Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.354.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Петрик О. І. 
Соціальна необхідність навчання основ здоров'я в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах / О. І. Петрик, Р. О. Валецька // Пед. пошук. - 2011. - № 3. - С. 22-24. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання суспільної потреби навчання основ здоров'я в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах задля збереження та зміцнення здоров'я. Висвітлено результати моніторингу показників стану здоров'я дітей від трьох до сімнадцяти років за 2006 -2011 рр. Визначено проблеми щодо покращення здоров'я дітей дошкільного і шкільного віку, до яких повинна бути підвищена увага з боку освіти. Розкрито загальні завдання змісту освіти з основ здоров'я. Зазначено, що пріоритетна роль у навчанні основ здоров'я в загальноосвітніх навчальних закладах - виховання та формування валеологічної свідомості учнівської молоді шляхом психолого-педагогічного впливу на створення мотивацій. Виокремлено спеціальний практичний досвід, який включає уміння і навички формування здорового способу життя, а саме: досвід творчої діяльності і досвід ставлення до навколишньої дійсності. Констатовано, що педагог за умов оптимізації навчально-виховного процесу для збереження здоро'я учня має створювати у школярів сталі мотиваційні установки на валеологічну поведінку та здоровий спосіб життя як провідну умову й ефективний механізм формування, збереження та зміцнення здоров'я.

Рассмотрены вопросы общественной потребности обучения основам здоровья в дошкольных и общеобразовательных учебных заведениях для сохранения и укрепления здоровья. Отражены результаты мониторинга показателей состояния здоровья детей от трех до семнадцати лет за 2006 - 2011 гг. Определены проблемы по улучшению здоровья детей дошкольного и школьного возраста, к которым должно быть повышенное внимание со стороны образования. Раскрыты общие задачи содержания образования по основам здоровья. Указано, что приоритетная роль в обучении основам здоровья в общеобразовательных учебных заведениях - воспитание и формирование валеологического сознания учащейся молодежи путем психолого-педагогического воздействия на создание мотиваций. Выделен специальный практический опыт, который включает умения и навыки формирования здорового образа жизни, а именно: опыт творческой деятельности и опыт отношения к окружающей действительности. Констатировано, что педагог в условиях оптимизации учебно-воспитательного процесса для сохранения здоровья ученика должен создавать у школьников устоявшиеся мотивационные установки на валеологическое поведение и здоровый образ жизни как ведущее условие и эффективный механизм формирования, сохранения и укрепления здоровья.

The problems of public health needs of learning the basics of preschool and secondary schools to maintain and promote health. Reflects the results of monitoring of health status of children from three to seventeen years in the past five years. Outlined a number of issues to improve the health of children of preschool and school age, which should be more attention from education. Revealed general problems of educational content on the basics of health. Stated that the priority role in learning the basics of health in secondary schools - education and formation valeological consciousness of students by psycho-pedagogical influence on the creation motivations. Provide a special experience, which includes the skills of healthy way of life, namely: the experience of creativity and experience to do with reality. Stated that the teacher in terms of optimization of educational process for the health of students should create a school established motivational installation valeological behavior and healthy lifestyles as the leading condition and effective mechanism for the formation, preservation and promotion of health.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5 + Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Андрющенко Т. 
Організація освітнього процесу в контексті формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров'я / Т. Андрющенко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 5-7. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито напрями роботи дошкільних навчальних закладів з формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров'я. Охарактеризовано принципи, на яких базується освітній процес. Подано методичні рекомендації, що конкретизують зміст діяльності педагогів.

Раскрыты направления работы дошкольных учебных заведений по формированию у детей ценностного отношения к собственному здоровью. Охарактеризированы принципы, на которых базируется образовательный процесс. Представлены методические рекомендации, конкретизирующие содержание деятельности педагогов.

In the article work assignments of preschool educational establishments are exposed from forming at the children of the valued attitude toward an own health. Principles which an educational process is based on are described. Methodical recommendations which specify maintenance of activity of teachers are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Захарова Н. 
Формування навичок здорового способу життя в дошкільних групах шкіл-інтернатів / Н. Захарова // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 80-83. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування установки на здоровий спосіб життя у дітей дошкільного віку, які перебувають в умовах школи-інтернату.

Рассмотрена проблема формирования установки на здоровый образ жизни у детей дошкольного возраста, пребывающих в условиях школы-интерната.

This article considers the problem of aim formation directed on the health way of life in children of pre-school age, who are in the conditions of boarding school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5 + Ч421.341

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Бабюк Т. Й. 
Наступність у вихованні здорового способу життя старших дошкільників та молодших школярів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / Т. Й. Бабюк; Ін-т пробл. виховання НАПН України. - К., 2013. - 19 c. - укp.

Вирішено проблему наступності у вихованні здорового способу життя (ЗСЖ) старших дошкільників та молодших школярів. Вивчено стан розробленості проблеми виховання ЗСЖ дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку у психолого-педагогічній теорії і освітній практиці. Визначено критерії, показники та діагностовано рівні ціннісного ставлення до здоров'я як інтегрального показника вихованості ЗСЖ дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. З'ясовано сучасний стан забезпечення наступності у вихованні ЗСЖ старших дошкільників та молодших школярів. Установлено педагогічні умови забезпечення наступності у вихованні ЗСЖ старших дошкільників та молодших школярів. Запроваджено методику забезпечення наступності у вихованні ЗСЖ в роботі дошкільного навчального закладу та початкової школи й експериментально перевірено її ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5 + Ч411.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396300 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Семенова Н. І. 
Формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім'ї : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Н. І. Семенова; Ін-т пробл. виховання, НАПН України. - К., 2012. - 19 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано та розроблено педагогічну технологію формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії ДНЗ та сім'ї, що містить у своїй структурі сім взаємопов'язаних дидактичних модулів, які реалізуються у ході просвітницьких заходів для батьків, їх самостійної освітньої діяльності, взаємодії батьків і дітей та самостійної діяльності дітей; критерії та показники для діагностування рівнів сформованості здорової особистості дитини 6-го року життя; сучасний стан формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії ДНЗ та сім'ї. Уточнено змістові характеристики понятійно-категоріального апарату дослідження, зокрема: "здорова особистість", "здорова особистість дитини 6-го року життя", "формування здорової особистості дитини", "взаємодія дошкільного навчального закладу та сім'ї". Подальшого розвитку набули теоретичні та методичні основи особистісно орієнтованого підходу до збереження, зміцнення та формування здоров'я дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.51 + Ч411.354.5 + Ч491.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Прима Р. Н. 
Проблема здоровьесбережения детей дошкольного возраста в этнопедагогическом пространстве / Р. Н. Прима, А. М. Цыплюк // Гуманіт. науки. - 2015. - № 3. - С. 79-85. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Рассмотрены особенности народной педагогики как непременного условия дальнейшего развития научной педагогической теории и практики, как надёжного ориентира в создании здоровьесберегающей воспитательной системы в современном дошкольном учреждении. Отмечена необходимость этнопедагогической компетентности будущих воспитателей, использования потенциала и бесценного опыта народной педагогики в процессе сохранения, формирования и укрепления здоровья детей дошкольного возраста.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5 + Р128.93-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Климець К. В. 
Рухова активність та психічне благополуччя дитини старшого дошкільного віку : навч.-метод. посіб. / К. В. Климець, Т. О. Піроженко. - Київ : Слово, 2016. - 207 c. - Бібліогр.: 118 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні аспекти проблеми рухової активності дитини як необхідної умови її психічного розвитку. Наведено психодіагностичні методики, які дають змогу дослідити рівень прояву рухової активності та психічного благополуччя старших дошкільників. Розроблено методичні рекомендації щодо збалансованості рухової активності як чинника психічного благополуччя та розвитку дитини у дошкільному закладі та вдома.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА808899 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Формування психосоціального здоров'я дітей дошкільного віку засобами інноваційних здоров'язбережувальних технологій (за результатами дослідно-експериментальної роботи) : метод. посіб. / уклад.: Л. Г. Кисла, С. Я. Москаленко, Т. К. Бабич. - Херсон : Гринь Д.С., 2016. - 275 c. - Бібліогр.: с. 271-275 - укp.

Наведено навчально-методичні матеріали щодо формування психосоціального здоров'я дітей дошкільного віку з використанням нетрадиційних видів оздоровлення дітей за умов дошкільного навчального закладу. Розкрито сутність здоров'язбережувальних технологій. Показано особливості використання технології вібраційно-дихального розвитку. Подано інформацію про імунну гімнастику, міогімнастику, пісочну терапію, ігри для розвитку тактильних відчуттів. Увагу приділено питанням природо- та мульттерапії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810637 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лісневська Н. В. 
Педагогічні умови створення здоров'язберігаючого середовища в дошкільному навчальному закладі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Н. В. Лісневська; НАПН України, Ін-т проблем виховання. - Київ, 2016. - 24 c. - укp.

Досліджено проблему створення здоров'язберігаючого середовища (ЗЗС) у дошкільному навчальному закладі (ДНЗ). Уточнено сутність ЗЗС ДНЗ як інтегративного утворення, що передбачає оптимальну взаємодію суб'єктів освітнього процесу, націлену на забезпечення сприятливих умов життєдіяльності через ефективне застосування сукупності відповідних методів і засобів оздоровчого впливу для збереження та зміцнення всіх видів здоров'я дітей, формування в них потреби в здоровому способі життя. Розкрито структурні компоненти ЗЗС у ДНЗ: комунікативно-знаннєвий, аксіологічно-мотиваційний, оздоровчо-діяльнісний, гносеологічно-розвивальний. Визначено критерії (когнітивний, мотиваційно-діяльнісний, результативний), показники та охарактеризовано рівні створеного ЗЗС у ДНЗ (високий, середній, низький). Виокремлено принципи створення ЗЗС у ДНЗ. Обгрунтовано комплекс педагогічних умов створення ЗЗС у ДНЗ: сформованість компетентності вихователів у створенні ЗЗС у ДНЗ; оздоровче спрямування навчально-виховного процесу; орієнтація педагогічного процесу на формування в дітей ціннісного ставлення до власного здоров'я та здоров'я інших і мотивації на його збереження, практичних навичок збереження здоров'я; системне та дієве використання комплексу оздоровчих заходів, їх доцільне взаємопоєднання; створення предметно-природного оточення в ДНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА426432 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бедрань Р. В. 
Педагогічні умови виховання культури здоров'я дітей дошкільного віку в різновікових групах : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Р. В. Бедрань; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - Одеса, 2017. - 20, [1] c. - укp.

Уперше визначено педагогічні умови виховання культури здоров'я дітей дошкільного віку в різновікових групах (наявність розвивального здоров'язбережувального середовища, спрямованого на виховання культури здоров'я дітей у різновікових групах; наповнення фізичного виховання дітей такої групи здоров'язбережувальним змістом з урахуванням їх вікових особливостей; стимулювання взаємодії дітей різного віку до спільної здоров'язбережувальної діяльності). Визначено сутність і структуру феноменів "культура здоров'я дітей дошкільного віку", "вихованість культури здоров'я дітей такого віку в різновікових групах" (гносеологічний, мотиваційний, поведінковий компоненти з відповідними критеріями та показниками). Розроблено й апробовано модель та експериментальну методику виховання культури здоров'я дітей дошкільного віку в різновікових групах (когнітивно- збагачувальний, репродуктивно-діяльнісний, емоційно-креативний етапи); виявлено рівні (достатній, задовільний, низький) вихованості культури здоров'я дітей дошкільного віку в різновікових групах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА427337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кучинська Л. Ф. 
Рекреалогічні засади збереження професійного здоров'я педагогічних працівників у системі методичної роботи закладів дошкільної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. Ф. Кучинська; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир, 2021. - 20 c. - укp.

Представлено результати науково-теоретичного аналізу проблеми збереження професійного здоров'я педагогічних працівників закладів дошкільної освіти на засадах рекреалогічного підходу. З'ясовано потенціал рекреалогії, рекреалогічних ресурсів для впровадження оздоровчих заходів у систему методичної роботи закладів дошкільної освіти. Розроблено структуру професійного здоров'я педагогічних працівників закладів дошкільної освіти як образ досліджуваного явища. Здійснено моделювання системної організації методичної роботи закладів дошкільної освіти у площині збереження здоров'я педагогічних працівників. Експериментально підтверджено ефективність моделі системної організації методичної роботи закладів дошкільної освіти у площині здоров'язбереження педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.42 + Ч411.354.5 + Р124

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА448987 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бутенко В. Г. 
Підготовка майбутніх вихователів до формування здоров'язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. Г. Бутенко; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми, 2018. - 20 c. - укp.

Cхарактеризовано поняттєвий апарат дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності. Виявлено стан розробленості проблеми професійної підготовки майбутніх вихователів до формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності в теорії та практиці. Розроблено та теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх вихователів до формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності та визначено педагогічні умови її реалізації. Розроблено науково-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх вихователів до формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності. Експериментально перевірено ефективність моделі підготовки майбутніх вихователів до формування здоров’язбережувальної компетентності дошкільників засобами ігрової діяльності та педагогічних умов її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.354.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Лісневська Н. В. 
Діагностичні методики оцінювання стану здоров'я та сучасні технології здоров'язбереження дітей дошкільного віку : навч. посіб. / Н. В. Лісневська, І. М. Скрипка. - Суми : Цьома С. П., 2022. - 273 c. - Бібліогр.: с. 230-247 - укp.

Зосереджено увагу на діагностичних методиках оцінювання стану здоров'я та фізичного розвитку дітей дошкільного віку, додаткового обстеження їхнього стану здоров'я. Репрезентовано здоров'язбережувальні оздоровчі та нетрадиційні технології, що можуть використовуватися в умовах закладу дошкільної освіти. Запропоновано практичний матеріал з комплексами різних видів гімнастики, хатха-йоги, самомасажу, вправ для зміцнення постави та запобігання плоскостопості; представлено добірку прислів'їв, приказок, віршів і загадок. Подано конспекти занять із валеології та фізичної культури, ранкової гімнастики, гімнастики після денного сну з оздоровчими і нетрадиційними технологіями для дітей старшого дошкільного віку, перелік музичних творів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5 я73 + Р128.93-34 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА861105 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського