1. |
Долбенко Т. Формування пізнавального інтересу учнів засобами науково-пізнавальної літератури / Т. Долбенко // Рідна шк.. - 2006. - № 2. - С. 55-57. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Висвітлено проблему формування читацьких потреб учнів, як одну з найважливіших умов формування пізнавальних інтересів школярів. На основі аналізу наукової літератури наведено різноманітні трактування феномену інтересу: як вибіркової спрямованості, пізнавального ставлення до навколишнього світу, стимул і мотив пізнавальної діяльності. Визначено основні мотиви читання науково-пізнавальної літератури. Розглянуто вітчизняні дослідження стосовно потреб учнів у читанні. Зазначено, що основною причиною незацікавленості учнів у відповідній науково-пізнавальній літературі є недостатня популяризація її. Наведено матеріали зі світової практики розробки засобів і прийомів формування пізнавального інтересу в підлітків. Доведено, що мотивами виявлення і розвитку пізнавальних інтересів учнів є самостійне виконання ними завдань та використання технічних засобів навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.22 + Ч421.385.05
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ
|