![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.215.5$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Желіба О. В. Методика викладання історії засобами умовно-графічної наочності : Навч. посіб. / О. В. Желіба; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 2003. - 148 c. - (Labore Et Zelo). - Бібліогр.: с. 89-91. - укp.Запропоновано детальну класифікацію умовно-графічних наочних засобів. Наведено методи роботи умовно-графічної наочності на уроках всесвітньої історії у Х - ХІ класах, зокрема, додаткового стимулювання учнів, збору й обробки інформації, закріплення нового матеріалу і перевірки домашнього завдання, а також оволодіння навичками проведення дослідження. Запропоновано карти та схеми з питань історії. Предложена детальная классификация условно-графических наглядных средств. Приведены методы работы условно-графической наглядности на уроках всемирной истории в Х - ХІ классах, в частности, дополнительного стимулирования учеников, сбора и обработки информации, закрепления нового материала и проверки домашнего задания, а также овладения навыками проведения исследования. Предложены карты и схемы по вопросам истории. Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР)2 + Ч421.215.5 р
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА636701 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Желіба О. В. Методичні засади використання умовно-графічної наочності у процесі навчання всесвітньої історії в X - XI класах : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Желіба; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.Запропоновано нову класифікацію наочних засобів навчання та поділу на її основі засобів умовно-графічної наочності на картографічні та власне умовно-графічні. Розроблено поділ умовно-графічної наочності на види та підвиди, зважаючи на їх дидактичні можливості: виділено в окремий вид умовно-графічної наочності та визначено складові стрічки часу та правила її побудови; розподілено логічні, технічні схеми та картосхеми між різними підгрупами наочності, що дозволило більш чітко виділити дидактичні можливості цих засобів; визначено складові логічної піраміди та правила її побудови, які грунтуються на основі кількості порівнюваних об'єктів. Вдосконалено правила побудови схеми "політична система" шляхом уведення сталих кольорових позначок елементів схеми, методику побудови графіків, діаграм, схем, таблиць шляхом виділення особливостей структурної побудови даних засобів. Розроблено класифікацію методів роботи з засобами умовно-графічної наочності на основі дидактичної мети, визначено ефективність запропонованих класифікацій. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Т.р(4УКР) + Ч421.215.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА326220 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Ягупець Ю. І. Формування у майбутніх учителів трудового навчання умінь застосовувати засоби наочності у професійній діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю. І. Ягупець; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2010. - 20 c. - укp.Розглянуто формування готовності до застосування засобів наочності (ЗЗН) у процесі трудового навчання (ТН) як невід'ємну складову професійної підготовки учителів. Обгрунтовано структуру та основні компоненти готовності учителів до ЗЗН у ТН, критерії оцінювання та визначено рівень сформованості компонентів готовності учителів ТН до використання засобів навчання у навчально-виховному процесі (НВП). Проаналізовано систему підготовки вчителів ТН до ЗЗН, зміст формування у вчителів ТН умінь ЗЗН у НВП. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч421.215.5 + Ж6р(4УКР)3-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА370269 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Пуляєв С. В. Вимоги до систем візуалізації алгоритмів / С. В. Пуляєв // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 98-102. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Розглянуто актуальну у наш час проблему підвищення ефективності засобів навчання та переходу до дещо нового, але більш ефективного ніж сьогоденні засобу, який має кардинально змінити та спростити процес навчання, як для учнів, так і для вчителів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.5 + З970 р2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Глєбова Ю. А. Прийоми використання наочності при вивченні теоретико-літературного матеріалу в 5 класі на уроках зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 15. - С. 73-75. - Бібліогр.: 3 назв. - укp. Розглянуто питання, пов'язані зі складностями в опануванні теоретико-літературного матеріалу учнями п'ятих класів. Запропоновано ефективні прийоми роботи з теоретичним матеріалом за допомогою використання слухової та зорової наочності. Рассмотрены вопросы, связанные с трудностями в усвоении теоретико-литературного материала учениками 5-х классов. Предложены приёмы работы с теоретическим материалом с использованием слуховой и зрительной наглядности. The item deals with the issues involving hardships in mastering theoretical and literary matter by the 5 th formers. It suggests methods of handling theoretical matter using audio and visual aids. Key words: the theory of literature, metaphor, visual aids, audio aids. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)р2 + Ч421.215.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|