1. |
Кирилюк В. М. Педагогічні основи формування дитячого хореографічного колективу : Навч.- метод. посіб. / В. М. Кирилюк; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2006. - 64 c. - Бібліогр.: с. 60-61. - укp.Висвітлено різноманітні аспекти виховного процесу під час формування творчого хореографічного колективу. Розглянуто динаміку мотивів занять танцями, роль спілкування у формуванні особистості, правила організації спільної роботи, проблеми налагодження в колективі емоційно сприятиливих особистісних взаємостосунків і створення атмосфери успіху. Наведено форми та методи роботи з колективом у складних ситуаціях і запобігання дитячим стресам. Освещены разнообразные аспекты воспитательного процесса при формировании творческого хореографического коллектива. Рассмотрены динамика мотивов занятий танцами, роль общения в формировании личности, правила организации общей работы, проблемы налаживания в коллективе эмоционально благоприятных личностных взаимоотношений и создания атмосферы успеха. Приведены формы и методы работы с коллективом в сложных ситуациях и предупреждения детских стрессов. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ32р(4УКР)3-34 + Ч311.355.24 + Ю954.04
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА680955 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Фриз П. Роль хореографічного мистецтва в полікультурному вихованні / П. Фриз // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 28-32. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Досліджено хореографічну культуру як чинник полікультурного виховання і розвитку особистості дитини. Виділено низку пріоритетних виховних завдань: особистісний розвиток кожної дитини, що передбачає індивідуальний підхід до нього; розвиток етнічної та культурної грамотності, тобто досягнення дітьми певного рівня інформованості про особливості історії та культури всіх представників у колективі (а в подальшому і в суспільстві) етнічних груп; формування етнокультурної компетентності, уміння розуміти їх представників і взаємодіяти з партнерами з інших культур; усвідомлення взаємовпливу і взаємозбагачення культур в сучасному світі, розвиток інтеграційних процесів. Стверджено, що хореографічне мистецтво в загальноосвітній школі виконує в навчально-виховному процесі кілька функцій: це і предмет навчання (у широкому сенсі слова), і предмет виховання підростаючого покоління, у процесі якого формується ставлення дітей до дійсності і життя, колективу і самого себе, формуються смаки, ідеали, цінності тощо. Підкреслено, що розвиток моральних цінностей, виховання національної самосвідомості, самобутності, міжкультурної толерантності повинні мати пріоритетне значення. Исследована хореографическая культура как фактор поликультурного воспитания и развития личности ребенка. Выделен ряд приоритетных воспитательных задач: личностное развитие каждого ребенка, предполагающее индивидуальный подход к нему; развитие этнической и культурной грамотности, достижение детьми определенного уровня информированности об особенностях истории и культуры всех представителей в коллективе (а в дальнейшем и в обществе) этнических групп; формирование этнокультурной компетентности, умение понимать их представителей и взаимодействовать с партнерами из других культур; осознание взаимовлияния и взаимообогащения культур в современном мире, развитие интеграционных процессов. Утверждается, что хореографическое искусство в общеобразовательной школе выполняет в учебно-воспитательном процессе несколько функций: это и предмет обучения (в широком смысле слова), и предмет воспитания подрастающего поколения, в процессе которого формируется отношение детей к действительности и жизни, коллективу и самого себе, формируются вкусы, идеалы, ценности и т.д. Подчеркнуто, что развитие моральных ценностей, воспитание национального самосознания, самобытности, межкультурной толерантности должны иметь приоритетное значение. The paper investigates the choreographic culture as a factor of multicultural education and development of the child. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355.24
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ
|