Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.281$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Подмазин С. И. 
Теория и практика семестрово-блочно-зачетного режима обучения и 12-бального оценивания знаний учащихся / С. И. Подмазин; Запорож. обл. ин-т пед. последиплом. образования. - Запорожье : "Просвіта", 2000. - 87 c. - Библиогр.: 51 назв. - рус.

Представлена технология семестрово-блочно-зачетного режима обучения в школе, признанная лучшей системной психолого-педагогической технологией по итогам республиканского конкурса, проведенного Институтом системных исследований в 1994 г. Рассмотрены психолого-педагогические приемы оптимизации учебной деятельности школьников. Приведены методические рекомендации по проведению дополнительных индивидуальных занятий. Описана методика подготовки и проведения зачетов. Проанализирована технология составления семестрового учебного плана.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.281

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА618082 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ухань П. С. 
Контроль знань, вмінь і навичок учнів на уроках інформатики : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / П. С. Ухань; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 17 c. - укp.

Розкрито доцільність використання нових інформаційних технологій для контролю знань, умінь і навичок учнів. Створено педагогічний програмний засіб для контролю знань і доведено доцільність його використання. Розроблено систему завдань для тематичного контролю знань учнів з інформатики, методичні рекомендації щодо використання педагогічного програмного засобу для контролю знань учнів за 12-бальною системою оцінювання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: з970р(4УКР)21-38 + Ч421.281

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316897 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Бакіко І. В. 
Порівняльний аналіз орієнтовних комплексних тестів оцінювання фізичної підготовленості учнів за 12-бальною системою / І. В. Бакіко, О. О. Панасюк // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 2. - С. 9-13. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено порівняльний аналіз орієнтовних комплексних тестів оцінювання фізичної підготовленості учнів за 12-бальною системою. Зазначено, що орієнтовні комплексні тести є вищими у програмі для загальноосвітніх навчальних закладів (1 - 11 класи) "Основи здоров'я і фізична культура" (Київ, 2001), ніж у програмі "Фізична культура" (Київ, 2004).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.281 + Ч421.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Лавренюк В. В. 
Актуальні проблеми тестування в середніх школах і ВНЗ України / В. В. Лавренюк // Наша шк.. - 2011. - № 3. - С. 35-38. - укp.

З метою підвищення ефективності цілеспрямованого добору у ВНЗ абітурієнтів з високим рівнем креативності й інтелекту проаналізовано проблеми оцінювання знань школярів та проведення вступних іспитів до ВНЗ. Визначено вимоги до складання тестів, наведено класифікацію тестів за різними аспектами (компонентами) розвитку й формування людських якостей та вміщено основні правила підготовки матеріалів для тестового контролю. Запропоновано приклади тестових завдань з дисциплін "Культура мовлення та ораторське мистецтво" та "Українська мова за професійним спрямуванням". Наголошено, що лише поєднання традиційних методів з найновішими технологіями контролю знань, підготовка якісних підручників, навчальних посібників і словників, посилення контролю виконавчої дисципліни в навчальному процесі є запорукою високої якості підготовки майбутніх фахівців.

Для повышения эффективности целенаправленного отбора в ВУЗ абитуриентов с высоким уровнем креативности и интеллекта проанализированы проблемы оценивания знаний школьников и проведения вступительных экзаменов в ВУЗ. Определены требования к составлению тестов, приведена классификация тестов по различным аспектам (компонентам) развития и формирования человеческих качеств и изложены основные правила подготовки материалов для тестового контроля. Предложены примеры тестовых заданий по дисциплинам "Культура речи и ораторское искусство" и "Украинский язык по профессиональному направлению". Отмечено, что только сочетание традиционных методов с новейшими технологиями контроля знаний, подготовка качественных учебников, учебных пособий и словарей, усиление контроля исполнительской дисциплины в учебном процессе является залогом высокого качества подготовки будущих специалистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.281 + Ч481.281

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського