Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.466$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Гончар О. В. 
Теорія спілкування як складова педагогічної взаємодіїї учасників навчального процесу / О. В. Гончар // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 7, ч. 1. - С. 60-69. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

На широкому міждисциплінарному тлі розглянуто феномен педагогічної взаємодії. Досліджено витоки розвитку ідеї педагогічної взаємодії у вітчизняній освіті. Проаналізовано зміст дефініції "педагогічна взаємодія в навчальному процесі", охарактеризовано підходи до її тлумачення в історико-педагогічній думці другої половини XX ст. Розкрито особливості співвідношення понять "взаємодія" та "спілкування", а також "педагогічна взаємодія" і "педагогічне спілкування".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.430 + Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Антонюк Н. А. 
Теоретичні основи міжособистісної педагогічної взаємодії / Н. А. Антонюк // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 8. - С. 7-11. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито теоретичні засади міжособистісної педагогічної взаємодії, охарактеризовано провідні ознаки конструктивної педагогічної взаємодії, а також специфіку педагогічної взаємодії в ситуації конфлікту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ткач А.В. 
Проблема вивчення і розповсюдження передового педагогічного досвіду на сторінках педагогічної преси у 70-х роки ХХ ст. / А.В. Ткач // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 40. - С. 168-174. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

На основі узагальнення матеріалів періодичних педагогічних видань визначено і охарактеризовано проблеми, пов’язані з розумінням сутності передового педагогічного досвіду, шляхів і засобів його застосування в шкільній практиці.

На основе обобщения материалов периодических педагогических изданий определены и охарактеризованы проблемы, связанные с пониманием сущности передового педагогического опыта, путей и способов его применения в школьной практике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я5 + Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Назаренко Г. 
Передовий педагогічний досвід у контексті інноватики / Г. Назаренко // Післядиплом. освіта в Україні. - 2010. - № 2. - С. 32-34. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито поняття "передовий педагогічний досвід" у контексті змісту інноватики. Висвітлено два види інноваційної діяльності - раціоналізаторську та новаторську. Розглянуто схему видів, суб'єктів і результатів педагогічної діяльності та критерії оцінювання змісту досвіду.

Раскрыто понятие "передовой педагогический опыт" в контексте содержания инноватики. Освещены два вида инновационной деятельности - рационализаторская и новаторская. Представлены схема видов, субъектов и результатов педагогической деятельности и критерии оценки содержания опыта.

Lighted the concept of "best teaching experience" in the context of the content of innovation. It's considered two types of innovation, rationalization and innovative. A scheme types, subjects and results of educational activities and criteria for evaluating the content of experience.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Пушкарьова Т. 
Державна відеотека педагогічного досвіду: стан та перспективи розвитку / Т. Пушкарьова, Н. Бігун // Рідна шк.. - 2007. - № 2. - С. 24-26. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито завдання, функціональні можливості та етапи розвитку Державної відеотеки педагогічного досвіду - інформаційного фонду досвіду роботи педагогічних працівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, яка почала функціонувати в Інституті інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки. Приділено увагу головному завданню відеотеки та шляхам поповнення й оновлення її фонду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30е(4УКР)л2 + Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гринько В. 
Основні критерії передового педагогічного досвіду / В. Гринько // Рідна шк.. - 2007. - № 3. - С. 13-15. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання класифікації передового педагогічного досвіду та критеріїв його виявлення. Проаналізовано сутність та структуру поняття "педагогічний досвід". Викладено критерії оцінки педагогічного досвіду як передового. Обгрунтовано, що глибоке розуміння поняття передового педагогічного досвіду є змістовою основою методики виявлення цього досвіду.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Демкова Л. 
Інформатизація освіти: крок за кроком / Л. Демкова // Пед. пошук. - 2007. - № 1. - С. 7-8. - укp.

Висвітлено досвід роботи працівників лабораторії інформатики Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти у справі інформатизації освітньої галузі Волинської області.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 + Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ткач Г. В. 
Відображення передового педагогічного досвіду засобами масової комунікації (друга половина XX століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Г. В. Ткач; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2013. - 19 c. - укp.

На основі аналізу значного масиву літератури з'ясовано роль і значення засобів масової комунікації (ЗМК) у відображенні теорії передового педагогічного досвіду і практики його вивчення, узагальнення та розповсюдження. Обгрунтовано етапи відображення передового педагогічного досвіду засобами масової комунікації: І етап - 1952 - 1965 pp. - етап використання переважно друкованих ЗМК і радіопередач для відображення індивідуальних, об'єктивно значущих знахідок і новаторських ідей щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі; II етап - 1966 - 1990 pp. - етап розширення спектру ЗМК (преса, радіо, фонохрестоматії, книга - поштою, теле- та кінопроекти), забезпечення цілеспрямованого відображення інтенсивно розвивальної теорії та практики передового педагогічного досвіду, новаторського руху; III етап - 1991 - 2000 pp. - етап органічного поєднання індивідувальних і масових ЗМК, збагачення їх новими інформаційними технологіями (інтернет-сайта) з метою відображення досягнень науки і практики в галузі передового педагогічного досвіду. Визначено прогностичні тенденції розробки даної проблеми: вивчення, узагальнення позитивного й негативного в досвіді авторських шкіл XXI ст.; побудова концептуальних основ нових типів шкіл на рівні теорії та практики; активізація ЗМК у напрямі відображення передового педагогічного досвіду сучасних освітньо-виховних установ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398705 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Середа Х. В. 
Мережа партнерство в навчанні для освітян України / Х. В. Середа // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 9. - С. 70-81. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Представлено Мережу партнерство в навчанні - український сегмент глобальної освітянської спільноти, створеної за підтримки компанії Майкрософт для учителів, які використовують інформаційно-комунікаційні технологій у своїй професійній діяльності. Описано можливості Мережі партнерство в навчанні та її значення для освітян України, їх професійного спілкування та співпраці. Описано функції спільнот в Мережі партнерство в навчанні як осередка для співробітництва вчителів, спільного вирішення питань та обміну ідеями, методичними розробками, навчальними матеріалами для підвищення рівня впровадження ІКТ в навчально-виховний процес.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Самойленко Н. Б. 
Використання ресурсів Інтернету для участі у міжнародних освітніх програмах в умовах інтернаціоналізації освіти [Електронний ресурс] / Н. Б. Самойленко // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 2. - С. 1-10. - Бібліогр.: 13 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/806/597

Зазначено, що використання ресурсів Інтернету в реалізації міжнародних освітніх програм і в системі вищої педагогічної освіти фахівців гуманітарного профілю в Україні в умовах інтернаціоналізації освіти сприятиме розв'язанню проблеми міжкультурного спілкування та використанню досягнень зарубіжного досвіду у вітчизняній освіті. Розглянуто можливості Інтернету й інформаційно-комунікаційних технологій як однієї з інноваційних педагогічних технологій в реалізації міжнародних освітніх програм, розкрито суть віртуальної інтернаціоналізації вищої освіти України як одного з аспектів підготовки майбутніх фахівців, пов'язаного з інтеграцією традиційних й інноваційних методів навчання.

Отмечено, что использование ресурсов Интернета в реализации международных образовательных программ и в системе высшего педагогического образования специалистов гуманитарного профиля в Украине в условиях интернационализации образования будет способствовать решению проблемы межкультурного общения и использованию достижений зарубежного опыта в отечественном образовании. Рассмотрены возможности Интернета и информационно-коммуникационных технологий как одной из инновационных педагогических технологий в реализации международных образовательных программ, раскрыта суть виртуальной интернационализации высшего образования Украины как одного из аспектов подготовки будущих специалистов, связанного с интеграцией традиционных и инновационных методов обучения.

Use of the Internet resources in realization of the international educational programs and in the system of higher pedagogical education of specialists of humanities in Ukraine in the conditions of internationalization of education will solve the problem of intercultural communication and implementing of foreign experience in domestic education. In the article the Internet, the international communicative technologies as one of the pedagogical technologies in realization of international educational programs in professional preparation of teacher is considered, the virtual internationalization of higher education of Ukraine as one of aspects of preparation of future specialists, related to integration of traditional and innovative methods of teaching is analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.466 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вайда Л. О. 
Українська педагогічна преса як джерело відображення інноваційних педагогічних ідей (1991–2013 рр.) / Л. О. Вайда // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 102-105. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано українську педагогічну пресу як джерело відображення інноваційних педагогічних ідей в Україні, починаючи з 1991 р. З’ясовано, що публікації у педагогічній пресі відтворюють процес нагромадження педагогічних знань і розвитку педагогічної науки, пов’язаний з освітньою практикою; надають можливість простежити вплив на цей процес ідей і поглядів вітчизняних науковців і практиків, виявити його закономірності й суперечності; відображають взаємодію із зовнішнім середовищем – конкретними політичними та соціально-економічними обставинами. Доведено, що як історико-педагогічне джерело періодична преса надає найрізноманітніший матеріал педагогічної тематики, що увібрав у себе всі складності й досягнення педагогічних пошуків. Саме періодична преса зіграла значну роль у розвитку інноваційних педагогічних ідей у досліджуваний період: на її сторінках відбувався активний, нерідко суперечливий, процес формування, відшліфовування, критичного освоєння, осмислення педагогічних ідей.

Проанализирована украинская педагогическая печать как источник отображения инновационных педагогических идей в Украине, начиная с 1991 г. Выяснено, что публикации в педагогической печати воссоздают процесс накопления педагогических знаний и развития педагогической науки, связанный с образовательной практикой; дают возможность проследить влияние на этот процесс идей и взглядов отечественных научных работников и практиков, выявить его закономерности и разногласия; отображают взаимодействие с внешней средой – конкретными политическими и социально-экономическими обстоятельствами. Доказано, что как историко-педагогический источник периодическая печать предоставляет разнообразнейший материал педагогической тематики, который вобрал в себя все сложности и достижение педагогических поисков. Именно периодическая печать сыграла значительную роль в развитии инновационных педагогических идей в исследуемый период: на ее страницах происходил активный, нередко противоречивый, процесс формирования, шлифования, критического освоения, осмысления педагогических идей.

The article analyzes the Ukrainian pedagogical press as a source of representation of innovative pedagogical ideas in Ukraine since 1991. It was found that the publications in the pedagogical press recreate the process of accumulation of knowledge and the development of pedagogy related to educational practice, make it possible to trace the influence of this process on the ideas and views of national researchers and practitioners, reveal its patterns and differences, reflect the interaction with the environment - specific political and socio-economic circumstances. It is proved that both the historical and pedagogical periodicals source materials provide a variety of educational topics, which encompasses all the complexity and achievement of pedagogical research. It is periodical press that has played a significant role in the development of innovative pedagogical ideas in the period under research: in its pages an extensive, often contradictory, process of forming, grinding, critical exploration and understanding of pedagogical ideas took place.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч612.4(4Укр)713.2:Ч30 + Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Жорова І. Я. 
Джерельна база проблеми впровадження передового педагогічного досвіду (ІІ половина ХХ століття) / І. Я. Жорова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 15. - С. 242-246. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто джерельну базу проблеми вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду другої половини ХХ ст. Зокрема, на основі нормативно-правових документів (наказів, положень), стенограм, інструктивно-методичних матеріалів, звітів висвітлено основні тенденції та стан організаціїї роботи з цього питання на районному, обласному та всеукраїнському рівнях. Описано організаційні форми вивчення, узагальнення та впровадження передового педагогічного досвіду як під час курсової підготовки в інститутах удосконалення вчителів, так і в міжкурсовий період (школи передового педагогічного досвіду, дні вчителя, картотека передового педагогічного досвіду та ін).

Рассмотрены первоисточники по проблеме изучения, обобщения и внедрения передового педагогического опыта второй половины ХХ в. В частности, на основе нормативно-правовых документов (приказов, положений), стенограмм, инструктивно-методических материалов, отчетов отражены основные тенденции и состояние организациии работы по этому вопросу на районном, областном и всеукраинском уровнях. Описаны организационные формы изучения, обобщения и внедрения передового педагогического опыта как во время курсовой подготовки в институтах усовершенствования учителей, так и в межкурсовой период (школы передового педагогического опыта, дни учителя, картотека передового педагогического опыта и др.).

The article examines the problem of studying, generalization and implementation of the advanced teaching experience of the 2nd half of the 20th century. Particularly on the basis of normative and legislative documents (orders, regulations), transcripts, instructional and methodical materials, reports the main tendencies and state of organizational work concerning that issue at the district, regional and all-Ukrainian levelsare reflected. The author describes the organizational forms of studying, generalization and implementation of the advanced teaching experience as well as during the training preparation at the Teachers’Training Institutes, and inter-course period (schools of advanced teaching experience, teacherʼs days, catalogue of advanced teaching experience, etc.).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.466

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського