнодорожного транспорта (ЖТ). Предложены модели реформирования и описаны принципы мировой политики развития железных дорог. Внимание уделено ЖТ стран Европы, Азии, Северной, Центральной и Южной Америки, Африки, Австралии и стран Океании. Охарактеризовано состояние железнодорожной отрасли в Украине, приведены рекомендации по реформированию украинских железных дорог с учетом национальных особенностей и мирового опыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.20-183 + У9(4УКР)372.0-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА725940 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Петренко Е. А. 
Реформирование железнодорожного транспорта Украины: теория, проблемы, пути решения : монография / Е. А. Петренко; НАН Украины, Ин-т экономики пром-сти. - Донецк, 2011. - 357 c. - Библиогр.: с. 329-357 - рус.

Освещены теоретические основы функционирования железнодорожного транспорта в рыночной економике. Проанализировано современное состояние железнодорожного транспорта Украины, показаны роль и место отечественных железных дорог в международных транспортных коридорах. Теоретически обоснована концепция реформирования железнодорожного транспорта, предложены рекомендации по ее реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.20-183 + У9(4УКР)372.0-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зоріна О. І. 
Методологічні аспекти формування моделі стійкого соціально-економічного розвитку залізничного транспорту України : монографія / О. І. Зоріна; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х. : УкрДАЗТ, 2012. - 361 c. - Бібліогр.: с. 340-360 - укp.

Вперше у вітчизняній практиці зроблено спробу розкрити методологічні основи забезпечення стійкого соціально-економічного розвитку залізничного транспорту за умови реформування та загострення конкуренції на ринку транспортних послуг. З'ясовано поняття "стійкий розвиток", основні його складові, положення та тенденції економічної політики України, місце залізничного транспорту в соціально-економічному розвитку країни, удосконалено поняття "стійкий економічний розвиток залізничного транспорту". Запропоновано формування самодостатнього типу відтворення цілісної системи господарювання і модель стійкого соціально-економічного розвитку залізничного транспорту. Визначено основні пріоритети її формування, умови та принципи реалізації. Запропоновано методичний підхід до розрахунку оцінки рівня соціально-економічного розвитку залізничного комплексу України. Обгрунтовано доцільність розгляду ефективності інфраструктури залізниць як складової соціально-економічного розвитку галузі, запропоновано методичний підхід до розрахунку експлуатаційних витрат ділянок залізниць з малим обсягом роботи, складено прогноз показників роботи нефективних.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.2 + У9(4УКР)372.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Олійник Г. Ю. 
Організаційно-економічний механізм корпоративного управління підприємствами транспорту та зв'язку : монографія / Г. Ю. Олійник, Т. І. Лозова, П. С. Єщенко, В. В. Жебка, С. Я. Салига. - К. : Логос, 2012. - 423 c. - Бібліогр.: с. 395-423 - укp.

Розглянуто основні положення теорії корпоративного управління в діяльності підприємств транспорту та зв'язку. Обгрунтовано цілі, функції, завдання, концепцію формування та функціонування системи корпоративного управління та корпоративного управління майном. Визначено методологію корпоративного управління: стратегія, принципи та методи. Розроблено організаційно-економічний механізм корпоративного управління підприємствами. Викладено перелік питань введення нових членів наглядової ради у курс справ. Проаналізовано підготовчі дії до дематеріалізації акцій. Подано стратегію та тактику корпоративного управління майном.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.21-21 + У538.61-21 + У9(4УКР)372.1-21 + У9(4УКР)386.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА757946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Міщенко М. І. 
Економіко-організаційні основи функціонування підприємств колійної інфраструктури : монографія / М. І. Міщенко; Ін-т пробл. ринку та екон.-екол. дослідж. НАН України. - О. : ІПРЕЕД НАН України, 2013. - 488 c. - Бібліогр.: с. 470-488 - укp.

Розроблено теоретико-методологічні положення, методичні засади та практичні рекомендації щодо створення організаційно-економічного механізму управління ефективним функціонуванням підприємств колійної інфраструктури залізничного транспорту України за нових умов. Запропоновано концепцію стратегічного розвитку підприємств колійної інфраструктури. Обгрунтовано доцільність застосування системного підходу щодо визначення організаційно-економічного механізму функціонування колійної інфраструктури, техніко-технолого-економічний рівень якої є ключовим елементом транспортного процесу та безпосередньо впливає на рівень кінцевого тарифу транспортних послуг залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.210.7 + У9(4УКР)372.107

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Данько М. І. 
Вибір оптимальної інноваційної стратегії підприємств залізничного транспорту : монографія / М. І. Данько, В. Л. Дикань, І. В. Воловельська; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х. : УкрДАЗТ, 2013. - 171 c. - Бібліогр.: с. 158-170 - укp.

Обгрунтовано тезу, що в основі розробки і впровадження будь-якого нововведення завжди знаходиться безперервний інноваційний процес. Виявлено фактори, що впливають на інноваційну діяльність підприємства, і запропоновано їх класифікацію. Розкрито основні напрями удосконалення методики оцінювання інноваційного потенціалу підприємств залізничного транспорту. Розроблено організаційно-економічний механізм процесу інноваційного реформування підприємств залізничного транспорту, що дозволяє одержати максимальний ефект від його діяльності загалом. Запропоновано методичний підхід вибору оптимальної інноваційної стратегії підприємства залізничного транспорту на основі системи показників оцінювання його інноваційного потенціалу. Розроблено систему оцінювання критерію часткових показників інноваційного потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.21-55-13 + У9(4УКР)372.1-55-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА770202 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем в умовах реформування залізничного транспорту: управління, економіка і технології : матеріали VI Міжнар. наук.-практ. конф., 11 - 12 квітн. 2013 р., Київ / ред.: М. В. Макаренко, Б. В. Буркинський, Н. М. Колесникова; Держ. адмін. залізн. трасп. України "Укрзалізниця", Держ. екон.-технол. ун-т трансп., Трансп. акад. України, Наук.-техн. т-во залізничників України. - К. : ДЕТУТ, 2013. - 186 c. - укp. - рус.

Висвітлено сучасні тенденції інвестування в Україні та його особливості на залізничному траспорті (ЗТ). Розглянуто проблеми вимірювання впливу споживчої цінності транспортної послуги на поведінку пасажирів. Запропоновано основні етапи вдосконалення соціальної та кадрової політики за умов реформування ЗТ. Розкрито проблеми розвитку ЗТ за умов його реформування. Подано економіко-технологічні шляхи вдосконалення вантажних перевезень залізницями України. Обгрунтовано проблеми оцінки стану й ефективності використання основних засобів залізниць. Висвітлено особливості реформування ЗТ України. Досліджено соціокультурну й економічну ситуацію в кавказькому регіоні на початку XX ст. Розкрито особливості відносин постійного землекористування на ЗТ України. Розглянуто деякі питання експлуатації засобів зв'язку на залізницях у другій половині XIX ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.2 я431У9(4УКР)372 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО31859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ткач В. О. 
Формування системи економічної безпеки транспортних підприємств в туризмі : монографія / В. О. Ткач, О. І. Почечун; Запоріз. нац. техн. ун-т. - Д. : Акцент, 2013. - 199 c. - Бібліогр.: с. 191-199 - укp.

Увагу приділено розробці наукового обгрунтування та методичних підходів до створення та практичного використання системи економічної безпеки підприємства залізничного транспорту, обслуговування споживачів туристичних послуг. Розглянуто теоретичні основи формування й обгрунтовано показники оцінювання рівня забезпечення системи економічної безпеки підприємства. Запропоновано визначати систему економічної безпеки залежно від специфіки діяльності суб'єкта господарювання, що дозволяє моделювати систему економічної безпеки підприємства за умов реформування залізничного транспорту. Досліджено методичні підходи до класифікації ризиків і загроз економічній безпеці підприємств залізничної галузі залежно від специфіки їх діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)372.1-814-995 + У537.21-814-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Близнюк Т. М. 
Аналіз методів визначення плати за користування об'єктами інфраструктури залізничного транспорту / Т. М. Близнюк // Проблеми економіки трансп. : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 5. - С. 41-45. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Галузь залізничних перевезень в Україні перебуває на етапі реформування. Згідно з Державною цільовою програмою реформування залізничного транспорту на 2010 - 2019 рр. та з метою підвищення економічної ефективності у сфері залізничних перевезень, підвищення соціального добробуту, розв'язання екологічних питань, удосконалення регіональних і державних фінансів, досягнення конкуренції між компаніями-перевізниками важливим є вдосконалення тарифної системи залізничного транспорту. У зв'язку з організаційно-структурними перетвореннями, виокремленням послуг інфраструктури зі сфери послуг з перевезень важливим є вивчення зарубіжного досвіду з проблем ціноутворення на послуги інфраструктури. Охарактеризовано та проаналізовано існуючі методи ціноутворення, які застосовуються в різних країнах світу, висвітлено їх переваги та недоліки. У результаті виконаного аналізу було виявлено, що жодна із систем не є ідеальною, а тому в цій сфері важливим є удосконалення та створення нових підходів щодо встановлення плати за користування інфраструктурою залізниць.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.20-866 + У9(4УКР)372.0-866

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Міщенко М. І. 
Організаційно-економічний механізм розвитку підприємств колійної інфраструктури залізниць України : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / М. І. Міщенко; НАН України, Ін-т проблем ринку та екон.-екол. дослідж. - Одеса, 2014. - 38 c. - укp.

Розроблено організаційно-економічний механізм функціонування вітчизняної колійної інфраструктури залізничного транспорту, який засновано на докладному вивченні світового досвіду та аналізі умов функціонування світових транспортних систем, з урахуванням стратегії макроекономічного розвитку національної економіки України. Представлено теоретичну та практичну основу розробки теоретико-методологічних засад, методичних положень та практичних рекомендацій щодо нового вирішення проблем формування та реалізації організаційно-економічного механізму функціонування підприємств колійної інфраструктури залізниць України за умов реформування.


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.210.7 + У9(4УКР)372.107

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА409139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Марценюк Л. В. 
Огляд досвіду реформування провідних залізниць світу / Л. В. Марценюк // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2013. - № 1. - С. 63-81. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Оцінено можливість застосування досвіду зарубіжних країн у разі реформування залізничного транспорту України. На основі порівняльного аналізу оцінено можливість застосування зарубіжного досвіду реформування галузей інфраструктури з розподіленням кола проблем на питання ідеологічного, методичного характеру і, безумовно, врахування особливостей стану справ в Україні. Що стосується першого кола проблем, то це, перш за все, вибір форм власності. Як показує досвід, у обох видів власності є як позитивні, так і негативні сторони. З одного боку, саме на державних залізницях є умови для створення та впровадження нових технологій, таких як високошвидкісні поїзди, розробка яких, як і будівництво спеціалізованих ліній, були б неможливі без наявності відповідної науково-дослідної бази, а також без державного фінансування. З іншого, приватні підприємства, що працюють на концесійній основі, як правило, надають послуги більш високого рівня за прийнятними тарифами. Встановлено відсутність безумовної прямої залежності між формою власності залізниць й економічними або якісними показниками їх роботи. Доведено необхідність здійснення різних форм технічних та економічних взаємозв'язків, існування відокремлених залізниць на регіональному та місцевому рівнях, що відкриває великі можливості в подоланні одноманітності в експлуатації, у розвитку залізниць по шляху більшої диференціації рівнів обслуговування. Це, однак не означає, що єдиною альтернативою є продаж концесій приватним підприємствам, особливо, якщо передача власності не супроводжується зобов'язаннями щодо підтримки громадського транспорту на певному рівні. Прикладам позитивного державного управління протиставлено рівнозначні приклади приватного управління і навпаки. Грунтовний аналіз досвіду реформування провідних залізниць світу надасть змогу запобігти помилок під час реформування "Укрзалізниці".


Індекс рубрикатора НБУВ: У537.20-183 + У9(4УКР)372.0-183

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського