4. |
Головко С. Г. Науково-теоретичні засади розвитку творчої пізнавальної діяльності студентів (на матеріалі викладання політичних дисциплін) / С. Г. Головко // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 31-35. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто науково-теоретичні підходи розвитку творчої пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення політичних дисциплін. Проаналізовано передумови виникнення оригінальної концепції розвитку творчої пізнавальної діяльності, висвітлено її зміст та особливості. Акцентовано увагу на вивченні питання структурування знань з орієнтацією на розвиток творчих пізнавальних можливостей студентів через навчання пізнавальним процедурам. Рассмотрены научно-теоретические подходы развития творческой познавательной деятельности, освещены ее содержание и особенности. Акцентировано внимание на изучении вопроса структурирования знаний с ориентацией на развитие творческих познавательных возможностей студентов посредством обучения познавательным процедурам. The article deals with the scientific-theoretical approaches of development of creative cognitive activity, its maintenance and features is covered. The attention is stressed on studying of a question of structurization of knowledge with orientation to development of creative cognitive opportunities of students by means of training to cognitive procedures. Corresponding conclusions by results of research are made. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.220 + Ф.р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
6. |
Береза В. Політична освіта як предмет сучасного політологічного дискурсу / В. Береза // Вища освіта України. - 2015. - № 2. - С. 21-29. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Розглянуто питання суперечностей при тлумаченні понять "політична" і "громадянська" освіта. З'ясовано зміст понять "політична освіта", "політичне просвітництво", "політологічна освіта", "громадянська освіта", "демократична освіта". Зосереджено увагу на політичній освіті, головне завдання якої - домогтися усвідомлення, прийняття і практичного здійснення людиною власних прав та політичної відповідальності. Стверджено, що поняття "політична освіта" є більш широким у порівнянні з поняттям "політологічна освіта", оскільки вбирає в себе як систему підготовки фахівців політичної сфери, так і систему, за суттю, політичного просвітництва в суспільстві, тобто поширення знання про політику серед тих, для кого вона не є фаховою галуззю. Зазначено, що поняття "громадянська освіта" не слід ототожнювати з поняттям "політична освіта", оскільки його зміст становлять не лише заходи політичного просвітництва, які можна розглядати як елементи громадянської освіти, але й масштабна система освітянської діяльності держави з підготовки фахівців у галузі теорії і практики політики та державного управління. Рассмотрены вопросы противоречий при толковании понятий "политическое" и "гражданское" образование. Выяснено содержание понятий „политическое образование", "политическое просвещение", "политологическое образование", "гражданское образование", "демократическое образование". Сосредоточено внимание на политическом образовании, главная задача которого - добиться осознания, принятия и практического осуществления человеком своих прав и политической ответственности. Утверждено, что понятие "политическое образование" является более широким по сравнению с понятием "политологическое образование", поскольку впитывает в себя как систему подготовки специалистов политической сферы, так и систему, по сути, политического просвещения в обществе, то есть распространение знания о политике среди тех, для кого она не является профессиональной отраслью. Указано, что понятие "гражданское образование" не следует отождествлять с понятием "политическое образование", поскольку его содержание составляют не только меры политического просвещения, которые можно рассматривать как элементы гражданского образования, но и масштабная система образовательной деятельности государства по подготовке специалистов в области теории и практики политики и государственного управления. Education plays a crucial role in the development of society. These are the work of previous generations of accumulated material and spiritual values, knowledge, experience and traditions, which are passed to descendants and absorbed them. Therefore, the support of cultural development reached its further improvement impossible without mastering the heritage of past centuries, the experience of many generations of our predecessors. This problem is solved in the context of the socialization of individuals through their involvement in cultural norms and values and conversion to full members of society. In particular, during the political socialization of the individual not only absorbed by certain social and political experience, cultural traditions, values and norms of political activity, but also formed the capacity for creative transformation of social and political relations. Індекс рубрикатора НБУВ: Ф.р + С.р
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ
|