Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.260.15$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Генкал С. Е. 
Організація самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів на основі індивідуальних освітніх проектів : автореф. дис... канд. пед. наук / С. Е. Генкал; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2008. - 24 c. - укp.

Проаналізовано й узагальнено стан розробки проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів у історичному аспекті. Розглянуто теоретичні засади з метою визначення суті поняття "самостійна пізнавальна діяльність". Розкрито зміст даної діяльності. Проаналізовано базові поняття та визначено якісні характеристики й особливості її організації у профільних класах, а також розроблено та теоретично обгрунтовано відповідну модель, яка передбачає використовувати індивідуальні освітні проекти як засіб організації самостійної пізнавальної діяльності учнів. Наведено визначення поняття "індивідуальний освітній проект". Розроблено зміст, структуру, функції, а також визначено ознаки індивідуальних освітніх проектів, які відповідають цілям і завданням профільного навчання, обгрунтовано їх дидактичні можливості. Запропоновано комплекс показників і рівнів сформованості самостійної пізнавальної діяльності учнів профільних класів. Визначено педагогічні умови, які забезпечують ефективність застосування індивідуальних освітніх проектів у профільному навчанні. За результатами експериментального дослідження доведено доцільність їх використання для організації самостійної пізнавальної діяльності даних учнів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.15 + Ч421.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355119 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Квас В. 
Самодостатність вузівських дисциплін для професійної підготовки студентів / В. Квас // Рідна шк.. - 2007. - № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено результати дослідження для підтвердження гіпотези - якщо встановити співвідношення вузівських та шкільних дисциплін і врахувати його у процесі викладання профільних предметів, то це сприятиме формуванню стійкої професійно-педагогічної спрямованості. Визначено поняття "самодостатність". Розкрито зміст найбільш сприятливого варіанту самодостатності - певне врівноваження змісту вузівських дисциплін з відповідними шкільними предметами. За допомогою схеми продемонстровано три рівні самодостатності (максимальний, оптимальний, мінімальний) змісту профільних дисциплін ВНЗ і школи. За результатами анкетування студентів складено і прокоментовано таблиці: "Відповідність змісту вузівського і шкільного курсу органічної хімії на прикладі теми "Карбонові кислоти", "Відповідність змісту вузівського і шкільного курсу "Анатомія" з теми "Дихання".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.260.15 + Ч421.260.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кравцов І. 
Технологія класичного і сучасного уроку : комплексне використання засобів навчання на уроках хімії / І. Кравцов // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 1. - С. 93-97. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто застосування на уроках хімії для одержання високого навчального результату модульно-розвивального навчання, актуальність якого полягає в тому, що це навчання дозволяє переглянути підходи до освітніх цілей, цілеспрямовано оновити зміст навчання, свідомо вибрати відповідно до змісту освіти технології, методики, засоби навчання й кардинально змінити підходи до оцінювання результатів навчання. Доведено високу ефективність інтегрованої контрольно-тестової системи, призначеної для проведення тестування учнів з метою виявлення рівня їх знань. Увагу приділено опорно-інформаційним схемам, які є одним з різновидів дійового схематичного уточнення. Акцентовано увагу на інноваційно-трансформаційному підході до вивчення нового матеріалу як одного з формувальних факторів компетентнісної моделі особистості. Вміщено індивідуальну програму для вивчення нового матеріалу та приклад семінарського заняття для VII класу.

Рассмотрено применение на уроках химии для получения высокого учебного результата модульно-развивающего обучения, актуальность которого заключается в том, что это обучение позволяет пересмотреть подходы к образовательным целям, целенаправленно обновить содержание обучения, сознательно выбрать соответственно содержанию образования технологии, методики, средства обучения и кардинально изменить подходы к оценке результатов обучения. Доказана высокая эффективность интегрированной контрольно-тестовой системы, предназначенной для проведения тестирования учащихся с целью определения уровня их знаний. Внимание уделено опорно-информационным схемам, которые являются одной из разновидностей действенного схематического уточнения. Акцентировано внимание на инновационно-трансформационном подходе к изучению нового материала как одного из формирующих факторов компетентной модели личности. Помещены индивидуальная программа для изучения нового материала и пример семинарского занятия для VII класса.

An application for chemistry lessons for high school results module-development education, the relevance of which lies in the fact that this training allows you to review the approaches to educational goals specifically update the content of courses, respectively consciously choose the content of education technology, methods, teaching resources and radically change approaches to assessing learning outcomes. The high efficiency of the integrated control and test system for testing students to determine their level of knowledge. Much attention is paid to supporting and information schemes, which are a form of effective schematic clarification. The attention to innovative and transformational approach to the study of new material as one of the formative factors of competent model of personality. Abstract contains an individual program for learning new material and an example of seminars for VII class.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.15 + Ч421.223.0 + Г. р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Остапчук О. 
Уведення циклоблокової системи викладання навчальних предметів / О. Остапчук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2010. - № 4. - С. 73-74. - укp.

Розглянуто необхідність зменшення навантаження учнів під час вивчення навчальних предметів. Запропоновано уведення циклоблокової системи в режимі експерименту педагогам, котрі здатні оперативно змінювати систему викладання. Зазначено, що за циклоблокової системи уроки з одного предмета стають подвійними або потрійними, й учням буде легше готувати домашнє завдання. Зроблено висновок, що така система роботи надасть можливість провести державну підсумкову атестацію з окремих предметів після X класу або після першого семестру в XI класі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Величко І. А. 
Поєднання математики та дизайну в інтегрованому навчальному процесі / І. А. Величко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 103-105. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зроблено спробу теоретичного аналізу поєднання наук математики та дизайну, розкрито їх зміст, мету та завдання як навчальних предметів, можливості їх інтегрованого поєднання в навчально-виховному процесі системи освіти, переваги особистістно-орієнтованого навчання. Наведено результати науково-педагогічних досліджень у навчальних закладах України та за кордоном.

Сделана попытка теоретического анализа объединения наук математики и дизайна, раскрыто их содержание, цели и задачи как учебных предметов, возможности их интегрированного объединения в учебно-воспитательном процессе системы образования, преимущества личностно-ориентированного обучения. Приведены результаты научно-педагогических исследований в учебных заведениях Украины и за рубежом.

The attempt of theoretical analysis to unite the sciences of mathematics and design was done in this article; their theme, tasks and aims as school subjects, the opportunity of their integrative unification in the educational process of the school system and advantages of individual oriented education are explained. The results of scientific pedagogical researches at school establishments in Ukraine and abroad are represented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.15 + В1р21-312 + Ж182р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ляшенко О. І. 
Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. - 2014. - № 4. - С. 30-35. - Бібліогр.: 3 назви - укp.

Розглянуто варіативну та інваріативну складові змісту профільного навчання в контексті реалізації двох основних функцій курсів: профільно-формувальної та індивідуально розвивальної, що реалізуються спеціальними та факультативними типами курсів. Виокремлено основні види спеціальних та факультативних курсів. Підкреслено значення нормативно-дидактичного забезпечення реалізації профілю навчання, в структурі якого визначено наступні вимоги: розподіл кількості годин для вивчення предметів за роками навчання, наявність навчальних програм для обох рівнів навчання, підручники й дидактичні посібники з профільних і непрофільних навчальних предметів, навчально-методичне забезпечення різнопрофільних спеціальних курсів та факультативних курсів, інструктивно-методичні рекомендації. Акцентовано увагу структурних елементах процесу організації профільного навчання старшокласників.

Рассмотрена вариативная и инвариативная составляющие содержания профильного обучения в контексте реализации двух основных функций курсов профильного обучения: профильно-формирующей и индивидуально-развивающей, реализуемых специальными и факультативными типами курсов. Выделены основные виды курсов этой категории. Подчеркнуто значение нормативно-дидактического обеспечения реализации профиля обучения, в структуре которого определены следующие требования: распределение количества часов для изучения предметов по годам обучения, наличие учебных программ для обоих уровней обучения, учебники и дидактические пособия по профильным и непрофильным учебных предметов, учебно-методическое обеспечение разнопрофильных специальных курсов и факультативных курсов, инструктивно-методические рекомендации. Акцентировано внимание на структурных элементах процесса организации профильного обучения старшеклассников.

The essence and basic principles of students profile training organization, the structure and components of its content is examined by the article author. The conditions of independent profile teaching in secondary schools are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського