Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (33)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.353$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Савельєва В. С. 
Розвиток сенсо-моторики у дітей дошкільного віку / В. С. Савельєва; Ін-т змісту і методів навчання. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 36 c. - Бібліогр.: 30 назв. - укp. - рус.

Розглядаються питання розвитку зорового сприйняття, фонематичного слуху, загальної та дрібної моторики. Встановлено, що найбільша ефективність при оволодінні мовою досягається за умови, якщо діти залучаються до активної мовленнєвої роботи, а взаємозв'язок мовленнєвого (оволодіння мовою) і розумового, пізнавального розвитків свідчать про велике значення мови для розвитку мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.353 + Ч421.221.353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р85291 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Малікова Ю. В. 
Педагогічні умови сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ю. В. Малікова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 21 c. - укp.

Проаналізовано проблему сенсорного розвитку дітей старшого дошкільного віку засобами образотворчого мистецтва. Обгрунтовано критерії, показники та рівні сенсорного розвитку старших дошкільників, а також розроблено й експериментально перевірено методику їх реалізації засобами образотворчого мистецтва з метою сенсорного розвитку, уточнено сутність понять "сенсорний розвиток" "сенсорне виховання", "сенсорні еталони".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.353 + Ч411.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364945 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кондукова С. В. 
Формування сенсорних здібностей дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення засобом ігрової діяльності : посібник / С. В. Кондукова, В. О. Кондратенко. - К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2011. - 111 c. - Бібліогр.: с. 103-110. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні основи сенсорного виховання. Розглянуто гру та її вплив на психічний і сенсорний розвиток дошкільника. Описано організацію та методичне забезпечення сенсорного виховання у процесі ігрової діяльності. Наведено правила ігор для розвитку зорового, слухового, тактильно-рухового сприймання, та сприймання простору й орієнтування у ньому. Розглянуто методичні основи проведення ігор з дітьми, які мають загальне недорозвинення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч411.353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747226 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ільченко А. 
Сенсомоторне виховання дітей з порушенням інтелекту у педагогічній системі М. Монтессорі / А. Ільченко // Дефектологія. - 2008. - № 4. - С. 9-12. - укp.

Привернено увагу до педагогічної спадщини італійського педагога Марії Монтессорі. Висвітлено основи концепції сенсомоторного виховання дітей з порушенням інтелектуального розвитку, розробленої Монтессорі. Акцентовано увагу на його методиці щодо розвитку м'язів дитини та виховання відчуттів у дітей. Розкрито етапи процесу сенсомоторного виховання дітей. Розглянуто вісім груп сенсорних матеріалів згідно із сучасною класифікацією, запропонованою Міжнародною асоціацією Монтессорі, з якими можна проводити різноманітні ігри з дітьми. Проаналізовано погляди вітчизняних дефектологів на систему сенсомоторного виховання Монтессорі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4ІТА)6д + Ч411.353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Барабашова І. А. 
Неперервність сенсорного розвитку особистості: дошкілля, шкільна освіта / І. А. Барабашова // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 14. - С. 42-48. - Бібліогр.: 7 назв - укp.

Установлено загальні тенденції в забезпеченні перцептивного розвитку дітей і учнів: наскрізний характер реалізації завдань сенсорного розвитку від дошкільного освітнього закладу до старшої школи; наявність чітко виражених напрямів вдосконалення зорового, слухового та дотикового сприймання; поступове розширення обсягу зовнішніх властивостей предметів та явищ, що є об'єктами обстеження; застосування цілеспрямованого й опосередкованого підходів до формування чуттєвої сфери особистості.

Установлено общие тенденции в обеспечении перцептивного развития детей и учащихся: сквозной характер реализации задач сенсорного развития от дошкольного образовательного учреждения до старшей школы; наличие четко выраженных направлений совершенствования зрительного, слухового и осязательного восприятия; постепенное расширение объема внешних свойств предметов и явлений, которые являются объектами обследования; использование целенаправленного и опосредованного подходов к формированию чувственной сферы личности.

The general trends in the provision of perceptual development of children and pupils: cross-cutting nature of the implementation of the tasks of sensory development from pre-school educational institutions to high school are established; the presence of distinct ways to improve the visual, audial and tactile perception; the gradual expansion of the objects and phenomena’ external properties that are of survey; the use of targeted and indirect approaches to the formation of sensual sphere of personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.353 + Ч421.353

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Гребенюк Т. М. 
Спеціальна методика сенсорного виховання дітей з порушеннями зору : навч. посіб. / Т. М. Гребенюк, Г. П. Серпутько; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Кафедра, 2019. - 207 c. - Бібліогр.: с. 196-207 - укp.

Увагу приділено теоретичним і методичним аспектам сенсорного виховання дітей із порушеннями зору (ПЗ). Розглянуто особливості сенсорного розвитку дитини за умов ПЗ. Розкрито специфіку формування предметно-практичної діяльності в дітей із ПЗ. Описано методики розвитку дотикового, слухового та зорового сприймання в дітей із ПЗ. Викладено методики формування сенсорної функції розрізнення за кольором, формою та величиною. Висвітлено особливості сенсорного розвитку дітей із ПЗ на заняттях з образотворчої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч433.221.0 + Ч411.353 + Ч421.220.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА834775 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Попович О. М. 
Теорія та практика підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до роботи з дітьми раннього віку в сенсорно збагаченому середовищі : монографія / О. М. Попович; ред.: Л. В. Зданевич; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. - Хмельницький : Цюпак А. А., 2022. - 443 c. - Бібліогр.: с. 342-414 - укp.

Здійснено фундаментальне дослідження проблеми підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти (спеціальність 012 Дошкільна освіта) до роботи з дітьми раннього віку в сенсорно збагаченому середовищі. Обґрунтовано концепцію та педагогічну систему підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, яка базується на синергетичному, середовищному, діяльнісному, системному, партисипативному підходах, закордонному та вітчизняному досвіді з урахуванням світових тенденцій вищої педагогічної освіти. Визначено й обґрунтовано педагогічні умови; спроєктовано структурно-функціональну модель, що охоплює такі підсистеми: проєктувальну, процесуальну; етапи професійної підготовки (пропедевтичний, мотиваційний, діяльнісний, комунікативний, рефлексивний, професійної реалізації), структурні компоненти, педагогічні умови, засоби, форми, методи; результативну (рівні, критерії, показники, моніторинг підготовки майбутніх педагогів до роботи в сенсорно збагаченому середовищі). Розкрито етапи формувального експерименту та динаміку розвитку досліджуваного феномена.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.33 + Ч411.353 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА867141 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського