Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч421.385.351.3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Чурпіта Т. М. 
Соціально-педагогічні проблеми розвитку творчої уяви молодших школярів засобами хореографічного мистецтва (на матеріалі використання казок) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / Т. М. Чурпіта; Київ. держ. ун-т культури і мистецтв. - К., 1998. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертацію присвячено виявленню та обгрунтуванню педагогічних умов розвитку творчої уяви дітей засобами хореографічного мистецтва. Визначено шляхи ефективного використання виховних можливостей казки у розвитку творчої уяви молодших школярів - учасників дитячих хореографічних гуртків. Апробовано і експериментально підтверджено ефективність педагогічного керівництва розвитком творчої уяви в процесі навчально-виховної роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.24 + Ч421.385.351.3 + Ю984.545

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА302699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бурля О. А. 
Формування педагогічної майстерності керівника дитячого хореографічного об'єднання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.06 / О. А. Бурля; Київ. нац. ун-т культури і мистец. - К., 2004. - 20 c. - укp.

Теретично обгрунтовано зміст педагогічної майстерності керівника дитячого хореографічного об'єднання. Розроблено й експериментально апробовано концептуальну теоретичну модель формування та вивчено умови ефективної реалізації цієї майстерності. Визначено пріоритетні напрямки підготовки керівників дитячих хореографічних об'єднань, доведено важливість результатів дослідження для ефективного функціонування й подальшого розвитку аматорського хореографічного процесу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.3 + Щ32 р(4УКР)29

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА330170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Калинчук О. В. 
Проблеми викладання основ бального танцю в групах дітей молодшого шкільного віку / О. В. Калинчук // Вісн. Міжнар. Слов'ян. ун-ту. Сер. Мистецтвознавство. - 2009. - 12, № 1. - С. 48-51. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Подано порівняльну характеристику роботи гуртків спортивного бального танцю при школах і клубах спортивного танцю (КСТ). Висвітлено мету і завдання, які повинні бути вирішені протягом першого року навчання. Обгрунтовано необхідність урахування вікових особливостей дітей-початківців і визначено відповідні форми та методи навчання. Подано рекомендації щодо розучування окремих танців стандартної та латиноамериканської програм.

Дана сравнительная характеристика работы кружков спортивного бального танца при школах и клубах спортивного танца (КСТ). Раскрыты цель и задачи, которые должны быть решены на протяжении первого года обучения. Отмечено, что возрастные особенности детей, начинающих обучаться танцам, определить соответствующие формы и методы обучения. Даны рекомендации относительно обучения отдельных танцев стандартной и латиноамериканской программ.

Comparative characteristic of sport ballroom dance study groups' work at schools and clubs is done in scientific article. Aim and tasks that must be solved during the first studying year are illustrated. Much attention is paid to the necessity of thetaking into account age peculiarities of beginners; the appropriate studying forms and methods are determined too. The recommendation according the studying concrete dances of standard and Latin-American program are given.


Ключ. слова: спортивний бальний танець, навчальний процес
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ326 р + Ч421.385.351.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16622 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Овсянникова А. 
Формування естетичних цінностей на заняттях з хореографічного мистецтва / А. Овсянникова // Рідна шк.. - 2010. - № 4/5. - С. 77-78. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено досвід роботи у хореографічному ансамблі "Мрія" щодо виховання та розвитку творчої особистості ліцеїстів засобами хореографічного мистецтва. Визначено головну мету занять у хореографічному колективі - виявлення і розвиток естетичних нахилів старшокласників, становлення системи естетичних цінностей ліцеїстів як інтегральної основи їх світогляду, виховання потреби в духовному самовдосконаленні, формування у свідомості дітей художнього образу світу.

Освещен опыт работы в хореографическом ансамбле "Мрия" по воспитанию и развитию творческой личности лицеистов средствами хореографического искусства. Определена главная цель занятий в хореографическом коллективе - выявление и развитие эстетических склонностей старшеклассников, становление системы эстетических ценностей лицеистов как интегральной основы их мировоззрения, воспитание потребности в духовном совершенствовании, формирование в сознании детей художественного образа мира.

The article deals with the question of upbringing and development of single-minded self-consciousness of the lyceum creative students. This process is directed to spiritual self-improvement and formation of aesthetic values.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.24 + Ч421.385.351.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Борсук Н. 
Дитячий творчий колектив. Формуюче середовище всебічно розвинутої особистості / Н. Борсук // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2007. - № 5. - С. 58-63. - укp.

Досліджено питання пошуку резервів активізації внутрішніх можливостей особистості - вихованців дитячого творчого колективу (на матеріалах діяльності дитячого народного художнього колективу спортивно-танцювального ансамблю "Пульс"). Проаналізовано основні принципи виховання у даному колективі. Розглянуто й охарактеризовано діяльність колективу з часу його створення до сьогодення. Доведено, що ансамбль "Пульс" потужний виховний заклад.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.385.351.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сокіл Л. М. 
Розвиток народної хореографічної сценографії в закладах позашкільної освіти України (кінець XX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. М. Сокіл; "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка", державний заклад. - Полтава, 2024. - 20 с. - укp.

На основі аналізу джерел і наукової літератури відтворено розвиток народної сценографії в закладах позашкільної освіти України (кінець XX - початок XXI ст.), проаналізовано професійну діяльність вітчизняних педагогів-хорео- графів на межі ХХ-ХХІ століть в контексті позашкільної освіти. Виявлено методи, загальнонаукові і конкретнонаукові (специфічні) принципи освітнього процесу в роботі над народною хореографічною сценографією, показано, що зазначені методологічні категорії складають теоретико-практичну основу, на якій ґрунтується мистецька складова позашкільної освіти. Доведено, що в емоційному спілкуванні через виражальні можливості народ¬ної хореографічної сценографії в дітей формується художній смак, що дозволяє їм сприймати красу не лише в мистецтві, але й у повсякденному житті. Виділе¬но позитивні (застосування мультимедійних технологій у сучасній освіті, інди¬відуалізація в хореографічному навчанні, відродження автентичного танцю) та негативні (самоізоляція дітей і підлітків у віртуальному середовищі, скоро¬чення закладів позашкільної освіти) тенденції в розвитку народної сценографії України на сучасному етапі. Визначено спільне (добровільна участь у колек¬тиві, фізичне виховання тіла, музично-ритмічне виховання, танцювальність, розуміння законів сцени, потреба у творчості), відмінне (обсяг сформованості хореографічних умінь та навичок учасників колективу, різна кількість видів хореографії, участь у суспільному житті ЗПО, міста, країни; створенні репер¬туару колективу, а також у різних педагогічних моделях учителів-хореографів системи закладів позашкільної освіти) й особливе (імідж колективу, його розумінні того, як поводитися у просторі сцени та інше смислове заповнення сцени) у роботі сучасних хореографічних колективів над народною сцено¬графією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Ч421.385.351.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА454404 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського