Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (5)Книжкові видання та компакт-диски (217)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.382.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шкваріна Т. М. 
Теоретико-методичні засади підготовки майбутніх учителів до здійснення іншомовної освіти дошкільників : монографія / Т. М. Шкваріна; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - Умань, 2008. - 392 c. - Бібліогр.: с. 365-392. - укp.

Наведено результати дослідження системи підготовки у педагогічних ВНЗ III - IV рівня акредитації вчителів до здійснення іншомовної освіти дітей дошкільного віку. Розкрито теоретико-методичні засади процесу спеціалізації підготовки педагогічних працівників нового для вищої педагогічної школи професійного спрямування. За результатами моделювання освітнього процесу та його впровадження визначено мету, завдання, зміст, організаційні форми, технології, засоби й умови оптимального функціонування даної системи спеціалізованої підготовки вчителів.

Приведены результаты исследования системы подготовки в педагогических ВУЗ III - IV уровня акредитации учителей к осуществлению иноязычного образования детей дошкольного возраста. Раскрыты теоретико-методические основы процесса специализации подготовки педагогических работников новой для высшей педагогической школы профессиональной направленности. По результатам моделирования образовательного процесса и его внедрения определены цель, задачи, содержание, организационные формы, технологии, средства и условия оптимального функционирования данной системы специализированной подготовки учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.382.5 + Ш12-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА699064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Будак С. В. 
Формування готовності студентів до іншомовної діяльності з дошкільниками : моногр. зі спецпрактикумом у 2-х кн. / С. В. Будак; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О.Сухомлинського. - К. : Слово, 2008. - 288 c. - Бібліогр.: с. 133-148. - укp.

Запропоновано методику підготовки педагогічних кадрів до навчання дітей дошкільного віку англійської мови (АМ) з використанням методу комунікативної взаємодії. Розглянуто сутність і характеристику професійно-педагогічної діяльності. Охарактеризовано рівні сформованості готовності студентів до навчання дошкільників АМ. Висвітлено особливості формування діалогічного мовлення у процесі комунікативно-ситуативного спілкування. Увагу приділено методикам проведення свят, розваг і розважальних ігор, а також складанню конспектів занять з АМ.

Предложена методика подготовки педагогических кадров к обучению детей дошкольного возраста английскому языку (АЯ) с использованием метода коммуникативного взаимодействия. Рассмотрены сущность и характеристика профессионально-педагогической деятельности. Охарактеризованы уровни сформированности готовности студентов к обучению дошкольников АЯ. Освещены особенности формирования диалогической речи при коммуникативно-ситуативном общении. Внимание уделено методикам проведения праздников, развлечений и развлекательных игр, а также составлению конспектов занятий по АЯ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш143.21-910 + Ш143.21-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Матюха Г. В. 
Методика формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. В. Матюха; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 21 c. - укp.

Досліджено проблеми формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою. Уточнено компоненти змісту навчання англомовного спілкування й етапи їх реалізації. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою. Створено авторську програму, розроблено систему вправ і плани-конспекти занять з навчання дітей віком від 5-ти до 6-ти років англомовного спілкування. На підставі встановлених принципів та з урахуванням психологічних вікових особливостей побудовано лінгводидактичну модель формування умінь усного спілкування англійською мовою у дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Соколовська С. В. 
Особистісно орієнтований підхід у навчанні іноземної мови дітей шостого року життя : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. В. Соколовська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Досліджено педагогічні засади особистісно орієнтованого навчання іноземної мови дошкільників, визначено його зміст та особливості організації у дошкільних навчальних закладах. Проаналізовано основні освітні тенденції, що зумовлюють специфіку формування у дошкільників мовленнєвої діяльності іноземною мовою. З'ясовано вікові можливості дітей шостого року життя, рівень їх мовленнєвого розвитку як передумови готовності до оволодіння іноземною мовою. Даний період визначено як сприятливий в оволодінні іноземним спілкуванням. Розроблено напрями інтеграції іноземної мови у дитячі види діяльності з урахуванням специфіки особистісно орієнтованого підходу до навчання. Створено розвивальне середовище у дошкільному закладі, обгрунтовано методи та прийоми особистісно орієнтованого навчання та експериментально перевірено ефективність запропонованої дидактичної системи як засобу розвитку у дошкільників мовленнєвої діяльності та їх особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш12-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рейпольська О. Д. 
Педагогічні умови мовленнєвого розвитку дітей у різновіковій групі дитячого садка (на матеріалі англійської мови) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. Д. Рейпольська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Досліджено питання мовленнєвого розвитку дітей у різновіковій групі, розкрито його суть і характерні особливості. Запропоновано методику, що забезпечує поетапний розвиток мовленнєвої компетентності дітей. Представлено експериментальну модель навчання дітей віком 4 - 6-ти років англійського мовлення за умов груп з різновіковим складом. Проаналізовано різні підходи до застосування диференціації та індивідуалізації навчання іноземної мови. Виявлено рівні мовленнєвої готовності до опанування англійської мови та визначено критерії рівнів цього опанування дітьми дошкільного віку. З'ясовано педагогічні умови, дотримання яких сприяє ефективності навчання англійського мовлення: організація диференційованого та індивідуалізованого навчання дітей; ефективне поєднання різних організаційних форм навчання за умов груп з різновіковим складом; використання фасцинативних дидактичних прийомів; поетапний розвиток мовленнєвої компетенції дітей та бажання старших домопогати молодшим.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-910 + Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330780 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шаркова Н. Ф. 
Психологічні засади організації навчання іноземної мови у дошкільних навчальних закладах : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. Ф. Шаркова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Здійснено теоретичне й експериментальне дослідження ефективності засвоєння іноземної мови дітьми дошкільного віку залежно від характеру дитячої діяльності, що супроводжує навчання. Проаналізовано державні програми виховання дошкільників і досліджено можливість врахування їх основних вимог під час організації навчання іноземних мов. Сформульовано, обгрунтовано й апробовано принципи забезпечення психологічних умов оптимізації даного навчання дошкільників. Розроблено відповідні педагогічні засади. Установлено, що ефективним засобом їх навчання є така організація занять, що забезпечує введення процесу навчання до немовної діяльності та сприяє розвитку дитини з урахуванням його особливостей. Розроблено методичні прийоми навчання дітей дошкільного віку іноземної мови. Описано характер їх впливу на ефективність засвоєння іншомовної лексики та на стимулювання позитивної мотивації до навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.030.121.7 + Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349387 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бойко О. В. 
Формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. В. Бойко; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку у процесі вивчення англійської мови. Розкрито сутність і структуру, обгрунтовано необхідність і можливості розвитку даної якості. Розроблено й експериментально перевірено модель формування англомовної мовленнєвої активності за трьома визначеними напрямами (навчальні заняття з англійської мови, позаурочна робота з дітьми та робота вдома). Запропоновано визначення понять "активність" і "мовленнєва активність". Удосконалено методику, обгрунтовано педагогічні умови (комунікативна спрямованість, диференціація та індивідуалізація процесу навчання, наявність позитивних емоційних стимулів), визначено критерії (мотиваційний, змістовий, вольовий), показники (бажання спілкуватись англійською мовою, позитивне ставлення дошкільників до занять, розвиток пізнавального інтересу, прагнення дітей до вивчення англійської мови, розуміння змісту англомовної лексики, опанування англомовних лексико-граматичних навичок, логічна послідовність у складанні діалогічного та монологічного висловлювань англійською мовою) та рівні сформованості англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників. Експериментально підтверджено ефективність нової методики та педагогічних умов формування англомовної мовленнєвої активності у старших дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш143.21-910.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА363089 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Степанова Т. М. 
Підготовка студентів до навчання дітей дошкільного віку іноземної мови : монографія / Т. М. Степанова, І. В. Шевченко. - К. : Слово, 2010. - 192 c. - Бібліогр.: 262 назв. - укp.

Висвітлено методику та педагогічні умови організації самостійної іншомовної діяльності майбутніх педагогів, що сприяє підвищенню ступеня розвитку їх англійського мовлення як засобу спілкування для ефективного раннього навчання дітей дошкільного віку англійської мови. Подано оригінальні конспекти занять гуртка з анлійської мови для студентів ІІ курсу ВНЗ, конспекти занять для дітей дошкільного віку, плани занять англійського клубу та ін.

Освещена методика и педагогические условия организации самостоятельной иноязычной деятельности будущих педагогов, что спообствует повышению степени развития их английской речи как средства общения для эффективного раннего обучения детей дошкольного возраста английскому языку. Даны оригинальные конспекты занятий кружка по анлийскому языку для студентов ІІ курса ВУЗ, конспекты занятий для детей дошкольного возраста, планы занятий английского клуба и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч411.382.5 + Ш143.21-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Шкваріна Т. М. 
Педагогічні закономірності підготовки вчителів до навчання іноземної мови дошкільників / Т. М. Шкваріна // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки. - 2010. - Вип. 16. - С. 267-276. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Досліджено систему загальних педагогічних закономірностей, що базуються на часткових закономірностях системи підготовки вчителів до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шкваріна Т. М. 
Професійна підготовка майбутніх учителів іноземної мови до навчання дошкільників засобами інтерактивних технологій / Т. М. Шкваріна // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 145. - С. 146-150. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто професійну підготовку майбутніх учителів іноземної мови до навчання дошкільників засобами інтерактивних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Шкваріна Т. М. 
Теоретичні основи програми педагогічної практики з курсу "Методика навчання іноземної мови дітей дошкільного віку" / Т. М. Шкваріна // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 166. - С. 198-202. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано теоретичні основи програми педагогічної практики з курсу методики навчання іноземної мови дошкільників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Самойлюкевич І. В. 
Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном : монографія / І. В. Самойлюкевич, Л. В. Барало, Л. І. Березенська, Ю. В. Березюк, О. Б. Бігич; ред.: І. В. Самойлюкевич; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 383 c. - укp. - англ.

Розглянуто актуальні питання теорії та практики навчання іноземних мов у початковій школі в контексті нової освітньої парадигми, основні концептуальні положення щодо створення шкільних підручників з іноземних мов для початкової школи. Описано можливі шляхи підвищення ефективності раннього іншомовного навчання в Україні. Розкрито лінгвокраїнознавчий аспект формування комунікативної компетенції молодших школярів, особливості культури педагогічної взаємодії на уроках англійської мови в початковій школі та передумови успішності тестування іншомовних навичок і вмінь учнів початкової школи. Виокремлено особливості раннього навчання іноземних мов у США та Німеччині, розкрито специфіку професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в британських та американських університетах. Проаналізовано методи полікультурного виховання на уроках англійської та іноземної мов у початковій школі США. Викладено тенденції вдосконалення професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до роботи в українській початковій школі, а саме: використання електронних засобів формування методичної компетентності у майбутніх учителів іноземних мов початкової школи, реалізація диференційованого навчання на уроках іноземної мови на початковому етапі, підвищення ролі практичної складової формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики в початковій школі, розвиток лінгвокраїнознавчої компетенції майбутнього вчителя іноземної мови початкових класів засобами літературних творів. Наведено сучасні технології навчання іноземної мови у р

анньому віці, які передбачають, зокрема, використання медіа-освітніх ігор, елементів віршування, забезпечення оптимальних шляхів мотивації комунікативної діяльності учнів на уроці іноземної мови в початковій школі, застосування функціональних шумів для формування вмінь творчого висловлювання учнів молодшого етапу ЗНЗ. Запропоновано нестандартний урок іноземної мови як засіб формування соціокультурного виховання учнів початкової школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-911 + Ш12-913 + Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762763 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Воробйова Т. В. 
Особливості організації навчальної діяльності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку в процесі вивчення іноземної мови (психологічний та методичний аспекти) / Т. В. Воробйова // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 8. - С. 39-43. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано стан вивчення іноземної мови в сучасному дошкільному закладі та молодшому шкільному віці. Увагу звернено на психологічні характеристики дітей, які належать до цих вікових груп, та особливості організації навчальної діяльності дітей дошкільного і молодшого шкільного віку під час вивчення англійської мови, а також на умови, які забезпечують ефективність формування стійких мовленнєвих навичок на основі принципу наступності навчання. Увагу приділено технологіям психологічної підтримки дітей у процесі вивчення іноземної мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш12-911 + Ш143.21-911

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бабік О. С. 
Професіоналізм вчителя як важливий фактор при навчанні іноземної мови у дошкільному навчальному закладі / О. С. Бабік // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 3-7. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

З'ясовано, що навчання іноземної мови у дошкільних навчальних закладах є необов'язковим, але бажаним компонентом дошкільної освіти. Запропоновано схему заняття з англійської мови для педагога-новатора, яка включає казку або історію, гру, танець або іншу рухову активність (РА), пісню. Підсумовано, що їх поєднання є запорукою успіху, і тільки від професіоналізму вчителя та від його внутрішнього духовного багатства залежить подальший розвиток дитини.

Отмечено, что обучение иностранному языку в дошкольных учебных учреждениях не является обязательным, но желательным компонентом дошкольного образования. Предложена схема занятия по английскому языку для педагога-новатора, которая включает: сказку или историю, игру, танец или другую подвижную активность (ПА), песню. Подытожено, что их совмещение является залогом успеха, и только от профессионализма учителя и его внутреннего душевного богатства зависит дальнейшее развитие ребенка.

The question of the necessity of well-rounded teacher of English in a modern nursery school is raised in the article and the structure of English lesson for an innovative pedagogue is proposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тадеєва М. І. 
Рання іншомовна освіта в європейських педагогічних традиціях / М. І. Тадеєва, М. М. Пархомчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2009. - Вип. 42. - С. 109-113. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто погляди провідних класиків європейської педагогічної думки щодо вивчення іноземних мов в ранньому дитячому віці, шляхи та методи досягнення за цього як найкращих результатів. Підсумовано, що майже всі представники класичної європейської педагогічної думки погоджувалися з тим, що розпочинати вивчати іноземні мови потрібно ще в дитинстві.

Рассмотрены взгляды классиков европейской педагогической традиции в связи с ранним изучением иностранных языков, пути и методы достижения при этом оптимальных результатов. Подытожено, что почти все представители классической педагогической традиции соглашались с тем, что начинать изучение иностранных языков необходимо еще в детстве.

This article discusses the thoughts of the popular European Pedagogies about early learning of foreign languages, their views about the ways and methods to become the best results in early foreign language education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бойко О. В. 
Педагогічні умови формування мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови / О. В. Бойко // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С. 27-31. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що мовленнєве виховання дітей є однією з найважливіших умов їхнього всебічного розвитку. Визначено та науково обґрунтовано педагогічні умови формування англомовної мовленнєвої активності дітей старшого дошкільного віку в процесі навчання англійської мови. Зроблено висновок про те, що навчання іноземної мови в дошкільних навчальних закладах має на меті формування найпростіших навичок усного мовлення на основі засвоєного лінгвістичного матеріалу, а також сприяння загальному розумовому розвитку старших дошкільників.

Отмечено, что речевое воспитание детей является одним из наиболее важных условий их всестороннего развития. Определены и теоретически обоснованы педагогические условия формирования англоязычной речевой активности детей старшего дошкольного возраста в процессе обучения английскому языку. Сделан вывод о том, что обучение иностранному языку в дошкольных учебных учреждениях имеет цель сформировать наиболее простые навыки устной речи на основе усвоенного лингвистического материала, а также способствовать общему умственному развитию старших дошкольников.

 The article is devoted to the senior preschool children’s speech activity in process of teaching English. The paper lays bare the forming of the senior preschool children’s speech activity peculiarities. Pedagogical conditions of forming of the seniorpreschool children’s speech activity in process of teaching English are also defined here. They are: communicative tendency of the teaching process, taking into account the age-specific features of children, differentiation and individualization of teaching, organized in interactive mode, presence of children’s positive emotional stimulus.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Желтова С. С. 
Учреждение дополнительного образования как фактор интегрального развития дошкольников (на примере занятий английским языком) / С. С. Желтова, А. А. Романов // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 1 (44). - С.  125-128. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Обращено внимание на то, что в начале ХХI в. система образования, отвечая на запросы времени, приобретает новые векторы своего развития. Рассмотрена проблема интегрального развития дошкольников в условиях учреждений дополнительного образования. Смоделирован процесс интеграции предметного содержания сказки как формы организации содержания игры, пения, танца, театрализации и изобразительной деятельности детей, систематически осуществляемых на занятиях английским языком.

Визначено, що на початку ХХI ст. система освіти відповідно до запитів часу набуває нових векторів свого розвитку. Розглянуто проблему інтегрального розвитку дошкільників за умов закладів додаткової освіти. Змодельовано процес інтеграції предметного змісту казки, як форми організації змісту, гри, співу, танцю, театралізації й образотворчої діяльності дітей, що систематично здійснюються на заняттях англійською мовою.

The article focuses on the issues of preschool children integral development under the additional education. The content integration is being modeled in the process of learning English by young learners of via storytelling, language games and songs, dances (PTR), theatre performing and drawing.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Матюха Г. В. 
Психологічні передумови формування іншомовного динамічного стереотипу дітей дошкільного віку / Г. В. Матюха // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 152-155. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто психологічні передумови формування іншомовного динамічного стереотипу дітей старшого дошкільного віку. Особливу увагу приділено формуванню механізмів іншомовного мовлення. Зроблено висновок, що динамічний стереотип рідної мови прискорює процес утворення іншомовного динамічного стереотипу.

Рассмотрены психологические предпосылки формирования иноязычного динамического стереотипа детей старшего дошкольного возраста. Особое внимание уделено формированию механизмов иноязычной речи. Сделан вывод, что динамический стереотип родного языка ускоряет процесс образования иноязычного динамического стереотипа.

Examined the psychological preconditions of foreign-language dynamic stereotype older children of preschool age. Particular attention is given to the formation mechanisms of foreign speech. It's concluded that reliance on a dynamic stereotype of the native language accelerates the formation of foreign-language dynamic stereotype.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Черепанова С. Б. 
Навчання іншомовного спілкування дошкільників / С. Б. Черепанова // Наука і освіта. - 2011. - № 4. - С. 467-469. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито актуальність упровадження такого методичного інструменту, як використання образотворчої, музичної, танцювальної діяльності для підвищення рівня мотивації до вивчення іноземної мови. Розглянуто особливості процесу навчання іншомовного спілкування дошкільників, серед яких використання колективних форм роботи, можливостей інтегративного навчання та комунікативного підходу у процесі навчання. Акцентовано увагу на використанні пісень і музики в контексті тренування всіх видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, говоріння, читання та письма, а також можливісті оволодіння соціальними функціями спілкування: пізнавальною, ціннісно-орієнтаційною та естетичною.

Раскрыта актуальность внедрения такого методического инструмента, как использование изобразительной, музыкальной, танцевальной деятельности для повышения уровня мотивации к изучению иностранного языка. Рассмотрены особенности процесса обучения иноязычному общению дошкольников, среди которых использование коллективных форм работы, возможностей интегративного обучения и коммуникативного подхода в процессе обучения. Акцентировано внимание на использовании песен и музыки в контексте тренировки всех видов речевой деятельности: аудирования, говорения, чтения и письма, а также возможности овладения социальными функциями общения: познавательной, ценностно-ориентационной и эстетической.

The article shows the importance of introducing such methodical instrument as usage of music, painting and dancing potential for increasing motivation level in studying a foreign language.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Свиридюк Т. 
Використання методу асоціативних символів у навчанні дітей англійської мови / Т. Свиридюк // Пед. пошук. - 2007. - № 1. - С. 25-26. - укp.

Розкрито особливості застосування методу асоціативних символів під час навчання англійської мови дітей віком 4 - 6 років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911 + Ч411.382.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського