Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (15)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.381$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Крутій К. Л. 
Педагогічний аналіз як функція управління дошкільним навчальним закладом : моногр. / К. Л. Крутій; Комун. закл. "Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти" Запоріз. облради. - Запоріжжя : ТОВ "ЛІПС" ЛТД, 2007. - 236 c. - (Б-ка методиста дошк. навч. закл.Метод. бестселер; 7). - Бібліогр.: с. 226-235. - укp.

Висвітлено теоретичні засади аналітичної діяльності в дошкільному навчальному закладі (ДНЗ), зокрема, технологію планування та методи аналізу роботи ДНЗ. Запропоновано модель організації заняття з дітьми дошкільного віку. Розкрито особливості системного, комплексного, параметричного, аспектного, структурного, цільового, структурно-часового, педагогічного, дидактичного аналізу занять у ДНЗ.

Освещены теоретические основы аналитической деятельности в дошкольном учебном заведении (ДУЗ), в частности, технология планирования и методы анализа работы ДУЗ. Предложена модель организации занятия с детьми дошкольного возраста. Раскрыты особенности системного, комплексного, параметрического, аспектного, структурного, целевого, структурно-временного, педагогического, дидактического анализа занятий в ДУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381 + Ч411.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686753 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гавриш Н. В. 
Сучасне заняття в дошкільному закладі : навч.-метод. посіб. / Н. В. Гавриш; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 494 c. - Бібліогр.: с. 468-470. - укp.

Висвітлено теоретичні дидактико-методичні аспекти організації навчально-виховного процесу в дошкільному закладі. Подано класифікацію й охарактеризовано види занять з дітьми на підставі інтеграції. Запропоновано практичний матеріал, зокрема, зміст перспективного планування освітньої роботи на засадах тематичного принципу, атлас інтелектуальних карт для інтегрованих занять з дітьми. Проаналізовано типові помилки в плануванні та проведенні занять з дошкільнятами.

Освещены теоретические дидактико-методические аспекты организации учебно-воспитательного процесса в дошкольном заведении. Дана классификация и охарактиризованы виды занятий с детьми на основе интеграции. Предложен практический материал, в частности, содержание перспективного планирования образовательной работы на основе тематического принципа, атлас интеллектуальных карт для интегрированных занятий с детьми. Проанализированы типичные ошибки в планировании и проведении занятий с дошкольниками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381р30

Шифр НБУВ: ВА699411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Аніщук А. М. 
Індивідуалізація виховання і навчання дітей дошкільного віку : тексти лекцій / А. М. Аніщук; Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2010. - 102 c. - укp.

Розглянуто ідеї індивідуалізації виховання та навчання дітей у працях видатних педагогів минулого та сучасності. Описано механізм особистісного становлення дошкільника, розкрито сутність індивідуального підходу у навчально-виховному процесі. Обгрунтовано необхідність урахування вікових та індивідуальних особливостей дошкількільника у педагогічній діяльності. Показано роль роботи вихователя з сім'єю в організації індивідуалізованого навчання та виховання. Розкрито значення індивідуальної роботи з дитиною на етапі підготовки до навчання у школі.

Рассмотрены идеи индивидуализации воспитания и обучения детей в трудах выдающихся педагогов прошлого и современности. Описан механизм личностного становления дошкольника, раскрыта сущность индивидуального подхода в учебно-воспитательном процессе. Обоснована необходимость учета возрастных и индивидуальных особенностей дошкольника в педагогической деятельности. Показана роль работы воспитателя с семьей в организации индивидуализированного обучения и воспитания в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Крутій К. Л. 
Сучасне заняття в дошкільному навчальному закладі: традиції чи інновації? : монографія / К. Л. Крутій; Запоріз. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти Запоріз. облради. - Запоріжжя : ЛІПС, 2009. - 176 c. - Бібліогр.: с. 167-174. - укp.

Висвітлено актуальну дидактичну проблему - навчання дітей дошкільного віку (ДДВ). Запропоновано модель організації заняття з ДДВ. Розглянуто комунікативно-діяльнісну технологію навчання ДДВ. Розкрито методологічні засади навчальної діяльності ДДВ. Проаналізовано сучасні завдання та зміст навчання дітей, охарактеризовано принципи, методи та форми організації навчання, описано процес оволодіння ДДВ знаннями, уміннями та навичками.

Освещена актуальная дидактическая проблема - обучения детей дошкольного возраста (ДДВ). Предложена модель организации занятий с ДДВ. Рассмотрена коммуникативно-деятельностная технология обучения ДДВ. Раскрыты методологические основы учебной деятельности ДДВ. Проанализированы современные задачи и содержание обучения детей, охарактеризованы принципы, методы и формы организации обучения, описан процесс овладения ДДВ знаниями, умениями и навыками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48460 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кіндрат І. Р. 
Інтеграційні засади побудови освітнього процесу в сучасному дошкільному навчальному закладі / І. Р. Кіндрат // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 114-120. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Окреслено сутнісні характеристики поняття "інтеграція" в сучасній педагогічній теорії та практиці. Надано теоретико-методологічне обгрунтування інтеграційних засад побудови освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі. Проаналізовано особливості інтегрованого освітнього процесу на базі оптимізаційного підходу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Цубер К. М. 
Диференційований підхід у навчанні та вихованні дошкільників / К. М. Цубер // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 179-186. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито сутність диференційованого підходу в навчанні та вихованні дітей дошкільного віку. Проаналізовано різні підходи до визначення поняття "диференційований підхід". Викладено авторську позиція щодо проблеми реалізації диференційованого підходу у галузі дошкільної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Садова Т. A. 
Проблема розвитку пізнавальної активності старших дошкільників у педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського / Т. A. Садова // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 145-149. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано педагогічний досвід і висвітлено погляди В. О. Сухомлинського на проблему розвитку пізнавального інтересу у старших дошкільників як основи для набуття знань. Розглянуто зміст і методику проведення уроків мислення як засобу розвитку пізнавальних інтересів та виявлено дидактичні умови їх формування. Визначено основні компоненти авторської системи розвитку пізнавальної активності старших дошкільників в умовах "Школи під блакитним небом".

Проанализирован опыт и освещены взгляды В. А. Сухомлинского на проблему развития познавательного интереса у старших дошкольников как основы для приобретения знаний. Рассмотрено содержание и методика проведения уроков мышления как средства развития познавательных интересов и выявлены дидактические условия их формирования. Определены основные компоненты авторской системы развития познавательной активности старших дошкольников в условиях "Школы под голубым небом".

The article demonstrates V. Suhomlynsky's contribution into development of the problem of cognitive activity of senior preschoolers; ascertains the main components of the author's system of developing children's cognitive abilities; reveals peculiarities of development of cognitive activities of six-year-old children in terms of 'School under blue sky'.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 д + Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Зайцева Л. 
Інтегрований підхід: сутність та можливість впровадження в дошкільній освіті / Л. Зайцева // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 55-58. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено проблему впровадження інтегрованого підходу в освітній процес дошкільного закладу. Охарактеризовано різні типи інтеграції, обгрунтовано принцип діяльнісно-опосередкованої пізнавальної цілісності. Розглянуто інтегрований підхід, який з одного боку, забезпечує цілісність практики, а з іншого, – пізнавальну систему, яка й породжує відповідну їй практичну систему. Введення в освітню практику інтегрованих занять вимагає перебудови процесу навчання. Проаналізовано спосіб вирішення частково існуючого в предметній системі протиріччя між розрізненими предметними знаннями і необхідністю їх комплексного застосування на практиці, у трудовій діяльності людини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Козіна Т. М. 
Психолого-педагогічні засади щодо організації освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі - передумова його особистісно орієнтованого спрямування / Т. М. Козіна, С. І. Фролова // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 55-59. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано зміст навчання в сучасних дошкільних закладах з точки зору його співвідношення з потребами суспільного життя. Висвітлено психолого-педагогічні вимоги дошкільної освіти щодо розвитку дитини. Визначено сучасні дидактичні вимоги до освітнього процесу в ДНЗ та їх реалізацію в практичній діяльності педагогічних колективів дошкільних установ Одещини. Наведено методи навчання, які використовуються у практичній діяльності ДНЗ. Проаналізовано типи занять за різними цілями, які використовуються на сучасному етапі розвитку дошкільної освіти в ДНЗ. Виокремлено основні завдання щодо подальшого становлення освітнього процесу в ДНЗ як передумови розвитку гармонійної особистості дитини.

Проанализировано содержание обучения в современных дошкольных учреждениях (ДУ) с точки зрения его соотношения с потребностями общественной жизни. Освещены психолого-педагогические требования дошкольного образования к развитию ребенка. Определены современные дидактические требования к образовательному процессу и их реализации в практической деятельности педагогических коллективов дошкольных учреждений Одесской области. Представлены методы обучения, используемые в практической деятельности ДУ. Проанализированы типы занятий с разными целями, которые используются на современном этапе развития дошкольного образования в ДУ. Выделены основные задачи дальнейшего становления образовательного процесса в ДУ как предпосылки развития гармоничной личности ребенка.

A content analysis of learning in modern preschool in terms of its relationship to the needs of society. Highlighted the psychological and pedagogical requirements of preschool education to child development . Defined modern didactic requirements to the educational process and their implementation in practice of teaching staff preschools in Odessa region. Presented teaching methods used in the practice. Analyzed the types of classes for different purposes , which are used at the present stage of development of preschool education. The basic task of further formation of the educational process in the control as a prerequisite for a harmonious development of the child.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Пустовалова С. В. 
Забезпечення належного рівня соціально-особистісного розвитку дітей дошкільного віку в структурі неперервної освіти / С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2013. - № 4. - С. 60-65. - укp.

Проаналізовано основну освітню парадигму нашого часу, а саме особистісно орієнтовану модель навчання й виховання, основний напрямок реалізації якої – створення оптимальних умов для розвитку й саморозвитку особистості, розкриття в навчально-виховному процесі її інтелектуально-особистісного потенціалу, гуманізація цілей і принципів. Охарактеризовано програмне забезпечення дошкільної освіти. Описано державні стандарти дошкільної освіти, які є головною метою реалізації принципу безперервної освіти. Висвітлено ряд негативних проблем, якими характеризується сучасна ситуація в дошкільній початковій освіті.

Проанализирована основная образовательная парадигма нашего времени, а именно личностно ориентированная модель обучения и воспитания, основное направление реализации которой – создание оптимальных условий для развития и саморазвития личности, раскрытия в учебно-воспитательном процессе ее интеллектуально-личностного потенциала, гуманизация целей и принципов. Представлены программы дошкольного образования. Описаны государственные стандарты дошкольного образования, которые являются главной целью реализации принципа непрерывного образования. Освещен ряд негативных проблем, которые характеризует современную ситуацию в дошкольном начальном образовании.

Analyzed the main educational paradigm of our time , namely personality oriented model of training and education , the implementation of which the main direction - to create optimal conditions for the development and self-identity , the disclosure in the educational process of intellectual and personal potential , humanization objectives and principles. The programs of preschool education. Describes the state standards of preschool education, which are the main purpose of the principle of continuous education. Highlighted a number of negative issues that characterize the current situation in the preschool primary education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Трифонова О. 
Методичні засади формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку / О. Трифонова // Нова пед. думка. - 2014. - № 3. - С. 89-92. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено та науково обґрунтовано сутність і структуру феномена “мовленнєва особистість дитини старшого дошкільного віку”, чинники, що впливають на ефективне формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку (мовна свідомість і самосвідомість, дитяча мовленнєва картина світу, розвивальне мовленнєве середовище, мовленнєва активність особистості). Визначено критерії (когнітивно-мовленнєва, дискурсивно-мовленнєва, креативно-мовленнєва компетенції) з їх показниками, педагогічні умови формування мовленнєвої особистості старших дошкільників. Описано лінгводидактичну модель та експериментальну методику формування мовленнєвої особистості дітей старшого дошкільного віку.

Определена и научно обоснована сущность и структура феномена “речевая личность ребенка старшего дошкольного возраста”. Охарактеризованы факторы, влияющие на эффективное формирование речевой личности детей старшего дошкольного возраста: языковое сознание и самосознание, детская речевая картина мира, развивающая речевая среда, речевая активность личности. Определены критерии (когнитивно-речевая, дискурсивно-речевая, креативно-речевая компетенции) с их показателями, педагогические условия формирования языковой личности старших дошкольников. Описана лингводидактическая модель и экспериментальная методика формирования речевой личности детей старшего дошкольного возраста.

Determined and scientifically proved the essence and structure of the phenomenon of “verbal identity of the child preschool age”. It’s considered the factors influencing the formation of effective voice personality preschool children: linguistic consciousness and self-awareness, children’s verbal picture of the world, to develop speech Wednesday, speech activity of the individual. It’s determined the criteria (cognitive speech, discourse, and speech, creative and verbal competence) with their performance, pedagogical conditions of formation of the language person older preschoolers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського