Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.223.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Глєбова Ю. А. 
Методика використання наочності в процесі формування теоретико- літературних понять в учнів 5 - 7 класів на уроках зарубіжної літератури : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Ю. А. Глєбова; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Запропоновано, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методику використання наочності у процесі формування теоретико-літературних понять на уроках зарубіжної літератури в учнів V - VII класів. Запропоновано модель використання наочності у процесі опрацювання теоретико-літературних понять, удосконалено класифікацію видів наочних засобів і систему опрацювання даних понять. Визначено вплив кольорової наочності на розумову діяльність учнів. Обгрунтовано доцільність використання наочних засобів на всіх етапах опрацювання теоретико-літературних понять. Експериментально доведено, що запропонована методика сприяє формуванню вдумливого, творчого читача з критичним мисленням, здатного повноцінно сприймати художній твір й усвідомлювати літературу як мистецтво слова.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(0)р 20 + Ч421.223.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Нетьосов C. І. 
Графічна наочність на уроках правознавства з використанням інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / C. І. Нетьосов. // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2012. - № 1. - Бібліогр.: 19 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/624/475

Зазначено, що ІКТ надають нові можливості для використання графічної наочності на уроках правознавства. Представлено робочий зошит у формі не до кінця заповнених визначень, таблиць і схем, посібника "Правознавство: визначення, таблиці та схеми. 10 клас" у формі електронного ресурсу і представлення методичних підходів до використання матеріалів, які розглядаються. З'ясовано, що робота з наочністю, що пропонується, організовується на будь-якому етапі уроку, зорієнтована на зорову, механічну та логічну пам'ять, значно економить час на уроці, розвиває компетентності письмового й усного юридичного мовлення, вдосконалює інформаційну освіченість, позитивно впливає на формування компетентностей, сприяє вихованню позитивного ставлення до закону і права. Учень - суб'єкт навчання.

Отмечено, что ИКТ создают новые возможности для использования графической наглядности на уроках правоведения. Представлено рабочую тетрадь в форме не до конца заполненных определений, таблиц и схем, пособия "Правоведение: определения, таблицы и схемы. 10 класс" в форме электронного ресурса и представление методических подходов к использованию материалов, которые рассматриваются. Выяснено, что работа с наглядностью, которая предлагается, может быть организована на любом этапе урока, ориентируется на зрительную, механическую и логическую память, значительно экономит время на уроке, развивает компетентности письменного и устного представления юридической информации, совершенствует информационную грамотность, позитивно влияет на формирование компетентностей, способствует воспитанию положительного отношения к закону и праву. Ученик - субъект обучения.

ICT offer new possibilities for using of graphic visual methods on the lessons of jurisprudence. The purpose of the article is a presentation of a workbook in a form of not completely filled definitions, tables and diagrams and manuals "Jurisprudence:definitions, tables and charts. Grade 10" in the form of electronic resource and presentation of methodical ways using the materials that are considered. It was found out that the work with using of visual methods can be arranged at any stage of the lesson and is focused on visual, mechanical and logical types of memory, it saves time during the lesson, it develops competence in written and oral legal speech, it improves the educational literacy, positively affects the forming of competencies, contributes to upbringing of a positive attitude to the law and the jurisprudence. Student is a subject of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.5 + Х8 р(4УКР)2-3 я6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Буйдіна О. О. 
Організація самостійної роботи з хімії учнів основної школи з використанням засобів візуалізації знань : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. О. Буйдіна; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 19 c. - укp.

Подано теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми організації самостійної роботи з хімії учнів основної школи з використанням засобів візуалізації знань, що полягає в розробці методики самостійної роботи з хімії учнів основної школи з використанням розроблених засобів візуалізації знань, визначенні її ефективності. Експериментально перевірено ефективний вплив методики організації самостійної роботи з хімії учнів основної школи з використанням засобів візуалізації знань на формування пізнавальної самостійності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.267 + Ч421.223.5 + Г. р21-367

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА390757 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Заболотна О. А. 
Візуалізація як стратегія впровадження освітньої альтернативи / О. А. Заболотна // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 62. - С. 101-106. - Бібліогр.: с. 106 - укp.

Проаналызовано теоретичні засади стратегії візуалізації, вияви її реалізації в альтернативній освіті та обгрунтовано її практичне застосування в альтернативних школах ЄС. Розглянуто особливості впливу стратегії візуалізації на методи навчання і виховання в альтернативних закладах середньої освіти у країнах ЄС.

Проанализированы теоретические основы стратегии визуализации; выявлены уровни ее реализации в альтернативном образовании. Обосновано ее практическое применение в альтернативных школах ЕС. Рассмотрены особенности влияния стратегии визуализации на методы обучения и воспитания в альтернативных учебных заведениях среднего образования стран ЕС.

Provides an overview of the consideration of the theoretical principles of strategy of visualization, the revelations in the alternative education support of its practical application in the alternative schools in the European Union. The features of the influence of the strategy on the visualization methods of training and education in alternative educational institutions of secondary education of the EU countries.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4) + Ч421.223.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського