Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.215$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Рославець Р. М. 
Психолого-педагогічні умови виховання екологічної культури дошкільників : Навч. посіб. / Р. М. Рославець. - Луцьк : Вежа, 1999. - 100 c. - (Книгозбірня студ.). - Бібліогр.: 98 назв. - укp.

На основі експериментального і методичного дослідження, а також узагальнення передового досвіду виховної роботи у дитячих садках м.Луцька висвітлено теоретичні та практичні питання психолого-педагогічних чинників виховання екологічної культури дошкільників. запропоновано методику ознайомлення дітей із різноманітними явищами природи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.215 + Ю984.010.1-990 + Ю711.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кричковська Т. Д. 
Психологія дітей дошкільного віку : Навч.-метод. посіб. / Т. Д. Кричковська; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2001. - 62 c. - Бібліогр.: 49 назв. - укp.

Розкрито основні психологічні закономірності розвитку дитини від народження до вступу до школи. Висвітлено особливості соціальної ситуації розвитку, домінуючої діяльності на кожному віковому етапі. Проаналізовано якісні зміни у психіці дошкільника. Розглянуто вікові кризи як рушійні сили розвитку особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401 я7 + Ч411.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605875 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Житко И. В. 
Теоретические подходы к разработке учебно-методических комплексов для дошкольного образования / И. В. Житко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С.  128-132. - Библиогр.: 9 назв. - рус.

Отмечено, что в последние годы в дидактике сложилось представление об учебном (для учащихся) и учебно-методическом (для преподавателя) комплексах. Раскрыты подходы к определению структуры, состава и содержания учебно-методических комплексов для реализации организационно-содержательных и методических основ образовательного процесса с детьми дошкольного возраста, принципы программно-методического обеспечения дошкольного образования. Представлен опыт создания учебно-методических комплексов для старших дошкольников в Республике Беларусь.

Відзначено, що в останні роки в дидактиці склалося уявлення про навчальний (для тих, хто навчається) і навчально-методичний (для вчителя) комплекси. Розкрито підходи до визначення структури, складу та змісту навчально-методичних комплексів для реалізації організаційно-змістових і методичних основ освітнього процесу з дітьми дошкільного віку, принципи програмно-методичного забезпечення дошкільної освіти. Висвітлено досвід створення навчально-методичних комплексів для старших дошкільників у Республіці Білорусь.

In the article the approaches to definition of structure, maintenance and content of teaching-methodical complexes for realization of organizational-content and methodical bases of educational process with children of preschool age, principles of program-methodical maintenance of a preschool education are opened, the experience of creation of teaching-methodical complexes for the senior preschool children in the Republic of Belarus is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Козлюк О. А. 
Етнографія дитинства : навч. посіб. для студентів спец. 012 "Дошкільна освіта" / О. А. Козлюк, О. І. Хролець; Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. - Рівне : О. Зень, 2016. - 135 c. - (Дошкільна освіта). - укp.

Розглянуто дитинство як соціально-історичне явище. Розкрито особливості сприйняття дитинства різними народами та на різних етапах історії людства. Висвітлено етнопедагогічні проблеми дитинства. Подано інформацію про етнопедагогічну вікову періодизацію розвитку дитини. Викладено педагогічні засади дитячої субкультури. Увагу приділено родинній етнографії. Наведено робочу навчальну програму дисципліни, комплексні контрольні роботи, матеріали до лекційного курсу, плани семінарських занять і завдання для самостійної роботи, тести підсумкового контролю знань, питання гарантованого рівня знань і рекомендовану літературу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.215 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кузьма І. І. 
Формування медіаграмотності дітей старшого дошкільного віку: теорія і технологія : монографія / І. І. Кузьма; Тернопіл. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка, Тернопіл. обл. комун. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Тернопіль : Вектор, 2019. - 187 c. - Бібліогр.: с. 165-187 - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні аспекти й технологію формування медіаграмотності дітей старшого дошкільного віку. Здійснено ретроспективний аналіз розвитку медіаосвіти дітей в Україні. Конкретизовано діагностичний інструментарій сформованості медіаграмотності старших дошкільників. Висвітлено досвід реалізації медіаосвіти в закладах дошкільної освіти України. Уточнено зміст основних понять у сфері медіаосвітньої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.215.5 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА840518 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Khodunovа V. 
Development of general culture in preschool teachers by means of multimedia = Розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа / V. Khodunovа // Proc. of the Nat. Aviation Univ. - 2019. - № 4. - С. 64-70. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Мета роботи - розглянути актуальні питання розвитку загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа. Розкрито основні напрями професійно-особистісного розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. Описано можливості використання інтерактивних технологій у розвитку загальної культури педагогів ЗДО, що визначається постійним зростанням обсягу наукової психолого-педагогічної та фахової інформації, потрібної для підтримування необхідного професійного та загальнокультурного рівня педагогів; розширенням варіативності змісту освіти, методів, засобів навчання (поліфункційні технічні засоби), що вимагає від педагогів уміння здійснити вибір з метою ефективного їх використання; зростанням впливу на дітей неконтрольованих потоків інформації, що надходять із засобів масової комунікації, та необхідністю врахування можливостей медіаосвіти у підготовці дітей до життя в інформаційному суспільстві новими вимогами, що ставить суспільство до педагогічної професії, залученням до активного педагогічного пошуку. Методи: в якості методу побудови дослідження було використано теоретичний метод. Результати: проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Розкрито поняття "комп'ютерні технології", "комп'ютер як технічний засіб навчання", "мультимедійні засоби навчання". Визначено особливості використання мультимедійних технологій як засобу організації навчання фахівців дошкільної освіти у післядипломній освіті. Обговорення: розвиток загальної культури педагогів закладів дошкільної освіти засобами мультимедіа є необхідною складовою їх неперервної освіти та систематичного формування і становлення інформаційної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.215.71

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського